Waarom kijk ik daar nou weer nietquote:Op maandag 14 februari 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het al op TranceVerkeer
De vip setquote:Op maandag 14 februari 2005 22:10 schreef m-kay het volgende:
[..]
Trance_Energy_2005-Ferry_Corsten_(READ_NFO)_Live_12-02-2005-1REAL.
Helaas, er is niks uitgezonden geloof ik. Anders waren die sets natuurijk allang beschikbaar geweest. Dan maar hopen dat er nog wat is opgenomen voor latere uitzending (ASOTquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:57 schreef Tomaz het volgende:
[..]
De vip setZou de main set ook nog komen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:24 schreef Joppy het volgende:
[..]
Helaas, er is niks uitgezonden geloof ik. Anders waren die sets natuurijk allang beschikbaar geweest. Dan maar hopen dat er nog wat is opgenomen voor latere uitzending (ASOT)
hmm, ik mis:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:06 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Daar istie al! Trance_Energy_2005-Ferry_Corsten_(READ_NFO)_Live_13-02-2005-1REAL
Tracklist:
Ferry Corsten vs Thrillseekers - Sublime
LSG - Netherworld (Oliver Lieb Remix)
Fire & Ice - Para Siempre
Ferry Corsten - I love You
The Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)
Ferry Corsten - Star Traveller
Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
Mac Zimms - Kenetic
Ferry Corsten - It's Time (Ferry Corsten's Flashover Mix)
Ferry Corsten - Rock your Body Rock
Zo jaquote:
geen primeur hoor, op FFWD draaide ferry hem ook al, toen stond ik samen met tomaz ook te bedenken van wie hij was, beter je bronnen nagaan of ze wel betrouwbaar zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:47 schreef marciemarcs het volgende:
De are you there plaat is een plaat van een onbekende zangeres in een Ferry Corsten remix. Deze plaat beleefde zijn primeur op TE, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Moet zeggen dat ik het meer een luisterplaat vond maar zeker niet verkeerd
wat is ETN?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:32 schreef Veersesmurf het volgende:
ow yeah, Armin is terug met ASOT op ETN![]()
wordt weer ouderwets genieten op de donerdagavond![]()
ow ja: thnx voor TrensVerkeer![]()
*Zware stem op zet: YEAH!quote:Op woensdag 16 februari 2005 02:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
ASOT binnenkort weer terug op etn.fm!
WHOOPIE!![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:32 schreef Veersesmurf het volgende:
ow yeah, Armin is terug met ASOT op ETN![]()
wordt weer ouderwets genieten op de donerdagavond![]()
ow ja: thnx voor TrensVerkeer![]()
Jah... ideaal !quote:Op woensdag 16 februari 2005 02:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
ASOT binnenkort weer terug op etn.fm!
WHOOPIE!![]()
idd, ik dacht: ik meld dat maar niet, die jongens waren zo gelukkigquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... ideaal !
Maar dat was toch al eeder bekend !
Ofniet?
Great news everybody! I have just confirmed with Armin that for the time being A State Of Trance will be an ONLINE show and ETN is going to be part of it! The show will also be carried on other some other online stations, but of course ETN is the highest quality free stationquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
idd, ik dacht: ik meld dat maar niet, die jongens waren zo gelukkig, ik wilde de pret niet bederven...
De early hardstyle vond ik goed te pruimen. Heb verscheidene hardstyle feestjes bezocht: Qlimax, In Qontrol, Qlubtempo, DefQon1 en ook de hemkade avonden waren vaak tof! Maar de laatste tijd heb ik geen hardstyle meer gehoord. Zou er wel van kunnen genieten, bepaalde sounds dan. Als ik iemand zo gek krijg om mee te gaan naar Luna's show in 't gelredome lijkt me dat wel weer 's lekker! Anyone?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:33 schreef Veersesmurf het volgende:
haha bedankt Xantra!
zijn er trouwens meer mensen die van trance EN hardstyle houden? want ik was eerst echt helemaal hardstyle-freak, maar zit nou een half jaartje in trance, en het bevalt me beide uitstekend!
Zo af en toe een avondje stampen en/of hakkuh is best leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:33 schreef Veersesmurf het volgende:
haha bedankt Xantra!
zijn er trouwens meer mensen die van trance EN hardstyle houden? want ik was eerst echt helemaal hardstyle-freak, maar zit nou een half jaartje in trance, en het bevalt me beide uitstekend!
Geld voor mij wel hetzelfde alhoewel ik nooit echt een hardstyle feest heb bezochtquote:Op donderdag 17 februari 2005 03:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
De early hardstyle vond ik goed te pruimen. Heb verscheidene hardstyle feestjes bezocht: Qlimax, In Qontrol, Qlubtempo, DefQon1 en ook de hemkade avonden waren vaak tof! Maar de laatste tijd heb ik geen hardstyle meer gehoord. Zou er wel van kunnen genieten, bepaalde sounds dan. Als ik iemand zo gek krijg om mee te gaan naar Luna's show in 't gelredome lijkt me dat wel weer 's lekker! Anyone?![]()
Leuk om te horen dat er nog meer mensen van beide stijlen houdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 03:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
De early hardstyle vond ik goed te pruimen. Heb verscheidene hardstyle feestjes bezocht: Qlimax, In Qontrol, Qlubtempo, DefQon1 en ook de hemkade avonden waren vaak tof! Maar de laatste tijd heb ik geen hardstyle meer gehoord. Zou er wel van kunnen genieten, bepaalde sounds dan. Als ik iemand zo gek krijg om mee te gaan naar Luna's show in 't gelredome lijkt me dat wel weer 's lekker! Anyone?![]()
Hakkuh/stampuh doe ik bij voorkeur op kleine feestjes. Kleine feestjes zijn overigens altijd goed.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:51 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat er nog meer mensen van beide stijlen houden![]()
Ik ga niet naar Luna's show. Ik ben niet zo'n Luna-fan, en al helemaal niet als er gasten bijkomen van buiten de dance-scene![]()
maar In Qontrol wordt zeker wel een feestje wat op de agenda staat. Armin Only is daar een mooie opwarmer voor!![]()
vanavond trouwens weer ASOT, deze smurf staat al ingetuned![]()
Er is aankomend weekend weer een goeie geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:55 schreef Joppy het volgende:
Kleine feestjes zijn overigens altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |