Y'arr!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:19 schreef MrAli het volgende:
Ey Ruben, vanavond gewoon Cel 4 neem ik aan..?
Ja idd, meeloopdagen moet ik ook 's doen... en ik vind die bonbons niet bepaald goedkoop, maar dat kan aan mij liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, wel interessant. Verhaaltje aangehoord over hoe en wat en dergelijke. Artificiële Intelligentie klinkt als een leuke studie. Alleen volgende keer maar eens zo'n meeloopdag o.i.d. volgen, krijg je een beter idee wat het precies inhoudt.
Verder nog even bij de Australian Homemade shop in de Leidsestraat langsgeweest. Prijs van de bonbons viel erg mee, 6 stuks voor 5 euro.
Voor een betere zal je echt heeeel lang moeten zoeken..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Ben Najib Amhali aan het kijken, wat een ubergast![]()
.
Nee, ok, goedkoop is anders, maar dan heb je ook wel wat.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja idd, meeloopdagen moet ik ook 's doen... en ik vind die bonbons niet bepaald goedkoop, maar dat kan aan mij liggen
Bronquote:'Vrouwonvriendelijke' affiches weggehaald
'Niemand zit te wachten op de mening van een vrouw', 'Eigenlijk zijn vrouwen gewoon broedmachines' en 'Vrouwen en politiek?, daar gaat het land van naar de knoppen'. Dit zijn teksten die op posters staan de her en der in het land zijn opgehangen en in Amstelveen en Den Helder dermate aanstootgevend worden gevonden dat gesommeerd is ze weg te halen.
De posters zijn afkomstig van The Hunger Project, een organisatie die opkomt voor de rechten van vrouwen in ontwikkelingslanden. Onderaan de affiches staat een adres van de website (www.hongerproject.nl) waar de organisatie uitleg geeft over de campagne, die belangeloos is ontwikkeld door reclamebureau Ogilvy.
Directeur S. Ceha van The Hunger Project snapt niets van de commotie: ''Daar sta je dan in tolerant Nederland, waar de vrijheid van meningsuiting zo'n groot goed is. Als je een discussie wilt losmaken rond de positie van vrouwen in derde wereldlanden, word je gesommeerd daarmee te stoppen.''
Overigens wordt op de actiesite Indymedia gesteld dat achter The Hunger Project een sekte schuilgaat, die verwant is aan de Scientology Kerk.
Yaps, en dus wederom is het gebrek aan humor / relativerings vermogen van de mens bewezen.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bron
Dat waren dus die posters.
Zeker waar. BTW, ik heb nog even echt op z'n site gekeken, en het staat er echt, z'n koninklijk bezoekquote:Op zondag 13 februari 2005 00:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Voor een betere zal je echt heeeel lang moeten zoeken..![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 11:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Aha, Esmé heeft haar felbegeerde drumstel en zit nu in een krappe auto terug naar Texel.
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]hehe, was idd wel krap!
Hij staat, hij is mooi en hij klinkt goehoed!
Foto's volgen later.
Ik ga zo naar De Tweeling kijken.
Boefjes.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:19 schreef MrAli het volgende:
Verder was snowboarden / les proberen te geven (tegen de regelenmenten in) ook gaaf..
Ik ben hem sinds vorige week aan het downloaden, zat ff de top marks van IMDb te bekijkenquote:Op zondag 13 februari 2005 23:14 schreef -Mzraki- het volgende:
LA Confidential was een erg mooie film, moest echt constant blijven nadenken, is leuk.
Einde ging wel erg snel, maar toch een super ontknoping, goede cast ook, Kevin Spacey is altijd geniaal, hij straalt gewoon rust, ervaring en wijsheid uit.
Groep drie Hans..quote:Op zondag 13 februari 2005 23:28 schreef errrrr het volgende:
Ah, was echtheel leuk, indoor snowboarden. Alwin heeft ons goed de basisprincipe's uitgelegd. Daarna het beginnershellingkje af (veel te druk) Toen maar met de lift mee, ging niet helemaal goed. 1 van de eerste keren dat ik her halverwege afviel, denk ik ga snel aan de kant voor de volgende, maar dat vond m'n knie niet zo leuk, nu een beetje stijfjes (m'n moeder nu alweer fanatiek zalfje te smeren). Voor de rest ging het bestwel goed, en was erg leuk.
Ik heb hem wel een smsje gestuurd, maar een kaart? Ho maarquote:Op maandag 14 februari 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
Hey Niels..
bedankt voor je Valentijnskaart..Ik ook van jou hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |