abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9681661
Vandaag heb ik weer iets meegemaakt! (Alweer? Ja!)

Vandaag stond (zat) ik perplex.. Zo perplex heb ik nog nooit gestaan! (gezeten...).

Ik stap 's morgens in Den Bosch om 9.54 in de IC richting Utrecht/Amsterdam. (vertrek: 10.00 h)

Ik kom in zo'n wagon terecht die er hetzelfde uitziet als in de koplopers (rode bankjes tegenoverelkaar). En wonder boven wonder was het niet zo druk (is normaal wel anders...).

Aan de raamkant zat een wat oudere type zakenman, net gekleed, etc. Zo'n type gast die normaalgesproken 1e klas reist. Ik ga schuin tegenover hem zitten (dan hebben we beide veel beenruimte). Ik zat dus aan de kant vh gangpad.

Toen ik rustig zat, zag ik plotseling iets kruipen. Ik zag zwarte krullen..

Was het een hond? Nee!
Was het dan een poes? Nee!
Wat was het dan? Een gozer!

Er KROOP een gozer door de trein!!!!!

Plotseling zette hij z'n hand tussen m'n benen . (Nee, het is niet wat je denkt...), op het bankje waar ik op zat om dat als steun te gebruiken om overeind te komen. Ik schrok me rot. "Wat krijgen we nou?" dacht ik toen voor de 2e keer binnen 10 seconden.
Jezus wat een gore zweetgeur kwam daarvan af.
Volgens mij heb ik op dat moment nog nooit zo verbaasd gekeken. De zakengast keek ook alsof ie water zag branden.

De kruipende gozer ging tegenover mij zitten, naast de zakenman. De zakenman kroop zover mogelijk tegen de wand aan, want hij had natuurlijk nog meer last van de geur.

De kruipende gozer zag er nog erger uit dan een zwerver:

- gore spijkerbroek broek (tsja, als je de hele dag kruipt....)
- spijkerbroek zat niet dicht, hing op z'n knieen. Gozer moest het elke keer omhoog halen.
- vreemde, bloedende infecties rond z'n mond
- vieze rode t-shirt, hij gebruikte het om z'n neus in te snuiten

Gelukkig had de gozer zelf ook door dat ie een geur verspreidde, en deed het raampje open. De hele trein keek ons aan (ons open raampje veroorzaakte nogal wat wind en geluidshinder), maar de zakenman en ik deden alsof onze neus bloedde.

Toen de kruipende gast weer ging zitten, maakt hij zich nogal comfortabel door de voeten op z'n bank te leggen. (z'n eigen bank gelukkig, niet die tegenover hem....).

Toen viel op dat ie geen sokken aan had.... En ook geen schoenen. Dus ik had vrij zicht op z'n beschimmelde, rottende teennagels....

Toen kwam De Koffieman _voorbij_ met z'n karretje. De kruipgast trok nog aan de broek van de koffieman, maar de koffieman zei: "Je hebt de zomer nogal in je bol zitten, he!" (doelende op open raam). De kruipende man riep nog: "Een koffie graag!", maar de koffieman dacht dit keer niet aan geld verdienen, en maakte dat ie weg kwam. (Zou ik ook doen). De kruipgast had dus geen koffie gekregen.

Inmiddels had ik begrepen dat ie naar Amsterdam moest. (De Zwerverhoofdstad?). Vlak voor Utrecht vroeg de kruipgast aan de nog steeds verbouwereerde zakenman of dit Amsterdam was. De zakenman zei: nee. Maar de kruipgast snapte dat niet en ging weer richting de grond, om alvast naar de deur te kruipen.

Toen kwam zijn laatste actie:

Voordat de kruipgast wegkroop, pakte hij m'n knie en kustte het tot 2x toe!!!! GATVERDAMME! Hij keek blij en zei tegen me: "Thank you, Thank You!". Ik stond zo perplex, ik kon op dat moment niks doen. (Had ik het al over zijn gore mond gehad? Ja, zie hierboven...). He bah, misschien heeft ie me wel geinfecteerd met een enge ziekte.

Ik wist niet wat ervan moest denken. Ik weet het nog steeds niet. Moet ik nou medelijden hebben met hem?

Hij is dus volgens mij in Utrecht uitgestapt, er zullen vast wel Fokkers zijn die rond 10.45 op Utrecht CS waren en iemand rond zagen kruipen... ?

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_9681706
opeens heb je het: je wordt treinzwerver
pi_9681725
Jezus das wel bizar.... zulke dingen maak ik nooit mee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 9 april 2003 @ 17:29:39 #4
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9681748
Gatverdamme .
pi_9681785
Gadverdamme zeg
Ik heb ook veel enge, vieze mannen/vrouwen in de trein meegemaakt, maar dit slaat werkelijk alles
Hoelang heb je je knie staan schrobben?
pi_9681800
Niks anders verdacht gezien zeker dat het geen Candid Camera toestand was?
  woensdag 9 april 2003 @ 17:33:07 #7
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_9681819

Dat is euh....... vreemd..........

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_9681871
Mag in de bus ook?

Ik zat eergister in de bus naar school. Ik zat in m'n eentje redelijk vooraan. Hoor ik opeens zachtjes iemand zingen. Bleek dat dat dus de buschauffeur was. Die heel vrolijk "It's not unusual" van tom jones zong. Echt waar, als je zoiets hoort in de bus..je ligt echt dubbel. .
Begon hij ook nog mee te trommelen op zijn bakje met geld.
Ik hoorde achter me ook al gegiechel enzo, gaat ineens een andere vent echt snoeihard meezingen!! . . . Echt als je zoiets meemaakt, hou je het niet meer. .

pi_9681981
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:36 schreef SuperUli het volgende:
Mag in de bus ook?

Ik zat eergister in de bus naar school. Ik zat in m'n eentje redelijk vooraan. Hoor ik opeens zachtjes iemand zingen. Bleek dat dat dus de buschauffeur was. Die heel vrolijk "It's not unusual" van tom jones zong. Echt waar, als je zoiets hoort in de bus..je ligt echt dubbel. .
Begon hij ook nog mee te trommelen op zijn bakje met geld.
Ik hoorde achter me ook al gegiechel enzo, gaat ineens een andere vent echt snoeihard meezingen!! . . . Echt als je zoiets meemaakt, hou je het niet meer. .

Ja er is ook altijd zo'n bus chaffeur bij ons, altijd lache, heel vriendelijk, elke keer als we we weg rijden:
Goedenmiddag, welke kom op lijn 38, we zetten koers richting bla bla bla en zullen stopen daar en daar. En als we dan langs hoteltje rijden, gaat ie altijd wat in het frans lullen
Ging ook een keer fluiten in de bus. Toen er een telefoon afging ging ie om roepen: Telefoon voor 16, telefoon voor 16 op toestel 12

Van mij mogen er wel meer van dat soort buschaffeurs zijn

pi_9681993
Ja, idd. Beter dan die sjaggow lui die geeneens goedemorgen zeggen. .
  woensdag 9 april 2003 @ 17:45:41 #11
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_9682017
tof!
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_9682064
Dat is redelijk bizar jah...als ik het zo lees zou ik vooral medelijden met zo'n figuur hebben...
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  woensdag 9 april 2003 @ 17:50:31 #13
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_9682105
Ik moest een keer noodgedwongen de nacht doorbrengen op Utrecht CS (wat een kutstation overigens), en op een gegeven moment kwam er een man naast me zitten met een ranzige snor en zijn pikzwarte haar in een vette scheiding gekamd. Hij stonk behoorlijk. Dat was al erg, maar toen DRUKTE HIJ ZIJN SIGARET UIT OP ZIJN HAND.
Ik ben weggerend.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_9682116
hahahhaahahaha liev zon zwerver ...
pi_9682138
nouja, je hebt tenminste weer eens iets leuks te vertellen...
pi_9682151
Bah ben blij dat ik dat niet meemaak! Ik zie natuurlijk wel allerlei vage figuren bij het station in Eindhoven rondstruinen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_9682280
Maar waarom moest ie kruipen???Kon ie niet lopen???Maar het is altijd zo dat ze dan bij jou gaan zitten terwijl er zat plaats is...Ik heb ook een keer gehad dat iemand gewoon ging liggen met z'n hoofd op m'n schoot!En toen ik er wat van zei,zei hij ooh,sorry!Ik dacht dat je het niet erg vond,nou ja!!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  woensdag 9 april 2003 @ 18:04:15 #18
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_9682321
Kroop hij ook echt onder de stoelen door? Of kroop hij door het gangpad?
pi_9682397
gadverdamme
ik had die keerl wel 3x over de trein geschopt als ie met zijn vieze #%##$@ bek mijn knie aanraakte
pi_9682566
kuste je op je knie?? Gadver, dat had hij niet eens moeten proberen bij me man
pi_9682581
gatverdamme , gelukkig heb ik dat nog nooit meegekaakt maar ik moet wel eens een half uur op Utrecht CS wachten en dan kom je ook rare mensen tegen alleen daar heb ik niet echt veel last van, vind het wel leuk om daar mensjes te kijken
  woensdag 9 april 2003 @ 18:25:19 #22
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9682736
Ik reis nu zo'n drie jaar dagelijks met de trein, maar dit slaat alles wat ik heb meegemaakt
  woensdag 9 april 2003 @ 18:25:38 #23
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_9682744
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:32 schreef Blueweazel het volgende:
Niks anders verdacht gezien zeker dat het geen Candid Camera toestand was?
Daar heb ik ook nog aangedacht, maar elke keer dat ik naar die man keek, dacht ik "nah, dat kan niet".
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:02 schreef LowJoe het volgende:
Maar waarom moest ie kruipen???Kon ie niet lopen???
Of hij was echt verlamd, of er zat een steekje los. Of een combinatie van beide. Ik denk dat laatste.
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:08 schreef thadude het volgende:
gadverdamme
ik had die keerl wel 3x over de trein geschopt als ie met zijn vieze #%##$@ bek mijn knie aanraakte
Ja! Dat zou ik ook zeggen! Maar op zo'n moment verwacht je gewoon niet dat ie zoiets gaat doen. Op op het moment dat ie het doet, dan is er maar 1 overheersende gedachte: "WAT KRIJGEN WE NOU?!!!!!" En tegen de tijd dat het tot je doorgedrongen is wat ie heeft gedaan is ie allang weer weggekropen....
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_9685043
Waarom heb ik alleen maar saaie mensen in mijn trein?
Mon 'en!
pi_9685092
Mooie verhalen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')