abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25012426
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

Marjolein kijkt geïriteerd op van haar papieren.....

ze zucht en kijkt boos naar David...

"ben je doof...? " "ik heb het toch gezegd dag David..."

ze gaat weer verder met lezen en kijkt stiekem naar Davids reactie.....
Dit gaat helemaal fout, ze geeft het geld toch niet maar ik heb geen andere keuze, denkt David.
"Oke, je mag mee" "Nou je zin?"
pi_25012441
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef Nano het volgende:
"Ja,maar nu zijn er een heleboel artsen die ook alles doen om haar te beschermen.Je bent de liefste broer die ze zich kan wensen maar je kan nu niet bij haar zijn.Ze is in goede handen en je hoeft haar nergens voor te beschermen nu."Ze veegt de tranen uit Cody's gezicht en geeft hem een kus.
Ik kan dit niet zegt Cody echt niet Ik wil nu terug naar huis
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25012464
Winston rent door de weilanden waar hij zich begeeft...de uitgestrekte velden om zich heen!! Hij rent en rent..!!hij heeft zijn voet weer, hoe het is gekomen weet hij ook niet maar hij heeft ze voet weer en daar gaat het om! Winston rent richt het noorden zuiden westen oosten!!Maar het enigste wat hij ziet is weiland....
Correct en tevens juist...
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:36:09 #154
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25012467
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:28 schreef Frey het volgende:
Patricia
Patricia gaat weer even langs bij Arthur. Ze heeft enkele vragen voor hem.
"Ik wil wel eens weten waarom Joost in een rolstoel zit en zo raar doet en waarom heb jij zo'n slechte band met Ralf?"
Arhur en Patricia gaan even zitten...

Arthur legt alles uit over Azië..Daarna vertelt hij waarom hij zo'n slechte band met Ralf heeft."Ja het botert gewoon niet zo tussen ons onze karakters botsen nogal weleens.."Dan neemt Arthur een slok van zijn drinken...
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:36:29 #155
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012474
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dit gaat helemaal fout, ze geeft het geld toch niet maar ik heb geen andere keuze, denkt David.
"Oke, je mag mee" "Nou je zin?"
Marjolein

"JA" ze leest gewoon door...
don't give me that fucking bullshit
pi_25012495
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:36 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

"JA" ze leest gewoon door...
David zucht een keer en trekt zijn jas weeraan en pakt zijn koffertje. "Woensdag om 7 uur ochtends vertrekken we, zorg dat je erbent" "En ik wacht niet op je, dus ik zal maar op tijd zijn!"
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:40:21 #157
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012546
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:

[..]

David zucht een keer en trekt zijn jas weeraan en pakt zijn koffertje. "Woensdag om 7 uur ochtends vertrekken we, zorg dat je erbent" "En ik wacht niet op je, dus ik zal maar op tijd zijn!"
Marjolein

Marjolein kijkt gemeen lachend op van haar papieren die voor zich liggen...

"ik maak me niet druk hoor, want ik heb het geld en niet jij dus ik heb de tickets, als ik jouw was....he"

"dag David...."

de deur valt dicht en ze kijkt naar de deur, ze haalt haar handen door haar haar....

"wat een onbeschofte lul.....als mijn vader..."
pi_25012585
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:40 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

Marjolein kijkt gemeen lachend op van haar papieren die voor zich liggen...

"ik maak me niet druk hoor, want ik heb het geld en niet jij dus ik heb de tickets, als ik jouw was....he"

"dag David...."

de deur valt dicht en ze kijkt naar de deur, ze haalt haar handen door haar haar....

"wat een onbeschofte lul.....als mijn vader..."
Wat een kutwijf is het toch, denkt David en verlaat dan het AZF. Hij loopt naar de auto, maar dan begint het te regenen. Boos stapt hij in en rijdt terug naar huis...
pi_25012637
"Dan ga jij toch lekker terug naar huis.Ik blijf hier.Ik weet dat ik niks kan doen voor haar!Nu niet!"

Cliffhanger
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:46:39 #160
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25012668
Esmee

Esmee gaat langs bij Arthur, als hij open doet, is hij verbaasd.
"Dat jij hier nog langs komt, wat is er?"

"Mag ik binnenkomen ?" vraagt Esmee "Ik kom met een voorstel.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25012686
Het was weer errug leuk
pi_25012743
Mijn verhaalijn is stom ik wil met iemand samen
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:51:30 #163
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012755
inderdaad

David&Marie lijntje is leuk
pi_25012810
Gooi ik er al meer met de pet naar?
pi_25012908
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:51 schreef haagse_elfje het volgende:
inderdaad

David&Marie lijntje is leuk
Jaa dat is een ijzersterkte verhaallijn.
pi_25012986
joah ben weer trug ^^
de groeten :P
pi_25013086
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:04 schreef Poezzy het volgende:
joah ben weer trug ^^
Hey poes!!
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:23:47 #168
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25013398
poesiemauw
pi_25013544
Gezellig weer poesjes in tha house!
pi_25013597
Poes is cool
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:38:51 #171
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25013725
here ktty kitty
pi_25013728
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Poes is cool
whaha
de groeten :P
pi_25014188
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:04 schreef Poezzy het volgende:
joah ben weer trug ^^
Jeej
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:53:04 #174
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25019402
nog ff voor de duidelijkheid

Hellaas ben ik er zowel vanavond als morgen niet, hiervoor mijn excuses, girls wanna go out...
pi_25025686
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:53 schreef haagse_elfje het volgende:

Hellaas ben ik er zowel vanavond als morgen niet, hiervoor mijn excuses, girls wanna go out...
Oke is goed, we hebben onze lijn de afgelopen dagen goed uitgewerkt. Maandag gaan we er wel mee verder.
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:43:19 #176
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25025807
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:53 schreef haagse_elfje het volgende:

ik begrijp je
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:48:20 #177
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25026639
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:34 schreef Orginial het volgende:

[..]

Oke is goed, we hebben onze lijn de afgelopen dagen goed uitgewerkt. Maandag gaan we er wel mee verder.
wij zijn zo fantastisch

lijn van Marie en David is echt top
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:03:16 #178
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25028306
Esmee

Ik wil je graag de aandelen aanbieden voor het AZF, heb je interesse ?
pi_25028307
Winston schrikt overeind...hij zweet en stapt uit zijn bed...hij loopt naar de badkamer en pakt een glas water....
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:05:42 #180
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25028355
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:03 schreef digispeed het volgende:
Esmee

Ik wil je graag de aandelen aanbieden voor het AZF, heb je interesse ?
Arthur

"Hmm vertel verder..."
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:07:15 #181
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25028375
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:05 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur

"Hmm vertel verder..."
Esmee

Ik wil van mijn aandelen af, ik heb het niet naar mijn zin en dacht aan jou, het is toch een beetje je levenswerk. Ik biedt ze je aan voor Euro 2.000.000. Dat bedrag zou je toch wel van de bank kunnen krijgen als je je huis als onderpand gebruikt. ?
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:08:16 #182
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25028395
De telefoon van Patricia gaat over en ze neemt op. Ze hoort dat de uitslag van de DNA test er al is.

Patricia
"Dat heeft Arthur vlug voor elkaar gekregen. Ik moet het Ralf en Babette vertellen."

Ralf stond achter Patricia en heeft het gehoord.

Ralf
"Dus de uitslag is er al? Mooi. Ik zal het Babette wel vertellen."

Patricia vindt dat goed en gaat naar de logeerkamer, die nu tijdelijk haar kamer is. Ralf gaat echter meteen naar het AZF en licht Babette helemaal niet in...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25028397
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:03 schreef bar_rel het volgende:
Winston schrikt overeind...hij zweet en stapt uit zijn bed...hij loopt naar de badkamer en pakt een glas water....
Joost kijkt naar Winston die eral zeker een twee dagen naast Joost zijn bed ligt te slapen. Het is goed van hem omm zich een beetje zorgen te maken, maar je kan ook overdrijven.

Dan komt Meuskens binnen. Joost probeert met zijn ogen te knipperen en Bob begrijpt dat hij Winston wakker moet maken. "Winston, wakker worden!" en hij schudt Winston heen en weer.
pi_25028442
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost kijkt naar Winston die eral zeker een twee dagen naast Joost zijn bed ligt te slapen. Het is goed van hem omm zich een beetje zorgen te maken, maar je kan ook overdrijven.

Dan komt Meuskens binnen. Joost probeert met zijn ogen te knipperen en Bob begrijpt dat hij Winston wakker moet maken. "Winston, wakker worden!" en hij schudt Winston heen en weer.
..Wiston's ogen knipperen wat..maar hij wordt niet wakker....hij is in shock. Bob vertelt Joost dat Winston binnen nu en een uur wakker word, de pillen werken na 10 uur uit..
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:12:08 #185
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25028474
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:07 schreef digispeed het volgende:

[..]

Esmee

Ik wil van mijn aandelen af, ik heb het niet naar mijn zin en dacht aan jou, het is toch een beetje je levenswerk. Ik biedt ze je aan voor Euro 2.000.000. Dat bedrag zou je toch wel van de bank kunnen krijgen als je je huis als onderpand gebruikt. ?
Arthur kijkt bedenkelijk...

"Een interessant voorstel, ik laat het wel weten als de bank akkoord is gegaan..."
pi_25028508
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:10 schreef bar_rel het volgende:

[..]

..Wiston's ogen knipperen wat..maar hij wordt niet wakker....hij is in shock. Bob vertelt Joost dat Winston binnen nu en een uur wakker word, de pillen werken na 10 uur uit..
Joost hoort het en legt zijn hand op Winstons schouder. Bob kijkt met een half oog naar Joost, dit mag niet gebeuren, denkt hij. Hij zegt dat hij even weggaat en belt David op. "Ja, David.." "Hij begint steeds meer handelingen uittevoeren, dit gaat helemaal mis" .. David vertelt hem de dosering pijnstillers wat op te voeren en Meuskens accepteert zijn keuze en gaat terug naar binnen. "Joost ik moet even weg, er is iets mis met je dosering pijnstillers" en dan sluit hij de deur en Joost knippert met zijn ogen dat het goed is.
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:14:31 #187
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25028517
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:12 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur kijkt bedenkelijk...

"Een interessant voorstel, ik laat het wel weten als de bank akkoord is gegaan..."
Esmee

Esmee is blij met het voorstel en strekt haar hand naar Arthur.
Is de strijdbijl dan eindelijk begraven ?
pi_25028550
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost hoort het en legt zijn hand op Winstons schouder. Bob kijkt met een half oog naar Joost, dit mag niet gebeuren, denkt hij. Hij zegt dat hij even weggaat en belt David op. "Ja, David.." "Hij begint steeds meer handelingen uittevoeren, dit gaat helemaal mis" .. David vertelt hem de dosering pijnstillers wat op te voeren en Meuskens accepteert zijn keuze en gaat terug naar binnen. "Joost ik moet even weg, er is iets mis met je dosering pijnstillers" en dan sluit hij de deur en Joost knippert met zijn ogen dat het goed is.
Ondertussen opent Winston ze ogen...en er beweegt een arm. De arm gaat spastisch omhoog en weer omlaag....er komt een geluid uit de mond vanWinston..
''Waar....z....z...z.it..ik?''
Hij komt naast zich en ziet Joost naast hem liggen'' Joost ben jij dat?''
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:16:18 #189
109180 Woelli
pi_25028558
Gwen
Gwen zit hopeloos naast het bed van haar aoptievader. Ze ziet dat het erg slecht met hem gaat.

Pap, ik weet niet of je me kunt horen. Jij zei altijd tegen mij dat ik mijn echte moeder nooit moest opzoeken, maar geloof me ze is een topvrouw en ze houd echt van me. En als der iets met jullie gebeurd is zij echt bereid om voor mij te zorgen.''
pi_25028590
Richard de Graaf
Richard zit nu al weken in de kelder, dankzij een oude vriend van hem heeft hij zichzelf in leven weten te houden, de rust is wedergekeerd in Fokdam en hij besluit zijn zus Tara een bezoek te brengen. Hij loopt door Fokdam, een gure wind waait door zijn haren. Dan staat hij voor huize Kolthof en belt aan. Tara doet open en na weken staan de twee weer oog in oog met elkaar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:18:46 #191
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25028600
Ralf is in het AZF en zegt dat Babette verhinderd is, maar dat hij de uitslag naar haar zal brengen. Ze gaan hier eerst niet mee akkoord, maar omdat Ralf de zoon van Arthur is, stemmen ze uiteindelijk in.

Ralf gaat op een rustig plekje zitten en maakt zijn envelop open. Hij leest rustig en... wordt woedend.
"Ik wist het! Het was gewoon weer de zoveelste truc van pa! Dat mens is NIET mijn moeder!"

Inderdaad, volgens de uitslag is het DNA van Ralf niet hetzelfde als dat van Patricia. Ralf maakt vervolgens ook de envelop van Babette open en wil deze bijna verscheuren, totdat hij de uitslag ziet.
"Wat is dit?!"

Ralf is sprakeloos. Babettes DNA komt wel overeen met dat van Patricia? Hij snapt er eerst niets van, maar aan de andere kant... Pa wilde niet dat hij de test zou doen, hij deed vreemd over mama en hij was nooit een echte vader voor hem...
Ralf stopt de uitslagen in zijn zak en vertrekt woedend naar huis: Hij wil een verklaring.
pi_25028612
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ondertussen opent Winston ze ogen...en er beweegt een arm. De arm gaat spastisch omhoog en weer omlaag....er komt een geluid uit de mond vanWinston..
''Waar....z....z...z.it..ik?''
Hij komt naast zich en ziet Joost naast hem liggen'' Joost ben jij dat?''
Dan komt er een arts bij Winston en hij word afgevoerd, ze dumpen hem langs de weg...Onderweg wordt Winston opgepikt door een bekende en zo is hij binnen een mum van tijd weer thuis
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:21:19 #193
109180 Woelli
pi_25028636
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:18 schreef Beach het volgende:
Richard de Graaf
Richard zit nu al weken in de kelder, dankzij een oude vriend van hem heeft hij zichzelf in leven weten te houden, de rust is wedergekeerd in Fokdam en hij besluit zijn zus Tara een bezoek te brengen. Hij loopt door Fokdam, een gure wind waait door zijn haren. Dan staat hij voor huize Kolthof en belt aan. Tara doet open en na weken staan de twee weer oog in oog met elkaar.
Tara weet niet hoe ze moet reageren, blij of boos.
Tara omhelst Richard maar is ook boos op hem
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:21:39 #194
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25028639
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:14 schreef digispeed het volgende:

[..]

Esmee

Esmee is blij met het voorstel en strekt haar hand naar Arthur.
Is de strijdbijl dan eindelijk begraven ?
Arthur geeft Esmee een hand.Wat mij betreft wel...
Arthur denkt in zichzelf, je dacht toch niet dat je van me af was....
pi_25028640
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Dan komt er een arts bij Winston en hij word afgevoerd, ze dumpen hem langs de weg...Onderweg wordt Winston opgepikt door een bekende en zo is hij binnen een mum van tijd weer thuis
Joost ziet dat Meuskens weer terugkomt en dat hij de pijnstillers verhoogt. Joost wil schreeuwen dat het niet goed is en als hij ziet dat Meuskens zijn mobiel afgaat en hij de naam David ziet staan, weet hij genoeg. Hij probeert te schreeuwen maar er komt geen geluid uit. Meuskens, zijn therapeut werkt samen met David Lebeau.
pi_25028663
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:21 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara weet niet hoe ze moet reageren, blij of boos.
Tara omhelst Richard maar is ook boos op hem
"Hier ben ik dan. Heb je me gemist?"
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:25:19 #197
109180 Woelli
pi_25028701
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:23 schreef Beach het volgende:

[..]

"Hier ben ik dan. Heb je me gemist?"
Hier ben ik dan!
Ben jij wel helemaal goed wijs!!!
Jij bent weken lang weg geweest en nu hier ben ik dan

Tara's tranen komen voor een uit haar ogen stromen
pi_25028702
Winston reageert onthust als hij te weten komt dat zijn moeder nog leeft.....
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:27:23 #199
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25028729
Ralf is weer thuis en heeft geen oog voor alle mensen in en om huize Kolthof, behalve voor zijn vader. Hij loopt meteen naar hem toe.

“Zo pa, daar ben ik dan weer. Raad eens? Ik heb toch een DNA test laten doen, achter jouw rug om. En wat blijkt? Patricia is helemaal niet mijn moeder, zoals ik al dacht. Maar weet je wat vreemd is? Babette is wel haar dochter! Jij deed altijd al vreemd over mama, je was nooit een vader voor me en ik mocht geen DNA test doen. Ik eis hier en nu een verklaring van jou!”
pi_25028741
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:25 schreef Woelli het volgende:

[..]

Hier ben ik dan!
Ben jij wel helemaal goed wijs!!!
Jij bent weken lang weg geweest en nu hier ben ik dan

Tara's tranen komen voor een uit haar ogen stromen
"Ik kan er ook niks aan doen. Ik hou nog steeds heel veel van je. De gedachte dat je hier zou staan hield me op de been."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')