quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Was ook niet mijn bedoeling, ik vind dat je zeurt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:29 schreef Steijn het volgende:
Kijk... het is al begonnen zelfs !quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:17 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Die weddenschap ga ik met je aan. Ben al zoveel energie kwijt omdat ik me al 12 keer heb "warm getrokken"...
Ik zeur niet, ik klaag!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
OMG! Nu ik daarover nadenk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kijk... het is al begonnen zelfs !
Wanneer had je voor het laatst de energie om je 12 keer 'warm te trekken' dan ?
Nou ...nou ?!
Lekker voor de zwervers dan die buiten slapen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:30 schreef HarigeKerel het volgende:
In je slaap ruft je wat af, ik wel iniedergeval naar het schijnt![]()
![]()
![]()
Wanhopig noemen ze datquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik trek me suf, maar dat heeft niets met de kou te maken.
kla·gen1 (onov.ww.)quote:
Geniet Joost, maar drink met mate...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wat is er mis met het bedlaken optrekken?
thxquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
kla·gen1 (onov.ww.)
1 uiting geven aan pijn of droefheid => ach en wee roepen, urmen
2 [jur.] zijn misnoegen uiten => mopperen
kla·gen2 (ov.ww.)
1 als klacht uiten
zeu·ren (onov.ww.)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten => altijd hetzelfde /liedje/deuntje/ zingen, emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken
Dat was niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
kla·gen1 (onov.ww.)
1 uiting geven aan pijn of droefheid => ach en wee roepen, urmen
2 [jur.] zijn misnoegen uiten => mopperen
kla·gen2 (ov.ww.)
1 als klacht uiten
zeu·ren (onov.ww.)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten => altijd hetzelfde /liedje/deuntje/ zingen, emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken
Of voor mijn vrouwenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:35 schreef Steijn het volgende:
Lekker voor de zwervers dan die buiten slapen.
Kortom, hou je smoel.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:45 schreef Tomaz het volgende:
Ach, zit toch niet zo te emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken man!
* Blumchen stuurt een beetje warmte op..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:06 schreef Tomaz het volgende:
Jezus wat een kou! M'n kantelraam is naar de kl*te, wat inhoudt dat ie nu zo'n 3 cm openstaat! Dikke tocht door m'n kamer hier niet te zuinig. 2 dekens, maar nog ijselijk fris in bed!
Is idd ook wel zo..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:52 schreef Openminded het volgende:
Als je in bed ligt ipv achter je pc hangt is het vast al warmer.
Ah! Dat vind ik lief!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen stuurt een beetje warmte op..![]()
Daar heb je een .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:52 schreef Openminded het volgende:
Als je in bed ligt ipv achter je pc hangt is het vast al warmer.
Soms.. heel soms ben ik dat ook wel hoorquote:
Heb je geen lekker wijf dat over je heen kan liggen? Is lekker warm met dit koude weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:06 schreef Tomaz het volgende:
Jezus wat een kou! M'n kantelraam is naar de kl*te, wat inhoudt dat ie nu zo'n 3 cm openstaat! Dikke tocht door m'n kamer hier niet te zuinig. 2 dekens, maar nog ijselijk fris in bed!
Moet je wel een flinke hebben wil die dienst doen als dekbed...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je geen lekker wijf dat over je heen kan liggen? Is lekker warm met dit koude weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |