uh, ja dat kan ik doen, maar het is misschien doeltreffender om d'r een smsje te sturen. kan ik een beetje pijlenquote:Op maandag 7 februari 2005 22:51 schreef Coconut het volgende:
Durf je niet te bellen?
Iets subtieler:quote:Op maandag 7 februari 2005 22:52 schreef brotherlouie98 het volgende:
"Hoi, met de jongen waar je afgelopen zaterdagavond mee gebekt heb. Ik vind je een lekker object en zou een keer wat met je willen drinken, bij voorkeur bij jou thuis"
De tering, leef jij ook nogquote:
Nee, dan zou ik toch eerder gaan bellen zoals hierboven al werd voorgesteld...quote:Op maandag 7 februari 2005 22:57 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Iets subtieler:
Heej, met naam ( ik neem tenminste aan dat je die hebt gegeven) heb je zin om is wat leuks te gaan doen? Filmpje pakken ofzow.
succes![]()
NEEquote:Op maandag 7 februari 2005 22:59 schreef brotherlouie98 het volgende:
Is smsen dan echt geen optie mensen??
Ja ze weet mn naam, maar ze heeft mn telefoonnummer niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:57 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Iets subtieler:
Heej, met naam ( ik neem tenminste aan dat je die hebt gegeven) heb je zin om is wat leuks te gaan doen? Filmpje pakken ofzow.
succes![]()
ju, jij ookquote:Op maandag 7 februari 2005 22:57 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
De tering, leef jij ook nog
Dank je wel!!!Hetzelfde he
En alvast een prettige pasen
Tuurlijk wel.quote:
Van d'r vriendin? Ja, zo kan ik nog wel 20 nr's weggevenquote:Op maandag 7 februari 2005 23:02 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ja ze weet mn naam, maar ze heeft mn telefoonnummer niet.
Haar toestel was volgens haar eigen zeggen gejat en toen mocht ik d'r nummer overnemen van de telefoon van d'r vriendin.
Als je d'r al zo over denkt kan je idd maar beter niet bellen nee...quote:Op maandag 7 februari 2005 23:14 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ja normaal gesproken heb ik nooit zoveel problemen met wat te sturen, maar dit meisje was echt de schoonheid van de disco, dus moet wel een beetje leuke tekst sturen naar d'r
Vrij vertaald:quote:Op maandag 7 februari 2005 23:02 schreef brotherlouie98 het volgende:
Haar toestel was volgens haar eigen zeggen gejat en toen mocht ik d'r nummer overnemen van de telefoon van d'r vriendin.
Dat denk ik niet, want die vriendin vroeg nog expleciet aan d'r of ze het mocht geven en toen knikte ze JA. Bovendien stond haar naam boven het nummer.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
"Je bent leuk geweest voor een keer, maar meer hoeft van mij niet."
Denk dat het voor haar eenmalig was, maar proberen kan altijd. Bellen komt trouwens echt beter over. SMS-en is voor watjes.
"Ik wil de enige zijn voor jou!"...quote:
Dus als ik het goed begrijp ben jij de pimp van de disco, maar te schijterig om een mooi meisje te bellen?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:26 schreef brotherlouie98 het volgende:
Maarja, ik heb zelf ook nog wat andere meisekes op het oog, en aangezien ze vrijwel wekelijks in die tent komt waar ik zaterdag was, is er geen man overboord.
jaaaa die is mooiquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:17 schreef gfree het volgende:
"Hoi sletje, wanneer mag ik hem erin hangen?"
Ja en dan bij voorkeur niet op woensdag, want dan weet ze dat je dat zo hebt geplandquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:25 schreef Kamphuys het volgende:
Wel een paar dagen mee wachten he, vooral niet te desperate overkomen.
Ze moet denken 'kut hij belt niet meer', en dan bel jij stiekem toch
Als we de TS mogen geloven en het echt zo'n mooi meisje is zal ze dat echt niet denken hoor... Zaterdag mag iemand anders gewoon met haar gaan dammenquote:Wel een paar dagen mee wachten he, vooral niet te desperate overkomen.
Ze moet denken 'kut hij belt niet meer', en dan bel jij stiekem toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |