Zit er dik in ja !quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:39 schreef da_rippah het volgende:
Was dat meisje ook niet op de Ocean Diva met de Armada night toen?
Tsja, het is een bekend stuk en regelmatig gebruikt dus dat is goed mogelijk. De Sensation versie is nu de bekendstequote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:55 schreef wouswous het volgende:
maar ik heb het nummer eerder gehoord, bijvoorbeeld bij de opening van het gelredome(en dat was 'ietsjes' eerder dan Sensation 2004:)): maar ik zal het nummer eens opzoeken. tnx
en ik was eindelijk vergeten hoe kut ik hm vond, en nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:06 schreef Joppy het volgende:
Ik was bijna vergeten hoe lekker ik de essential mix (06-06-2004) van Above & Beyond ook alweer vond![]()
Ieder zijn ding natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:47 schreef Xantra het volgende:
[..]
en ik was eindelijk vergeten hoe kut ik hm vond, en nu weet ik het weer![]()
die standaard remixes bedoel je, zoals de remixes van ferry's holding on, britney's everytime, eigen no one on earth, as the rush comes, silence 2004quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:08 schreef Veersesmurf het volgende:
Above & Beyond![]()
ze kunnen de beste remixen maken,
Helemaal mee eens, ze hebben 1 vette remix gemaakt en dat is de remix voor Madonna - What it feels like for a girl.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
die standaard remixes bedoel je, zoals de remixes van ferry's holding on, britney's everytime, eigen no one on earth, as the rush comes, silence 2004en nog eens 1 van de slechtste productie van 2004 surrender, vind ik
heb weinig met die gasten
Ik mag er ook altijd wel van genietenquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:08 schreef Veersesmurf het volgende:
Above & Beyond![]()
ze kunnen de beste remixen maken, en als OceanLab kunnen ze er ook wat van![]()
*huilt mee*quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:52 schreef swopfile het volgende:
Nein! Armin Only is uitverkocht en ik had nog helemaal geen kaarten gehaald!
Zucht, ik had er nog wel zo'n zin in.![]()
Als er iemand een kaartje over heeft, let me know.
Dat stuk van dat koor in het Sensation theme is toch geript uit Carl Orff - O Fortuna? Het lijkt er in ieder geval op.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:55 schreef wouswous het volgende:
maar ik heb het nummer eerder gehoord, bijvoorbeeld bij de opening van het gelredome(en dat was 'ietsjes' eerder dan Sensation 2004:)): maar ik zal het nummer eens opzoeken. tnx
Ja... echt hoe erg... ik wilde morgen een kaartje gaan halen... de teringquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:16 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
*huilt mee*
Ben vanmiddag naar FRS gefietst en het is echt uitverkocht![]()
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:16 schreef Xantra het volgende:
heb aan joost beloofd om een setje te plaatsen met platen die ik cool vind
Tracklist:
1. Nikola Gala – Aurelia (Original Mix)
2. Tilt – Goodbye
3. Benz & MD – Oneric (Santiago Nino Remix)
4. Murat Uncu Presents Wave Depth EP – Formate (Alican & Soner Remix)
5. Matthew Dekay vs Proluctors – Bad
6. Mic Burns – See Me Fall (Bart van Wissen Spring Mix)
7. Iio – Runaway (Austin Leeds Mix)
8. Latigidi – Latigidi (Eelke Kleijn Mix)
9. Dominic Plaza – Sounds Rushing (David West Remix)
10. Fire & Ice – Para Siempre (Original Mix)
11. Fred Baker vs Nyram – Confirmation
12. DJ Ernesto – Stop 9.5 (Phynn ‘Salvation’ Mix)
13. Plastic Boy – Live Another Life (Original Mix)
downloadbaar op:
http://62.148.164.200/file.php?id=29
(download>i agree) en dan opent die hem in de wmp of hij download hem, moet je maar even kijken.
het was vroeg toen ik het opnam (8.30) en dat is af en toe te horen, vind ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |