Je loopt me te jennen.quote:
Roman.quote:
Jongetjes? Roman?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Je wist niet dat ie op jongetjes viel of dat ie Roman leuk vond?????
Weet ik veel wie Roman isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jongetjes? Roman?
Da's toch geen jongetje (ro)man![]()
Oppassen wijfie, of je hebt een note te pakkenquote:
Dan moet je eerst nog mod zien te wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oppassen wijfie, of je hebt een note te pakken
Jongentjes? Gelukkig kom ik zo niet over als een pedofiel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
Je wist niet dat ie op jongetjes viel of dat ie Roman leuk vond?????
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:07 schreef LeBeau het volgende:
En natuurlijk komt er een IDO forum! Het vorige liep hardstikke goed.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef Duiveltja het volgende:
Is er eik al bekend wanneer de uitzendingen beginnen?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
De succesvolle muziekshow is vanaf 22 oktober op tv. Voor de laatste shows, waarin het publiek mag stemmen, maakt iedere week een ander gastjurylid zijn of haar opwachting.
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil Bulletje in de jury
[afbeelding]
Bulletjequote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Oooh, dat is bijnaquote:
Jaa idd, dat zou tof zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef marsu het volgende:
Koos Alberts moet in de jury!
quote:Als je wilt meedingen naar de titel Idol 2006 en je hebt je nog niet ingeschreven, dan ben je helaas te laat. De inschrijving is gesloten. Maar niet getreurd! In plaats van zelf mee te doen, kun je natuurlijk alle talenten volgen op televisie. Zaterdag 22 oktober is de allereerste uitzending van Idols!!
quote:Hind ziet derde serie 'Idols' niet zitten
AMSTERDAM - Zangeres Hind ziet een derde serie van het televisieprogramma 'Idols' niet zitten. "Ik vind het jammer dat er van één programma altijd weer drie moeten komen", aldus Hind. "Het leuke en het nieuwe is er vanaf. Bedenk dan weer iets nieuws rondom talenten."
In het eerste seizoen van ' Idols' in 2003 bereikte Hind de derde plaats na de finalisten Jamai en Jim. De 20-jarige zangeres vond haar plotselinge bekendheid destijds 'moeilijk'. "Het was allemaal nieuw. Opeens ben je een bekende Nederlander en wil iedereen alles van je weten en hebben", legt ze uit. "In het begin heb ik iemand gezocht die mij kon helpen. Het was voor mij een nieuwe wereld en ik stond nog niet zo sterk in mijn schoenen als nu."
De half Marokkaanse, half Nederlandse Hind is 'erg blij' met haar fans. "Ik heb een groep vaste fans die me overal volgen. Dan krijg ik cadeautjes en snoepjes als ze er achter zijn gekomen wat ik lekker vind", zegt ze lachend. "Ook krijg ik veel fanmail en e-mailtjes, maar wel allemaal op een leuke manier."
De nieuwe single 'Give me a sign', die deze week verscheen, is de voorloper van haar nieuwe cd 'Halfway home'. Haar nieuwe album verschijnt op 3 oktober. Hind bracht in 2003 haar debuut-cd 'Around the world' uit. Voor dat album nam ze vorig jaar een gouden plaat in ontvangst na de verkoop van meer dan veertigduizend exemplaren. Voor de cd ontving ze ook een Edison Music Award.
Wat voor snoepjes heb je gegeven dan Beev?quote:De half Marokkaanse, half Nederlandse Hind is 'erg blij' met haar fans. "Ik heb een groep vaste fans die me overal volgen. Dan krijg ik cadeautjes en snoepjes als ze er achter zijn gekomen wat ik lekker vind", zegt ze lachend. "Ook krijg ik veel fanmail en e-mailtjes, maar wel allemaal op een leuke manier."
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat voor snoepjes heb je gegeven dan Beev?
Tuurlijk niet. Ze kan gewoon niet tegen concurrentie.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Ze heeft natuurlijk gelijk..
Bron: nu.nl
[..]
Hind is tof, maar dr komt een single aan dus ze doet weer een uitspraak waar de pers iets mee kan...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef BVO het volgende:
Ze heeft natuurlijk gelijk..
Bron: nu.nl
[..]
Idd, deze uitspraak slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ze heeft wel haar zin, omdat ze hiermee wel de aandacht van de pers krijgt. Ze was vanochtend bij Giel Beelen waar ze dit vertelde, haar motivatie slaat natuurlijk nergens op omdat alles uitgemolken word tot het niet meer scoort.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hind is tof, maar dr komt een single aan dus ze doet weer een uitspraak waar de pers iets mee kan...
Ze zegt alleen dat ze zelf liever een nieuw concept ziet dan dat programma's 3,4,5 of meer versies krijgen. Iets nieuws vindt ze leuker. Is dat zo gek?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, deze uitspraak slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ze heeft wel haar zin, omdat ze hiermee wel de aandacht van de pers krijgt. Ze was vanochtend bij Giel Beelen waar ze dit vertelde, haar motivatie slaat natuurlijk nergens op omdat alles uitgemolken word tot het niet meer scoort.
Dat is allemaal onzin, omdat het eindelijk toch op hetzelfde uitkomt. Een nieuw concept betekent alsnog deelnemers die strijden om de winst.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zegt alleen dat ze zelf liever een nieuw concept ziet dan dat programma's 3,4,5 of meer versies krijgen. Iets nieuws vindt ze leuker. Is dat zo gek?.
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is allemaal onzin, omdat het eindelijk toch op hetzelfde uitkomt. Een nieuw concept betekent alsnog deelnemers die strijden om de winst.
Omdat? Het einddoel blijft hetzelfde en het komt toch neer op de zangkwaliteiten. Je kan weinig varieren lijkt mequote:Op donderdag 8 september 2005 14:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.!
Kom dan eens met voorbeelden van varianten?quote:Je kan muziekprogramma's of talentenjachten op veel meer verschillende manieren en in veel meer varianten brengen, Idols zal allemaal weer hetzelfde worden. Idols zelf is natuurlijk ook lang niet het eerste programma in zijn genre, daar zijn ook meerdere - verschillende - varianten aan vooraf gegaan.
Ja, ik ben geen programmamaker.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat? Het einddoel blijft hetzelfde en het komt toch neer op de zangkwaliteiten. Je kan weinig varieren lijkt me
[..]
Kom dan eens met voorbeelden van varianten?
Ik dacht dat jullie twee weken geleden zeiden dat het over drie weken begonquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef BVO het volgende:
Nog een maandje maar..
Al wat gehoord, Svurno?!.
Hij zei 6 wekenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie twee weken geleden zeiden dat het over drie weken begon.
Ik heb er zin inquote:
Mooi zo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:32 schreef jmac het volgende:
Stel kanslozen
quote:Ondertussen is de bekendste talentenjacht, Idols, ook weer van start gegaan. Gisteren en zaterdag zijn er weer duizenden potentiële idooltjes langsgekomen. Velen met talent, zonder ambitie, velen met ambitie zonder talent en een enkeling met de absolute X-factor. Duidelijk is dat de meeste auditanten mijn boekje, "De X-factor, een must voor sterren" niet gelezen hebben of niets met de tips hebben gedaan. Zo hoorde ik weer regelmatig: "ik ga Alicia Keys doen". Je doet een song, geen artiest. We zijn geen imitatiewedstrijd. Gelukkig was er een groot aantal Idolskandidaten dat zich zeer goed had voorbereid en erg bewust was van waar Idols voor staat. Er zitten nu al absolute kanshebbers voor de finale bij en ik weet dat het vanaf 22 oktober weer een geweldige reeks Idolsuitzendingen gaat worden.
Het is vreemd om weer te beginnen na zo'n lange tijd buiten Nederland. Maar toen de eerste wannabe-ster voor ons stond en wij met z'n drieën commentaar hadden gegeven, was ik blij terug te zijn. We zijn er weer!
Oh God, toch niet weer die vrouwelijke versie van Jamaiquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat. Deborah.
. van
. Popstars the Rivals.
. het nog eens probeert bij Idols.
Jamai kon niet zingen, zij wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh God, toch niet weer die vrouwelijke versie van Jamai![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |