Een topic waar geprutteld wordt denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
MUUS!! MUUUUUUS!!
Wat is een prutteltopic?
En wat is pruttelen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Een topic waar geprutteld wordt denk ik.
Ik denk dat MUUS een andere (negatievere) vorm van pruttelen bedoelt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En wat is pruttelen?Mijn koffiezetapparaat pruttelt.
Dan is het enige wat je hoort van de TS een onzinnig *prut*.... *prrrrrut*... *prutprut*...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
MUUS!! MUUUUUUS!!
Wat is een prutteltopic?
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:36 schreef MUUS het volgende:
Dan is het enige wat je hoort van de TS een onzinnig *prut*.... *prrrrrut*... *prutprut*....
De mods nog vaker online is misschien beter maar het blijft vrijwilligerswerk. Daarnaast gaat het allemaal wel ok zover ik weet. Je hoort me niet klagen in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2005 @ 01:09 schreef shmoopy het volgende:
Redux, week weg uit Truth ivm klieren daar.
Vind je dat we het te lang door laten gaan? Mag je vinden en misschien is dat ook wel waar.quote:Op zondag 27 februari 2005 07:57 schreef S1nn3rz het volgende:
Al een tijdje lees ik mee in dit onderdeel van Fok! en het valt me op dat veel topics vaak worden verstierd door baggeraars.
Nu is dat nog niet eens zo'n probleem, echter ik heb het id dat de monderators dit ook veel te lang door laten gaan.
Of is het misschien een gebrek aan online zijn?
Sorry, deze kan ik gewoon niet laten. Het is sterker dan ik.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sorry, deze kan ik gewoon niet laten. Het is sterker dan ik.
Ah, Truth-mod.
Pardon?! Opstoken? Baggeren? Slowchat? Je ziet ze vliegen, man.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
over het topic 11 muus. je zou er als mod misschien verstandig aan doen om zelf ook eens het goede voorbeeld te geven en wat minder te baggeren en users op te stoken. laat staan je eeuwige slowchats.
het was slechts een tip. geen grote mond en dat lees ik ook niet uit mijn puntje van kritiek op jou. bovendien als jij niet van kritiek gedient bent, dan snap ik het nut van feedback niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pardon?! Opstoken? Baggeren? Slowchat? Je ziet ze vliegen, man.
En van die grote mond ben ik al helemaal niet gediend.
Als jij complete onzin begint uit te kramen over baggeren, opstoken en eeuwige slowchats, dan reageer ik daar op, ja.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was slechts een tip. geen grote mond en dat lees ik ook niet uit mijn puntje van kritiek op jou. bovendien als jij niet van kritiek gedient bent, dan snap ik het nut van feedback niet.
ik zie het niet als complete onzin en je zou je reacties in de verschillende topics nog eens moeten nalezen. maar goed dat zal wel weer uitgelegd wortden als een grote mond waar je niet van gedient bent...je bent mijn oma niet. dit is feedback. voor jouw infromatie heb ik het niet zozeer over je posts in je eigen niche, maar meer over je reacties in andere subfora.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij complete onzin begint uit te kramen over baggeren, opstoken en eeuwige slowchats, dan reageer ik daar op, ja.
Oh, zeg dan meteen dat je niet snapt dat er een verschil is tussen ONZ (ja, Onzin) en TRU. Maar dan nog slaat dat baggeren, opstoken en eeuwige slowchat nergens op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie het niet als complete onzin en je zou je reacties in de verschillende topics nog eens moeten nalezen. maar goed dat zal wel weer uitgelegd wortden als een grote mond waar je niet van gedient bent...je bent mijn oma niet. dit is feedback. voor jouw infromatie heb ik het niet zozeer over je posts in je eigen niche, maar meer over je reacties in andere subfora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |