The horror, the horror...quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
Tis nog geluk dat ze je leuter niet vastpakte en zei, hey, lekker ding
Weet je wel hoe koud dat op het moment is?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:49 schreef Markster het volgende:
Ga zwemmen in de zee, zwembaden zijn voor mietjes.
Jahquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:51 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud dat op het moment is?![]()
De agenda van bejaarden heb ik doorgaans niet op zakquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:48 schreef FredvZ het volgende:
Ga dan ook niet zwemmen tijdens een bejaarden uurtje...
Ik zwem graag.quote:
Heb je daarnaast wel eens nagedacht over het feit dat vissen in het water pissen en schijten?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:49 schreef Markster het volgende:
Ga zwemmen in de zee, zwembaden zijn voor mietjes.
Maar het water is zo troebel, dat je het toch niet zietquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:00 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Heb je daarnaast wel eens nagedacht over het feit dat vissen in het water pissen en schijten?![]()
*Mindpic van schijtende walvis heeft![]()
Dan moet je vooral baantjes gaan trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zwem graag.
Vooral in de zee.
En dat het winter is maakt niets uit.
Waar denk je dat het van komt dat het water zo troebel is?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar het water is zo troebel, dat je het toch niet ziet
Worden lange baantjes, heen en terug naar Engelandquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:02 schreef autocue het volgende:
[..]
Dan moet je vooral baantjes gaan trekken.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:02 schreef autocue het volgende:
[..]
Dan moet je vooral baantjes gaan trekken.![]()
Gelukkig geen krokodil dus.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:30 schreef Anguisy het volgende:
...
in het water, en ik zie iets groens voorbij komen. Vol ongeloof over wat ik zie gaat mijn hand er als automatisch naar toe en tilt het uit het water. Mijn eerste, verdrongen gedachte wordt bewaarheid. Het is andermans snot!
...
Groene spermaquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:06 schreef Beach het volgende:
En wees blij dat het geen sperma was.
Ga je mond toetsenbord wassen met groene zeep!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:06 schreef Beach het volgende:
En wees blij dat het geen sperma was.
Ik veeg het af aan mn broek, niet aan het toboquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:08 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ga je mond toetsenbord wassen met groene zeep!!![]()
Klimmen is voor negersquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:10 schreef Sport_Life het volgende:
zwemmen is voor mietjes, klimmen is cool!
Ik heb hoogtevreesquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:10 schreef Sport_Life het volgende:
zwemmen is voor mietjes, klimmen is cool!
Ik heb eigenlijk nog nooit een neger in welke klimwand dan ook gezien... Buiten ook nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:11 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Klimmen is voor negers
aah vet, ga ik hopelijk binnenkort nog heen, wel in Heerlen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:13 schreef webfreaky het volgende:
klimmen is cool jah, doe ik ook elke week (neoliet)
Eerder rennen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:11 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Klimmen is voor negers
Als je hoogtevrees hebt moet je het JUIST doenquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:12 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees![]()
[edit]
En ik ben geen neger.
[/edit]
Hoe verklaar je deze foto dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een neger in welke klimwand dan ook gezien... Buiten ook nooit.
GVD!! Nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:19 schreef Forumschorem het volgende:
die ouwe wijven pissen ook in het water.
Die klimt niet, die Dyno'tquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:19 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Hoe verklaar je deze foto dan?
[afbeelding]
Ja stoer, daar heb ik echt de conditie voor op het moment.quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:31 schreef 4VAlien het volgende:
Als je was gaan waterpolo'en was je die bejaarden heus niet tegengekomen!
Misschien zitten er wat leuke chicks bijquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef Anguisy het volgende:
Tegen beter weten in toch maar weer een poging gewaagd vanmorgen. Krijg je dit.![]()
[...]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef Anguisy het volgende:
Tegen beter weten in toch maar weer een poging gewaagd vanmorgen. Krijg je dit.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:30 schreef Anguisy het volgende:
[...]
Sporten is me te zwaar, ik blijf wel rokend en bier dinkend achter mijn pc zitten.![]()
Schijnt dat 15% van de Nederlanders met ons meedoet.quote:
Van de FPquote:15 procent van de ondervraagden sport helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |