Vengeance is idd goed, hun latere werk werd ietwat gelikt en pretentieus.. alhoewel thunder and consolidation of impurity ook goede platen zijn.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:23 schreef tong80 het volgende:
Ja met hun klassieke album 'Vengeance'
Ze bestaan trouwens nog steeds.
Ik alleen de drie die ik net genoemd hebquote:
mission of burma is het volgens mij..quote:Op zondag 20 maart 2005 16:35 schreef tong80 het volgende:
Meat puppets weldacht ik.
Mission to Burma schiet me nu te binnen.
Ja geweldige band. Jason heeft een Duitse achternaam Sonneveld of zoiets. Maar een heerlijke band. Je had toen ook andere bands inj dat genre zoals Green on Red.Maar Jason and the scorchers waren de echte rockers.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:13 schreef Barista het volgende:
Iemand hier bekend met Jason & the Scorchers? ik heb nog een verrot That's tapeje met Lost & Found erop (1985).
Vlammende hardrockin' countrypunk. Gaaf!
volgens mij ben je in de war met Loose en 35007. Loop is brits.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef tong80 het volgende:
Ja ze worden ook 7009 genoemd de omgekeerde letters zeg maar. Komen uit Eindhoven en erg lekker idd.
Ik vind Bug hun beste. Met de klassieker 'Freakscene'.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:00 schreef spacemangraig het volgende:
Wat is na You're living all over me het beste album?
Voor mij zijn ze gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind Bug hun beste. Met de klassieker 'Freakscene'.
LA band harcore.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:00 schreef spacemangraig het volgende:
Zen Arcade ook een geweldig album, moet 'm nog steeds is kopen. Ken je Flipper trouwens?
En curve en swerve...quote:Op zondag 20 maart 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
Shit je hebt gelijk
Loop was ten tijde van Lush, Ride en andere zeiksnorren.
Het is zelfshelemaalgeen garage punkquote:Op zondag 20 maart 2005 21:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En curve en swerve...![]()
Loop vond ik wel wat meer kwaliteit hebben echter.
Maargoed, tis geen makkelijke garagepunk nee
Borstal Breakout!!quote:Op zondag 20 maart 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is zelfshelemaalgeen garage punk
Dat hield in Engeland op bij Sham 69.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |