Dit gaat helemaal fout, ze geeft het geld toch niet maar ik heb geen andere keuze, denkt David.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein kijkt geïriteerd op van haar papieren.....
ze zucht en kijkt boos naar David...
"ben je doof...? " "ik heb het toch gezegd dag David..."
ze gaat weer verder met lezen en kijkt stiekem naar Davids reactie.....
Ik kan dit niet zegt Cody echt niet Ik wil nu terug naar huisquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef Nano het volgende:
"Ja,maar nu zijn er een heleboel artsen die ook alles doen om haar te beschermen.Je bent de liefste broer die ze zich kan wensen maar je kan nu niet bij haar zijn.Ze is in goede handen en je hoeft haar nergens voor te beschermen nu."Ze veegt de tranen uit Cody's gezicht en geeft hem een kus.
Arhur en Patricia gaan even zitten...quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:28 schreef Frey het volgende:
Patricia
Patricia gaat weer even langs bij Arthur. Ze heeft enkele vragen voor hem.
"Ik wil wel eens weten waarom Joost in een rolstoel zit en zo raar doet en waarom heb jij zo'n slechte band met Ralf?"
Marjoleinquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal fout, ze geeft het geld toch niet maar ik heb geen andere keuze, denkt David.
"Oke, je mag mee" "Nou je zin?"![]()
David zucht een keer en trekt zijn jas weeraan en pakt zijn koffertje. "Woensdag om 7 uur ochtends vertrekken we, zorg dat je erbent" "En ik wacht niet op je, dus ik zal maar op tijd zijn!"quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
"JA" ze leest gewoon door...
Marjoleinquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
David zucht een keer en trekt zijn jas weeraan en pakt zijn koffertje. "Woensdag om 7 uur ochtends vertrekken we, zorg dat je erbent" "En ik wacht niet op je, dus ik zal maar op tijd zijn!"
Wat een kutwijf is het toch, denkt David en verlaat dan het AZF. Hij loopt naar de auto, maar dan begint het te regenen. Boos stapt hij in en rijdt terug naar huis...quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein kijkt gemeen lachend op van haar papieren die voor zich liggen...
"ik maak me niet druk hoor, want ik heb het geld en niet jij dus ik heb de tickets, als ik jouw was....he"
"dag David...."
de deur valt dicht en ze kijkt naar de deur, ze haalt haar handen door haar haar....
"wat een onbeschofte lul.....als mijn vader..."
Jaa dat is een ijzersterkte verhaallijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:51 schreef haagse_elfje het volgende:
inderdaad
David&Marie lijntje is leuk
Hey poes!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:04 schreef Poezzy het volgende:
joah ben weer trug ^^
Oke is goed, we hebben onze lijn de afgelopen dagen goed uitgewerkt. Maandag gaan we er wel mee verder.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:53 schreef haagse_elfje het volgende:
nog ff voor de duidelijkheid
Hellaas ben ik er zowel vanavond als morgen niet, hiervoor mijn excuses, girls wanna go out...
ik begrijp jequote:Op donderdag 10 februari 2005 09:53 schreef haagse_elfje het volgende:
nog ff voor de duidelijkheid
Hellaas ben ik er zowel vanavond als morgen niet, hiervoor mijn excuses, girls wanna go out...
wij zijn zo fantastischquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oke is goed, we hebben onze lijn de afgelopen dagen goed uitgewerkt. Maandag gaan we er wel mee verder.![]()
Arthurquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:03 schreef digispeed het volgende:
Esmee
Ik wil je graag de aandelen aanbieden voor het AZF, heb je interesse ?
Esmeequote:
Joost kijkt naar Winston die eral zeker een twee dagen naast Joost zijn bed ligt te slapen. Het is goed van hem omm zich een beetje zorgen te maken, maar je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:03 schreef bar_rel het volgende:
Winston schrikt overeind...hij zweet en stapt uit zijn bed...hij loopt naar de badkamer en pakt een glas water....
..Wiston's ogen knipperen wat..maar hij wordt niet wakker....hij is in shock. Bob vertelt Joost dat Winston binnen nu en een uur wakker word, de pillen werken na 10 uur uit..quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost kijkt naar Winston die eral zeker een twee dagen naast Joost zijn bed ligt te slapen. Het is goed van hem omm zich een beetje zorgen te maken, maar je kan ook overdrijven.
Dan komt Meuskens binnen. Joost probeert met zijn ogen te knipperen en Bob begrijpt dat hij Winston wakker moet maken. "Winston, wakker worden!" en hij schudt Winston heen en weer.
Arthur kijkt bedenkelijk...quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee
Ik wil van mijn aandelen af, ik heb het niet naar mijn zin en dacht aan jou, het is toch een beetje je levenswerk. Ik biedt ze je aan voor Euro 2.000.000. Dat bedrag zou je toch wel van de bank kunnen krijgen als je je huis als onderpand gebruikt. ?
Joost hoort het en legt zijn hand op Winstons schouder. Bob kijkt met een half oog naar Joost, dit mag niet gebeuren, denkt hij. Hij zegt dat hij even weggaat en belt David op. "Ja, David.." "Hij begint steeds meer handelingen uittevoeren, dit gaat helemaal mis" .. David vertelt hem de dosering pijnstillers wat op te voeren en Meuskens accepteert zijn keuze en gaat terug naar binnen. "Joost ik moet even weg, er is iets mis met je dosering pijnstillers" en dan sluit hij de deur en Joost knippert met zijn ogen dat het goed is.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
..Wiston's ogen knipperen wat..maar hij wordt niet wakker....hij is in shock. Bob vertelt Joost dat Winston binnen nu en een uur wakker word, de pillen werken na 10 uur uit..
Esmeequote:Op donderdag 10 februari 2005 21:12 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur kijkt bedenkelijk...
"Een interessant voorstel, ik laat het wel weten als de bank akkoord is gegaan..."
Ondertussen opent Winston ze ogen...en er beweegt een arm. De arm gaat spastisch omhoog en weer omlaag....er komt een geluid uit de mond vanWinston..quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost hoort het en legt zijn hand op Winstons schouder. Bob kijkt met een half oog naar Joost, dit mag niet gebeuren, denkt hij. Hij zegt dat hij even weggaat en belt David op. "Ja, David.." "Hij begint steeds meer handelingen uittevoeren, dit gaat helemaal mis" .. David vertelt hem de dosering pijnstillers wat op te voeren en Meuskens accepteert zijn keuze en gaat terug naar binnen. "Joost ik moet even weg, er is iets mis met je dosering pijnstillers" en dan sluit hij de deur en Joost knippert met zijn ogen dat het goed is.
Dan komt er een arts bij Winston en hij word afgevoerd, ze dumpen hem langs de weg...Onderweg wordt Winston opgepikt door een bekende en zo is hij binnen een mum van tijd weer thuisquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ondertussen opent Winston ze ogen...en er beweegt een arm. De arm gaat spastisch omhoog en weer omlaag....er komt een geluid uit de mond vanWinston..
''Waar....z....z...z.it..ik?''
Hij komt naast zich en ziet Joost naast hem liggen'' Joost ben jij dat?''
Tara weet niet hoe ze moet reageren, blij of boos.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:18 schreef Beach het volgende:
Richard de Graaf
Richard zit nu al weken in de kelder, dankzij een oude vriend van hem heeft hij zichzelf in leven weten te houden, de rust is wedergekeerd in Fokdam en hij besluit zijn zus Tara een bezoek te brengen. Hij loopt door Fokdam, een gure wind waait door zijn haren. Dan staat hij voor huize Kolthof en belt aan. Tara doet open en na weken staan de twee weer oog in oog met elkaar.
Arthur geeft Esmee een hand.Wat mij betreft wel...quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:14 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee
Esmee is blij met het voorstel en strekt haar hand naar Arthur.
Is de strijdbijl dan eindelijk begraven ?
Joost ziet dat Meuskens weer terugkomt en dat hij de pijnstillers verhoogt. Joost wil schreeuwen dat het niet goed is en als hij ziet dat Meuskens zijn mobiel afgaat en hij de naam David ziet staan, weet hij genoeg. Hij probeert te schreeuwen maar er komt geen geluid uit. Meuskens, zijn therapeut werkt samen met David Lebeau.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan komt er een arts bij Winston en hij word afgevoerd, ze dumpen hem langs de weg...Onderweg wordt Winston opgepikt door een bekende en zo is hij binnen een mum van tijd weer thuis![]()
"Hier ben ik dan. Heb je me gemist?"quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara weet niet hoe ze moet reageren, blij of boos.
Tara omhelst Richard maar is ook boos op hem
Hier ben ik dan!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
"Hier ben ik dan. Heb je me gemist?"
"Ik kan er ook niks aan doen. Ik hou nog steeds heel veel van je. De gedachte dat je hier zou staan hield me op de been."quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hier ben ik dan!
Ben jij wel helemaal goed wijs!!!
Jij bent weken lang weg geweest en nu hier ben ik dan
Tara's tranen komen voor een uit haar ogen stromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |