Stripteaseshow @ stamkroegquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Er is aankomend weekend weer een goeie geloof ik
http://www.5djsinarow.info
WTF! Ik heb ook net Simpsons zitten kijken!quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:20 schreef Joppy het volgende:
[..]
Stripteaseshow @ stamkroeg
Simpsons kijken en ASOT luisteren tegelijkertijd, best lastig.![]()
Das praktisch naast de deur voor mij, ik denk dat ik er wel heenga.. Ik hoop dat mn financieėn ook meewerkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 03:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
De early hardstyle vond ik goed te pruimen. Heb verscheidene hardstyle feestjes bezocht: Qlimax, In Qontrol, Qlubtempo, DefQon1 en ook de hemkade avonden waren vaak tof! Maar de laatste tijd heb ik geen hardstyle meer gehoord. Zou er wel van kunnen genieten, bepaalde sounds dan. Als ik iemand zo gek krijg om mee te gaan naar Luna's show in 't gelredome lijkt me dat wel weer 's lekker! Anyone?![]()
5 punten !quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:21 schreef da_rippah het volgende:
Ava mea - In the End nu trouwens, ava mea is toch passiva?
Tune!!!!!!!!! Wicked!quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef swopfile het volgende:
Die Pulser track die Armin net draaide, wat een super nummer! Eindelijk weer eens ouderwets goede trance volgens het boekje.
Pulser - Point Of Impactquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef swopfile het volgende:
Die Pulser track die Armin net draaide, wat een super nummer! Eindelijk weer eens ouderwets goede trance volgens het boekje.
Leuk feestje gehad?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Er is aankomend weekend weer een goeie geloof ik
http://www.5djsinarow.info
*daar hek toch voor betaald...*quote:Op zondag 20 februari 2005 13:12 schreef swopfile het volgende:
Fire & Ice houdt er mee op
Mn trance, wat doe je?
NOGAL jahquote:
In the endquote:Op maandag 21 februari 2005 12:56 schreef Xantra het volgende:
cool feessie was het ja!
hoe heet die plaat die passiva draait in dat clippie? (niet die van find natuurlijk)
Opzich gaf ikzelf al vrij hard het antwoord en is er terug te lezen dat dat inderdaad passiva is. Nu ben ik de moeilijkste nietquote:Op maandag 21 februari 2005 16:51 schreef Veersesmurf het volgende:
Ava Mea - In The End. Een productie van Passiva, toch?
*hoopt ook op 5 punten![]()
Godverdomme Jan, kende jij In the end nog niet??? Vanaf volgende week verkrijgbaar in de betere platenzaken! *tweemaal besteld heeft hiero!quote:Op maandag 21 februari 2005 12:56 schreef Xantra het volgende:
cool feessie was het ja!
hoe heet die plaat die passiva draait in dat clippie? (niet die van find natuurlijk)
yess, smurf heeft er 5 punten bijquote:Op maandag 21 februari 2005 19:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich gaf ikzelf al vrij hard het antwoord en is er terug te lezen dat dat inderdaad passiva is. Nu ben ik de moeilijkste niet
*5 punten geeft*
Ik neem aan dat er gedurende de 7 uur durende set wel een momemt zal zijn dat je je mobiel (met de naam van de plaat uiteraard, anders schiet het niet opquote:Op maandag 21 februari 2005 21:06 schreef da_rippah het volgende:
Gewoon op de avond zelfWerkte ook bij Markus of niet marciemarcs
Ik draai die plaat wel 's!quote:Op maandag 21 februari 2005 20:48 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
yess, smurf heeft er 5 punten bij(uhm... waarbij??)
Als ik nou graag wil dat Armin Ernesto - Stop 9.5 (Phynn's Salvation Remix) draaid op Armin Only, waar moet ik dan een mailtje naar toe sturen met dat verzoek? gewoon op zijn e-mail adres, of op een forum o.i.d.?
Ik vind dit echt een zwaar releaxed nummertje!!
ik kende de artist/title nietquote:Op maandag 21 februari 2005 20:15 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Godverdomme Jan, kende jij In the end nog niet??? Vanaf volgende week verkrijgbaar in de betere platenzaken! *tweemaal besteld heeft hiero!
Wat een heerlijke avond hebben we gehad zeg! Alle dj's draaide op topniveau, het publiek was geweldig, veel alcohol en een supersfeer! Echt top![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |