abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25168981
MUUS!! MUUUUUUS!!

Wat is een prutteltopic?

pi_25169020
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
MUUS!! MUUUUUUS!!

Wat is een prutteltopic?

Een topic waar geprutteld wordt denk ik.
pi_25169049
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Een topic waar geprutteld wordt denk ik.
En wat is pruttelen? Mijn koffiezetapparaat pruttelt.
pi_25169121
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:07 schreef ReCreative het volgende:

[..]

En wat is pruttelen? Mijn koffiezetapparaat pruttelt.
Ik denk dat MUUS een andere (negatievere) vorm van pruttelen bedoelt.
pi_25169543
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
MUUS!! MUUUUUUS!!

Wat is een prutteltopic?

Dan is het enige wat je hoort van de TS een onzinnig *prut*.... *prrrrrut*... *prutprut*... .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25169964
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:36 schreef MUUS het volgende:
Dan is het enige wat je hoort van de TS een onzinnig *prut*.... *prrrrrut*... *prutprut*... .
Ah, op die manier . Nu kan ik gerust gaan slapen .
pi_25170064
Trusten. .
Oi!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 02:28:24 #58
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25261136
MUUS ik vind dat jij en iteejer echt goed bezig zijn op zijn tijd..meestal altijd..niet om te slijmen, maar je bent veel aanwezig en start soms ook nog eens zelf een leuk topic. Iteejer jij mag wel wat vaker reageren in mijn posts als je wilt..ben ook benieuwd naar jouw mening..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25264791
Awwww lief, displission. . Dank je wel!
Oi!
  zondag 27 februari 2005 @ 07:57:00 #60
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_25278209
Al een tijdje lees ik mee in dit onderdeel van Fok! en het valt me op dat veel topics vaak worden verstierd door baggeraars.

Nu is dat nog niet eens zo'n probleem, echter ik heb het id dat de monderators dit ook veel te lang door laten gaan.

Of is het misschien een gebrek aan online zijn?
From feudal serf to spender.
pi_25278863
Hého

Mods kunnen toch niet continu online zitten om elke baggeraar ogenblikkelijk aan te pakken ?

Ik vind het hier redelijk goed georganiseerd ... heb je ergens last van in een topic, kom je naar feedback je beklag doen, en de mods zullen reageren. In het begin leggen ze het vriendelijk uit, daarna wordt er paar keer op de vingers getikt, en mensen die het dan nog niet doorhebben kunnen weer iets anders verwachten. Al bij al een goed systeem imo...

Heb trouwens net Iteejer zijn topic (of was het zijn gal) gelezen. Ik heb het verloop niet kunnen volgen dus weet ook niet wie hoe ver gegaan is ... maar ...
9/11 topics will never be the same without Redux
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 27 februari 2005 @ 12:12:07 #62
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25279760
quote:
Op zondag 27 februari 2005 @ 01:09 schreef shmoopy het volgende:
Redux, week weg uit Truth ivm klieren daar.
De mods nog vaker online is misschien beter maar het blijft vrijwilligerswerk. Daarnaast gaat het allemaal wel ok zover ik weet. Je hoort me niet klagen in ieder geval.
Maar mochten ze er een keer niet zijn en iemand loopt te rellen dan zal ik kijken of ik ze door een bushokje kan tiefen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25282944
quote:
Op zondag 27 februari 2005 07:57 schreef S1nn3rz het volgende:
Al een tijdje lees ik mee in dit onderdeel van Fok! en het valt me op dat veel topics vaak worden verstierd door baggeraars.

Nu is dat nog niet eens zo'n probleem, echter ik heb het id dat de monderators dit ook veel te lang door laten gaan.

Of is het misschien een gebrek aan online zijn?
Vind je dat we het te lang door laten gaan? Mag je vinden en misschien is dat ook wel waar. .

Ik kan namelijk een heleboel hebben als het om een discussie gaat en ik kan ook een heleboel gewoon negeren. Daarom wil ik bepaalde dingen nog wel eens laten gaan, ook omdat ik vind dat je je als mod niet meteen overal in moet gooien.

Soms schat ik die grens dan misschien verkeerd in, want mijn grens ligt waarschijnlijk wat hoger dan die van sommige users.

Maar zodra een user aan mijn mouw trekt en aangeeft dat de grens is overschreden zal ik ingrijpen, want zodra users er last van hebben is ook mijn grens overschreden.

En dan nog zijn we niet zo van het bannen, zoals UncleScorp al goed uitlegt: eerst waarschuwing(en), dan wat duidelijkere taal en als er dan nog niet geluisterd wordt, mag de vervelia eens een tijdje zijn zonden gaan overdenken buiten dit forum.

Oh, en ik ben vrij veel online en zie alles, dus één gil hier in Feedback en het zal niet lang duren voor ik bij je ben. .
Oi!
pi_25297654
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:09 schreef MUUS het volgende:

... en zie alles ...
Sorry, deze kan ik gewoon niet laten. Het is sterker dan ik.

Ah, Truth-mod.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_25297687
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:57 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Sorry, deze kan ik gewoon niet laten. Het is sterker dan ik.

Ah, Truth-mod.

Be afraid.
Oi!
pi_25304980
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_25307734
Een normale reactie van thewilliedocksaints is net iets teveel gevraagd ...

Ach toe, hij drijft dan toch het aantal reacties per topic omhoog, toch iets positiefs ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_25331214
hm, veel topics veranderen in slowchat-gebrabbel tussen pubertjes die denken dat ze grappig zijn ...
pi_25335293
Check.
Oi!
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:47:59 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25444902
over het topic 11 muus. je zou er als mod misschien verstandig aan doen om zelf ook eens het goede voorbeeld te geven en wat minder te baggeren en users op te stoken. laat staan je eeuwige slowchats.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25444957
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
over het topic 11 muus. je zou er als mod misschien verstandig aan doen om zelf ook eens het goede voorbeeld te geven en wat minder te baggeren en users op te stoken. laat staan je eeuwige slowchats.
Pardon?! Opstoken? Baggeren? Slowchat? Je ziet ze vliegen, man.

En van die grote mond ben ik al helemaal niet gediend.
Oi!
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:48:39 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25445373
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:52 schreef MUUS het volgende:

[..]

Pardon?! Opstoken? Baggeren? Slowchat? Je ziet ze vliegen, man.

En van die grote mond ben ik al helemaal niet gediend.
het was slechts een tip. geen grote mond en dat lees ik ook niet uit mijn puntje van kritiek op jou. bovendien als jij niet van kritiek gedient bent, dan snap ik het nut van feedback niet.
pi_25445407
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het was slechts een tip. geen grote mond en dat lees ik ook niet uit mijn puntje van kritiek op jou. bovendien als jij niet van kritiek gedient bent, dan snap ik het nut van feedback niet.
Als jij complete onzin begint uit te kramen over baggeren, opstoken en eeuwige slowchats, dan reageer ik daar op, ja.
Oi!
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:55:26 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25445475
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:50 schreef MUUS het volgende:

[..]

Als jij complete onzin begint uit te kramen over baggeren, opstoken en eeuwige slowchats, dan reageer ik daar op, ja.
ik zie het niet als complete onzin en je zou je reacties in de verschillende topics nog eens moeten nalezen. maar goed dat zal wel weer uitgelegd wortden als een grote mond waar je niet van gedient bent...je bent mijn oma niet. dit is feedback. voor jouw infromatie heb ik het niet zozeer over je posts in je eigen niche, maar meer over je reacties in andere subfora.
pi_25445914
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie het niet als complete onzin en je zou je reacties in de verschillende topics nog eens moeten nalezen. maar goed dat zal wel weer uitgelegd wortden als een grote mond waar je niet van gedient bent...je bent mijn oma niet. dit is feedback. voor jouw infromatie heb ik het niet zozeer over je posts in je eigen niche, maar meer over je reacties in andere subfora.
Oh, zeg dan meteen dat je niet snapt dat er een verschil is tussen ONZ (ja, Onzin) en TRU. Maar dan nog slaat dat baggeren, opstoken en eeuwige slowchat nergens op.

Gelukkig kunnen de meeste mensen reacties in verschillende fora wel scheiden. .

En nee, ik snap niet waarom je met dit soort kul in Feedback TRU aankomt, aangezien het A) onzin is en B) geen Feedback voor/over Truth C) je me vanuit het niets beschuldigt en het helemaal niets met dat topic te maken heeft.

Einde verhaal.
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')