Weer die massa-hysterie om niets.quote:Er is nog geen knoop doorgehakt, maar Idols 3 zit er weer aan te komen. Het jaartje sabbatical van de jury zit erop en ze kunnen weer wat nieuwe popidooltjes uitkiezen. Alleen de toppers Jamai, Jim en Dewi van Idols 1 hebben nog niet echt van de status popidool kunnen genieten. Alle verwachtingen door de wc gespoeld en we zijn weer een aantal gedesillusioneerde tieners rijker.
Hoe is het met…
Jim die werd tweede bij Idols 2003. Hij is nu bezig bij een kleinere platenmaatschappij en zit niet meer bij BMG. Hij zit nu in de studio en werkt aan een r&b album. Dewi werd vierde bij Idols 2003 en speelt nu in de korte film ‘Dot’ en volgens HenkJan doet ze het daar wel erg goed in en spettert ze van het beeld af. Dus wie weet zit er wel een carrière als actrice in het verschiet. Jamai speelt nu in Hello Dolly en heeft helemaal zijn draai gevonden in musicalland.
En verder met…
Jamai vertelde tijdens het interview met ons dat hij ook een nieuw album gaat maken. Geen popalbum, maar een theater/kleinkunst album. Totaal iets anders. En Jamai verwacht dat hij over 20 jaar vast nog wel een nummer 1 hit zal scoren. Hind werd derde bij Idols 2003. Zij is nu druk bezig met haar tweede album. Het volgende album krijgt nog meer een Arabische sound dan het vorige en ze gaat een aantal nummers zelf schrijven. Hind heeft een platencontract voor drie albums bij BMG. Voor haar debuutalbum ‘Around the world’ leverde haar een Edison op.
Intwine
Wie wel heel goed gaat als popster is Roger van Intwine. Hij deed ook mee aan Idols 2003. Roger stapte uit Idols, omdat hij het niet eens was met de regels. Hij ging verder met Intwine en heeft al met een paar nummers in de hitlijsten gehad. Roger bouwt het allemaal rustig op met zijn band Intwine. Intwine heeft ook de titelsong (Cruel Man) voor de film De Dominee gemaakt. Ze hebben al een tweede album uit en staan dit jaar op Pinkpop.
En de Idols 2?
Marlies van Idols heeft vorig jaar meegedaan aan Rate that VJ op TMF. Marlies heeft niet genoeg stemmen gekregen en heeft dus niet de ochtendshow op TMF mogen presenteren. Boris is nu druk bezig met zijn tweede plaat. Zijn eerste album ‘Rely on me’ is genomineerd voor een Edison in de categorie ‘Zanger nationaal’. Boris is samen met Huub van der Lubbe (De Dijk) en Marco Borsato in deze categorie genomineerd. Op 14 februari worden de winnaars bekend gemaakt. Maud heeft net haar nieuwe single ‘Als je bij me blijft’ uitgebracht. De single ligt vanaf 7 maart in de winkel en haar eerste album wordt eind maart verwacht.
Waar woon je?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik spreek hier nu met mezelf af dat als er nog 1 zo'n fuckin KUT-SHOW op tv komt dat ik dan mijn tv op straat zet...
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ls_3_in_aantocht.xmlquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:15 schreef harlingen het volgende:
Waar heb je deze tekst vandaan? Is hier een site over?
Bedankt. Ik print het even uit voor mijn vriendin waar dit een must voor is (na pop idols en de gruwelen die ik daar gezien heb twijfel ik nog of ik ga kijken).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:27 schreef static het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ls_3_in_aantocht.xml
quote:
quote:Ik spreek hier nu met mezelf af dat als er nog 1 zo'n fuckin KUT-SHOW op tv komt dat ik dan mijn tv op straat zet gooi...
Een gouden plaat en een Edison is niet slecht hoor voor een debuutalbum.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:14 schreef Lu_uK het volgende:
ik vraag me af waarom ze die fout gaan maken. Iedereen ziet toch dat het mislukt, dat de 'sterren' niks worden![]()
Dan kijk ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jeroen KidV
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben wel voor een derde editie van Idols. De audities zijn altijd wel leuk, en wie weet zit er nog iets lekkers getalenteerds (*kuch*) bij zoals Robin vorig jaar.![]()
quote:RTL-woordvoerder Jaap Paulsen laat weten dat er op dit moment wel bekeken wordt of er een Idols 3 komt. Mocht het tot een nieuwe Idols komen dan wil Henk Jan Smits graag weer in de jury zitten. "Ja, ik heb er wel zin in. Het lijkt me heel leuk. Er is ieder jaar wel ruimte voor een nieuwe ster, dus ook voor een nieuwe Idols."
De talentenscout heeft wel een voorwaarde om weer in de jury plaats te nemen. "Maar dan is het wel leuk als de andere juryleden ook weer van de partij zijn."
Henk Jan weet dat hij in ieder geval niet in september in een eventueel vervolg van de populaire talentenwedstrijd te zien zal zijn. "Nee, die garantie kan ik je geven, want dan ben ik op vakantie. Maar als er in september dan toch een Idols 3 komt, dan doe ik dus niet mee."
De komende weken komt er een besluit over een mogelijke Idols 3. Dan wordt namelijk de nieuwe winterprogrammering van RTL bekend.
Ontzettend goeie bijdrage, deze post...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
ja ontzettend leuk om naar te kijken...
of niet...
Je hoeft er toch niet naar te kijken? Doe ik ook niet... 'k kijk wel uit!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef WebForce het volgende:
Het trieste is dat er altijd weer van die domme wijven het he-le-maal geweldig vinden, waardoor het wéér wordt gemaakt...
Ik hoef die rommel niet meer op tv, 1ste keer was leuk, 2e al stuk-ken minder, maar de derde keer
Ik kijk er ook niet naar, maar al die reclames, stem-spotjes en dat geblaat erover, pffff...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet naar te kijken? Doe ik ook niet... 'k kijk wel uit!
(of ze moeten het meer als de Duitsers gaan doen. Die maken er veel meer een show van... Dat is echt een stuk leuker)
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet naar, maar al die reclames, stem-spotjes en dat geblaat erover, pffff...
En wat voor een show maken deDuitsers
er dan van? Idols - de synchronisatie (ofzo)
Dat stem gedoe is zoooooquote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.
Dan heb je de Amerikaanse Idol nog niet gezien zeker? Dat is 2 nummers en dan reclame etc.. Ook de stukjes voor de nummers zijn nou niet bepaald interessant. Dan vind ik het Nederlandse Idols toch wat leuker om naar te kijken. Maar een Idols 3..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een grote show. Duurt de hele avond en ipv dat je alleen één nummer hebt van iedere kandidaat, heb je ook nummers die door de kandidaten gezamelijk worden gezongen... Het is echt een stuk leuker zo. De Nederlandse Idols is zo kaal.
Ik heb het toch helemaal niet over de Amerikaanse Idols? Ik heb het over de Duitse. Die is leuker dan de Nederlandse èn blijkbaar ook als de Amerikaanse.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:33 schreef Timmai het volgende:
[..]
Dan heb je de Amerikaanse Idol nog niet gezien zeker? Dat is 2 nummers en dan reclame etc.. Ook de stukjes voor de nummers zijn nou niet bepaald interessant. Dan vind ik het Nederlandse Idols toch wat leuker om naar te kijken. Maar een Idols 3..volgens mij is het talent in Nederland wel zo'n beetje op...
Niet nog meer Carlo Boszhard, dan ga ik rtl4 de-programmeren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
Carlo Boszhard en Chantal Janzen gaan de presentatie doen.
Alsjeblieft September dus!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
Het begint ook niet in september. Althans, niet als HJ mee doet.
quote:Idols III begint op Oudjaarsdag
Audities beginnen in het najaar
De populaire televisieshow gaat na de zomer opnieuw op jacht naar grote zangtalenten in Nederland. Rond oktober beginnen de eerste audities. Uiteindelijk blijft er een klein groepje zangers en zangeressen over die op televisie strijden om de eindoverwinning. De eerste liveshow staat nu gepland voor 31 december. Wie deze derde reeks van Idols gaat presenteren is nog niet bekend. Ook de juryleden moeten nog benaderd worden.
bron
Bron?quote:
Nu ook weer genoemd in Boulevardquote:Op maandag 9 mei 2005 19:58 schreef schatje het volgende:
Het is nog niet zeker dat Carlo het gaat presenteren. Ook de naam van Martijn Krabbé![]()
![]()
wordt genoemd aldus SBS ShowNieuws.
hij juist niet!, hij geeft commentaar en dan trekt ie altijd die zelfde kop erbij zo van "ha ha grappig hé?"quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Martijn Krabbé lijkt me juist heel goed. Hij doet altijd van dat leuke commentaar, zal zeker goed passen bij de voorrondes.
Ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 9 mei 2005 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Carlo doet toch Beauty n The Beast rond die tijd?
Lick it now, lick it good, lick this pussy just like you should....quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
THE WORLD'S WORST AUDITIONS — All NEW SPECIAL!
We've traveled far and wide to bring you some of the funniest, most outrageous and just awful Idol auditions from around the world. In other words, just the stuff you love. Don't miss AMERICAN IDOL PRESENTS THE WORLD'S WORST AUDITIONS Thursday, May 19th 9/8c.
Zou er iets nederlands tussen zitten?
"Weet je wel wat je nu zingt?"quote:Op zondag 29 mei 2005 19:04 schreef Magics het volgende:
[..]
Lick it now, lick it good, lick this pussy just like you should....![]()
Sta je op de bus te wachten?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:04 schreef Magics het volgende:
[..]
Lick it now, lick it good, lick this pussy just like you should....![]()
Vanaf nu welquote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef Geqxon het volgende:
Het verbaasd me dat dit geen kotstopic is geworden
Oh my.. wat een keuzequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:58 schreef BVO het volgende:
Ja hoorde ik ook, Gijs presenteert het en Jamai zal zich bezighouden met "het begeleiden van de deelnemers"..
bronquote:Van de nieuwe site van Talpa: een Idols kloon op Talpa TV staat in de steigers onder de naam In de huid van... De tekst:
Kun jij zingen als Freddy Mercury, Aretha Franklin, Justin Timberlake of je eigen idool? En kun je meerdere nummers van deze artiest perfect imiteren? Geef je dan nu op en maak kans op ¤ 50.000!
post eens een mp3tje/demoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
Ik!
Nee mên, wacht maar tot eind dit jaar.quote:
http://www.rtl.nl/shows/idolsaankondiging/quote:Komend najaar start er een nieuwe serie Idols. De opnames voor de nieuwe reeks gaan eind van de zomer van start. Elk potentieel popidool tussen de 15 en 35 jaar kan zich binnenkort hiervoor opgeven.
Jim en Jamai waren ook 15.quote:
geeft niks, je moet namelijk kunnen zingen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:52 schreef Geqxon het volgende:
Ja? Damn.. ik ben 16 en kan nou niet echt zeggen dat ik zo'n leven aan zou kunnen
beter! Dan kan ik mijn collega opgevenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:12 schreef LeBeau het volgende:
Idols maximum leeftijd nu 35 jaar? Wordt wel een beetje oud zo heh?
[..]
http://www.rtl.nl/shows/idolsaankondiging/
http://frontpage.fok.nl/page/merchandisequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:44 schreef C_hery_L het volgende:
ehmm nohhh..waar kan ik dat doen :p
of moet ik daarvoor even heel het topic lezen![]()
Heeeeeeel goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:36 schreef Tania18 het volgende:
Oke, en nu wat van je antwoorden?
Hoe goed kan je zingen Beev? En hoe ziet je droomcarriere eruit?
ne aub geen Idols 3quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:43 schreef Ricky_ het volgende:
NEE! DIT MAG NIET!!
Laat dat forum maar komenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Tweede helft van oktober begint het dus. De uitzendingen dan.
Ik heb een beter idee: maak het uit... Hoe lief ze ook is, jij verdient ongetwijfeld beter...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:29 schreef harlingen het volgende:
[..]
Bedankt. Ik print het even uit voor mijn vriendin waar dit een must voor is (na pop idols en de gruwelen die ik daar gezien heb twijfel ik nog of ik ga kijken).
Zeker.quote:
Ik heb er nu al zin inquote:Op zondag 31 juli 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Tweede helft van oktober begint het dus. De uitzendingen dan.
Wat houdt dat precies in dan dat het zoveel eerlijker is? En in Amerika zijn de jongens en meisjes gescheiden, dat lijkt me dus niks.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop ZO erg dat we het Amerikaanse TOP 24 systeem krijgenVeel eerlijker en beter.
EN een liveband bij elke liveshow!!
IPV dat de jury 30 kandidaten uitkiest die in 3 rondes strijden tegen elkaar, kiest de jury 12 meisjes en 12 jongens. Die nemen het elke week tegen elkaar op.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in dan dat het zoveel eerlijker is? En in Amerika zijn de jongens en meisjes gescheiden, dat lijkt me dus niks.
In amerika is alles dus met band (zelfs incl. blazers) en kunnen ze veel interessantere rondes doen..quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zolang er maar een bigband ronde komt vind ik alles goed.
Zolang wij op zaterdagavond maar plezier hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
idols
als je met idols hoog eindigd kun je toch geen sirieuse carriere toch vergeten? tenzij je graag door jetix en zeppelin wil worden geadoreerd en soms in vage talkshows weer boven wilt worden gehaald.
Inderdaad!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang wij op zaterdagavond maar plezier hebben..
auditiesquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang wij op zaterdagavond maar plezier hebben..
Gezien jouw schrijfstijl precies jouw doelgroep dus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tenzij je graag door jetix en zeppelin wil worden geadoreerd en soms in vage talkshows weer boven wilt worden gehaald.
Ik weet het niet, was maar een ideetje. Ik kwam hier op uit, aangezien al zeker is (tenminste, zo lijkt het) dat de eerste liveshow op 31/12 is en de eerste auditieuitzending in de tweede helft van oktober.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:45 schreef Airelle het volgende:
Dit jaar dus weer precies het zelfde concept (BVO?).
Ik vind de rest ook altijd leuk. Dan zit je tenminste met spanning voor de buis (en op het forumquote:
Kom op zeg, die vent (...) straalde 1 ding uit: saaiheid.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:27 schreef marky het volgende:
Ik zat net wat te surfen over het net en kwam ineens de site van Ron Link weer eens tegen. Vond het tijdens idols twee een van de betere en net als July tijdens idols 1 snap ik niet dat dit soort lui niet worden opgepakt door een platenmaatschappij.
Stond op zijn site een stuk van een optreden
http://www.ronlink.nl/audio.htm
Ik snap niet dat hij er zo snel uitvloog. Als hij in de finale tegen Boris had gestaan vraag ik me af of Boris de winnaar was geworden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Gezien jouw schrijfstijl precies jouw doelgroep dus..
als iedereen er een grote heisa van maakt is het idd wel grappig. maar dat was bij idols 1 leuk en bij idols 2 al een stuk minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind de rest ook altijd leuk. Dan zit je tenminste met spanning voor de buis (en op het forum).
Die spelfouten zullen er met de jaren heus wel uit gaan hoor.quote:
Het is gewoon leuk. Entertainment. Simpel vermaak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als iedereen er een grote heisa van maakt is het idd wel grappig. maar dat was bij idols 1 leuk en bij idols 2 al een stuk minder.
quote:Edwin Jansen zal geen deel uitmaken van de jury van Idols III. Henkjan Smits, Eric van Tijn en Jerney Kaagman zijn er wel weer bij. Voor Jansen wordt waarschijnlijk geen opvolger gezocht, misschien wordt er af en toe wel een gastjurylid uitgenodigd.
Jansen vindt dat hij zijn jury-rol in Idols niet meer kan combineren met zijn werk als artiestenmanager omdat hij populairder dreigde te worden dan de artiesten die hij begeleidt. Dat kan volgens hem leiden tot onwerkbare situaties.
Haha, wat verbeeldt hij zich niet zeg. Ik zal hem niet missen, vond hem altijd de minst sympathieke van het stel..quote:
quote:Albert Verlinde 'bedankt' voor Idols
Albert Verlinde neemt niet plaats in de jury van het tv-programma Idols. "Als ik het zou doen, ben ik straks alleen nog maar dat mannetje dat achter een tafel kritiek geeft. En dat lijkt mij geen goed idee", vertelt hij dinsdag op Radio 538. De 44-jarige Verlinde krijgt bij RTL naast Boulevard vanaf maart wel een eigen talkshow.
quote:Drie juryleden bij nieuwe Idols
HILVERSUM - Drie in plaats van vier juryleden gaan vanaf oktober in Idols op zoek naar nieuw zangtalent. Henkjan Smits, Eric van Tijn en Jerney Kaagman gaan voor Idols 3 opnieuw het kaf van het koren scheiden. Edwin Jansen, nog wel present bij de eerste twee edities van de talentenjacht, heeft het te druk met andere werkzaamheden. Dat liet RTL Nederland maandag weten.
De succesvolle muziekshow is vanaf 22 oktober op tv. Voor de laatste shows, waarin het publiek mag stemmen, maakt iedere week een ander gastjurylid zijn of haar opwachting.
Nee over Idols. Je zou je opgeven.quote:
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee over Idols. Je zou je opgeven.
Waarom zou je er dan zo geheimzinnig over doen??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?!.
Je zou ook heel erg af kunnen gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan zo geheimzinnig over doen??
Nou en, dan herkennen we je toch welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zou ook heel erg af kunnen gaan..
Nee, als ik mee zou doen zou ik in ieder geval niet zo'n randmongool zijn als die in de uitzending komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en, dan herkennen we je toch wel?
Ik zet mezelf neer als de underdog, like duh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Maar in het begin blies je zo hoog van de toren.Dipje gehad
?
Dus je geeft je opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zet mezelf neer als de underdog, like duh..
Can be yes, can be no.....quote:
Denk maar niet dat ik nog op je ga stemmen, mocht je ver komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Can be yes, can be no......
Ik zeg lekker helemaal niks..
Heus wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik nog op je ga stemmen, mocht je ver komen.
Zou ze nooit doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
Dat zou pas grappig zijn, als Hind in een interview zou zeggen dat ze jou echt volkomen kut zou vinden
Ga je ook met zo'n Hind-shirt lopen, als je auditie gaat doenquote:
Uiteraard, direct een wit voetje bij HJ scoren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je ook met zo'n Hind-shirt lopen, als je auditie gaat doen?
Ik gewloof het ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij zijn wij trouwens de enige die het leuk vinden dat er nog een serie komt.
Of figuren die helemaal geen verstand van muziek hebben, maar gewoon genieten van de aandacht die ze krijgen door jurylid te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik gewloof het ook..
Mwah, ligt eraan wát voor gastjuryleden. Liever niet van die figuren als Bastiaan Ragas, die alles maar geweldig vinden.
Het worden gastjuryleden die wel wat te maken hebben met het onderwerp van de uitzending.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of figuren die helemaal geen verstand van muziek hebben, maar gewoon genieten van de aandacht die ze krijgen door jurylid te zijn..
Hij bekte Elisaar af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
Nietus. Edwin verzon zelf nog wel eens een commentaar. Edwin praatte gewoon iemand na!
Groot gelijk had ie.quote:
quote:
Neee neeee neeeeeeeeeeeeee, je hoeeeeeeeeeft niet te gaan schaaaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
Irma
En Maud zong ook vals, die kwam alleen zo ver omdat ze een lekker wijf was
Damn, toen lach ik echt in een deukquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Neee neeee neeeeeeeeeeeeee, je hoeeeeeeeeeft niet te gaan schaaaat.
Mwah, ze zong best okay.
Tania is wel nodig in zo'n topic ja..
Dat zie ik somber inquote:
Hoezo??quote:
Nou, het loopt hier niet echt storm. Zoals ik al eerder zei:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo??
Zou echt belachelijk zijn.. Dat forum liep toch geweldig???
Mocht dat gebeuren blaas ik Shok! wel weer nieuw leven in..
Maar nu hebben we shiNinG_staR erbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij zijn wij trouwens de enige die het leuk vinden dat er nog een serie komt.
Ga je gang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
We moeten 't eens aan schatje vragen.
Het staat er idd een beetje stom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Gewonnen nog wel? Waar kun je die mee winnen dan?![]()
Oh nee alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Dinges moet meedoen. Die dikke van Popstars.
Ze zong hartstikke goed juist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh nee alsjeblieft niet![]()
Misschien doet Roman weer mee![]()
Wat kan mij het nou schelen of ze kan zingen, ze was irritantquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zong hartstikke goed juist.. De beste van heel Popstars.
.
Roman wie?!.
Ze was juist grappig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen of ze kan zingen, ze was irritant
En dat is nu eenmaal het belangrijkste bij Idols![]()
Wij zijn het altijd oneens over Idols, zou raar zijn als dat dit jaar anders wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was juist grappig..
In ieder geval zijn we het weer oneens, laat maar komen dus..
Toch is het leuk dat je 'r bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Er valt nog weinig te zeggen nu he
Dat is ook wel weer waar ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wij zijn het altijd oneens over Idols, zou raar zijn als dat dit jaar anders was
Ik heb er zin in ieder geval![]()
Ze heeft een slotje op d'r fotoboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
We moeten 't eens aan schatje vragen.
Dat wil hij niet zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:31 schreef Tania18 het volgende:
Heb jij dat aanmeldingsformulier nu nog ingestuurd B.?
* BVO dacht eerst dat jij vroeg of IDO nog kwam.quote:
quote:
Je loopt me te jennen.quote:
Roman.quote:
Jongetjes? Roman?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Je wist niet dat ie op jongetjes viel of dat ie Roman leuk vond?????
Weet ik veel wie Roman isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jongetjes? Roman?
Da's toch geen jongetje (ro)man![]()
Oppassen wijfie, of je hebt een note te pakkenquote:
Dan moet je eerst nog mod zien te wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oppassen wijfie, of je hebt een note te pakken
Jongentjes? Gelukkig kom ik zo niet over als een pedofiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Je wist niet dat ie op jongetjes viel of dat ie Roman leuk vond?????
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:07 schreef LeBeau het volgende:
En natuurlijk komt er een IDO forum! Het vorige liep hardstikke goed.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef Duiveltja het volgende:
Is er eik al bekend wanneer de uitzendingen beginnen?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
De succesvolle muziekshow is vanaf 22 oktober op tv. Voor de laatste shows, waarin het publiek mag stemmen, maakt iedere week een ander gastjurylid zijn of haar opwachting.
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil Bulletje in de jury
[afbeelding]
Bulletjequote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Oooh, dat is bijnaquote:
Jaa idd, dat zou tof zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef marsu het volgende:
Koos Alberts moet in de jury!
quote:Als je wilt meedingen naar de titel Idol 2006 en je hebt je nog niet ingeschreven, dan ben je helaas te laat. De inschrijving is gesloten. Maar niet getreurd! In plaats van zelf mee te doen, kun je natuurlijk alle talenten volgen op televisie. Zaterdag 22 oktober is de allereerste uitzending van Idols!!
quote:Hind ziet derde serie 'Idols' niet zitten
AMSTERDAM - Zangeres Hind ziet een derde serie van het televisieprogramma 'Idols' niet zitten. "Ik vind het jammer dat er van één programma altijd weer drie moeten komen", aldus Hind. "Het leuke en het nieuwe is er vanaf. Bedenk dan weer iets nieuws rondom talenten."
In het eerste seizoen van ' Idols' in 2003 bereikte Hind de derde plaats na de finalisten Jamai en Jim. De 20-jarige zangeres vond haar plotselinge bekendheid destijds 'moeilijk'. "Het was allemaal nieuw. Opeens ben je een bekende Nederlander en wil iedereen alles van je weten en hebben", legt ze uit. "In het begin heb ik iemand gezocht die mij kon helpen. Het was voor mij een nieuwe wereld en ik stond nog niet zo sterk in mijn schoenen als nu."
De half Marokkaanse, half Nederlandse Hind is 'erg blij' met haar fans. "Ik heb een groep vaste fans die me overal volgen. Dan krijg ik cadeautjes en snoepjes als ze er achter zijn gekomen wat ik lekker vind", zegt ze lachend. "Ook krijg ik veel fanmail en e-mailtjes, maar wel allemaal op een leuke manier."
De nieuwe single 'Give me a sign', die deze week verscheen, is de voorloper van haar nieuwe cd 'Halfway home'. Haar nieuwe album verschijnt op 3 oktober. Hind bracht in 2003 haar debuut-cd 'Around the world' uit. Voor dat album nam ze vorig jaar een gouden plaat in ontvangst na de verkoop van meer dan veertigduizend exemplaren. Voor de cd ontving ze ook een Edison Music Award.
Wat voor snoepjes heb je gegeven dan Beev?quote:De half Marokkaanse, half Nederlandse Hind is 'erg blij' met haar fans. "Ik heb een groep vaste fans die me overal volgen. Dan krijg ik cadeautjes en snoepjes als ze er achter zijn gekomen wat ik lekker vind", zegt ze lachend. "Ook krijg ik veel fanmail en e-mailtjes, maar wel allemaal op een leuke manier."
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat voor snoepjes heb je gegeven dan Beev?
Tuurlijk niet. Ze kan gewoon niet tegen concurrentie.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Ze heeft natuurlijk gelijk..
Bron: nu.nl
[..]
Hind is tof, maar dr komt een single aan dus ze doet weer een uitspraak waar de pers iets mee kan...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Ze heeft natuurlijk gelijk..
Bron: nu.nl
[..]
Idd, deze uitspraak slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ze heeft wel haar zin, omdat ze hiermee wel de aandacht van de pers krijgt. Ze was vanochtend bij Giel Beelen waar ze dit vertelde, haar motivatie slaat natuurlijk nergens op omdat alles uitgemolken word tot het niet meer scoort.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hind is tof, maar dr komt een single aan dus ze doet weer een uitspraak waar de pers iets mee kan...
Ze zegt alleen dat ze zelf liever een nieuw concept ziet dan dat programma's 3,4,5 of meer versies krijgen. Iets nieuws vindt ze leuker. Is dat zo gek?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, deze uitspraak slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ze heeft wel haar zin, omdat ze hiermee wel de aandacht van de pers krijgt. Ze was vanochtend bij Giel Beelen waar ze dit vertelde, haar motivatie slaat natuurlijk nergens op omdat alles uitgemolken word tot het niet meer scoort.
Dat is allemaal onzin, omdat het eindelijk toch op hetzelfde uitkomt. Een nieuw concept betekent alsnog deelnemers die strijden om de winst.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zegt alleen dat ze zelf liever een nieuw concept ziet dan dat programma's 3,4,5 of meer versies krijgen. Iets nieuws vindt ze leuker. Is dat zo gek?.
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is allemaal onzin, omdat het eindelijk toch op hetzelfde uitkomt. Een nieuw concept betekent alsnog deelnemers die strijden om de winst.
Omdat? Het einddoel blijft hetzelfde en het komt toch neer op de zangkwaliteiten. Je kan weinig varieren lijkt mequote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.!
Kom dan eens met voorbeelden van varianten?quote:Je kan muziekprogramma's of talentenjachten op veel meer verschillende manieren en in veel meer varianten brengen, Idols zal allemaal weer hetzelfde worden. Idols zelf is natuurlijk ook lang niet het eerste programma in zijn genre, daar zijn ook meerdere - verschillende - varianten aan vooraf gegaan.
Ja, ik ben geen programmamaker.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat? Het einddoel blijft hetzelfde en het komt toch neer op de zangkwaliteiten. Je kan weinig varieren lijkt me
[..]
Kom dan eens met voorbeelden van varianten?
Ik dacht dat jullie twee weken geleden zeiden dat het over drie weken begonquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef BVO het volgende:
Nog een maandje maar..
Al wat gehoord, Svurno?!.
Hij zei 6 wekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie twee weken geleden zeiden dat het over drie weken begon.
Ik heb er zin inquote:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef jmac het volgende:
Stel kanslozen
quote:Ondertussen is de bekendste talentenjacht, Idols, ook weer van start gegaan. Gisteren en zaterdag zijn er weer duizenden potentiële idooltjes langsgekomen. Velen met talent, zonder ambitie, velen met ambitie zonder talent en een enkeling met de absolute X-factor. Duidelijk is dat de meeste auditanten mijn boekje, "De X-factor, een must voor sterren" niet gelezen hebben of niets met de tips hebben gedaan. Zo hoorde ik weer regelmatig: "ik ga Alicia Keys doen". Je doet een song, geen artiest. We zijn geen imitatiewedstrijd. Gelukkig was er een groot aantal Idolskandidaten dat zich zeer goed had voorbereid en erg bewust was van waar Idols voor staat. Er zitten nu al absolute kanshebbers voor de finale bij en ik weet dat het vanaf 22 oktober weer een geweldige reeks Idolsuitzendingen gaat worden.
Het is vreemd om weer te beginnen na zo'n lange tijd buiten Nederland. Maar toen de eerste wannabe-ster voor ons stond en wij met z'n drieën commentaar hadden gegeven, was ik blij terug te zijn. We zijn er weer!
Oh God, toch niet weer die vrouwelijke versie van Jamaiquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat. Deborah.
. van
. Popstars the Rivals.
. het nog eens probeert bij Idols.
Jamai kon niet zingen, zij wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh God, toch niet weer die vrouwelijke versie van Jamai![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |