Geschiktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:09 schreef cerror het volgende:
Ik vind het wel fijn slapen met m'n raam open..
Maar ik ben ook niet zo'n koukleum.
Mietje, ik loop naaktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga nu nog na buiten met alleen een korte broek aan
Ik durf bijna te wedden dat je morgenvroeg met veel meer energie wakker wordt dan anders.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:06 schreef Tomaz het volgende:
Jezus wat een kou! M'n kantelraam is naar de kl*te, wat inhoudt dat ie nu zo'n 3 cm openstaat! Dikke tocht door m'n kamer hier niet te zuinig. 2 dekens, maar nog ijselijk fris in bed!
Ik woon in een 'dorp'quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen want hier rijdt veel politie door de straat
Die weddenschap ga ik met je aan. Ben al zoveel energie kwijt omdat ik me al 12 keer heb "warm getrokken"...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden dat je morgenvroeg met veel meer energie wakker wordt dan anders.
Watje !![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:21 schreef Openminded het volgende:
Ik ook in me blote reet hier, kou is voor mietjes!
De kou is me naar m'n hoofd gestegen!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Man man man, wat voor topics open jij!
frisse lucht is goed voor je..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:08 schreef Markster het volgende:
Ongeschikt.
Grote jongenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:26 schreef Steijn het volgende:
Ik slaap altijd met m'n raam open. Zelfs als het vriest buiten, anders wordt het zo muf. Het liefst heb ik dat het een graad of 10 is op mijn slaapkamer.
Was ook niet mijn bedoeling, ik vind dat je zeurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:28 schreef Tomaz het volgende:
Grote jongen![]()
Maar het is niet echt een hart onder mijn riem zeg maar![]()
Franse whisky hier!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:25 schreef Openminded het volgende:
Heb hier nog een flesje Glenmorangie staan van 10 jaar oud, that'll do the trick! Mag je wel ff op komen halen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Was ook niet mijn bedoeling, ik vind dat je zeurt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:29 schreef Steijn het volgende:
Kijk... het is al begonnen zelfs !quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:17 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Die weddenschap ga ik met je aan. Ben al zoveel energie kwijt omdat ik me al 12 keer heb "warm getrokken"...
Ik zeur niet, ik klaag!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
OMG! Nu ik daarover nadenk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kijk... het is al begonnen zelfs !
Wanneer had je voor het laatst de energie om je 12 keer 'warm te trekken' dan ?
Nou ...nou ?!
Lekker voor de zwervers dan die buiten slapen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:30 schreef HarigeKerel het volgende:
In je slaap ruft je wat af, ik wel iniedergeval naar het schijnt![]()
![]()
![]()
Wanhopig noemen ze datquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik trek me suf, maar dat heeft niets met de kou te maken.
kla·gen1 (onov.ww.)quote:
Geniet Joost, maar drink met mate...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wat is er mis met het bedlaken optrekken?
thxquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
kla·gen1 (onov.ww.)
1 uiting geven aan pijn of droefheid => ach en wee roepen, urmen
2 [jur.] zijn misnoegen uiten => mopperen
kla·gen2 (ov.ww.)
1 als klacht uiten
zeu·ren (onov.ww.)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten => altijd hetzelfde /liedje/deuntje/ zingen, emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken
Dat was niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
kla·gen1 (onov.ww.)
1 uiting geven aan pijn of droefheid => ach en wee roepen, urmen
2 [jur.] zijn misnoegen uiten => mopperen
kla·gen2 (ov.ww.)
1 als klacht uiten
zeu·ren (onov.ww.)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten => altijd hetzelfde /liedje/deuntje/ zingen, emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken
Of voor mijn vrouwenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:35 schreef Steijn het volgende:
Lekker voor de zwervers dan die buiten slapen.
Kortom, hou je smoel.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:45 schreef Tomaz het volgende:
Ach, zit toch niet zo te emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken man!
* Blumchen stuurt een beetje warmte op..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:06 schreef Tomaz het volgende:
Jezus wat een kou! M'n kantelraam is naar de kl*te, wat inhoudt dat ie nu zo'n 3 cm openstaat! Dikke tocht door m'n kamer hier niet te zuinig. 2 dekens, maar nog ijselijk fris in bed!
Is idd ook wel zo..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:52 schreef Openminded het volgende:
Als je in bed ligt ipv achter je pc hangt is het vast al warmer.
Ah! Dat vind ik lief!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen stuurt een beetje warmte op..![]()
Daar heb je een .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:52 schreef Openminded het volgende:
Als je in bed ligt ipv achter je pc hangt is het vast al warmer.
Soms.. heel soms ben ik dat ook wel hoorquote:
Heb je geen lekker wijf dat over je heen kan liggen? Is lekker warm met dit koude weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:06 schreef Tomaz het volgende:
Moet je wel een flinke hebben wil die dienst doen als dekbed...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je geen lekker wijf dat over je heen kan liggen? Is lekker warm met dit koude weer.
Die van mij is niet zo breed, maar als ze bezig is vliegen de vonken haast door het dak.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:52 schreef Openminded het volgende:
Moet je wel een flinke hebben wil die dienst doen als dekbed...
gelijk wakker ben je zekerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:42 schreef haagse_elfje het volgende:
dat vindt ik juist lekker, je bent in een keer wakker......
gelijk warm douchen heerlijk
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef haagse_elfje het volgende:
een vrouw naast je wil ook nog wel eens helpen
Zo kan ik het ook wel...quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:00 schreef KNAK het volgende:
* KNAK] slaapt met zijn raampjes open.elllllllllllke nacht[/me]
[me=KNAK heeft niet eens een verwarming in huis.. alleen wat fans hier en daar aan de ceiling
het wordt hier dan ook nooit kouder dan 15 degr. celcius
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |