abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24990170
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
Mwa, dat wiel bv heb ik zelf opgezocht. Stond op zo'n franse site dat mede door dat wiel aangetoont kon worden dat het een global hawk was. Iedereen had net zoals wat ik heb gedaan de wielen van een boeing zelf kunnen opzoeken, je zag het niemand doen. En toch zie je al die believers als papagaaien die site nakakelen dat het een global hawk geweest moest zijn, want het was een global hawk wiel. En zo zijn er meer punten geweest.
Zal best. Er waren echter ook zat punten waarop je alleen maar zei dat men dat niet kon weten, zonder verdere argumentatie.

Sommige mensen hebben soms het sterke gevoel, een vreemd soort overtuiging, dat er 'iets' aan de hand is, zonder daar directe bewijzen voor te hebben. En vaak blijkt dan achteraf dat dat klopte. Een soort van 'fingerspitzengefuhl'. Gevaarlijk ja, want je kunt jezelf van alles wijsmaken. Aan de andere kant, zeer reeel. Als jij die ervaring niet kent, als jij alleen maar als een soort rationele computer door het leven gaat, zul je dat niet na kunnen voelen.

Ik ga er maar even van uit dat je dat wél na kunt voelen. Dan begrijp je wellicht ook dat mensen vanuit die overtuiging gaan zoeken naar details om dat te staven - zoals jij op zoek gaat om dat te ontkennen. Jij zocht toch ook specifiek naar dat wiel, om dat te kunnen ontkennen?
Als je dan iets vindt kun je zeggen 'dat stukje argumentatie klopt niet, want...' etc.
Dat is nog altijd iets anders dan te stellen dat het complot-denken rond 9/11 als geheel onzin is, en/of een toonzetting en woordkeus te hanteren die de ander als een halve gare neer zet.
pi_24990279
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:18 schreef iteejer het volgende:

[..]

Zal best. Er waren echter ook zat punten waarop je alleen maar zei dat men dat niet kon weten, zonder verdere argumentatie.

Sommige mensen hebben soms het sterke gevoel, een vreemd soort overtuiging, dat er 'iets' aan de hand is, zonder daar directe bewijzen voor te hebben. En vaak blijkt dan achteraf dat dat klopte. Een soort van 'fingerspitzengefuhl'. Gevaarlijk ja, want je kunt jezelf van alles wijsmaken. Aan de andere kant, zeer reeel. Als jij die ervaring niet kent, als jij alleen maar als een soort rationele computer door het leven gaat, zul je dat niet na kunnen voelen.

Ik ga er maar even van uit dat je dat wél na kunt voelen. Dan begrijp je wellicht ook dat mensen vanuit die overtuiging gaan zoeken naar details om dat te staven - zoals jij op zoek gaat om dat te ontkennen. Jij zocht toch ook specifiek naar dat wiel, om dat te kunnen ontkennen?
Als je dan iets vindt kun je zeggen 'dat stukje argumentatie klopt niet, want...' etc.
Dat is nog altijd iets anders dan te stellen dat het complot-denken rond 9/11 als geheel onzin is, en/of een toonzetting en woordkeus te hanteren die de ander als een halve gare neer zet.
Dat sterke gevoel, die overtuiging, ik vind het best, maar dat betekent wat mij betreft echt niet dat wat er op die flash filmpjes of 9/11-war-sites wordt beweerd ook de waarheid is. Als er mensen komen die die sites en flashfilmpjes hebben bekeken, en daardoor het gevoel krijgen dat er iets meer moet zijn dan gezegd wordt, maar je aan de hand van data/feiten kunt laten zien dat wat beweerd wordt niet klopt, kun je aan het eind best een conclusie trekken dat dat gevoel misplaatst is. Een overtuiging/gevoel is best, maar het is niet erg om toe te geven dat je er naast zit met je gevoel, zelfs in een TRU topic.
pi_24990429
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:17 schreef Redux het volgende:
Nee serieus, als ik zoiets als een wiel zelf kan opzoeken, of dat doek van ten cate wat in de muren van het pentagon kan opzoeken, of een schema van een motor van een boeing kan opzoeken, kan iedere TRU 9/11 poster dat. Maar juist in die dingen schort het bij veel believers, en nemen puur de info die op de 9/11 complottheoriesites staat over. Misschien omdat die flashfilmpjes zo spannend overkomen, ik weet niet waarom. Maar je kan veel dingen zelf op/uitzoeken. Doe je dat niet, dan weet je niet echt waar je over praat.
Wat zei ik ook weer over credits ?
Al wat jij "opzoekt" copieer je ook gewoon van een andere site waar anderen het zoekwerk al verricht hebben.
De sites die "wij" (ai) proberen aanbrengen als argumentatie worden direct geklasseerd onder de 9/11complottheoriesites en dus onbetrouwbaar.
Hoe ge het draait of keert, 9/11 blijft een eindeloze discussie waar niemand zijn gelijk kan halen, tenzij ze wat meer bewijsmateriaal zouden vrijgeven...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:48:04 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24990510
P A U Z E even met de Uncle-Reduz oorlog.

kan een moderator , of gewoon iteejer want die is nu toch hier (toch?)
even dit topic slopen en plakken :
de Necron Omicon (book of the Dead)

want meneer beestje loopt door het hele topic neerkijkend gordelposts te plaatsen waar ik het mee gehad heb , kan je niet een plaatselijke ban geven , dat hij dat topic niet meer inkan ofzo?

:/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_24990511
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat zei ik ook weer over credits ?
Al wat jij "opzoekt" copieer je ook gewoon van een andere site waar anderen het zoekwerk al verricht hebben.
Dat wiel heb ik nergens van gekopieerd. Als zo'n wiel al 1 punt is waar believers hun theorie op baseren, en dat aantoonbaar iets anders is, hoe zit dat dan met andere punten?
Net als believers kritisch kijken naar de 'officiele statement', kijk ik op mijn beurt kritisch naar complottheorieen.
pi_24992670
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
P A U Z E even met de Uncle-Reduz oorlog.

kan een moderator , of gewoon iteejer want die is nu toch hier (toch?)
even dit topic slopen en plakken :
de Necron Omicon (book of the Dead)

want meneer beestje loopt door het hele topic neerkijkend gordelposts te plaatsen waar ik het mee gehad heb , kan je niet een plaatselijke ban geven , dat hij dat topic niet meer inkan ofzo?

:/
Posts verwijderen wordt een beetje moeilijk, omdat er dan ook een hoop reacties op die posts verloren gaan.

Ik heb iig een waarschuwing gegeven en we houden het in de gaten. Denk je aan je hart, BG? . Rustig reageren en gewoon ergens niet op reageren als je daar geen zin in hebt, okay?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 9 februari 2005 @ 08:52:25 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_25001692
okey...
pi_25002394
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 08:52 schreef BaajGuardian het volgende:
okey...
Knuffelen? .
Oi!
pi_25002792
Mooi opgelost
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:26:12 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_25002874
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 09:56 schreef MUUS het volgende:

[..]

Knuffelen? .
* BaajGuardian *knuffelt*
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:19:16 #36
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25010956
Damn wat is fok weer traag vandaag..heb ik echt last van de laatste tijd.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25011636
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:19 schreef displission het volgende:
Damn wat is fok weer traag vandaag..heb ik echt last van de laatste tijd.
Lees dit maar es: Lieve eigenaar, FA's en moderators van Fok!

Dan weet je gelijk waarom ik zo weinig hier was de laatste tijd; behalve mod van dit magnifieke forum ben ik zoals je vermoedelijk wel weet ook serveradmin van FOK!. en dat heeft de laatste tijd heel wat hoofdbrekens en onderhandelingstijd gekost.
Maar vanmiddag hebben we het rond gekregen, 6 nieuwe servers komen er aan
Danny zal vanavond (heeft ie me beloofd iig) in FB iets over dit heuglijke fokfeit zeggen
pi_25011676
. iteejer. .

Zo, dat moest ik even kwijt.
Oi!
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:34:03 #39
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25019184
WOW holy macaroni Dat heb je goed voor elkaar iteejer!

Ja, ik dacht al zoiets..van dat serveradmin
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25035373
Zou een mod hier ook eens even naar willen kijken? Er is de laatste paar pagina's best een lekkere discussie op gang gekomen, maar dit individu denkt constant persoonlijk te moeten flamen. Lijkt me niet nodig, wat jullie?
The 9-11 THRUTH MOVEMENT deeltje 2
pi_25036116
Ja MDF kan wel iets dimmen. Verder gaat het nu wel aardig moet ik zeggen. Houen zo
pi_25036180
Yes, thx.
pi_25036278
We doen ons best
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_25037059
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:48 schreef iteejer het volgende:
Zolang je hem niet duidelijk kunt maken dat zijn ideeen (volgens jou) niet kloppen, heb je die ideeen niet begrepen, immers je kunt jezelf niet uitdrukken in zijn termen om daarmee in zijn taal en context hem van zijn ongelijk te overtuigen.
Wat een onzin, Iteejer! Er wordt vaak genoeg vanuit het Rudiaanse kader beschouwend gediscussiëerd. Je stelt nu dat niemand aandacht schenkt aan de ideeën van Rude en dat is beledigend voor iedereen die best veel tijd heeft besteed aan het lezen van al dat materiaal. Je draait de gehele zaak om in zijn voordeel; hij leert niet van de kritieken.

Je kunt een steen niet overtuigen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_25037364
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:05 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Wat een onzin, Iteejer! Er wordt vaak genoeg vanuit het Rudiaanse kader beschouwend gediscussiëerd. Je stelt nu dat niemand aandacht schenkt aan de ideeën van Rude en dat is beledigend voor iedereen die best veel tijd heeft besteed aan het lezen van al dat materiaal. Je draait de gehele zaak om in zijn voordeel; hij leert niet van de kritieken.

Je kunt een steen niet overtuigen.
Je kan trouwens zeggen wat je wilt (ik inbegrepen) maar het feit dat mensen al van een Rudiisme spreken of een Rudiaans kader zegt wel al dat Rudeonline toch een bepaalde gedachtengang in werking heeft gezet. Het heet niet langer idioterie maar Rudianisme
pi_25040471
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

Je kan trouwens zeggen wat je wilt (ik inbegrepen) maar het feit dat mensen al van een Rudiisme spreken of een Rudiaans kader zegt wel al dat Rudeonline toch een bepaalde gedachtengang in werking heeft gezet. Het heet niet langer idioterie maar Rudianisme
Dat heeft toch meer met hardnekkigheid dan met verdienste te maken. Nou ja, dat is op zich wel verdienstelijk; Rude zet zich wel in voor zijn denkbeelden. Maar het vernoemen van denkbeelden naar diens scheppers is al een oudere traditie hoor en het is vooral gemakkelijk. Ik hecht daar verder ook geen waardeoordeel aan, anders zou ik wel enkele adjectieven gebruiken.

Dit schrijven is trouwens tamelijk beperkt als feedback. Uhm... Ga zo door, modjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 11-02-2005 14:37:59 (S-sen tekort.) ]
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_25041923
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:35 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ga zo door, modjes?
Okay. . Bedankt mên. .
Oi!
pi_25042152
edit

[ Bericht 95% gewijzigd door Alicey op 11-02-2005 16:28:42 (Eentje is genoeg. :')) ]
pi_25042160
Even een ordinaire tvp om een discussie te volgen die op verschillende gebieden wordt gevoerd.

So shoot me.
pi_25139181
Haai ik zit in afrika en er is niks te eten

zwaai ff naar Alicey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')