dat noemen ze Mac OSquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?
Ik heb hiero Windows XP met zo het 'windows klassiek' aan en ik heb alles grijs enzo gemaakt omdat ik geen zin had in kleuren toen ik dat deed.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
* paultjuhhh gaat ze morgen opeten
Dat is een venstertje dat je vertelt dat msn kut is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?
Ik heb hiero Windows XP met zo het 'windows klassiek' aan en ik heb alles grijs enzo gemaakt omdat ik geen zin had in kleuren toen ik dat deed.
Windows XP Mac wannabe ja, gare theme dus...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:03 schreef lj_lightning het volgende:
dat noemen ze Mac OSgok ik... of hij moet zo'n gare theme hebben
![]()
en pistolen paultje ook hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
MSN R.I.P.
'I'm sorry but MSN Messenger sucks at the moment, please try again later."quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:04 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dat is een venstertje dat je vertelt dat msn kut is.
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:08 schreef Openminded het volgende:
'We apologize for MSN Messenger being a crappy piece of software but everyone keeps using it so we are trying to make it a bit less crap at the moment. Thank you for your patience, do try again later'
ze smaken harigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:11 schreef Openminded het volgende:
hoe smaken cavia's eigenlijk? Als ze lekker zijn koop ik er gelijk een paar!
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:13 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ow, op die foto zien ze er anders lekker knapperig en haarloos uit...
Eerst ontharen en villen mén!quote:
jij toch ook nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Slapen jullie nooit?
je poppetjes bewegen ook geen rondjes om elkaar heenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:16 schreef Openminded het volgende:
gaat nog steeds niet! kut, kut, kut!
[afbeelding]
Slapen is voor mietjes!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Slapen jullie nooit?
Dat komt omdat het kut-msnpoppetjes zijn!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:16 schreef paultjuhhh het volgende:
je poppetjes bewegen ook geen rondjes om elkaar heen![]()
Nee, het is best gezellig zo slow chatten in een willekeurig topic. Overdag gaat dat niet.quote:
't Is tenminste nog iets waar je je mee bezig kan houden, stel Fok! deed 't ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:17 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dat komt omdat het kut-msnpoppetjes zijn!![]()
Hahaha!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:19 schreef Openminded het volgende:
Nou krijg ik weer iets anders
[afbeelding]
onze ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hahaha!Het ligt niet aan msn messenger maar aan onze verbinding!
Ja die van ons allemaal zeg maar. Anders deed ie 't wel bij sommige en dan was het niet die van ons allemaal hier in dit topique.quote:
Als je Huilands praat wel ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Meh, ben ik nu in ene een mietje.
Een uur geleden nog niet.
Mijn messenger werkt nog niet.quote:
Ja ik kreeg 3 meldingen voor de verandering.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:27 schreef Openminded het volgende:
[afbeelding]
Ik ben weer overgestapt op deze...
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Meh, ik blijf niet wachten totdat ie 't weer doet. Want dan is er toch niemand. (behalve die gare Amerikaan die in het leger zit)
DAAG!!![]()
DAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gegroet Openminded, kerel. Succes morgen met de cavia aanschaf. (en ook met het oud papierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |