quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:14 schreef _The_General_ het volgende:De voorbijganger attendeerde haar op het feit dat ze verkeerd lag ?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:14 schreef _The_General_ het volgende:De voorbijganger attendeerde haar op het feit dat ze verkeerd lag ?
Wel net zo behulpzaam.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:14 schreef _The_General_ het volgende:De voorbijganger attendeerde haar op het feit dat ze verkeerd lag ?
Anders was mevrouw doodgevroren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:45 schreef EnderOnline het volgende:
die voorbijganger is een held
wahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:14 schreef _The_General_ het volgende:De voorbijganger attendeerde haar op het feit dat ze verkeerd lag ?
Voor het échte zelfmoord werk, moet u op het andere spoor wezenquote:Op woensdag 9 februari 2005 08:49 schreef Xlarge het volgende:
Lijkt wel een sketch uit een Monty Phyton aflevering , eehh sorry mevrouw , maar voor een geslaagde zelfmoord raad ik u aan om op het andere spoor te liggen
Ja, de politie.. Die zullen je ook eens echt helpen zeg.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
een voorbijganger zag echter dat ze op het verkeerde spoor lag, hij attendeerde haar er nog op, maar ze verstond hem denk ik niet. Die kerel heeft toen maar de politie gebeld. M'n buurvrouw is afgevoerd naar een gesticht, [..]
Ze zijn alleen getraind op boetes uitdelenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:11 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Ja, de politie.. Die zullen je ook eens echt helpen zeg.
Ze heeft vast een prent gekregen voor het betreden van de spoorbaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:16 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Ze zijn alleen getraind op boetes uitdelen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:21 schreef BrauN het volgende:
Wat een stom wijf. Die spoort duidelijk voor geen meter.
!!!!!!!!!!11111111:D:D
![]()
Nee, dàn zie je er lekker uit.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Echt a-sociaal hoor om je d.m.v. een trein tot gehakt te laten rijden. Heb je de foto's wel eens bekeken van hoe je er dan uitziet? Nee, ALS ik het ooit zou doen dan ga ik voor een duik vanaf een heel hoog gebouw, me lakker op de tegels te pletter laten vallen, doet tenminste ook niet auw!
Niet als je het goed doet. Grote hoeveelheid slaappillen, plastic zak over je hoofd en zorgen dat je niet 'gestoord' wordt. Volkomen pijnloos, je sterft door zuurstofgebrek in je slaap.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:50 schreef Nature het volgende:
Oneens, in de meeste gevallen mislukken zelfmoordpogingen met pillen en dat levert vreselijke pijnen op.
Ja precies, bedoel, bied goede hulp aan of doe het niet!quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een asociale klootzak die voorbijganger.. had ie er ook wel effe op het goede spoor kunnen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |