Jeetje!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:45 schreef Openminded het volgende:
ik had net een serieus gesprek met mijn voorheen beste vriendin. En nu werkt msn weer opeens niet meer, alles zit tegen vandaag, kutzooi!
En je cavia is ook dood?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:45 schreef Openminded het volgende:
ik had net een serieus gesprek met mijn voorheen beste vriendin. En nu werkt msn weer opeens niet meer, alles zit tegen vandaag, kutzooi!
dat is wel ff wat andersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
Lang leve irc.
Truequote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
maar jij zit niet in mn msn men![]()
IRC is onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
Lang leve irc.
Hád ik maar een cavia, was tenminste nog iets!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:46 schreef bolivian het volgende:
En je cavia is ook dood?
Who cares, beter dan msn anyway....quote:
wat is handiger aan irc dan aan msn ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Who cares, beter dan msn anyway....
Ik zit eraan te denken men helemaal af te schaffen..
Canadezen negeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat is handiger aan irc dan aan msn ?
eensch, bij msn gaan er in ieder geval vensters knipperen als iemand wat zegt, keihandig tochquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:51 schreef Openminded het volgende:
irc is een rotzooi, msn is tenminste duidelijk en met geluidjes enzo
wel irritante geluidjes daarom zet ik geluid uitquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:51 schreef Openminded het volgende:
irc is een rotzooi, msn is tenminste duidelijk en met geluidjes enzo
ik kom jou in alle topics op dit moment tegen kan datquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Als msn nog lang kapot blijft dan wordt dit een reeks
[14.gif]quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Als msn nog lang kapot blijft dan wordt dit een reeks
Ik moet toch wat doenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik kom jou in alle topics op dit moment tegen kan dat
van samson ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik zette msn messenger eventjes uit, wil ik 'm weer aanzetten is ie naar de klitsen.
Lap zeg.
heheh, dat zei Gertje altijd
woef !quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samsomis een lieve hond
waar blijft die van jou danquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Of je schrijft hem/haar een ouderwetse brief
heeft samson het stuk gemaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Samson, Samson, Samson is een hele lieve
maar ondeugende hond!
Is het Samsom??
nee niet zolang msn messenger niet werktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
ja he iedereen is aan het msnen cker![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
nee niet zolang msn messenger niet werkt![]()
wat liefquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
* Ik meld me aan
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?quote:
Die gefrituurde zijn lekker manquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Openminded het volgende:
* Openminded gaat morgen een nieuwe cavia kopen...
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Openminded het volgende:
* Openminded gaat morgen een nieuwe cavia kopen...
dat noemen ze Mac OSquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?
Ik heb hiero Windows XP met zo het 'windows klassiek' aan en ik heb alles grijs enzo gemaakt omdat ik geen zin had in kleuren toen ik dat deed.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
* paultjuhhh gaat ze morgen opeten
Dat is een venstertje dat je vertelt dat msn kut is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?
Ik heb hiero Windows XP met zo het 'windows klassiek' aan en ik heb alles grijs enzo gemaakt omdat ik geen zin had in kleuren toen ik dat deed.
Windows XP Mac wannabe ja, gare theme dus...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:03 schreef lj_lightning het volgende:
dat noemen ze Mac OSgok ik... of hij moet zo'n gare theme hebben
![]()
en pistolen paultje ook hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
MSN R.I.P.
'I'm sorry but MSN Messenger sucks at the moment, please try again later."quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:04 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dat is een venstertje dat je vertelt dat msn kut is.
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:08 schreef Openminded het volgende:
'We apologize for MSN Messenger being a crappy piece of software but everyone keeps using it so we are trying to make it a bit less crap at the moment. Thank you for your patience, do try again later'
ze smaken harigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:11 schreef Openminded het volgende:
hoe smaken cavia's eigenlijk? Als ze lekker zijn koop ik er gelijk een paar!
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:13 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ow, op die foto zien ze er anders lekker knapperig en haarloos uit...
Eerst ontharen en villen mén!quote:
jij toch ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Slapen jullie nooit?
je poppetjes bewegen ook geen rondjes om elkaar heenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:16 schreef Openminded het volgende:
gaat nog steeds niet! kut, kut, kut!
[afbeelding]
Slapen is voor mietjes!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Slapen jullie nooit?
Dat komt omdat het kut-msnpoppetjes zijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:16 schreef paultjuhhh het volgende:
je poppetjes bewegen ook geen rondjes om elkaar heen![]()
Nee, het is best gezellig zo slow chatten in een willekeurig topic. Overdag gaat dat niet.quote:
't Is tenminste nog iets waar je je mee bezig kan houden, stel Fok! deed 't ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:17 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dat komt omdat het kut-msnpoppetjes zijn!![]()
Hahaha!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:19 schreef Openminded het volgende:
Nou krijg ik weer iets anders
[afbeelding]
onze ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hahaha!Het ligt niet aan msn messenger maar aan onze verbinding!
Ja die van ons allemaal zeg maar. Anders deed ie 't wel bij sommige en dan was het niet die van ons allemaal hier in dit topique.quote:
Als je Huilands praat wel ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Meh, ben ik nu in ene een mietje.
Een uur geleden nog niet.
Mijn messenger werkt nog niet.quote:
Ja ik kreeg 3 meldingen voor de verandering.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:27 schreef Openminded het volgende:
[afbeelding]
Ik ben weer overgestapt op deze...
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Meh, ik blijf niet wachten totdat ie 't weer doet. Want dan is er toch niemand. (behalve die gare Amerikaan die in het leger zit)
DAAG!!![]()
DAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gegroet Openminded, kerel. Succes morgen met de cavia aanschaf. (en ook met het oud papierquote:
Jaquote:
Hier doet niks het...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:47 schreef Blumchen het volgende:
Jaweet niet zo eigenlijk... Maar nu wel
hij doet t weer..
Helemaal niks.. Jeetjequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:54 schreef Blumchen het volgende:
Helemaal niks.. Jeetje
* Blumchen geeft een beetje doet het weer aan Openminded
En helpt het?quote:
Nou, een beetje doet het weer en ik heb het weer wat warmer!quote:
Grr stomme msn!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:06 schreef Openminded het volgende:
[..]
Nou, een beetje doet het weer en ik heb het weer wat warmer!![]()
maar msn doet 't nog steeds niet...
Ja lekker, moet alleen zo meteen oud papier aan de straat gaan zetten en 't vriest buiten dus kan wel wat warmte gebruiken! Meer, meer!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:08 schreef Blumchen het volgende:
Grr stomme msn!Maar fijn dat je het al ietsje waromer hebt
![]()
Omdat jij nog versie 4.7 gebruikt?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:12 schreef -Frank- het volgende:
Waarom doet MSN het wel bij mij en bij jullie niet ??????
Omdat jij uit je nek lult.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:12 schreef -Frank- het volgende:
Waarom doet MSN het wel bij mij en bij jullie niet ??????
* Blumchen geeft nog meer..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:11 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ja lekker, moet alleen zo meteen oud papier aan de straat gaan zetten en 't vriest buiten dus kan wel wat warmte gebruiken! Meer, meer!![]()
Oeh dankje, ga nu zooi naar buiten slepen, kan even duren want is een hele berg en dan kan ik de extra warmte wel gebruiken, tot zoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:14 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen geeft nog meer..Warmte geven is leuk.. Als je nou u even naar buiten gaat .. dan geef ik zo nog meer
* Blumchen begint alvast met warmte verzamelen..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:18 schreef Openminded het volgende:
[..]
Oeh dankje, ga nu zooi naar buiten slepen, kan even duren want is een hele berg en dan kan ik de extra warmte wel gebruiken, tot zo![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:40 schreef Openminded het volgende:
Zo, alles naar buiten gesleept! Vingers vallen er bijna af, koud! brrrrr... En wat denk je, ben ik ff weg doet de msn het weer!![]()
Blumchen:![]()
Dankje! Kan het wel gebruiken, slaap lekker! Trustequote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:41 schreef Blumchen het volgende:je bent er weer.. wilde eigenlijk gaan slapen.. Maar *hier* heb je nog een beetje
Nee.. heb het nu wel een beetje koud.. Ik kruip er maar snel in.. NN iedereenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:43 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dankje! Kan het wel gebruiken, slaap lekker! TrusteHoop dat je 't nog een beetje warm hebt nu je mij zoveel gegeven hebt...
* Openminded heeft het nu héél warm en deelt alle warmte met Blumchen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:45 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen trekt openminded met haar mee..O+
Hmm.. kacheltjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:49 schreef Openminded het volgende:
[..]
* Openminded heeft het nu héél warm en deelt alle warmte met Blumchen...![]()
We kunnen ook andere dingen doen dan slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:52 schreef Blumchen het volgende:
Hmm.. kacheltje![]()
[afbeelding] * Blumchen wil niet slapenmaar morgen weer werken.. helaas..
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:53 schreef Openminded het volgende:
[..]
We kunnen ook andere dingen doen dan slapen![]()
* Blumchen gaat nu toch echt slapen..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:59 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ja kom maar, ik knuffel je helemaal warm!![]()
psst ben je al wakker??quote:
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:03 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We kunnen weer verder hier, msn messenger ligt er weer uit.
Of is het deze keer alleen bij mij?
quote:
nee wannabee nerdquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:53 schreef veldmaatpp het volgende:
MS moet gewoon de komende tijd nieuwe .NET-paspoorten en hotmail-adressen gaan weigeren, want de servers kunnen de drukte duidelijk niet aan.
Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik mp3's doorstuur via MSN. Nu doe ik dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:53 schreef veldmaatpp het volgende:
MS moet gewoon de komende tijd nieuwe .NET-paspoorten en hotmail-adressen gaan weigeren, want de servers kunnen de drukte duidelijk niet aan.
En tot hoelaat gaat dat duren?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee wannabee nerd
ze zijn hun servers aan het updaten endan heb je ff downtime, sjees
ben er druk bezig meequote:
Ga je dát doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:08 schreef H4ze het volgende:
Zo.
Eindelijk weer es tijd om gezellig te gaan ganzenborden![]()
Als iemand weet dat ze aan het updaten zijn, dan zou het goed kunnen dat er van te voren was aangegeven hoelang ze verwachten er mee bezig te zijn lampie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:05 schreef Bot13 het volgende:
[..]
16 minuten en 40 seconden over 11![]()
Right, hoe moeten wij dat weten??
Omdat hun gratis dienst het eens een avondje niet doet?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:09 schreef Meki het volgende:
kom we gaan MSN aanklagen
het bericht staat op neowin.net en het kotm waarschijnlijk door een fout in de software, ze zijn er pas vandaag achter gekomen en nu maken ze het goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:10 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Als iemand weet dat ze aan het updaten zijn, dan zou het goed kunnen dat er van te voren was aangegeven hoelang ze verwachten er mee bezig te zijn lampie.![]()
![]()
![]()
Als ze het niet maken, ben je te r00tenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:19 schreef veldmaatpp het volgende:
Wat kan mij die fout in de software schelen![]()
Neehoor. Heb nu tijd om een vakantie uit te zoeken.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het bericht staat op neowin.net en het kotm waarschijnlijk door een fout in de software, ze zijn er pas vandaag achter gekomen en nu maken ze het goed.
maar voel je al eenzaam en alleen dan?
Zie je wel! Ontwenningsverschijnselen...quote:
We kunnen niet zonderquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
Weer down wat een kut programma
waarom gebruik ik het toch telkens weer
gratisquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:16 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Omdat hun gratis dienst het eens een avondje niet doet?
Iedereen is op z'n kloten getrapt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:23 schreef Xortes het volgende:
[..]
Zie je wel! Ontwenningsverschijnselen...
Laten we zeggen dat vooral het rode eromheen me irriteert Big.![]()
Daarmee kon je toch al zien wat de ander aan het typen was in realtime?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:30 schreef dynast het volgende:
Als alle msn gebruikers nu eens puur uit protest of principe masaal overstapten op het al oude ICQ. Veel fijner, (voorlopig) geen gezeik.
I don't think so..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:32 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Daarmee kon je toch al zien wat de ander aan het typen was in realtime?
Kan je gehacked wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat is r00ten??
Heb jij betaald voor je windows? LOLquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:26 schreef A.Powers het volgende:
[..]
gratishet zit standaard in windows en dus betaal ik ervoor (veels te veel)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
http://www.mrandmrswheatley.co.uk/hopeandglory.html
Hier kan je je wel eventjes mee vermaken.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:23 schreef B4CO het volgende:
Msn down, Fok!Forum traag, mn vriendin ongesteld, wat een kutavond
dat heb ik ook, maarf verder hoor ik er dus niemand over.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:01 schreef NeoGenic1982 het volgende:
MSN doet het bij mij ook niet meer![]()
En wie heeft er ook allemaal problemen met hotmail, ik kom al een maand met moeite in de inbox.
Mijn msn loopt niet op een hotmail adres en doet het ook niet, met hotmail heeft het dus waarschijnlijk niks te maken. Ik dacht echter ook eerst dat het aan mijn pc lag dat ie eruit flikkerde, maar als dat overal en bij iedereen gebeurt zal het probleem wel bij de msn servers zelf liggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat heb ik ook, maarf verder hoor ik er dus niemand over.
heb altijd het idee dat het aan de pc ligt ofzo
Aardige topic en veel gelul en jij gaat alsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ban, ban, ban.Talk to the .....
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:09 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Core Technologies heeft vandaag een lek ontdekt in de Messenger-software van Microsofts MSN, waarmee met behulp van een buffer overflow een computer overgenomen zou kunnen worden. Het lek bevindt zich in de mogelijkheid om een gebruikersafbeelding weer te geven. Door een specifieke afbeelding te kiezen kan een kwaadwillige een buffer overflow veroorzaken en zo de computer van de chatpartner onder zijn controle krijgen. Doordat de indringer zich toegang verschaft via het gesprek, zou deze aanval onopgemerkt blijven door firewalls, intrusiedetectiesystemen of antivirussoftware. Volgens het bedrijf dat de fout ontdekte zijn meer dan 130 miljoen gebruikers vatbaar voor dit lek. De fout zou zich bovendien niet alleen in MSN Messenger bevinden, maar ook aanwezig zijn in Windows Media Player.
Ook gebruikers die uitgerust zijn met Service Pack 2 voor Windows XP zijn vatbaar voor dit probleem. Doordat de Windows Messenger geen gebruikersafbeeldingen weergeeft, is deze niet vatbaar voor het probleem. Neowin meldde al dat eerdere problemen met het MSN Messenger-netwerk veroorzaakt werden door hardwaredefecten. Het lijkt waarschijnlijk dat dit ook momenteel het geval is en de problemen met het netwerk zouden naar verluidt niet met het door Core Technologies ontdekte lek te maken hebben. Volgens een MSN-woordvoerder werd een probleem ontdekt in het datacenter en wordt er momenteel aan een oplossing gewerkt om het netwerk weer operationeel te maken.
Bij mij werkt het. Als je niet ervaren bent met wijzigen van het register doe dit dan niet. Met één wijziging kun je je hele systeem plat leggen.quote:Just change
"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger\Server" to "207.46.106.86" and there you go. Fixed.
HUNquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:11 schreef MrUber het volgende:
ik ga even in caps typen...
HET IS EEN FUCKING GRATIS PROGRAMMA STELLETJE KLOTEN HOMMELS!!!!
HUN BRENGEN HET DOWN ZODAT JULLIE NIET GEHACKED WORDEN FAGS
je loopt te spammen en dat moeten wij hier niet dus rot maar weer wegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:13 schreef matar het volgende:
[..]
Aardige topic en veel gelul en jij gaat als
een klein kind ban roepen, is je lolly afgenomen ??
was dat nou ook bij jullie?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Mèn, Fok! is sloom! Net lag ie eruit.(of is dat plaatselijk
)
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:01 schreef Boondock_Saint het volgende:
In Amsterdam werkt het nog niet
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:04 schreef haagse_elfje het volgende:
wie heeft er al wel MSN?
Hier met 6.2 nog niet en bij een vriendin van mij ook nog niet (centrum en pijp, ik weet niet hoeveel servers ze hebbenquote:
grapjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga jullie pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |