abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:20:55 #1
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24988186
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Handige links
http://www.wowwiki.com/
http://www.thottbot.com/
http://cosmosui.org
http://www.worldofwar.net/

Kaarten

Wat screenshots

RELEASEDATE: 11 FEBRUARI

Game & WoW Gamecard goedkoop verkrijgbaar bij Gcshop

[ Bericht 54% gewijzigd door Rahl op 08-02-2005 14:33:40 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:21:22 #2
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24988198
Slecht hoor.
pi_24988283
Ben voor de retail nog aan het twijfelen tussen een Warlock, een Mage of een Druid.
......
pi_24988331
hey DeX090 k zie op al die sites wel rogue dwarfes staan. of kijk ik nou stom?

en wat is TVP ?
this is my story , and I have to end it
pi_24988412
Uit het vorige topic:
quote:
ik heb zelf alleen op de sites alle races en classes kunne kijken. dus niet in de Beta,
en k zat me echt af te vragen wat er zo vet is aan de warlock.
Ik heb in de Beta als warlock gespeeld en het leuke aan een warlock vind ik dat je makkelijk solo kan spelen, want je speelt samen met je pet dus eigenlijk heb je 2 characters
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:55:44 #6
6654 Lorn
vergeten door iedereen
pi_24988420
Terug Vind Post? Gokje...
It's not the despair, Laura. I can take the despair. It's the hope.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:56:13 #7
51794 Rahl
pi_24988429
Wat zijn trouwens die gebouwen in de grote steden waar je alleen in mag als je Knight (in Stormwind) of Champion (Orgrimmar) bent?
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:01:18 #8
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24988486
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 14:31 schreef shinoda het volgende:
hey DeX090 k zie op al die sites wel rogue dwarfes staan. of kijk ik nou stom?

en wat is TVP ?
Je hebt gelijk, sorry. Ik heb alleen zelf nooit een Dwarf Rogue gezien.
Zoals de beschrijving van het geweer genaamd "dwarven fishing pole" al zei...Dwarves aren't known for their subtlety.

TVP = terugvindpost, een post die makkelijk terug te vinden is in je active topics list.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:06:12 #9
113733 Boooringgg
Just what I am.
pi_24988547
WOW wordt DE MMORPG ooit!!!!
Ik ga em zeker halen! Kben 1 van bliz's trouwste fans, WCI, II, III gespeeld(Zonder TFT)DIablo I, DII-LOD
Starcraft-Broodwars.
Ze maken dan ook iederekeer weer zeer goeie spellen..including verhalen enzo
Ken ik jou niet ergens van ?? - Never seen before~
--------------------------------------------------------------
Eindelijk heeft FOK! mij...
_____________Tsjah..Interessant, Tov~_________
pi_24988594
Kheb gisteren Judgement Day gemist door carnaval

Kan niet wachten tot vrijdag, heb nu een Tauren Warrior (lvl 18) en een Undead Warlock (lvl 21) uitgeprobeerd, waren beide leuk om te spelen. Kga in de retail toch voor de alliance, met een Human Mage .
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_24988637
Warlocks vind ik echt super, je hebt allerlei soorten pets, met ieder z'n ups en downs. Uiteindelijk heb je dus voor elke situatie wel een demon die je op kan roepen.
De imp is meer de mage van de demons, voidwalker de warrior, succubus de rogue en felhunter, tja, de fear van de spellcasters
Later kan je dan ook nog Infernals en Doomguards summonen, dus je komt niks tekort als Warlock qua pets

Als je warlocks door hebt weet je precies hoe je een vijand het vlugste af kan maken, en groups zijn gewoon amper nodig. De eerste keer dat ik heb gegroupt was in Deadmines, daar moet het haast wel.

Het viel me wel op dat niet iedereen Warlocks echt 'begrijpt'. Ik had een PvP tegen een UD Warlock van hetzelfde level, met dezelfde pet summoned, maar ik won van hem met nog meer dan de helft van m'n levens over.
pi_24988823
k vraag de heletijd best veel las k net terug en thnx voor de antwoorden iedere keer.
maar het grootste deel van jullie heeft volgens mij die beta gespeeld en k kan echt niet wachten met alles uitvinden tot vrijdag
njaa, tot die tijd vermaakt k me nog wel ff met TFT .

maarjah , iig bedankt voor die antwoorden iedere keer
pi_24988831
10 manieren om een Gnome te BBQ'en.
quote:
10. "They are small enough to just use a toaster." ~ raven722

9. "Call Martha Stewart" ~ 8T1

8. "Strap a gnome to your shield, then attack a fire-breathing dragon." ~ Jester-Baggins

7. "I like mines raw." ~ s_interactionist

6. "Take gnome. Throw in river. Get a real meal instead because gnome is poisonous if ingested." ~ Pyreal_Gnat

5. "Fillet Mingnome" ~ Hinovae

4. "Get some seaweed, wrap it around the gnome, and get some sticky rice and put it around it. Then you got Gnome sushi, or Ghomshi." ~ KittyMitty

3. "3 Words…George Foreman Grill. It Knocks Out The Fat!!!" ~ Ahiga

2. "Just set it and ...FORGET IT!" ~ Shikwon_Dr

And the number one way to barbeque a Gnome...

1. "Tie gnome to totem pole, leave out in the scortching sun 'til the screaming stops. Eat." ~ vn_jjobaber
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24988853
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:25 schreef shinoda het volgende:
njaa, tot die tijd vermaakt k me nog wel ff met TFT .
*doet mee*
Some say in ice
pi_24988854
Ik was tot gisteren een Orc Hunter lvl 14 met een level 13 pet.

Had nog nooit warcraft gespeeld of een vergelijkbare game, maar vond het zeer vet.
Zeker als er twee pc naast elkaar staan, zodat je samen kan gamen in the WoW.

Speelde naast een vriend, die was o.a. lvl 16 Orc Hunter met een krokodil als pet..

zeer effectief met z'n twee... Helaas maar twee raids meegemaakt, de laatste gisteren in ashenvale oid...

Werd alleen zeer snel afgemaakt door lvl ?? en hoge NE, maar toen ik door die shit was kwam ik niets vermoedende lvl 12 en 14 dwarfs en humans tegen die ik sloopte.. dat was lachuh!!

Zijn er nog meer van dit soort games. Ik hoorde van Eve online, maar vind dat erg duur..

Ik wil meer betatests!!!
pi_24988998
Ashenvale is leuk territory. Kwam daar voordat ik Horde Territory inging. (met 4 deaths ofzo)

Het resultaat:

Kijk eens goed waar ik sta.
Some say in ice
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:38:02 #17
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24989042
Moet je eens kijken zeg. Wat comments op MMORPG.com
quote:
Member Comments:
On Feb 8, 2005 dakilla666 wrote:
Played this one in the open beta phase and again after it's release, but I'm sorry, it's just not worth paying that much money for a game that "promises" good things. They should of left this one in the beta for another 6 months and tried to get something genuine into the game before release. I seriously don't know what people are playing it right now, "I like the game but there's this and that ..." well, if you feel like paying for an unfinished game, be my guest ...I guess all the hype they pushed foward worked afterall.

On Feb 8, 2005 Symac wrote:
High-end price for a low-end game. Worst service I have ever seen. This game is going the same way SWG went.

On Feb 8, 2005 mague wrote:
Great fun but soon boring. All straight forward. Professions are an illusion, worth nothing to the world. Combat is all. First char ist great fun, second char in same race ist boring from start since you know all quests. Nearly no RPG. If you reach 60 you end up on battlefields (Arena). If you like to fight to the top (of ladder) this is a good choice. If you seek longterm RPG playing dont take it !
Triest.

Maar... eigelijk heb ik wel medelijden met ze...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24989345
in het begin zag k ook op tege 10 euro per maand , maar nu helemaal niet meer.
k snap dat als je 12 bent ofzo dat je het dan niet echt kan misse, maarjah , k werd soms ook wel moe van die kids op Wc3.
maarjah , krijg al 50 euro van die aardige pipo's van de regering en dan nog supermarkt zaterdag baantje, denk niet echt dat k die 10 euro in de maand zal misse .
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:04:44 #19
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24989380
Mja qua service, content en professions hebben ze zeker een punt. Zoveel downtime voor een betaalde RPG is ongehoord. Bedenk je eens dat je bijv. lekker HL2 aan et spelen bent en ineens wordt je er uit gebonjourd. "Please wait 5 hours." Verder niks dat je er aan kan doen, al heb je het spel gekocht, je wacht maar lekker. Dan vragen de high-end spelers content en krijgen ze alleen "Ja we zijn nou met de service bezig, dat wilden jullie toch zo graag? Niet zeuren dan!" Dat is toch als excuus gebruiken dat als ze mogen falen op 1 vlak, dan mogen ze op alle vlakken falen? En professions, afgezien van Skinning/Mining waar je iets uit niets maakt, zijn idd vaak onzin. Ben je 300, kan je nog steeds items tegen marginale winst of zelfs verlies maken!

En WAAROM in godsnaam overal die nerfs van classes? Waarom zou je content afpakken, als je het spel ook kan levelen door andere classes gewoon nieuwe abilities te geven? Als je dan als class eindelijk iets gaafs hebt wordt het afgepakt omdat het te gaaf is :S. Je werkt ervoor om het lvl te halen en dan nemen ze het weg?

Ik ga het zeker spelen, vergis je niet, maar ik kijk wel of ik er niet na 3 maanden helemaal klaar mee ben. Hopelijk gaat Blizz hier wel wat betere service verlenen.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:36:35 #20
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24989649
Donderdag krijgt Dynabyte Enschede WoW binnen, ze mogen het alleen pas vanaf vrijdag verkopen
Iedereen die besteld heeft, krijgt donderdag een telefoontje
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:45:50 #21
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24989766
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:04 schreef Max_Dark het volgende:
Mja qua service, content en professions hebben ze zeker een punt. Zoveel downtime voor een betaalde RPG is ongehoord. Bedenk je eens dat je bijv. lekker HL2 aan et spelen bent en ineens wordt je er uit gebonjourd. "Please wait 5 hours." Verder niks dat je er aan kan doen, al heb je het spel gekocht, je wacht maar lekker. Dan vragen de high-end spelers content en krijgen ze alleen "Ja we zijn nou met de service bezig, dat wilden jullie toch zo graag? Niet zeuren dan!" Dat is toch als excuus gebruiken dat als ze mogen falen op 1 vlak, dan mogen ze op alle vlakken falen? En professions, afgezien van Skinning/Mining waar je iets uit niets maakt, zijn idd vaak onzin. Ben je 300, kan je nog steeds items tegen marginale winst of zelfs verlies maken!

En WAAROM in godsnaam overal die nerfs van classes? Waarom zou je content afpakken, als je het spel ook kan levelen door andere classes gewoon nieuwe abilities te geven? Als je dan als class eindelijk iets gaafs hebt wordt het afgepakt omdat het te gaaf is :S. Je werkt ervoor om het lvl te halen en dan nemen ze het weg?

Ik ga het zeker spelen, vergis je niet, maar ik kijk wel of ik er niet na 3 maanden helemaal klaar mee ben. Hopelijk gaat Blizz hier wel wat betere service verlenen.
Het spel is was in beta-fase. Je hebt alleen maar mogen beta-testen, daar zou je eigenlijk dankbaar voor moeten zijn. Blizzard heeft gewoon het recht om de servers offline te halen, en even iets nieuws te proberen, dit om de service nog beter te maken in de retail-versie.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:49:19 #22
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24989790
Oh, en bovenstaande post in relatie tot de US release die nu al 5 maanden bezig is.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:52:41 #23
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24989833
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:49 schreef Max_Dark het volgende:
Oh, en bovenstaande post in relatie tot de US release die nu al 5 maanden bezig is.
Aha, laat maar dan.
pi_24989932
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:09 schreef TheGHunter het volgende:
Kheb gisteren Judgement Day gemist door carnaval
Je hebt niet veel gemist, veel lag en een paar keer eruit geknald. Best jammer eigenlijk, maar misschien dat het in de retail verholpen is.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:14:31 #25
65330 Ruzbeh
pi_24990104
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:04 schreef Max_Dark het volgende:

Bullshit. Blizzard verleent uitstekende service.

Punt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 februari 2005 @ 17:23:56 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_24990234
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:00 schreef Bomber het volgende:

[..]

Je hebt niet veel gemist, veel lag en een paar keer eruit geknald. Best jammer eigenlijk, maar misschien dat het in de retail verholpen is.
komen er meer judgement days?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:26:27 #27
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24990274
Bwhahaha state your source jonge. Nog niet op het forum daar gekeken? Ik geef direct toe dat het daar geen lichtpunten zijn maar je hoeft geen genie te zijn om te zien dat je gewoon zilch service krijgt. Elke dringende vraag over een exploit wordt met een copy-paste "We'll look into this, thanks for your post" beantwoord en daarna in de prullenbak geflikkerd. Battlegrounds duurt nu al enkele maanden, servers zijn meer down dan up en je ziet nog vaak genoeg serieuze bugs in het systeem. Tijdens de EU Beta, (een US retail versie met patches!) ben ik nu al 3x een mob die onsterfelijk was tegengekomen. Viel verder ook niet aan maar wel een lvl 7 onsterfelijke beer in het bos. Toch niet zo moeilijk om even alles 5 maanden na release op orde te krijgen denk ik. Punt. (En ik begin niet met die aggro-opwekkende smileys, bedankt.)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:41:23 #28
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24990433
Er zijn zeker genoeg problemen in de US retail versie.

• De beloofde maandelijkse nieuwe content is nog niet veel van uitgekomen, slechts één dungeon is toegevoegd tot nu toe
  • Honour system dat wel beloofd wordt in de handleiding is er nog niet, wat betekent dat PvP servers enorme slachtpartijen zijn met een hoop griefing
  • GM's antwoorden zelden tot nooit binnen een paar uur als je ergens mee zit
  • Server stabiliteit is nog steeds dramatisch, queues en aardig wat downtime
  • Battlegrounds zijn er nog steeds niet

Dus ja, er zijn zeker een hoop issues, waarvan ik verwacht dat de meeste exact hetzelfde zullen zijn op de Europese servers. Dit neemt echter niet weg dat ik het spel meer dan speelbaar genoeg acht om er genoeg plezier aan te beleven en het dus zeker wel ga spelen.
  • pi_24990477
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 14:56 schreef Rahl het volgende:
    Wat zijn trouwens die gebouwen in de grote steden waar je alleen in mag als je Knight (in Stormwind) of Champion (Orgrimmar) bent?
    Daar is nog niet veel nieuws over, maar mogelijk is dit bedoeld voor de uitbreiding van de levels naar "Hero"-levels (60+), die volgens velen in de eerste grote update zullen zitten.
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 17:46:04 #30
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24990488
    Ja daarom, ik hoop maar dat het met 3 maanden verholpen is en dat ik dan m'n abbo verleng. Dat hele Honour system he, dat zie ik nog niet praktisch gebeuren. Als ik als lvl 25 Priest een lvl 10 priest in een raid (enigzins zeldzaam maar het gaat om het lvl-verschil) iemand zie rezzen dan sla ik hem toch voor z'n oren, als ie hij een lager level?
      dinsdag 8 februari 2005 @ 17:46:31 #31
    65330 Ruzbeh
    pi_24990495
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:26 schreef Max_Dark het volgende:
    Elke dringende vraag over een exploit wordt met een copy-paste "We'll look into this, thanks for your post" beantwoord en daarna in de prullenbak geflikkerd.
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:26 schreef Max_Dark het volgende:
    Bwhahaha state your source jonge.
    Maar goed...

Dat je hun service wil kritiseren, best. Maar "CONTENT" ? Ja, sorry hoor. Maar WoW heeft toch echt meer dan 1000 quests. Leuke quests. Op elk ander MMORPG zit je alleen maar steeds beesten te slachten, dag in dag uit.

Sommige quests mogen dan wel "kill zoveel van deze beesten" zijn, maar zeker niet het merendeel en zulke quests zijn dan echt vaak beginnende quest. Je wilt niet weten hoe cool de Sea Lion quest was voor me Druid. Ik zou het graag 1000x opnieuw willen doen.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 17:52:35 #32
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24990563
    Dat ik mijn source moet noemen voor het feit dat die dingen de prullenbak in worden geflikkerd? Mwoah, grote exploits die worden gemeld, waarvan wordt gezegd dat ze er naar wordt gekeken en die dan na een maand nog niet zijn verholpen door het GM-team dat 24-7 een speelbare ervaring moet garanderen bla bla.

En content...Sorry, ik dacht dat ik erbij had gezet "High lvl content" en dus niet die poep van lvl 3. Ik zie genoeg mensen die alleen nog maar LBRS, Strat of Scholo lopen omdat er niets meer te doen valt terwijl hun elke maand nieuwe content beloofd wordt. Nooit beweerd dat er weinig quests zijn.
    pi_24990645
    Ik heb dit spel besteld bij bol.com
    Correct en tevens juist...
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:01:23 #34
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_24990678
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

[..]

Maar goed...

Dat je hun service wil kritiseren, best. Maar "CONTENT" ? Ja, sorry hoor. Maar WoW heeft toch echt meer dan 1000 quests. Leuke quests. Op elk ander MMORPG zit je alleen maar steeds beesten te slachten, dag in dag uit.

Sommige quests mogen dan wel "kill zoveel van deze beesten" zijn, maar zeker niet het merendeel en zulke quests zijn dan echt vaak beginnende quest. Je wilt niet weten hoe cool de Sea Lion quest was voor me Druid. Ik zou het graag 1000x opnieuw willen doen.
    Whaha, ik vond die Sea Lion quest echt te ruk voor woorden. Ultraveel reizen, weinig actie. Ik vond em echt gewoon saai.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:02:55 #35
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24990709
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:59 schreef bar_rel het volgende:
    Die Night Elf is toch van mij
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:07:16 #36
    7957 Chevalric
    The things I do for love...
    pi_24990780
    Ik weet niet of de quests voor de verschillende rassen en classes veel verschillen, maar volgens mij heb je in ieder geval per ras een aantal verschillende quests. Dus als je level 60 bent en je alles wel gezien hebt, dan kun je het toch ook eens met een ander ras/class gaan proberen? Die nieuwe content komt wel.

Wat ik zelf heel jammer vond was dat er bijna niet geroleplayed werd. Ik heb een tijdje bij A land far away (Neverwinter Nights persistent world) gespeeld en daar werd bijna alleen maar gerpd. Gewoon met z'n tienen rond een kampvuur en vertellen wat je hebt mee gemaakt, waar de leuke quests zijn etc., maar dan echt vanuit je character, dus niet "I've been on this superl33t quest where I gained three levels and I totally pwned that dragon there".

Misschien dat de echte RP servers dat wel hebben, maar daar ben ik nog niet op geweest.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:08:06 #37
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24990792
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:46 schreef Max_Dark het volgende:
    Als ik als lvl 25 Priest een lvl 10 Priest in een raid (enigzins zeldzaam maar het gaat om het lvl-verschil) iemand zie rezzen dan sla ik hem toch voor z'n oren, als ie hij een lager level?
    Dat is het hele probleem met het Honour systeem. Een level 10 Priest zou inderdaad in een high level raid rustig rond kunnen lopen om te rezzen, en wanneer je high- en low-level character mixt, wordt elke AoE-spell voor mages een "Dag honour!"-ding.

Maar ja, zonder Honour-systeem heb je wel het probleem dat je ergens rondwandelt, een 15-jarig kutkind met teveel tijd en een level ?? karakter op z'n mount achter je aankomt, je om zeep helpt, en vervolgens een uur bij je lijk doorbrengt om je te slachten zodra je resurrect.

Ik denk zelf dat ik toch PvE ga spelen
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:07 schreef Chevalric het volgende:
    Misschien dat de echte RP servers dat wel hebben, maar daar ben ik nog niet op geweest.
    Waarschijnlijk wel. Op de US RP servers hebben ze het zelfs over "seasons" in plaats van levels.

Op zich vind ik een RP element wel gaan, dat je in een party speelt en de Orc er af en toe kreten als "Me want smash! Make monster dead!" uitgooit is gewoon grappig, of dat als iemand je de weg vraag je antwoordt met een "You will find the Crossroads down this path, friend Orc", maar ik wil ook gewoon een beetje normaal kunnen lullen over dingen in de general channels
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:11:58 #38
    7957 Chevalric
    pi_24990849
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Whaha, ik vond die Sea Lion quest echt te ruk voor woorden. Ultraveel reizen, weinig actie. Ik vond em echt gewoon saai.
    Ik ken die quest niet, maar ik ben gisteren met een groepje midlevels meegelopen vanaf Elwyn Forest naar de Barrens en ik heb me enorm vermaakt. Gewoon om te zien hoe de landschappen er uit zien en zo, ik voelde me echt een ontdekkingsreiziger

Ik denk dat je ook moet kijken wat je verwacht van WoW. Ik wil gewoon een online wereld waarin er geroleplayed kan worden en als je zin hebt, kun je een beetje gaan knokken met andere spelers of quests gaan doen. Als je dan genoeg geleveld bent, kun je ook de rest van de wereld gaan ontdekken, etc.

Natuurlijk is het jammer dat de professions niet echt heel interessant zijn, aangezien je niet hele bijzondere dingen kunt maken, die je dan weer aan andere spelers kunt verkopen in game.
    Het leek mij juist gaaf als iemand naar je toe kwam en vroeg of je een item voor 'm kunt maken, omdat hij gehoord had dat je er zo goed in was. Maar goed, da's misschien ook iets te hoog gegrepen
    pi_24990905
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:59 schreef bar_rel het volgende:
    ja ik ook die leveren lekker snel.

maar hij is hier well gewoon 45 euro ofzo terwijl anderen hem ook voor rond de 30 euro hebben :S
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:15:22 #40
    7957 Chevalric
    pi_24990906
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:08 schreef Leshy het volgende:

Waarschijnlijk wel. Op de US RP servers hebben ze het zelfs over "seasons" in plaats van levels.

Op zich vind ik een RP element wel gaan, dat je in een party speelt en de Orc er af en toe kreten als "Me want smash! Make monster dead!" uitgooit is gewoon grappig, of dat als iemand je de weg vraag je antwoordt met een "You will find the Crossroads down this path, friend Orc", maar ik wil ook gewoon een beetje normaal kunnen lullen over dingen in de general channels
    Ja, je moet het wel gescheiden kunnen houden... teksten die alleen in je directe omgeving te lezen zijn (/say, /yell /whisper e.d.) moet je in character schrijven... in de general channels kun je dan out of character ouwehoeren.
    pi_24990940
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:07 schreef Chevalric het volgende:
    Ik weet niet of de quests voor de verschillende rassen en classes veel verschillen, maar volgens mij heb je in ieder geval per ras een aantal verschillende quests. Dus als je level 60 bent en je alles wel gezien hebt, dan kun je het toch ook eens met een ander ras/class gaan proberen? Die nieuwe content komt wel.
    Dat denk ik ook, voordat ik klaar ben, duurt het zo lang dat er allang een uitbreiding upgrade is.

Dat honour systeem lijkt me trouwens wel handig
    .
    pi_24990960
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:08 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem met het Honour systeem. Een level 10 Priest zou inderdaad in een high level raid rustig rond kunnen lopen om te rezzen, en wanneer je high- en low-level character mixt, wordt elke AoE-spell voor mages een "Dag honour!"-ding.

Maar ja, zonder Honour-systeem heb je wel het probleem dat je ergens rondwandelt, een 15-jarig kutkind met teveel tijd en een level ?? karakter op z'n mount achter je aankomt, je om zeep helpt, en vervolgens een uur bij je lijk doorbrengt om je te slachten zodra je resurrect.

Ik denk zelf dat ik toch PvE ga spelen
    Daarom word het honour systeem ook zo gebouwd dat je beloont word als je "honorary kills" maakt, maar niet bestraft als je low levels afslacht. Van wat ik heb begrepen van het systeem krijg je punten voor iedere honorary kill die je maakt en word aan het eind van de week aan de hand van die punten een rank toegewezen. Bij een hoge rank zal je beloningen kunnen krijgen (zoals bijvoorbeeld speciale mounts) maar die zal je weer verliezen als je die rank niet weet vast te houden. Je moet dus honorary kills blijven maken om een beloning te houden, maar het maakt niet uit dat je tussendoor af en toe een low level afslacht.
    pi_24990969
    Als ik vrijdag om 11.30 bij een winkel sta zal k dan gewoon eentje kunne kopen ook of moet ik echt gaan bestellen?
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:23:05 #44
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24991037
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 15:12 schreef DjNivek het volgende:
    Later kan je dan ook nog Infernals en Doomguards summonen, dus je komt niks tekort als Warlock qua pets
    Je weet wel dat Infernals na een korte periode erg boos op jou worden omdat je ze hebt gesummoned? En dat je een Doomguard moet summonen met vier personen, waarvan er at random eentje doodgaat, en dat je de Doomguard dan nog moet charmen, en dat die ook na een korte periode erg boos wordt?

Het zal vast grappig zijn een Infernal of een Doomguard rond te laten rennen, maar qua effectieve gameplay zijn ze echt volkomen nutteloos
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:27:04 #45
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24991082
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:18 schreef kipknots het volgende:
    Daarom word het honour systeem ook zo gebouwd dat je beloont word als je "honorary kills" maakt, maar niet bestraft als je low levels afslacht.
    Dat is dus echt volkomen nutteloos, dus.

De hele reden dat het honour system ingevoerd moet worden is juist om te voorkomen dat je als low level constant wordt geslacht door level 50 figuren met teveel tijd.
    pi_24991097
    Ik verveel me....
    Joh, serieus, die paar dagen full-time WoW zijn echt verslavend geweest.
    Misschien beter dat ik m'n order cancel?
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:31:37 #47
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_24991159
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 17:14 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Bullshit. Blizzard verleent uitstekende service.

Punt.
    Ze zijn nog net zo erg als SoE , maar top is het zeker niet
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 15:38 schreef Ruzbeh het volgende:
    Moet je eens kijken zeg. Wat comments op MMORPG.com
    [..]

Triest.

Maar... eigelijk heb ik wel medelijden met ze...
    Ach ik heb het al vaker gehoord , dat WoW te maken heeft met 'lack of content' , maar dat had EQ in het begin ook , nu maar hopen dat je niet gelijk moet betalen voor de eerste uitbreiding
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_24991280
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:27 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dat is dus echt volkomen nutteloos, dus.

De hele reden dat het honour system ingevoerd moet worden is juist om te voorkomen dat je als low level constant wordt geslacht door level 50 figuren met teveel tijd.
    True.
    Alleen hoe zouden ze dat moeten doen?
    Het enige wat ik kan bedenken is idd honor points kwijtraken als je low lvls afslacht, maar dan wel op een lagere snelheid dan dat je honor points krijgt door honory kills te maken.
    Waarom minder snel kwijtraken dan krijgen?
    Om 't feit dat je soms wel low lvls moet afmaken, idd bijvoorbeeld tijdens een raid, of als je gestalked wordt door een groepje low lvls. Is mij ook paar keer overkomen
    Ach, ik zie 't wel when the time comes...
    pi_24991523
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:23 schreef Leshy het volgende:

[..]

Je weet wel dat Infernals na een korte periode erg boos op jou worden omdat je ze hebt gesummoned? En dat je een Doomguard moet summonen met vier personen, waarvan er at random eentje doodgaat, en dat je de Doomguard dan nog moet charmen, en dat die ook na een korte periode erg boos wordt?

Het zal vast grappig zijn een Infernal of een Doomguard rond te laten rennen, maar qua effectieve gameplay zijn ze echt volkomen nutteloos
    Infernals worden idd boos, maar dan gooi je er gewoon een 'Enslave Demon' op.
    Doomguard kan je krijgen via 'Curse of Doom', die moet je op een NPC vijand gooien, en als die dood gaat door de damage van die curse (na 60 seconde), is er een kans dat er een Doomguard vrij komt.
    Maar idd, je moet ze wel enslaven, maar dan nog, ze zullen voor aardig wat kills kunnen zorgen
    (en anders laat ik ze los in een newbie area... )
      dinsdag 8 februari 2005 @ 18:55:20 #50
    8898 Darklight
    pi_24991533
    Dishonor points krijg je niet als je lowlvls killed.
    Ook wel logisch, anders campen lowlvls gewoon de highlvls spelers, en kun je je niet eens verdedigen als highlvl speler, omdat je dan dishonor points krijg voor de kills die je maakt
      dinsdag 8 februari 2005 @ 19:02:19 #51
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24991623
    Waarom? Je kan het toch zo maken dat zodra iemand JOU aanvalt je mag retaliaten?

Edit: En Enslave Demon is leuk, maar op een gegeven moment geeft die Infernal er de brui aan en werkt de spell niet meer (wordt steeds moeilijker). Ik wil wel eens zo'n ge-enslavede Doomguard zien

[ Bericht 64% gewijzigd door Max_Dark op 08-02-2005 19:09:07 ]
    pi_24991821
    Ik heb de Beta niet gespeeld, heb dus geen idee welke class ik moet kiezen

[ Bericht 35% gewijzigd door bar_rel op 08-02-2005 20:10:04 ]
    Correct en tevens juist...
      dinsdag 8 februari 2005 @ 20:14:38 #53
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24991986
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:39 schreef Migwi het volgende:
    True.
    Alleen hoe zouden ze dat moeten doen?
    Het probleem is niet eens dat low levels dan high levels kunnen aanvallen zonder dat deze zich kan verdedigen, dat is ongelofelijk makkelijk te ondervangen door gewoon in te stellen dat zodra een low level jou aanvalt, je niet langer dishonour kan krijgen door hem af te slachten.

Het probleem is wanneer er bijvoorbeeld een groep van drie level 50 karakters en drie level 5 karakters op je mage komt afgerend. Gooi je er een Area of Effect spell overheen? Dishonour! Doe je niets? Je wordt in mootjes gehakt. Er zijn vast nog wel een paar van die tricky situaties te bedenken waarin je anderen dan Dishonour kunt aansmeren.
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 18:54 schreef DjNivek het volgende:
    Infernals worden idd boos, maar dan gooi je er gewoon een 'Enslave Demon' op.
    Dat kost je geloof ik wel een Soul Shard per keer, en moet je elke 5 minuten opnieuw doen. Bovendien moet je er steeds een Curse of Shadows overheen gooien om de Enslave Demon te laten werken, anders werkt dat ding ook niet.
    quote:
    Doomguard kan je krijgen via 'Curse of Doom',
    Je hebt bij de verkeerde gekeken, het gaat om de Ritual of Doom
    quote:
    Ritual of Doom - Begins a ritual that sacrifices a random participant to summon a doomguard. The doomguard must be immediately enslaved or it will attack the ritual participants. Requires the caster and 4 additional people to complete the ritual. In order to participate, all players must right-click the portal and not move until the ritual is complete. Requires a Demonic Figurine as a reagent.
    pi_24992198
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 20:14 schreef Leshy het volgende:
    Je hebt bij de verkeerde gekeken, het gaat om de Ritual of Doom
    [..]
    Neenee, ik had wel goed gekeken
    quote:
    Curse of Doom - Curses the target with impending doom, causing X shadow damage after Y min. If the target dies from this damage, there is a chance that a Doomguard will be summoned. Cannot be cast on players (boo!)
    Bron: www.worldofwarcraft.com

Die andere manier is ook mogelijk, maar zo kan je ook een Doomguard krijgen zonder een speler op te offeren.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 21:01:07 #55
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_24992385
    Heeft iemand voor mij de site van WoW voor meer info over Pay Pal betalingen? Thnx
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_24992423
    Nivek, met die Curse of Doom dan heb je kans dat er een Doom Guard verschijnt, dat is dus niet zeker. Zou me niks verbazen als die kans 20% is of minder. En dan moet je target ook nog doodgaan aan die dmg, dus als iemand je target neermaait met een melee attack komt er zowiezo geen DG.
    Met Ritual of Doom heb je zeker een DG.
    pi_24992463
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 20:03 schreef bar_rel het volgende:
    Ik heb de Beta niet gespeeld, heb dus geen idee welke class ik moet kiezen
    Ik twijfel tussen Paladdin of Rogue.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      dinsdag 8 februari 2005 @ 21:10:37 #58
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24992542
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 20:49 schreef DjNivek het volgende:
    Die andere manier is ook mogelijk, maar zo kan je ook een Doomguard krijgen zonder een speler op te offeren.
    Ware het niet dat:

• Je Curse of Doom slechts één keer per uur kunt casten
  • Het monster na een minuut wel dood moet gaan aan de Curse (en dus niet in de tussentijd wordt doodgeslagen door iemand anders, bijvoorbeeld)
  • Er dan nog alleen maar een kans is dat er een Doomguard wordt gesummoned, die waarschijnlijk vrij laag ligt.
  • pi_24992659
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 21:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen Paladdin of Rogue.
    k zat te denken aan dwarve rogue , maar heb net mage stuk gelezen op de site en dat lijkt me ook wel erg vet eigenlijk.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 21:26:28 #60
    8898 Darklight
    pi_24992787
    Ik heb 1 keer een Doomguard gezien, in Ogrimmar.
    Even later had die Warlock een Infernal, van die Doomguard heb ik geen screens

pi_24993076
    Ik weet dat het maar een kans is, maar het ging er mij even om dat ik niet verkeerd gekeken had. Je KAN zo een Doomguard krijgen, maar idd, er zit een kans aan. Die kans is niet enorm groot, maar groot genoeg om het te proberen. Ik weet voor de rest ook wel hoe CoD werkt, dus daar ligt het probleem niet .

Curse of Doom kan je, volgens Thottbot, om de minuut casten (1 min cooldown).
    pi_24993091
    http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-hunter&t=110952&p=1&tmp=1#post110952

Hmmm, blijkbaar is Hunter in de end-lvls gewoon ondergeschikt aan alle classes, theoretisch gezien dan
    pi_24993796
    in wc3 had je ook veel imba dingetjes en nogsteeds , en iedere keer werden er dingetjes bedacht om te balance dus over die overpowerd paladin en dat soort dingen maak k me niet druk .
    k weet nog wel dat 2 patches geleden de undead niet te stoppen waren, dat is verholpen en nu is volgens mij orc iets makkelijker om mee te winnen (maar daar denken mensen ook anders over )

wat zijn combo points btw?
    lees er de heletijd over in het rogue stukje
    pi_24994300
    Als Rogue moet je combo points opbouwen. Dit kan met behulp van bepaalde skills (zoals Sinister Strike). De combo points zitten alleen op de vijand die je aanvalt! Ze zijn te zien als rode bolletjes naast het plaatje van de vijand. 1 rood bolletje = 1 combo point, etc...
    Met die combo points kan je weer andere skills uitvoeren, die meer damage doen naar mate je meer combo points hebt. Het zijn een soort finishing moves dus.
    Eerst bouw je dus een aantal combo points op om daarna een meer damaging skill uit te voeren door de combo points weer te gebruiken.
    pi_24994375
    In goldshire werd ik ook achterna gezeten

dinsdag 8 februari 2005 @ 23:17:01 #66
    24052 R_o_N
    World of Warcraft
    pi_24994487
    : zie boven :
    Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
    Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:18:48 #67
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_24994532
    Rogue (ik spreek vanuit de druid nu, de aanvallen heten bij Rogue anders) heeft een Rip aanval, hierbij is het aantal DoT afhankelijk van het aantal combo points. Als je een Claw, Ravage of Pounce deed in Cat Form, dan leverde dat een combo point op. 5 claws is dus 5 combo points, en dat deed het meeste DoT. Iemand die Rogue heeft gespeeld zal dit ongetwijfeld kunnen vertalen naar echte Rogue-termen.

EDIT: Of je bent even laat ofzo.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:19:21 #68
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24994550
    Jongens, ik krijg het koud en begin te rillen, terwijl het hier toch 25 graden is. Die meneer van Bol.com komt toch wel vroeg vrijdag he?
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:21:22 #69
    24052 R_o_N
    World of Warcraft
    pi_24994604
    Ik hoop het wel, want zodra ik thuis kom ( rond 17:30 ) moet ik gelijk weer weg :-( heb al briefje klaarliggen dat ze hem bij de buren mogen afgeven hehe... ben weekend bij schoonouders en me zwager heeft hem ook besteld... dat word dus hele weekend party-en daaro

Maar dan moet hij wel overdag komen inderdaad...
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:21:49 #70
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_24994613
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:19 schreef Max_Dark het volgende:
    Jongens, ik krijg het koud en begin te rillen, terwijl het hier toch 25 graden is. Die meneer van Bol.com komt toch wel vroeg vrijdag he?
    Hehe, ik loop me al de hele dag af te vragen wat ik nou eens zal gaan doen.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:30:41 #71
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24994850
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 21:45 schreef DjNivek het volgende:
    Curse of Doom kan je, volgens Thottbot, om de minuut casten (1 min cooldown).
    Je hebt gelijk. Ik las ergens op een forum dat de cooldown periode op dat ding 1 uur was, maar ze zullen het wel verward hebben met de Ritual of Doom dan, of iets dergelijks. Met een cooldown van 1 minuut is het een heel stuk bruikbaarder
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 22:46 schreef shinoda het volgende:
    wat zijn combo points btw?
    lees er de heletijd over in het rogue stukje
    Rogues kunnen bepaalde skills gebruiken die Combo Points opleveren (bijvoorbeeld Sinister Strike). Andere skills hebben een effect gebaseerd op hoeveel Combo Points (maximaal 5) je hebt opgebouwd op een vijand. Eviscerate doet bijvoorbeeld extra damage voor elke combo point.

Als je zo'n finishing skill gebruikt worden de Combo Points overigens weer naar 0 teruggezet.

Edit: Gij zult vaker F5 utiliseren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leshy op 08-02-2005 23:40:37 ]
    pi_24994959
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:30 schreef Leshy het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik las ergens op een forum dat de cooldown periode op dat ding 1 uur was, maar ze zullen het wel verward hebben met de Ritual of Doom dan, of iets dergelijks. Met een cooldown van 1 minuut is het een heel stuk bruikbaarder
    Ik denk dat ik weet wel stukje je bedoelt. Zat het net ook nog even door te spitten, en ik kwam een stukje tegen van iemand die het over Curse of Doom had. Was iets als dit:
    quote:
    You'll have to wait 60 minutes before the curse actually is used.
    Hij was dus in de war met 1 minute en 60 seconds, want hij had het nog over de damage van de curse.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:36:56 #73
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24995028
    Leshy, bruikbaar bruikbaar, da's ook weer zo'n groot woord . Een grote demon die het liefste je openscheurt en je ingewanden oppeuzelt oproepen terwijl je in een dungeon vol met die dingen zit is niet mijn versie van een "goed plan"
    pi_24995167
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:19 schreef Max_Dark het volgende:
    Volgens mij komt ie 's middags pas
    Tenminste, ik heb daar veel besteld afgelopen jaren en kan me niet herinneren dat er ooit al iets vroeg in de bus lag.
    Dus als ik zin heb om morgen de kou te trotseren, hehe, ga ik ff het dorp in om bij Bart Smit te informeren of ze vrijdagmorgen WoW hebben liggen en dan cancel ik 's middags meteen m'n order bij Bol.com om vrijdagmorgen snel naar Bart Smit te gaan, WoW kopen en teruggaan om te spelen. Ben ik er vroeg bij in tegenstelling tot een hoop spelers denk ik. Wat weer voordelig is met de newbie areas.
    Mits de servers ook vroeg up zijn.
    pi_24995221
    ik wil WoWen ik vind niks meer leuk op het moment....
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_24995222
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:36 schreef Max_Dark het volgende:
    Leshy, bruikbaar bruikbaar, da's ook weer zo'n groot woord . Een grote demon die het liefste je openscheurt en je ingewanden oppeuzelt oproepen terwijl je in een dungeon vol met die dingen zit is niet mijn versie van een "goed plan"
    Het schijnt enorm mee te vallen . Als je Curse of Shadows op je Doomguard hebt, heb je ook een kleine indicator van wanneer hij los kan breken. Dus, als CoS bijna afgelopen is, druk je bij de Doomguard op stay, banish je em zodra hij los raakt, beetje afstand maken, CoS op em gooien en weer Enslaven.
    Als ze bijna immuun zullen worden, dan moet je ze 2 minuten gebanished houden om de counter weer te 'resetten'. Zo kan je een Doomguard een flinke tijd onder je hoede hebben. Dit heb ik zelf nog niet kunnen proberen (duh), maar het schijnt een methode te zijn die erg veel gebruikt wordt.

De skills van de Doomguard maken instances dan wel weer een stuk makkelijker
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:46:43 #77
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24995299
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:34 schreef DjNivek het volgende:
    Ik denk dat ik weet wel stukje je bedoelt. Zat het net ook nog even door te spitten, en ik kwam een stukje tegen van iemand die het over Curse of Doom had. Was iets als dit:
    Nee, was een ander stukje, ze hadden het over een daadwerkelijke cooldown van 1 uur
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:36 schreef Max_Dark het volgende:
    Ach, ik vind het wel wat hebben
    pi_24995522
    nu ik de forums van wow ga lezen weet ik helemaal niet meer welke class of profession i ga nemen
    pi_24995775
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:55 schreef OreO het volgende:
    nu ik de forums van wow ga lezen weet ik helemaal niet meer welke class of profession i ga nemen
    Pick something, just don't pick Hunter.
    Meest gespeelde Class in de Beta en ik wil uniek zijn straks dus kies allemaal maar iets anders
    pi_24995817
    hehe ja ik had in beta ook een hunter.. vond het niet echt super..
    pi_24996023
    begrijp ik het goed dat als je NE rogue bent en vanish skill heb dat je dan eigenlijk maar heel weinig aan je shadowmeld heb of is het juis een handige combinatie?
    want ik zit nogsteeds te twijvelen tussen NE en dwarve rogue.
    pi_24996423
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 00:11 schreef shinoda het volgende:
    begrijp ik het goed dat als je NE rogue bent en vanish skill heb dat je dan eigenlijk maar heel weinig aan je shadowmeld heb of is het juis een handige combinatie?
    want ik zit nogsteeds te twijvelen tussen NE en dwarve rogue.
    Het is Dwarf, niet Dwarve
    sorry, kon 't niet laten
    Kies maar Dwarf, hoe minder Nelfs, hoe beter. iig op de server waar ik straks speel

That reminds me.
    Server?
    Guild?
    Anyone?
      woensdag 9 februari 2005 @ 00:24:02 #83
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24996475
    Handige combinatie meen ik me te herinneren omdat Shadowmeld het effect versterkt.

het is Night Elf, niet Nelf. Kon het ook niet laten

Over server kunnen we nog niet spreken denk ik totdat die zijn toegewezen. Verder ik een Night Elf Priest, met als skills Skinning en Tailoring (stuur je linen cloth via de ingame mail maar naar mij!

1) Silwyth - NE - Priest - Skin/Tailor
    pi_24996593
    dwarve hoe stom.

maar hoezo maakt het aantal Nelfs uit op jou server?
    pi_24996980
    Zelfde als Beta voor mij, alleen was ik toen geen enchanter.
    1Ingame Naam  | Ras       | Class   | Profession 1/2

1
    2
    3
    4
    Silwyth      | Night Elf | Priest  | Skinning/Tailoring
    Recca        | Human     | Warlock | Tailoring/Enchanting
    Cyndane      | Night Elf | Hunter  | Skinning/Leatherworking
    Scandalicius | Orc       | Warlock | Tailoring/ ?

[ Bericht 42% gewijzigd door DjNivek op 09-02-2005 01:33:06 (Updateje :)) ]
      woensdag 9 februari 2005 @ 00:44:55 #86
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_24997357
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 00:24 schreef Max_Dark het volgende:
    Over server kunnen we nog niet spreken denk ik totdat die zijn toegewezen.
    Je kunt makkelijk afspreken op een server in de trant van: "Horde: De eerste alfabetische PvE server vanaf de G."

Populairste character choices zijn Night Elf Hunter en Human Paladin, gok ik.

[ Bericht 10% gewijzigd door Leshy op 09-02-2005 00:51:01 ]
    pi_24997903
    wat gaan jullie allemaal doen?
    PvE
    PvP
    of RP

en wat er pecies met die RP word bedoelt weet ik niet pecies eigenlijk
    pi_24997943
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 00:27 schreef shinoda het volgende:
    dwarve hoe stom.

maar hoezo maakt het aantal Nelfs uit op jou server?
    Omdat als de servers straks up zijn ik niet in een gebied wil rondlopen swarming met spelers zodat je moet vechten om wie de creeps mag killen

En Leshy, het wordt geen PvE, maar wederom PvP, is me zeer goed bevallen ook al waren er uiteraard frustrerende momenten
    En ja, ben er bang voor dat Nelf Hunter wederom veel gekozen gaat worden.
    Ach ja, it be so.
      woensdag 9 februari 2005 @ 00:57:47 #89
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24997975
    En Troll Shaman, Undead Priest wil ook wel denk ik. Night Elf Druid zie ik ook vaak rondlopen.
    pi_24998136
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 00:56 schreef shinoda het volgende:
    wat gaan jullie allemaal doen?
    PvE
    PvP
    of RP

en wat er pecies met die RP word bedoelt weet ik niet pecies eigenlijk
    RP is Role Playing, dus jezelf in-game ook gedragen zoals je char zou doen al was ie echt. Wat op zich best wel iets heeft, maar waar ik waarschijnlijk toch niet de tijd en geduld voor heb

EDIT:
    En het wordt dus PvP wederom voor mij, as stated before.
    Moet je ook doen, doen er meer van hier. Allemaal op dezelfde server, wel zo gezellig. Niet dat het anders niet gezellig is hoor. Vermaak me prima met mensen die ik in-game ontmoet. Afgelopen vrijdag of donderdag nog een meisje ontmoet waar ik samen mee gequest heb en die ik ook bij m'n friends adde. Enige meisje dat ik ontmoet heb dat speelde trouwens. Ze was Deens, reuze gezellig
    Maar goed, gezellig PvP doen bij mij Cyndane de Nelf Huntress en Silwyth de Nelf Priest (Max_Dark van hier) op de server
    pi_24998481
    Ik ga ook weer PvP doen. Het heeft wat meer dan PvE . Je moet nu oppassen hoe je loopt als je in contested/horde areas komt (voor mijn Human dan).
    Ook gezellige mensen tegengekomen, helemaal geen van die irritante huilies.
    pi_24998749
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 00:37 schreef DjNivek het volgende:
    Zelfde als Beta voor mij, alleen was ik toen geen enchanter.
    [ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]
    Geen idee hoe je dat lijstje maakt, maar you can put me down as well.
    Cyndane Nelf Huntress met Skinning/Leatherworking

EDIT:
    Max_Dark, ik blijf het Nelf noemen. Klinkt veel leuker

[ Bericht 14% gewijzigd door Migwi op 09-02-2005 01:32:20 ]
      woensdag 9 februari 2005 @ 01:23:00 #93
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_24998765
    Heb geen flauw idee hoe je dat met die code doet zoals DjNivek deed, maar ik speel Orc Warlock op een PvP server, en misschien ga ik ernaast een gnome rogue RP character starten. Ik neem sowieso tailoring als primary profession, en daarnaast weet ik het niet. Er is eigenlijk geen complementair beroep voor tailoring.

Weer onder de naam Scandalicius.
    pi_24999018
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 01:23 schreef DeX090 het volgende:
    Heb geen flauw idee hoe je dat met die code doet zoals DjNivek deed, maar ik speel Orc Warlock op een PvP server, en misschien ga ik ernaast een gnome rogue RP character starten. Ik neem sowieso tailoring als primary profession, en daarnaast weet ik het niet. Er is eigenlijk geen complementair beroep voor tailoring.

Weer onder de naam Scandalicius.
    Nee!
    We verliezen jou dus aan The Horde.
    Damn!
    Nuja, des te leuker als ik je kill
    pi_24999087
    Ik hou de lijst dan wel bij
    Probeer het recent te houden
    pi_24999288
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 01:33 schreef DjNivek het volgende:
    Ik hou de lijst dan wel bij
    Probeer het recent te houden
    In plaats van dat ie dan ff uitlegt hoe je dat dan doet zo'n lijstje.
    Neeeeuuuu hoor, hij wil het geheim zelf houden

Anyway, over de server.
    Aangezien we allemaal Nederlanders zijn, kiezen we gewoon de eerste beste server die begint met een N.
    Zo niet, de volgende, dus de O en zo verder.
    Idee?
    pi_24999504
    ik word dwarf paladin of gnome mage denk
    pi_25000100
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 01:40 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nou, je pakt de tekst die ik er al had neergezet, gebruikt de [code ] [/code ] tags om het in te zetten en zorgt dat het mooi uitlijnt met de rest door spaties toe te voegen achter de naam, ras, class.
    Moeilijk is het niet, maar het uitlijnen kan irritant zijn :p

Ik gebruikte 2 code tags, de een voor waar een kolom voor staat, en de andere voor de uiteindelijke rijen. Juist 2 omdat je dan niet de '1) ' '2) ', etc. hoeft toe te voegen omdat het er dan al voor staat
    pi_25000513
    1Ingame Naam  | Ras       | Class   | Profession 1/2 

1
    2
    Ik           | Kan       | Het     | Ook nu!!!
    Thanks       | Voor      | De      | Uitleg Nivek!!!

Geheel off-topic, ik weet het. Maar ja, ik heb wel wat geleerd wederom
    pi_25001413
    1
    2
    3
    4
    5
    Gamedemon    | Night Elf |Druid    | Skinning/Leatherworking
      woensdag 9 februari 2005 @ 08:03:38 #101
    7957 Chevalric
    pi_25001418
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 01:40 schreef Migwi het volgende:

[..]

Anyway, over de server.
    Aangezien we allemaal Nederlanders zijn, kiezen we gewoon de eerste beste server die begint met een N.
    Zo niet, de volgende, dus de O en zo verder.
    Idee?
    In het vorige topic werd al gezegd dat op een aantal nederlandse fora geroepen werd dat alle Nederlanders op de eerste server met een H gaan spelen, als die er niet is, schuiven we een lettertje op (de G dus).

Hm, heb net even zitten kijken wat een RP server in houdt, maar dat gaat me dan weer net een stapje te ver. Een PvP server is volgens mij het meest realistisch, omdat je dan niet zomaar elk gebied in kunt lopen (het is een beetje vreemd om midden in de stad van je vijand te staan, zonder aangevallen te worden ) en je kunt er genoeg roleplayen, maar ook nog wat ooc kletsen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Chevalric op 09-02-2005 08:12:22 ]
      woensdag 9 februari 2005 @ 08:49:11 #102
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25001668
    Roleplayen is wel leuk, maar ik zelf heb niet genoeg fantasie om het goed te doen.
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      woensdag 9 februari 2005 @ 08:58:43 #103
    7957 Chevalric
    pi_25001734
    Tja, ik roleplay op de ouderwetse manier (pen & paper) in verschillende systemen en ga binnenkort proberen of Live Action RP iets voor mij is, dus dat is het probleem niet. Maar ik wil zo af en toe ook wel met mensen out of character kunnen kletsen, is wel zo gezellig. Doe ik tijdens het gewone roleplaying ook, dus wil ik dat in WoW ook kunnen.

Voor mij persoonlijk is het ook veel leuker als m'n character ook daadwerkelijk een persoonlijkheid is en niet alleen maar een avatar die ik in het spel gebruik om zoveel mogelijk "punten" te scoren.
    pi_25001815
    -lijstje staat aantal posts hieronder.-

Onder voorwaarde dat mijn ouders het toestaan, that is, maar ik heb een goed gevoel daarbij.

En m'n hele naam paste niet, maar ik denk dat dit wel duidelijk is.

[ Bericht 65% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 09-02-2005 09:46:31 ]
    Some say in ice
      woensdag 9 februari 2005 @ 09:09:39 #105
    51794 Rahl
    pi_25001826
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 09:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[ code verwijderd ]

Onder voorwaarde dat mijn ouders het toestaan, that is, maar ik heb een goed gevoel daarbij.

En m'n hele naam paste niet, maar ik denk dat dit wel duidelijk is.
    kan je mij er ook bij zetten? ik heb geen idee hoe dat moet
    Sunar - Human Paladin - Mining/Blacksmithing
    last.fm
    pi_25001832
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 22:46 schreef shinoda het volgende:
    in wc3 had je ook veel imba dingetjes en nogsteeds , en iedere keer werden er dingetjes bedacht om te balance dus over die overpowerd paladin en dat soort dingen maak k me niet druk .
    k weet nog wel dat 2 patches geleden de undead niet te stoppen waren, dat is verholpen en nu is volgens mij orc iets makkelijker om mee te winnen (maar daar denken mensen ook anders over )
    De Paladin was volgens mij nooit overpowered in WC 3, maar goed.
    Some say in ice
    pi_25001985
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 08:58 schreef Chevalric het volgende:
    Tja, ik roleplay op de ouderwetse manier (pen & paper) in verschillende systemen en ga binnenkort proberen of Live Action RP iets voor mij is, dus dat is het probleem niet. Maar ik wil zo af en toe ook wel met mensen out of character kunnen kletsen, is wel zo gezellig. Doe ik tijdens het gewone roleplaying ook, dus wil ik dat in WoW ook kunnen.

Voor mij persoonlijk is het ook veel leuker als m'n character ook daadwerkelijk een persoonlijkheid is en niet alleen maar een avatar die ik in het spel gebruik om zoveel mogelijk "punten" te scoren.
    Mijn god.. ga jij larpen? Zag daar echt laatst een filmpje van.. mijn god.. ik hou het liever bij P&P games en WoW

Owww count me down as gnome warrior met blacksmithing en mining
    pi_25002204
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 09:09 schreef Rahl het volgende:

[..]

kan je mij er ook bij zetten? ik heb geen idee hoe dat moet
    Sunar - Human Paladin - Mining/Blacksmithing
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    Gamedemon    | Night Elf | Druid   | Skinning/Leatherworking
    Omentuva     | Gnome     | Mage    | Tailoring/? 
    Sunar        | Human     | Paladin | Mining/Blacksmithing
    wc-eend      | Gnome     | Warrior | Mining/Blacksmithing

Done.

Overigens dacht ik dat underscores niet mochten, dus ga ik maar terug naar m'n beta naam.
    Some say in ice
    pi_25002214
    WC-eend, wat wordt je nickname? Ik zet je nu nog als wc-eend erin.
    Some say in ice
    pi_25002273
    Geen idee wat me nick wordt denk dat ik Oompa ga heten, gnome, met fel groen haar
    pi_25002282
    Ik heb trouwens nog geen idee wat voor ras en class ik ga spelen, heb zo'n beetje 4 rassen die ik leuk vind om te spelen en nog meer classes (eigenlijk alleen warrior niet )
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_25002304
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 09:48 schreef wc-eend het volgende:
    gnome, met fel groen haar
    Dat gaat er leuk uitzien.

Ik denk persoonlijk dat ik zo'n typische mage ga worden, lang grijs haar en een grote baard.
    Some say in ice
      woensdag 9 februari 2005 @ 09:54:14 #113
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25002356
    Als ik een Mage wordt, noem ik hem misschien Smirnof

(zoals die ene uit Lord of the G-Strings)
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_25002424
    lord of the strings was goed

en komende patch op 15/2

General Changes
    (detailed information for each below)

PvP Duels
    Dueling across factions remains intact in the patch, in consideration of players' desires to duel members of the opposing faction.
    *This is a minor patch to address localization issues discovered during the European beta test. These changes affect localized text strings for French and German versions of the game only, and players in other regions will not see any changes to the game.

Paladin
    Seal of the Crusader: Fixed a bug where damage per swing was increasing instead of decreasing when Seal of the Crusader was active. This resulted in a dramatic increase in damage per second (DPS) that was unintended. The tooltip for the spell displays the intent of the spell:
    "Fills the Paladin with the spirit of a crusader, granting additional attack power. The Paladin also attacks faster, but deals less damage with each attack."

The overall increase in DPS from Seal of the Crusader should only result from the increase in attack power and not from the increase in attack speed. We understand this is a significant decrease in the power of this spell, but was a necessary bug fix to ensure both overall game balance and the viability of different Paladin Seals.

Localization
    Various text strings and audio have been corrected for the French and German versions of the game.

Macs
    Fixed a bug that incorrectly enabled the vertex animation shader option on some GPU's that do not support it. This bug was causing player character models in-game and in the character selection screen to appear invisible or distorted. The fix should benefit users with NVIDIA GeForce 2MX or 4MX GPU's and ATI Radeon 7000/7500 GPU's. It should no longer be necessary to manually turn off the vertex animation feature on these systems - it should now be off and disabled automatically.

Bug Fixes
    Group loot has been fixed to work as originally intended. It will now work exactly like round robin does, with the exception that when an item of threshold level or above drops, it will use the auto-rolling system. (Prior to this fix, when in group loot mode, the round robin system was only being used for items (all players could loot coins), which was rather confusing).
    Fixed a group loot permission bug that was telling players they did not have permission to loot.
    Fixed a bug that was causing the game to freeze when scrolling through auctions in the Auction House.
    Murlocs play the drown animation when they die underwater now.
    Onyxia correctly hovers instead of standing in midair.
    You can target vocal emotes again.
    Pets and summoned creatures attacking enemies will now tap the enemies for their owners.
    Fixed a bug with Troll Shamans and the Berserk ability. Troll Shamans can only go Berserk when they are in the wounded state.
    Rogues now correctly gain Lockpicking skill from items picked in the trade window.
    Quests that require you to follow/escort an NPC will only complete when you arrive at the designated area.
    Herbs and mineral nodes will remain active if they are not fully emptied.
    Fixed a bug that was giving higher damage-per-second (DPS) to Steelarrow Crossbow and Blackcrow than was intended.
    Sell prices on Hypnotic Blade, Illusionary Rod, Mantle of Doan, and Robe of Doan have been lowered.
    Players who have completed the quest to summon Kirtonos may now obtain the Blood of Innocents from Doctor Theolen Krastinov.
    The tooltip for the Warrior's Intercept ability has been updated to reflect the proper rage cost. Using Intercept now requires 10 rage, not 15 rage. The tooltip now accurately reflects that.
      woensdag 9 februari 2005 @ 10:01:21 #115
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25002477
    Cool, het spel is nog niet eens uit of er is al een patch
    Kijk, daar is zo'n grote beta-test nou nuttig voor, LANG LEVE BLIZZARD ^_^
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_25002635
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:01 schreef Killjoy het volgende:
    In Amerika hebben ze denk ik dezelfde bugs en problemen met balancering
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_25002648
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:01 schreef Killjoy het volgende:
    Het spel is al zo'n half jaar uit in america ofzo
    pi_25002650
    Vocal emotes kon je toch al targetten
      woensdag 9 februari 2005 @ 10:15:13 #119
    7957 Chevalric
    pi_25002710
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    Daenal       | Dwarf     | Paladin | Blacksmithing/Enchanting

* Chevalric = Daenal

Misschien dat het uiteindelijk een hunter wordt met Tailoring i.p.v. Blacksmithing, maar dat zie ik dan wel weer
      woensdag 9 februari 2005 @ 10:26:36 #120
    32422 engessa
    Who's dirty?
    pi_25002881
    Geen idee wat voor karakter ik ga spelen. In de beta een Dwarf Hunter wat erg cool was maar een Gnome met engineering lijkt mij ook erg leuk.
    pi_25002992
    Heeft iemand een idee of je met PayPal dingen aan je bankaccount kan verbinden? Dus zou ik met Paypal kunnen betalen zonder creditcard maar met bankrekening?

Heb het verzoek net neergelegd bij m'n ouders.
    Some say in ice
    pi_25003145
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:15 schreef Chevalric het volgende:
    ...
    Misschien dat het uiteindelijk een hunter wordt met Tailoring i.p.v. Blacksmithing, maar dat zie ik dan wel weer
    Waarom zou je Tailoring en Enchanting willen hebben voor een Hunter?
    Om je eigen bags te maken? Die koop ik wel als ik grotere nodig heb. Of ik kijk Silwyth lief aan
    Of wil je je eigen Cloth 'armor' maken? Zelfs enchanted lijkt mij dat niet goed genoeg voor een Hunter. Lekker Leather armor dragen met je zelfgemaakte patches erop als dat kan.

Leatherworking / Skinning en iets voordat je lvl 40 bereikt misschien omschakelen naar Mining / Blacksmithing lijkt mij dus toch wel wat logischer voor een Hunter eigenlijk.
    pi_25003196
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
    Heeft iemand een idee of je met PayPal dingen aan je bankaccount kan verbinden? Dus zou ik met Paypal kunnen betalen zonder creditcard maar met bankrekening?

Heb het verzoek net neergelegd bij m'n ouders.
    Dek dat ik niet opgelet heb, het verzoek voor wat?
    pi_25003317
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:45 schreef Migwi het volgende:

[..]

Dek dat ik niet opgelet heb, het verzoek voor wat?
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 09:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Some say in ice
    pi_25003355
    Lego dan moet je zelf geld storten naar je paypal account, dat duurt een dag of 4 geloof ik
    Koop gewoon timecards dat is een stuk makkelijker
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_25003368
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Tain het volgende:
    Koop gewoon timecards dat is een stuk makkelijker
    Maar toch ook duurder? En ik weet niet zo uit mijn hoofd of die hier wel te koop zullen zijn.

Maar dat lijkt mij een aantrekkelijker alternatief.
    Some say in ice
    pi_25003623
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Maar toch ook duurder? En ik weet niet zo uit mijn hoofd of die hier wel te koop zullen zijn.

Ja, die quote om mijn vraag te beantwoorden ging natuurlijk nergens over.
    Ik vroeg waar het verzoek voor diende en dan quote je jezelf saying; Onder voorwaarde dat je ouders het toestaan.
    Maar wat moeten ze dan toestaan??

Maar ik neem aan dat het om het gebruik van PayPal gaat.
    Zoals die lelijke Orc hierboven al zei, no offence ofcourse Timecards.
      woensdag 9 februari 2005 @ 11:23:00 #128
    67983 Hidden_Horror
    TM: [Fok!] Earyk
    pi_25003794
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    Earyk      | Human   | Mage | Tailoring/Enchanting

me= Earyk
    pi_25003886
    quote:

[..]

Paypal kost ook geld om stortingen te doen en ik vind het zelf omslachtig om eerst geld te storten naar paypal dan toestemming geven voor blizzard om geld van je paypal account af te schrijven
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 11:09 schreef Migwi het volgende:

[..]
    Zoals die lelijke Orc hierboven al zei, no offence ofcourse Timecards.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 9 februari 2005 @ 11:48:08 #130
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25004131
    Verdomme iedereen gaat onderhand Tailoren
      woensdag 9 februari 2005 @ 11:51:19 #131
    7957 Chevalric
    pi_25004181
    quote:

[..]

Dynabyte heeft ze voor 29,99 per 2 maanden, GCShop heeft ze voor 25,00 per 2 maanden.
      woensdag 9 februari 2005 @ 11:53:52 #132
    7957 Chevalric
    pi_25004223
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 10:43 schreef Migwi het volgende:

[..]

Waarom zou je Tailoring en Enchanting willen hebben voor een Hunter?
    Om je eigen bags te maken? Die koop ik wel als ik grotere nodig heb. Of ik kijk Silwyth lief aan
    Of wil je je eigen Cloth 'armor' maken? Zelfs enchanted lijkt mij dat niet goed genoeg voor een Hunter. Lekker Leather armor dragen met je zelfgemaakte patches erop als dat kan.

Leatherworking / Skinning en iets voordat je lvl 40 bereikt misschien omschakelen naar Mining / Blacksmithing lijkt mij dus toch wel wat logischer voor een Hunter eigenlijk.
    Oops, my bad
    Was even vergeten dat er ook Leatherworking was. Ik moet ook nog even goed naar enchanting kijken, maar ik neem aan dat je daarmee magische items kunt maken. Dat lijkt me gewoon cool.
    pi_25004248
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    Earyk        | Human     | Mage    | Tailoring/Enchanting
    Gwydion      |Night Elf  |Rogue    | Tailoring/Enchanting

Toch nog best wat enchanters, schijnt het moeilijkste beroep van heel het spel te zijn
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:08:28 #134
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25004485
    Niemand die Herb/Alch als combo neemt?
    pi_25004562
    Ben ik stoer als ik zeg dat er op dit moment een pallet vol standard- en collector's edition naast mijn bureau staat? Jammer dat ze vrijdag pas de toonbank over mogen, zeg.

Maar Vivendi is iig mooi op tijd met de levering.
    twee violen en een trommel en een fluit
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:15:06 #136
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_25004571
    Damn, gaan er behalve ik nog anderen horde spelen of wat?

Ik speel horde omdat ik bij de Alliance al veel te ver gekomen ben, en alle quests al zo'n beetje ken. Niet leuk, enzo. Wil liever wat vernieuwends spelen.
    Tain, jij gaat toch wel Orc spelen?
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:16:35 #137
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25004593
    Roquefort maakt geen zak uit...servers gaan toch pas vrijdag open . Maar als je nog van die timecards hebt..ach..die zijn zo klein..zouden best wel eens kunnen verdwalen
    pi_25004596
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 12:15 schreef DeX090 het volgende:
    Damn, gaan er behalve ik nog anderen horde spelen of wat?

Ik speel horde omdat ik bij de Alliance al veel te ver gekomen ben, en alle quests al zo'n beetje ken. Niet leuk, enzo. Wil liever wat vernieuwends spelen.
    Tain, jij gaat toch wel Orc spelen?
    Dat zal vast wel 1 van mijn chars worden, ieder geval ga ik een Tauren Hunter en een Gnome Warlock of mage spelen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_25004643
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 12:16 schreef Max_Dark het volgende:
    Roquefort maakt geen zak uit...servers gaan toch pas vrijdag open . Maar als je nog van die timecards hebt..ach..die zijn zo klein..zouden best wel eens kunnen verdwalen
    De prepaycards komen over een week of twee.
    twee violen en een trommel en een fluit
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:29:04 #140
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25004807
    Ik ga iig een undead warlock spelen, net als in de beta. Ik ken tot aan level 20 zo'n beetje de quests wel uit m'n hoofd, dus dat zal lekker snel gaan. Ik was maandag gaan proberen, en binnen het uur was ik al level 10.
    M'n in-game naam zal 'Nerrick' zijn. Vraag me niet hoe ik er op ben gekomen, dat weet ik zelf ook niet

Even een ander topic dan....
    Die professions. Dat maakt toch in principe geen ruk uit voor je character? ik bedoel, als ik het leuk vind om engineering en mining doe heeft dat toch geen negatieve effecten (behalve dan dat ik m'n special cloth armor van anderen moet kopen)? Of zit ik er nu helemaal naast
    Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:29:08 #141
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_25004809
    Weet niet hoe die code werkt maar voeg mij maar toe:

Skooma - Dwarf- Paladin - Mining/Blacksmithing.

Wordt misschien toch een Hunter aangezien deze ook erg lekker speelde in de Open Beta maar voorlopig houd ik het op een Paladin.

Tevens TVP
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:35:43 #142
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25004900
    Nee maakt verder niet uit Tedkees, alleen mochten we een Guild oprichten dan kunnen we dus geen centrale Tailor aanstellen waar je al je cloth aan doneert in ruil voor items etc. Als het er 5 zijn wordt dat snel moeilijker. En je wordt bijna verplicht Skinning/Mining/Herbalism te nemen omdat je anders geen inkomsten hebt behalve looten.
    pi_25005132
    Geen idee hoe die code werkt, dus dan zo maar:

Timmai - Human Warlock - Mining/Blacksmitting
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:57:47 #144
    7957 Chevalric
    pi_25005215
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 12:08 schreef Max_Dark het volgende:
    Niemand die Herb/Alch als combo neemt?
    M'n vriendin gaat een Dwarven Priest met Herbalism/Alchemy spelen
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:57:48 #145
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25005216
    valt me wel op dat echt 't merendeel van de fokkers alliance gaat spelen. Wordt gezellig bij the horde dan
      woensdag 9 februari 2005 @ 12:59:10 #146
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25005236
    Gelukkig kan ik zometeen bij m'n collega nog wat potions scoren .
    pi_25005271
    1In-game name | Race      | Class    | Profession 1/2

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    Gwydion      | Night Elf | Rogue   | Tailoring/Enchanting 
    Skooma       | Dwarf     | Paladin | Mining/Blacksmithing
    Nerric       | Undead    | Warlock | ?/?
    Timmai       | Human     | Warlock | Mining/Blacksmithing
      woensdag 9 februari 2005 @ 13:07:02 #148
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25005334
    Als wij Night Elf's vrijdag nou eens even direct samenkomen en alle moeilijkere quests in een group doen . Scheelt wel natuurlijk. Mooie party ook, 1 Main Healer, 1 Aux Healer/Damage, 1 Puller/Aux. Damage/1 Tank.
      woensdag 9 februari 2005 @ 13:08:22 #149
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25005347
    Wat houdt dat enchanting eigenlijk in ??
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_25005372
    Voor degenen die het spel nog niet besteld hebben en in/om Groningen wonen: bij de mediamarkt gaat het spel (volgens de folder) 34,99 kosten.
      woensdag 9 februari 2005 @ 13:10:45 #151
    7957 Chevalric
    pi_25005390
    1In-game name | Race      | Class    | Profession 1/2

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    Aymia        | Dwarf     | Priest  | Herbalism/Alchemy
    pi_25005532
    Die is niet meer up-to date beste Chevalric

1In-game name  | Race      | Class   | Profession 1/2

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14

Bah, anders verneukt ie ff de lay out. In de preview doet ie 't wel goed
    Nuja, dan maar zo

Fok! Guild
    1Fok! naam    | In-game name

1
    2
    3
    Migwi        | Cyndane
    Max_Dark     | Silwyth
    Ancient      | Fokker?

[ Bericht 1% gewijzigd door Migwi op 09-02-2005 13:33:34 ]
      woensdag 9 februari 2005 @ 13:24:38 #153
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25005575
    Zet mij ook maar ja voor de Fok Guild.
    pi_25005602
    Is het niet handig om een fokusername erbij te zetten?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_25005608
    Ik weet nogsteeds niet wat ik wil worden. of ik ga Nightelf hunter worden, of een gnome warlock. Als ik horde ga, dan ga ik denk ik voor een tauren druid of een tauren hunter. Maar ik beslis pas op het laatste monent wat ik ga worden.

Ik wil trouwens wel in het Fok!guild
    pi_25005680
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 13:26 schreef Tain het volgende:
    Is het niet handig om een fokusername erbij te zetten?
    Jawel, maar dan verneukt ie het lijstje en dit ziet er zo netjes uit
    Besides, we moeten eerst maar eens weten of we allemaal wel PvP gaan spelen en dan ook op dezelfde server. Anders heb je zowiezo niks aan het ijstje eigenlijk
    pi_25005761
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 11:48 schreef Max_Dark het volgende:
    Verdomme iedereen gaat onderhand Tailoren
    Duh, ben een Warlock, dan ga ik niet blacksmithen
    pi_25005928
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 13:08 schreef Killjoy het volgende:
    Wat houdt dat enchanting eigenlijk in ??
    Enchanting bestaat eigenlijk uit 2 delen.

Je hebt Disenchanting, hiermee zorg je dat magische items (meestal met groene kleur of hoger) vervallen in magische stofjes ('strange dust', 'lesser essence', etc.). Deze stofjes heb je weer nodig voor de volgende stap.

De tweede stap is dus het normale 'Enchanting'. Met behulp van de stoffen die je met Disenchanting krijgt voeg je stats toe aan een bestaand wapen. Je kan ook andere dingen dan stats toevoegen, zoals bijv. extra health op je chest armor.
    Enchanting is erg in trek voor de wapens, omdat je met Enchanting een wapen kan laten gloeien. Het lijstje van welke soort gloed je bij welke enchant krijgt moet ik even opzoeken, maar volgens mij gaf tenminste de Enchant 'Beastslaying' een blauwe gloed en 'Demonslaying' een vuurachtige gloed. Hoe hogere enchant je ervan op zet, hoe sterker/feller de gloed.

Wel een sidenote: Er kan maar 1 enchant of armor patch tegelijk op je armor zitten. Een voordeel van Enchanting is dat je bijna alles kan enchanten, behalve trinkets, rings, necklaces, en geweren(?). Voor de rest kan je dingen enchanten die niet gepatched kunnen worden door Leathermakers.
      woensdag 9 februari 2005 @ 13:48:32 #159
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25005937
    Ik ga zeker wel PvP spelen. 't is veel spannender om te questen in contested area als je PvP bent. Alleen jammer af en toe van die lvl 50+ die je tegenkomt en die dan achter je aan gaan
    pi_25005991

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14

1Fok! naam     | In-game name 

1
    2
    3
    4
    Migwi         | Cyndane
    Max_Dark      | Silwyth
    Ancient       | Fokker? 
    DjNivek       | Recca
    pi_25006070

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14

1
    2
    3
    4
    5
    Migwi         | Cyndane
    Max_Dark      | Silwyth
    Ancient       | Fokker? 
    DjNivek       | Recca
    Medivh        | Gwydion
    pi_25006096
    Ik ga het spel in als Caelin, als die nog niet bezet is Ik heb er tenminste al zin in
    pi_25006159
    k heb geen idee ff hoe jullie dat schema'tje zo leuk krijge dus als iemand anders me er een keer in wil zette zou leuk zijn.

fok name: shinoda
    ingame name: dolgan
    race: dwarf
    class: rogue
    prof: leatherworking / enchanting

skinning laat k wel aan iemand anders over
      woensdag 9 februari 2005 @ 14:04:21 #164
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25006171
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 13:48 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Enchanting bestaat eigenlijk uit 2 delen.

Je hebt Disenchanting, hiermee zorg je dat magische items (meestal met groene kleur of hoger) vervallen in magische stofjes ('strange dust', 'lesser essence', etc.). Deze stofjes heb je weer nodig voor de volgende stap.

De tweede stap is dus het normale 'Enchanting'. Met behulp van de stoffen die je met Disenchanting krijgt voeg je stats toe aan een bestaand wapen. Je kan ook andere dingen dan stats toevoegen, zoals bijv. extra health op je chest armor.
    Enchanting is erg in trek voor de wapens, omdat je met Enchanting een wapen kan laten gloeien. Het lijstje van welke soort gloed je bij welke enchant krijgt moet ik even opzoeken, maar volgens mij gaf tenminste de Enchant 'Beastslaying' een blauwe gloed en 'Demonslaying' een vuurachtige gloed. Hoe hogere enchant je ervan op zet, hoe sterker/feller de gloed.

Wel een sidenote: Er kan maar 1 enchant of armor patch tegelijk op je armor zitten. Een voordeel van Enchanting is dat je bijna alles kan enchanten, behalve trinkets, rings, necklaces, en geweren(?). Voor de rest kan je dingen enchanten die niet gepatched kunnen worden door Leathermakers.
    Dat is eigenlijk wel cool om voor je warriors/klanten dan heel erg scherpe nachtlampjes te maken
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      woensdag 9 februari 2005 @ 14:08:23 #165
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25006243
    Kan je een enchant eigenlijk upgraden met een sterkere variant?
    pi_25006295
    Een nieuwe enchant verwijderd de oudere die er al op zat (als dat al het geval was). Dus als je eerst een +1 str erop had zitten en de nieuwe enchant zou +2 str zijn, dan gaat de +1 weg en komt de +2 in plaats ervan.
    pi_25006529
    Vna een ander forum: (filmpje)
    quote:
    Apparently there's a boss in Molten Core that casts this exploding curse. He cast it on a warlock's felhound and she dismissed it, only to resummon it later in IF auction house... with the curse was still on it.

Video:
    http://tinyurl.com/7xaj9
    pi_25006762
    hmm ik vraag me af wat betere paladins zijn,dwarf of human ,dwarfs hebben meer health maar mindere attack?
      woensdag 9 februari 2005 @ 14:46:46 #169
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25006795
    Dwarfs kunnen wel je schenen naar de tering hakken
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_25006889
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 14:46 schreef Killjoy het volgende:
    Dwarfs kunnen wel je schenen naar de tering hakken

In de long run zou het niet echt uitmaken welk ras je kiest. Kies gewoon wat je leuk lijkt
    pi_25006936
    Even een total break down van de Fokkers die PvP gaan spelen.
    Nu ook Fok! namen erbij gezet, dat is wel zo makkelijk zoals Tain al opmerkte.
    En Ancient, ik heb je ff uit de Fok! Guild list geschopt, want je weet nog niet wat je gaat spelen. Als je toch besluit Alliance te spelen sta je er weer in no time bij
    The more, the merrier

1Fok! name     | In-game name  | Class   | Profession 1/2

1                                ALLIANCE

Human
    1
    2
    3
    4
    DjNivek       | Recca         | Warlock | Tailoring/Enchanting
    Rahl          | Sunar         | Paladin | Mining/Blacksmithing
    Hidden_Horror | Earyk         | Mage    | Tailoring/Enchanting
    Timmai        | Timmai        | Warlock | Mining/Blacksmithing

Night Elf
    1
    2
    3
    4
    Max_Dark      | Silwyth      | Priest  | Skinning/Tailoring
    Migwi         | Cyndane      | Hunter  | Skinning/Leatherworking
    Gamedemon     | Gamedemon    | Druid   | Skinning/Leatherworking
    Medivh        | Gwydion      | Rogue   | Tailoring/Enchanting

Dwarf
    1
    2
    3
    4
    Chevalric     | Daenal        |Paladin  | Blacksmithing/Enchanting
    Black-Hole    | Skooma        | Paladin | Mining/Blacksmithing
    Shinoda       | Dolgan        | Rogue   | Leatherworking/Enchanting
    Aymia         | Aymia         | Priest  | Herbalism/Alchemy

Gnome
    1
    2
    3
    Legolas G.    | Omentuva      | Mage    | Tailoring/?
    wc-eend       | Oompa         | Warrior | Mining/Blacksmithing
    Slomy         | Slomy         | Warlock | ?/?

1                                HORDE   

Orc
    1Dex090        | Scandalicius  | Warlock | Tailoring/ ?

Undead
    1Tedkees       | Nerric        | Warlock | ?/?

Tauren
    1Ferdii        | Xearathos     | Shaman  | Skinning/Leatherworking

En dan de Fok! Guild.
    Ideeën voor de naam van mijn kant zijn:
    Rahien Sorei (= Dawn Runners)
    Sha'en M'taal (= Stone Dogs)
    Sha'mad Conde (= Thunder Walkers)
    Tain Shari (= True Bloods)
    Shen an Calhar (=Band of the Red Hand)
    of kan ik daarmee beter die RP servers gaan bewandelen?

1
    2
    3
    4
    5
    6
    Migwi         | Cyndane
    Max_Dark      | Silwyth
    DjNivek       | Recca
    Medivh        | Gwydion
    Chevalric     | Deanal
    Aymia         | Aymia

ja, ik heb teveel tijd over

[ Bericht 4% gewijzigd door Migwi op 09-02-2005 20:46:19 ]
    pi_25007008
    Ik weet nog niet of ik in de guild ga, maar de namen zijn niet verkeerd
    Tenminste beter dan sommige andere die je ziet rondlopen...:P
    pi_25007715
    geen idee hoe ik die schematjes maak dus dan amar zow,

ferdii | xearathos | tauren shaman | skinning, leatherworking

iemand die mij kan toevoegen?
    hardcoholic
      woensdag 9 februari 2005 @ 16:10:41 #174
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25007771
    Nou, bij de horde blijft 't voorlopig ook stil wat betreft Fok! zie ik al

Ik zit hier nu echt een beetje te wachten tot vrijdag... en 't is pas woensdag
    Hmmm, als ik em dus vrijdag s'morgens haal kan ik iig een hele dag gamen tot ik er ziek van wordt
    pi_25007834
    Ik zit me echt enorm te vervelen hier, lol.
    Vrijdags spel halen, spelen, zaterdag spelen (behalve 's avonds), zondag avond met een beetje geluk spelen (als ik tegen die tijd wakker ben ), daarna weer Universiteit
    pi_25007891
    Misschien is het handig om een server te selecteren waar iedereen op gaat spelen. Als iedereen op een andere server speelt heb je nog niets aan ieders ingame nick.....
      woensdag 9 februari 2005 @ 16:21:46 #177
    51794 Rahl
    pi_25007892
    Als ik onverhoopt op dezelfde server als jullie eindig wil ik ook wel in die guild

(Hiermee bedoel ik dat het afhangt van de server, als ie high population heeft ga ik op een andere, anders zit ik er ook wel bij)
    last.fm
    pi_25007949
    Of die een high pop. heeft weet je denk ik niet de eerste dag
      woensdag 9 februari 2005 @ 16:51:20 #179
    51794 Rahl
    pi_25007971
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 16:48 schreef Medivh het volgende:
    Of die een high pop. heeft weet je denk ik niet de eerste dag
    ik heb em ook niet op de eerste dag
    Ik reken erop dat ik em maandag krijg van gcshop
    last.fm
    pi_25008119
    zijn de server namen al bekend?

blizz zal die paar dagen van tevoren bekend maken toch?
    hardcoholic
      woensdag 9 februari 2005 @ 17:06:39 #181
    7957 Chevalric
    pi_25008141
    M'n vriendin mag ook op het lijstje...
    Dwarf
    1Aymia    | Aymia  | Priest | Herbalism/Alchemy

Niet dat ze hier vaak post, maar ze gaat wel mee spelen.
    En ik denk dat er ook wel interesse is voor deelname aan het Fok!Guild... Vriendjes zijn altijd welkom bij een MMORPG

Oh, en ik stem op Shen an Calhar (=Band of the Red Hand) als guild naam... Hoe kom je trouwens aan die vertalingen? welke taal is dat dus?
    pi_25008189
    ik heb em ook denk ik maandag, word neit bezorgt op zaterdag en hij gaat denk ik vrijdag op de post van dimplus.nl

word dus nog een weekend vervelen

enne tis idd stil met horde op fok
    hardcoholic
      woensdag 9 februari 2005 @ 17:25:15 #183
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25008388
    Volgens mij zijn ze live aan 't sleutelen aan de wow-europe site Komen steeds kleine stukjes bij, en de helft werkt nog niet.
    Daar hebben ze een handje van bij Blizzard volgens mij, is 't niet?

Ohja...

For the Horde!!!
    pi_25008876
    klopt idd, ze zijn live aan het sleutelen

iedereen hier gaat otch wel pvp servers op he?
    hardcoholic
    pi_25008937
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 17:06 schreef Chevalric het volgende:
    ...
    Oh, en ik stem op Shen an Calhar (=Band of the Red Hand) als guild naam... Hoe kom je trouwens aan die vertalingen? welke taal is dat dus?
    Taal? The Old Tongue, uit de Wheel of Time serie van Robert Jordan

En mensen, het lijstje is weer up to date.
    Misschien een idee om het in de OP te zetten?
    Wel zo makkelijk denk ik.

Oh en Da Koen, ja, daar waren wij ook al wel achter dat het allemal geen nut heeft om dit bij te houden als we allemaal op andere servers zitten. Eerste stappen om een server te kiezen zijn dan ook al wel gezet, maar eerst nog maar eens zien of Blizzard niet iets released daarover voordat we weerkunnen spelen. Zou het iets makkelijker maken.
    pi_25008965
    Maar goed, die timecards, kan je die ook gewoon in de winkels kopen? (Vermoedelijk)
    Some say in ice
      woensdag 9 februari 2005 @ 18:09:53 #187
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25009020
    Time/Playcards moet je ook bij Dynabyte kunnen krijgen later, scheelt in ieder geval potentiele CC/Paypal fraude.
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_25009075
    Ik dacht eraan om Dwarf Hunter te gaan spelen na de lijst bekeken te hebben van mogelijkheden. Ik zie nog wel vrijdag
      woensdag 9 februari 2005 @ 18:21:00 #189
    65330 Ruzbeh
    pi_25009169
    Het spel komt op de 11de uit. Maar komen de servers ook op de 11de online?

Ik hoop van niet. Ik wil genoeg tijd hebben! Godverdomme!
      woensdag 9 februari 2005 @ 18:23:47 #190
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25009202
    Hmm die Guild namen zijn op zich wel mooi, alleen denk ik niet dat er veel mensen zijn die de taal kennen/de link leggen en dus het afschrijven aan 1 of andere buitenlandse taal.
      woensdag 9 februari 2005 @ 18:25:54 #191
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25009236
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 18:21 schreef Ruzbeh het volgende:
    Het spel komt op de 11de uit. Maar komen de servers ook op de 11de online?

Ik hoop van niet. Ik wil genoeg tijd hebben! Godverdomme!
    Genoeg tijd heb je toch wel. Van die paar dagen die je niet kan spelen ga je echt niet dood hoor
    Daarbij zullen er toch altijd idiote power-gamers zijn (lees: 14jarige mannetjes die niks anders te doen hebben) die je keihard voorbij zullen gaan
    pi_25009964
    1existenz | Ratchu   | Hunter | Skinning/Leatherworking/First Aid

Alleen wel op een andere server
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
    pi_25009993
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 18:09 schreef Killjoy het volgende:
    Time/Playcards moet je ook bij Dynabyte kunnen krijgen later, scheelt in ieder geval potentiele CC/Paypal fraude.
    Voor fraude hoor je verzekerd te zijn met je CC, als je dat niet bent ben je een enorme mongool.
      woensdag 9 februari 2005 @ 19:16:37 #194
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_25010030
    FOK KAPOET. POST DOEBBEL.
      woensdag 9 februari 2005 @ 19:17:55 #195
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_25010048
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    Nyxlath      | Troll     | Warrior | Mining/Blacksmithing
    En we gaan dus mee met het plan van de eerste PvP server vanaf de H?
      woensdag 9 februari 2005 @ 19:21:33 #196
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25010103
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 19:14 schreef existenz het volgende:

[..]

Voor fraude hoor je verzekerd te zijn met je CC, als je dat niet bent ben je een enorme mongool.
    Dat wel, maar het is wel allemaal extra gezeik waar ik geen zin in heb, dus ben ik voorzichting met mijn CC
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      woensdag 9 februari 2005 @ 19:25:25 #197
    51794 Rahl
    pi_25010169
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 19:17 schreef Leshy het volgende:

[ code verwijderd ]

En we gaan dus mee met het plan van de eerste PvP server vanaf de H?
    Wat mij betreft wel
    last.fm
      woensdag 9 februari 2005 @ 19:42:59 #198
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25010409
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 19:25 schreef Rahl het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel
    Count me in
    pi_25010479
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 19:42 schreef Tedkees het volgende:

[..]

Count me in
    Same here....
    pi_25010681
    ik ben der ook dan in die server

alleen wel aan de kant van de horde FOR THE HORDE!
    hardcoholic
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:03:29 #201
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25010690
    Vanaf de H, check. Waarschijnlijk wordt dat dan Hellscream.
    pi_25010721
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 12:14 schreef Roquefort het volgende:
    Ben ik stoer als ik zeg dat er op dit moment een pallet vol standard- en collector's edition naast mijn bureau staat? Jammer dat ze vrijdag pas de toonbank over mogen, zeg.

Maar Vivendi is iig mooi op tijd met de levering.
    en welke zaak is dat?
    heb je veel collecters editions of niet?
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:06:26 #203
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25010732
    Ik lees 't natuurlijk gelijk weer verkeerd. Maak ik er Hells-cream vandaan :S
    Sick minded, of afkickverschijnselen, you choose

Ik zie dat op die server op de amerikaanse WoW er een meerderheid aan Horde spelers is... Komt door de naam denk ik.
    pi_25010931
    Ik hoorde net dat als je op een High pop. server zit je over een tijdje je character (als je dat zou willen en gek word van de wachttijden) over kan zetten naar een low population.
    pi_25010941
    @roquefort, in welke winkel heb je die collectors editions liggen?
    hardcoholic
    pi_25010978
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:17 schreef Medivh het volgende:
    Ik hoorde net dat als je op een High pop. server zit je over een tijdje je character (als je dat zou willen en gek word van de wachttijden) over kan zetten naar een low population.
    dat willen ze gaan doen bij retail in amerika idd, omdat daar gewoon die zooi fucking vaag verdeeld is, sommige servers zijn altijd low en sommige altijd high populated, en die gare amerikanen zijn weer es te lui om overnieuw te beginnen
    hardcoholic
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:21:04 #207
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_25010988
    26/11/2004
    World Of Warcraft (PC)
    Posted on 09/02/2005

Woohoo!
    pi_25011042
    Slomy - Gnome Warlock (of Mage) - Nog niet over nagedacht.
    ......
    pi_25011138
    Status
    World of Warcraft Collector's Edition (PCCD)
    Uw bestelling is verpakt en staat klaar voor vervoer naar het afleveradres.
    pi_25011193
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:28 schreef Medivh het volgende:

status
    World of Warcraft Collector's Edition (PCCD)
    Uw bestelling is verpakt en staat klaar voor vervoer naar het afleveradres.
    [afbeelding]
    *jaloers is*

En Slomy, ik gooi je wel ff in 't lijstje.
    pi_25011226
    Zeg, ik heb WoW besteld ( !!! ), maar ik heb niet meegedaan met de beta. Wie kan mij zijn ervaring vertellen over de besturing van WoW? Is het net zoals Project Entropia pure bagger of is het nog te doen?
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:35:08 #212
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_25011266
    Voor iedereen die gepre-ordered heeft bij gcsop:

Hieronder volgen enkele feiten omtrent de WoW afhandeling, die wellicht wat opheldering geven:

# Wij zullen donderdag 10 februari de meeste WoW exemplaren versturen; als je orderstatus voor woensdag 9 februari 16:00 op betaald stond zal hij donderdag sowieso verstuurd worden. Zo niet, dan is er een kans dat hij vrijdag 11 februari de deur uitgaat (mits je op tijd betaalt). Mailen of wij meer weten is overbodig, wij zullen morgen meteen deze pagina aanpassen als er meer duidelijkheid is.

# Je zult de game 11 februari ontvangen, er is echter een kleine kans dat sommige mensen hem de 12e ontvangen ivm de TPG Post. Deze bezorgt in sommige gevallen de post in 2 dagen.

# De game zal door de brievenbus vallen, het is dus geen pakketje.

# Het is niet mogelijk om een voorkeur door te geven mbt de hoes. Alliance & Horde worden automatisch door elkaar verstuurd, het is helaas niet mogelijk er één uit te kiezen.

# Het is niet mogelijk de game bij ons op te halen, alle leveringen geschieden per post.
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:35:13 #213
    24052 R_o_N
    World of Warcraft
    pi_25011268
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    Seolram      | Dwarf     | Hunter  | Skinning/Leatherworking
    pi_25011489
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:31 schreef Migwi het volgende:

[..]

*jaloers is*

En Slomy, ik gooi je wel ff in 't lijstje.
    Ok, bedankt

Is het dan zo dat we een guild gaan beginnen? Zou natuurlijk wel handig zijn, is het makkelijk items uitwisselen of maken voor diegenen die het nodig hebben.
    ......
    pi_25011523
    God ja, een naam. Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht.
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:48:06 #216
    51794 Rahl
    pi_25011543
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:35 schreef Black-Hole het volgende:
    Voor iedereen die gepre-ordered heeft bij gcsop:

Hieronder volgen enkele feiten omtrent de WoW afhandeling, die wellicht wat opheldering geven:

# Wij zullen donderdag 10 februari de meeste WoW exemplaren versturen; als je orderstatus voor woensdag 9 februari 16:00 op betaald stond zal hij donderdag sowieso verstuurd worden. Zo niet, dan is er een kans dat hij vrijdag 11 februari de deur uitgaat (mits je op tijd betaalt). Mailen of wij meer weten is overbodig, wij zullen morgen meteen deze pagina aanpassen als er meer duidelijkheid is.

# Je zult de game 11 februari ontvangen, er is echter een kleine kans dat sommige mensen hem de 12e ontvangen ivm de TPG Post. Deze bezorgt in sommige gevallen de post in 2 dagen.

# De game zal door de brievenbus vallen, het is dus geen pakketje.

# Het is niet mogelijk om een voorkeur door te geven mbt de hoes. Alliance & Horde worden automatisch door elkaar verstuurd, het is helaas niet mogelijk er één uit te kiezen.

# Het is niet mogelijk de game bij ons op te halen, alle leveringen geschieden per post.
    Hoe weet je dat?
    Ik had em gisteravond betaald, maar hij stond vanmiddag om 16:00 nog niet op "betaald", betekent dat dat ik em zaterdag pas krijg of maandag
    last.fm
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:51:03 #217
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_25011598
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:48 schreef Rahl het volgende:
    Hoe weet je dat?
    Ik had em gisteravond betaald, maar hij stond vanmiddag om 16:00 nog niet op "betaald", betekent dat dat ik em zaterdag pas krijg of maandag
    Staat bij ze op de site: http://www.gcshop.nl/showpage.php?id=67
    pi_25011620
    Is PvP wezenlijk anders dan gewone servers?
    Some say in ice
    pi_25011697
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:45 schreef Slomy het volgende:

[..]

Ok, bedankt

Is het dan zo dat we een guild gaan beginnen? Zou natuurlijk wel handig zijn, is het makkelijk items uitwisselen of maken voor diegenen die het nodig hebben.
    Vooralsnog is er al wel wat animo voor een guild. En zoals je zelf al zegt, dat is wel handig ja. Voor elkaar dingen maken is fantastisch, zeker ook omdat je ze in de mail kan doen in-game.
    Maar geldt dat alleen voor finished items of kan ik ook resources in de mail doen? Dus een lading wool voor de tailers, copper (niet dat dat vaak gedropt wordt, maar goed) voor de balcksmits etc etc.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    Seolram      | Dwarf     | Hunter  | Skinning/Leatherworking
    Slomy        | Gnome     | Warlock | ?/?
    pi_25011747
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:55 schreef Migwi het volgende:

[..]

Vooralsnog is er al wel wat animo voor een guild. En zoals je zelf al zegt, dat is wel handig ja. Voor elkaar dingen maken is fantastisch, zeker ook omdat je ze in de mail kan doen in-game.
    Maar geldt dat alleen voor finished items of kan ik ook resources in de mail doen? Dus een lading wool voor de tailers, copper (niet dat dat vaak gedropt wordt, maar goed) voor de balcksmits etc etc.
    Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen. Ik bedoel, je kan recepies versturen, waarom grondstoffen dan niet?
    Some say in ice
      woensdag 9 februari 2005 @ 20:57:46 #221
    51794 Rahl
    pi_25011752
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:55 schreef Migwi het volgende:

[..]

yup dat kan ook
    last.fm
    pi_25011780
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
    Is PvP wezenlijk anders dan gewone servers?
    Ja, leuker.
    Zeker ook frustrerender van tijd tot tijd.
    Maar toch echt wel leuker, imo.
    pi_25011805
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:57 schreef Rahl het volgende:

[..]

yup dat kan ook
    Weet je ook hoeveel? of verchilt dat per item? dus stel ik wil 10 wool versturen, dat kan dus gewoon?
    pi_25011847
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ja, leuker.
    Zeker ook frustrerender van tijd tot tijd.
    Maar toch echt wel leuker, imo.
    Nee, maar je hebt nog wel de quests, zeg maar.
    Some say in ice
      woensdag 9 februari 2005 @ 21:13:40 #225
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25011988
    Dus voorlopig nog maar 3 horde spelers... Dat wordt flink leden werven onder de rest van de spelers dan
    pi_25012664
    Ik zal WoW vrijdag ook eens halen om met mijn eigen ogen te zien waarom 2 van mijn favorieten linkshells van FFXI uitgestorven waren na de US release van WoW.

Na eens op allakhazam gekeken te hebben denk ik dat ik voor een Troll Rogue ga.

Alleen het server verhaal is me nog niet helemaal duidelijk, PvP, PvE? Ik zie dat er plannen zijn voor een guild, maar hoe weet je of je bij elkaar op de server komt?

Oh en ik weet nog niet precies wat een guild is maar ik denk dat ik daar ook wel in geïntreseerd ben
    Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
      woensdag 9 februari 2005 @ 22:24:11 #227
    8836 Nyarlathotep
    The Crawling Chaos
    pi_25013412
    Mocht iemand bij Dimension+ besteld hebben,
    Van hun site:

Verzending
    De gereserveerde exemplaren worden momenteel verwerkt in ons logistieke proces om deze op de dag van release bij u thuis afgeleverd te krijgen. De bestellingen zijn niet meer te wijzigen!

Release 11 februari 2005

Vrijdag ff bij de deur zitten
    ''That is not dead which can eternal lie, And with strange aeons even death may die"
    pi_25013524
    Ik wil ook wel bij de fok guild, kan ik gelijk PVP eens gaan proberen, ik zie vanzelf wel welke server enne worden jullie zo'n super serieuze guild enzo? want ik speel gwn casual..
      woensdag 9 februari 2005 @ 22:29:58 #229
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_25013532
    Bij GCShop staat bij mij alleen "Betaald, in verwerking"
    Ik hoop dat ze snel kunnen leveren
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      woensdag 9 februari 2005 @ 22:30:46 #230
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_25013551
    Wat was er nou eigenlijk bij die desission day (oid) gebeurt? >> einde europese beta dus
      woensdag 9 februari 2005 @ 22:34:47 #231
    7957 Chevalric
    pi_25013630
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 21:46 schreef Manfredje het volgende:
    Ik zal WoW vrijdag ook eens halen om met mijn eigen ogen te zien waarom 2 van mijn favorieten linkshells van FFXI uitgestorven waren na de US release van WoW.
    LOL, WoW rulez en zeker over FFXI
    quote:
    Na eens op allakhazam gekeken te hebben denk ik dat ik voor een Troll Rogue ga.

Alleen het server verhaal is me nog niet helemaal duidelijk, PvP, PvE? Ik zie dat er plannen zijn voor een guild, maar hoe weet je of je bij elkaar op de server komt?
    PvP = Player vs Player, je mag dus andere spelers aanvallen, als zij op het grondgebied van jouw factie (Alliance of Horde) komen, of als jullie je in zgn. contested gebieden bevinden.
    PvE = Player vs Environment, alleen de monsters en NPCs zijn vijanden. Als je met andere spelers wilt knokken, moet je dit expliciet aangeven.

Je kiest zelf de server, dus als je hier afspreekt welke server je neemt, dan komt dat helemaal goed.
    quote:
    Oh en ik weet nog niet precies wat een guild is maar ik denk dat ik daar ook wel in geïntreseerd ben
    Een guild houdt o.a. in dat je elkaar gemakkelijker kunt helpen met items verzamelen en quests oplossen.
      woensdag 9 februari 2005 @ 22:36:29 #232
    7957 Chevalric
    pi_25013672
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 22:30 schreef gieling het volgende:
    Wat was er nou eigenlijk bij die desission day (oid) gebeurt? >> einde europese beta dus
    Niet veel bijzonders, met name een hoop lag, doordat alle spelers bij elkaar kwamen op een klein gebied. Blizzard had een aantal grote monsters losgelaten op de grote steden, zoals Stormwind en Ironforge. Je moet dan denken aan Dreadlords, Doomguards, Infernals, etc. Zie het vorige topic voor screenshots.
    pi_25013679
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 22:30 schreef gieling het volgende:
    grote beesten, veel spelers op 1 plek, veel lag

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_25013771
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 22:29 schreef wc-eend het volgende:
    Ik wil ook wel bij de fok guild, kan ik gelijk PVP eens gaan proberen, ik zie vanzelf wel welke server enne worden jullie zo'n super serieuze guild enzo? want ik speel gwn casual..
    Joh, 't is gewoon ff een check of er animo voor is. (Zo te zien dus wel)
    Ik ben zelf ook niet zo'n dedicated persoon.
    Er zijn ook nog geeneens regels enzo opgesteld.
    Kijk, een voor wat hoort wat regeltje lijkt me meer dan logisch natuurlijk. Ik ga niet allemaal resources bij iemand dumpen als ik niks terug krijg.
    Maar verder. Geen idee, ligt eraan wat iedereens denkbeelden zijn.
    pi_25013881
    maar dan vraag k me nogsteeds af:

zal der zo'n run op WoW zijn dat ik om 11.30 vrijdag te laat ben (in haarlem stad) om er eentje te krijgen? want k heb niet besteld.
    pi_25014013
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 22:45 schreef shinoda het volgende:
    maar dan vraag k me nogsteeds af:

zal der zo'n run op WoW zijn dat ik om 11.30 vrijdag te laat ben (in haarlem stad) om er eentje te krijgen? want k heb niet besteld.
    nah denk het niet , er zijn maar een handje vol mensen die WoW willen hebben in verband met maandelijkse kosten
      woensdag 9 februari 2005 @ 22:53:38 #237
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25014053
    Migwi je hoeft je wool en cloth niet door de brievenbus te crammen want ik kom het zelf wel ophalen
    pi_25014154
    quote:
    nah denk het niet , er zijn maar een handje vol mensen die WoW willen hebben in verband met maandelijkse kosten
    k thnx
    en ik snap eerlijkgezegt nogsteeds niet dat gedoe over die maandelijkste kost
    10 euro per maand voor een spel dat wat k er van heb gezien het echt wel waard en is njaa, 2 uur werken en je kan een maand WoW spele
    pi_25014338
    is tussen de 10 en 15 eurie per maand, word waarschijnelijk betalen met timecards

en btw het word waarschijnelijk GEEN hellscream als server, hellscream is in amerika retail namelijk een normal server ipv een PVP server. verder zijn er geen PVP servers met een H op het begin, de eerst volgende word dan Illidan, dat is de eerste PVP server vanaf de H
    hardcoholic
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:13:12 #240
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_25014461
    Ligt er vrijdag alleen een DVD-versie in de winkels? Ik overweeg WoW te halen maar DVD-speler is hier kapot
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:13:45 #241
    7957 Chevalric
    pi_25014466
    Weet iemand wat de naam van de stad was waar de "Plague" voor het eerst uitbrak?
    pi_25014583
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:13 schreef HomerJ het volgende:
    Ligt er vrijdag alleen een DVD-versie in de winkels? Ik overweeg WoW te halen maar DVD-speler is hier kapot
    volgens mij wel ja.
    pi_25014596
    je bedoelt in het verhaal van warcraft 3?
    hardcoholic
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:21:52 #244
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_25014634
    Ik zie bij de Dixons: World of Warcraft (PCCD) staan!

Ik denk dat ik hem vrijdag ga halen! Terwijl ik het helemaal niet wil
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:22:21 #245
    7957 Chevalric
    pi_25014645
    Ja, in WC3.
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:23:08 #246
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25014664
    Hmmm, ik hoop toch wel stiekem morgen gebeld te worden door Dynabyte, zo van: Je kan em komen halen als je tijd hebt
    pi_25014746
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:13 schreef Chevalric het volgende:
    Weet iemand wat de naam van de stad was waar de "Plague" voor het eerst uitbrak?
    Good one. Als ik het me goed herinner, aangevuld met wat gekloot van de levels in de WC 3 RoC campaign, was dat Andorhal.
    Some say in ice
    pi_25014747
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:21 schreef HomerJ het volgende:
    Ik zie bij de Dixons: World of Warcraft (PCCD) staan!

Ik denk dat ik hem vrijdag ga halen! Terwijl ik het helemaal niet wil
    de normale versie is volgens mij altijd de cd versie, in de CE zit de CD en de DVD versie
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_25014775
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef Tain het volgende:

[..]

de normale versie is volgens mij altijd de cd versie, in de CE zit de CD en de DVD versie
    Dan vraag ik me toch af waarmee de FRS zit te pronken op hun site...
    Some say in ice
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:29:10 #250
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_25014809
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:23 schreef Tedkees het volgende:
    Hmmm, ik hoop toch wel stiekem morgen gebeld te worden door Dynabyte, zo van: Je kan em komen halen als je tijd hebt
    En dan zegt blizzard gewoon: "nee je kunt nu niet spelen. De servers zijn nog gewoon offline"

Oh ik wil trouwens ook wel in de guild en ik zal pas vanaf maandag gaan spelen. Qua skills weet ik het nog niet helemaal, maar dat komt wel goed
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:36:23 #251
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25015013
    heheh, da's natuurlijk waar, maar dan kan ik vrijdag gewoon om de 5 minuten F5 drukken op de WoW site
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:37:09 #252
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_25015031
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 21:13 schreef Tedkees het volgende:
    Dus voorlopig nog maar 3 horde spelers... Dat wordt flink leden werven onder de rest van de spelers dan
    Precies, je hebt nog minstens twee keer zoveel Alliance spelers nodig om het een beetje eerlijk te maken
    pi_25015067
    volgens mij was Andorhal de stad waar je die kel thuzad ofzow killt en daar brak volgens mij iook als eerste die plague uit. in stratholme city moet je die 100 people killen omdat ze anders zombies worden
    hardcoholic
    pi_25015093
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Good one. Als ik het me goed herinner, aangevuld met wat gekloot van de levels in de WC 3 RoC campaign, was dat Andorhal.
    aahh het antwoord was blijkbaar al gegeven

en we kunnen als horde zijde natuurlijk makkelijk 3 of 4 alliance lang oren tegelijk aan
    hardcoholic
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:42:50 #255
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_25015162
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:13 schreef Chevalric het volgende:
    "a remote human settlement on the fringe of the vast Dragonblight."
    pi_25015164
    Stratholme is een area dat je niet wíl binnenkomen als noobie zijnde, overigens.
    Some say in ice
    pi_25015210
    idd, is volgens mij een raid only instance
    hardcoholic
    pi_25015233
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef Leshy het volgende:

[..]

"a remote human settlement on the fringe of the vast Dragonblight."
    Toen werd het nog niet "The Plague" genoemd.
    Some say in ice
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:45:46 #259
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_25015234
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
    Stratholme is een area dat je niet wíl binnenkomen als noobie zijnde, overigens.
    Net als dat je niet als newbie undead aan het oosten je land uit wil lopen. Dan gaat het ongeveer zo: Level 8 cursed darkhound, level 9 vampiric duskbat, level 51 diseased black bear. Snap overigens niet waarom Blizzard dat zo gedaan heeft, maar goed, er zal nog wel een andere weg het land uit zijn, ik ben maar tot level 8 gegaan met UD.
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:47:11 #260
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_25015264
    quote:
    As the Lich King mastered his growing abilities under the dreadlords' persistent vigil, he discovered a remote human settlement on the fringe of the vast Dragonblight. On a whim, Ner'zhul decided to test his powers on the unsuspecting humans.

Ner'zhul cast a plague of undeath - which had originated from deep within the Frozen Throne, out into the arctic wasteland. Controlling the plague with his will alone, he drove it straight into the human village. Within three days, everyone in the settlement was dead, but shortly thereafter, the dead villagers began to rise as zombified corpses.
    Het werd alleen nog niet zo genoemd omdat ze het nog niet kenden, maar het was wel degelijk "the Plague"
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:47:51 #261
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_25015279
    @Legolas_Greenleaf
    Door jouw user-review ga ik nu ook WoW kopen, Ik wou 't eigenlijk niet omdat ik wou sparen

Ik ben een totale noob met WoW, ik begin denk ik als night elf ---> Roque
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:48:54 #262
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_25015299
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:45 schreef DeX090 het volgende:
    Net als dat je niet als newbie undead aan het oosten je land uit wil lopen. Dan gaat het ongeveer zo: Level 8 cursed darkhound, level 9 vampiric duskbat, level 51 diseased black bear.
    Je hoeft als UD je newbie area niet eens uit. Loop maar eens richting het noordoosten.

Level 8 cursed darkhound, level 7 duskbat, level 10 Scarlet Bandit, level 30 Scarlet Scout (Elite)
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:49:06 #263
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25015303
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:45 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Net als dat je niet als newbie undead aan het oosten je land uit wil lopen. Dan gaat het ongeveer zo: Level 8 cursed darkhound, level 9 vampiric duskbat, level 51 diseased black bear. Snap overigens niet waarom Blizzard dat zo gedaan heeft, maar goed, er zal nog wel een andere weg het land uit zijn, ik ben maar tot level 8 gegaan met UD.
    Klopt, je gaat naar 't zuiden langs undercity naar silverpine forest
    pi_25015341
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:47 schreef HomerJ het volgende:
    @Legolas_Greenleaf
    Door jouw user-review ga ik nu ook WoW kopen, Ik wou 't eigenlijk niet omdat ik wou sparen
    Some say in ice
    pi_25015394
    Voor die mensen die zeuren over te weinig (end-game) content en die weinig nieuws zien voor hun character:

Wat voor leven heb je in godsnaam?! Ben ik de enige die het raar vind dat mensen binnen een paar dagen lvl60 zijn? Geniet je dan wel van het spel (en je real life )? Wat is de fun om er in een korte tijd doorheen te rauzen?

Als je realistisch bent kun je die mensen toch nooit tevreden maken. Hoe veel content je ook maakt, ze zullen altijd meer willen. Ik denk dat ik meer dan genoeg heb aan 2000 quests om mij voorlopig zoet te houden

Oh ja ik ga natuurlijk de Horde steunen, lekker NE afslachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Icex op 10-02-2005 00:04:20 ]
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:56:35 #266
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_25015456
    R.O.G.G.G.G.U.E. Van mij part met een zachte geeehhh maar het is geen ROCKue.
      woensdag 9 februari 2005 @ 23:59:52 #267
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25015524
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:48 schreef Leshy het volgende:

[..]

Je hoeft als UD je newbie area niet eens uit. Loop maar eens richting het noordoosten.

Level 8 cursed darkhound, level 7 duskbat, level 10 Scarlet Bandit, level 30 Scarlet Scout (Elite)
    Ik vind Deathknell 't echte newbie gebied. Tirisfal Glades is gewoon low level
    pi_25015680
    Nog iets wat ik niet snap is dat de winkels het vrijdag pas mogen verkopen, je hebt er toch nix aan tot die tijd omdat de servers dan tog nog down zijn? Of zijn ze soms bang dat iedereen en-mass vrijdagnacht om 00:01 probeert in teloggen. Op andere fora las ik ook al dat er gamers zijn die winkelpersoneel hebben overgehaald om ze het spel morgen al te laten kopen.
    pi_25015896
    is gewoon zow dat bliz een totale verkoop op de zelfde dag wilt denk ik

denk dat je er allee neerder aan kan komen asl je zelf in een winkel werkt oid

nu maar hopen dat vrijdag de postbode vroeg komt, want smiddags is er niemand thuis en zal het dus best eens kunnen dat ik em misloop
    hardcoholic
    pi_25016009
    Ik ben niet graag afhankelijk van de post, ga liever naar de winkel en mischien dat een bekende van me hem idd morgen van zijn werk al mee mag nemen:) Als het morgennacht losbarst en ik ben erbij zal ik hier wel posten welke servers er zijn.
    pi_25016304
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:36 schreef Tedkees het volgende:
    heheh, da's natuurlijk waar, maar dan kan ik vrijdag gewoon om de 5 minuten F5 drukken op de WoW site
    Final Beta Account en Server day all over again...
      donderdag 10 februari 2005 @ 00:47:30 #272
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25016449
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 00:39 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Final Beta Account en Server day all over again...
    Dat krijg je als je precies als de beta down gaat een week vrij hebt
    pi_25016628
    normal = PvE ? :$
      donderdag 10 februari 2005 @ 01:05:49 #274
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_25016752
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 00:58 schreef shinoda het volgende:
    normal = PvE ? :$
    Yep.
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:48 schreef Leshy het volgende:

[..]

Yah, klopt wel, maar ik kwam toch liever die Scarlet Scouts tegen. Daar kon ik het wel van winnen, zij het met moeite. Die Diseased Black Bears waren gewoon *knal bam pats* †
    pi_25016798
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:37 schreef Leshy het volgende:

[..]

Precies, je hebt nog minstens twee keer zoveel Alliance spelers nodig om het een beetje eerlijk te maken
    Bring it on you ugly Troll, bring it on!
      donderdag 10 februari 2005 @ 01:14:22 #276
    17486 Tedkees
    Kan gebeuren he...
    pi_25016874
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 01:05 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Yep.
    [..]

Yah, klopt wel, maar ik kwam toch liever die Scarlet Scouts tegen. Daar kon ik het wel van winnen, zij het met moeite. Die Diseased Black Bears waren gewoon *knal bam pats* †
    Als level 8 van een lvl 30 elite winnen? Ik denk dat je je vergist en die andere scarlet mannetjes bedoelt die daar rondlopen Als je richting the monastery gaat ben je echt gauw dood als lvl 8 (ervaring).
      donderdag 10 februari 2005 @ 01:15:44 #277
    17420 DeX090
    bastard on parade
    pi_25016893
    Ik was niet in de monastery als level 8.
    pi_25018317
    ik liep volgens mij als lvl 8 ergens tussen kharanos en iron forge.. met baardmans mijn dwerg
    pi_25018432
    Vandaag eens bellen of de FRS hem al binnen heeft, dan heb ik hem zeker-weten morgen.
      Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2005 @ 07:47:28 #280
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_25018484
    ik was met lvl 12 kreeg ik de ena laaste scarlet missie die cpt Vachon volgens mij dood.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      donderdag 10 februari 2005 @ 08:46:44 #281
    44679 Leshy
    Held met sokken.
    pi_25018776
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 01:09 schreef Migwi het volgende:
    Bring it on you ugly Troll, bring it on!
    Gaarne, jij tandeloos paars wezen
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 07:47 schreef borisz het volgende:
    ik was met lvl 12 kreeg ik de ena laaste scarlet missie die cpt Vachon volgens mij dood.
    Mja, die staat dan ook niet in de Scarlet Monastery
      donderdag 10 februari 2005 @ 08:54:24 #282
    51794 Rahl
    pi_25018836
    Ik krijg em waarschijnlijk zaterdag pas
    last.fm
    pi_25018863
    *

Oh ja, en denken jullie echt dat die slappe Horde van jullie ook maar een kans maakt tegen de Alliance? Ik niet namelijk.
    Some say in ice
      donderdag 10 februari 2005 @ 09:14:00 #284
    51794 Rahl
    pi_25018999
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 23:47 schreef HomerJ het volgende:
    @Legolas_Greenleaf

Ik ben een totale noob met WoW, ik begin denk ik als night elf ---> Roque
    jij ook al
    last.fm
    pi_25019076
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 09:14 schreef Rahl het volgende:

[..]

jij ook al
    Ik ging hem niet kopen tot die beta.
    Some say in ice
      donderdag 10 februari 2005 @ 09:24:36 #286
    51794 Rahl
    pi_25019086
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 09:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik ging hem niet kopen tot die beta.
    ik zat ook al in de US beta, en sindsdien heb ik hem willen kopen
    last.fm
    pi_25019095
    Ik wist al tijdens de Amerikaanse Open Beta dat ik het spel moest hebben

Nu maar hopen dat BOL.com een beetje snel uitlevert
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_25019793
    Hij is trouwens ook gewoon verkrijgbaar bij The Music Store..
    ik ga hem morgenochtend ophalen

(katwijk aan zee)
    Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
    M a X X u s
    pi_25020388
    Dat zoveel mensen het spel hebben besteld en hopen op een snelle levering.

Zelf heb ik het hier niet zo op, moet je nog thuis zijn ook die dag! Gewoon sochtends naar de gameshop, spelletje kopen, naar werk en als je thuiskomt kan je tenminste zeker spelen!
    pi_25020527
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 11:00 schreef McGilles het volgende:

Zelf heb ik het hier niet zo op, moet je nog thuis zijn ook die dag! Gewoon sochtends naar de gameshop, spelletje kopen, naar werk en als je thuiskomt kan je tenminste zeker spelen!
    Dat lukt niet echt als je de hele dag moet werken
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 10 februari 2005 @ 11:22:08 #291
    7957 Chevalric
    pi_25020718
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 11:00 schreef McGilles het volgende:

Ik ben vrij... maar da's omdat ik een weekendje weg ga met vrienden... Ik hoop dus maar dat de post een beetje op tijd is, zodat ik overdag nog snel een paar uurtjes kan spelen (en nee, ik ben niet verslaafd )
    pi_25020798
    http://www.musicstore.nl/product_info?cPath=5010_T0&products_id=427832

Het lijkt me sterk maar voor de mensen die heel graag de CE willen kan je het proberen te bestellen
      donderdag 10 februari 2005 @ 11:29:37 #293
    51794 Rahl
    pi_25020848
    ik open de volgende wel
    last.fm
      donderdag 10 februari 2005 @ 11:32:47 #294
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_25020900
    Welke realm gaan alle Fokkers?
      donderdag 10 februari 2005 @ 11:43:45 #295
    51794 Rahl
    pi_25021078
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 11:32 schreef HomerJ het volgende:
    Welke realm gaan alle Fokkers?
    Weten we nog niet. Waarschijnlijk PVP server Illidan
    last.fm
    pi_25021210
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef Rahl het volgende:
    ik open de volgende wel

En over die CE, lijkt me idd ook sterk.
    Als ik geld zat had zou ik 't proberen, puur en alleen voor de speciale pet
      donderdag 10 februari 2005 @ 11:59:15 #297
    51794 Rahl
    pi_25021324
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 11:52 schreef Migwi het volgende:

[..]

En over die CE, lijkt me idd ook sterk.
    Als ik geld zat had zou ik 't proberen, puur en alleen voor de speciale pet
    dan voel je je speciaal he
    last.fm
      donderdag 10 februari 2005 @ 12:00:52 #298
    51794 Rahl
    pi_25021352
    ik tel even af
    last.fm
      donderdag 10 februari 2005 @ 12:01:16 #299
    51794 Rahl
    pi_25021361
    4
    last.fm
      donderdag 10 februari 2005 @ 12:01:35 #300
    51794 Rahl
    pi_25021365
    3
    last.fm
      donderdag 10 februari 2005 @ 12:02:07 #301
    51794 Rahl
    pi_25021375
    2
    last.fm
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')