abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24995676
Maandag is het Valentijn, handig om in SOP te stoppen.

Liefdeee
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:02:11 #102
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24995731
jeetje het zijn er nog wel veel zeg....
jij hebt het wel makkelijk he , 1 karakter weer hebben
ik hoop echt dat we ooit nog iemand kunnen strikken om Marie Jolijn te spelen, mja ach ik moet zeggen dat Marie mij wel bevalt alleen laat ik Babette en Marie teveel opelkaar lijken moet nog ff aan gewerkt worden!
don't give me that fucking bullshit
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:02:36 #103
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24995744
liefde
pi_24996207
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jeetje het zijn er nog wel veel zeg....
jij hebt het wel makkelijk he , 1 karakter weer hebben
ik hoop echt dat we ooit nog iemand kunnen strikken om Marie Jolijn te spelen, mja ach ik moet zeggen dat Marie mij wel bevalt alleen laat ik Babette en Marie teveel opelkaar lijken moet nog ff aan gewerkt worden!
Wie wordt de bitch?
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:30:32 #105
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24996738
ik denk Marie Jolijn
en Babette word softer of ze worden gewoon alle twee bitches
pi_24996773
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:30 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk Marie Jolijn
en Babette word softer of ze worden gewoon alle twee bitches
Welk personage vind je leuker om te spelen momenteel dan?
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:37:35 #107
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24997009
dat is een moeilijke vraag, ik vindt ze alle twee heel leuk, ik zie ze ook alle twee als een echte uitdaging Marjolein die natuurlijk nog heel veel dingen verborgen houdt en die niet zo goed weet wat ze wil...en Babette met haar familie vetes die eigenlijk langzamer hand haar eigen leven opbouwt maar als ik moet kiezen kies ik toch Babette omdat ik met haar begonnen ben, Marjolein is ook zeer zeker de moeite waard, ik vindt het alle twee een uitdaging!
pi_24997374
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:37 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is een moeilijke vraag, ik vindt ze alle twee heel leuk, ik zie ze ook alle twee als een echte uitdaging Marjolein die natuurlijk nog heel veel dingen verborgen houdt en die niet zo goed weet wat ze wil...en Babette met haar familie vetes die eigenlijk langzamer hand haar eigen leven opbouwt maar als ik moet kiezen kies ik toch Babette omdat ik met haar begonnen ben, Marjolein is ook zeer zeker de moeite waard, ik vindt het alle twee een uitdaging!
En je favoriete medespelers heb je natuurlijk met beide: Joost & David.
  woensdag 9 februari 2005 @ 09:33:10 #109
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25002058
pi_25006838
Is die tegenspeler zo leuk dan?Volgens mij mis ik een hoop.
  woensdag 9 februari 2005 @ 16:57:12 #111
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25008021
Ik ben der vanavond weer?
wie nog meer:P
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:43:49 #112
109180 Woelli
pi_25009516
Maar weet niet echt of ik goed oplet, Moet namelijk werkstuk maken.
pi_25010309
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiermee is dus ook meteen aangeduid dat Winston weer terugkeert in SOP..hoe lang is die weg geweest? Maar Winston arriveert natuurlijk nog niet meteen in Fokdam terug
Correct en tevens juist...
pi_25011393
Net het boek I never promished you a rose garden gelezen,Bar_rel?
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:43:41 #115
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25011447
we could be heroes
pi_25011481
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:41 schreef Nano het volgende:
Net het boek I never promished you a rose garden gelezen,Bar_rel?
Nee
pi_25011653
Start..
De wekker van David gaat af en geirriteerd slaat hem op de knop om de wekker te laten stoppen. "Hehe, dat lucht op" en hij draait zich weer om.

"Shit, dat is waar ook" en hij trekt snel zijn broek aan. "Ik moet naar het AZF om mijn plan te voorbereiden" en dan propt hij een boterham in zijn mond en loopt naar zijn auto en vertrekt richting het AZF.
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:56:53 #118
109180 Woelli
pi_25011733
Tara
Ey schat wat ga jij vandaag doen ik moet werken

Gwen
Ik ga met je mee naar het ziekenhuis ik ga naar me ouders.
pi_25011818
" Winston, wakker worden, Winston, wakker worden''

Winston wordt wakker door een vage, maar wel bekende stem. Hij zet zijn vuurtje weer aan gaat pakt een broodje uit zijn rugzak...hij kruipt weer naar binnen en haalt de koffie-zet-maker...
pi_25011833
Cody zit nog steeds op zijn kamer op Jamaica hij zit er nu al drie uur en staart doelloos voorzich uit.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:02:08 #121
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25011858
Marjolein

Marjolein ligt in de armen van Babette als haar wakker afgaat, ze draait zich voorzichtig om en drukt op het knoppie....dan draait ze zich weer om en kijkt naar Babette...

ze slaat voorzichtig de dekens terug, zodat Babette niet wakker, word, ze stapt uit bed en geeft Babette een kus op haar mond.......ze wil de kamer uitlopen als ze opeens bijna struikelt over een paar medische boeken.... ze schud lachend met haar hoofd....

ze loopt naar de keuken en zet de senseo aan...

"" zo eerst ff een bakkie...." ze leunt tegen het keukenblad en kijkt naar buiten waar de vogeltje fluiten
pi_25011898
Speelt voorlopig Meary Lebeau.
Meary loopt over straat.Ze kijkt hier en daar in een prullenbak..ondertussen rijdt er een politiewagen rond en ze zien Meary in de prullenbakken.Ze wordt aangehouden.Agent:"Mevrouw,u ziet er niet erg verzorgd uit.Waar komt u vandaan?".Meary antwoordt:"Ik woon nergens!" ze moet huilen,ze is depressief.
de groeten :P
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:09:01 #123
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25011926
Ralf zit op zijn kamer, als Patricia ineens binnen komt.

Ralf
"Kun je niet kloppen?"

Patricia
"Het spijt me. Ik wilde je alleen vragen, of je Winstons nummer misschien hebt. Ik wil hem graag spreken."

Ralf
"Lekker subtiel, via de telefoon. Maar goed..."

Ralf geeft Patricia een briefje met Winstons nummer en Patricia loopt weg...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25011933
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Orginial het volgende:
Start..
De wekker van David gaat af en geirriteerd slaat hem op de knop om de wekker te laten stoppen. "Hehe, dat lucht op" en hij draait zich weer om.

"Shit, dat is waar ook" en hij trekt snel zijn broek aan. "Ik moet naar het AZF om mijn plan te voorbereiden" en dan propt hij een boterham in zijn mond en loopt naar zijn auto en vertrekt richting het AZF.
Het is al ietwat laat en geirriteerd stapt David uit de auto. HIj pakt zijn koffer met documenten over zijn project in Jamaica en hij rent naar binnen. Daardoor knalt tegen Tara aan. Al zijn spullen vallen op de grond en David kijkt kwaad naar Tara. "Zeg, kun je niet uitkijken?"
pi_25011953
Lizzie klopt op de deur.Ze voelt aan de deurklink en merkt dat de deur open is.Ze gaat naast Cody op het bed zitten en slaat haar armen om zijn nek."Ik dacht dat Jamaica je wel tot rust zou brengen"Lizzie kijkt verveelt voor zich uit.Ze ziet een traan over Cody's wang lopen en veegt hem weg."Ik hou zo ontzettend veel van je!"
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:11:35 #126
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25011959
oepsie
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:11:43 #127
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25011962
Marjolein

Marjolein loopt fluitend het ziekenhuis in....ze groet de verpleegkundigen die langs lopen met een vriendelijke lach, kijkt haar ogen uit naar een patiente die naast haar staat op de lift te wachten...

"leuk rokje...en wat een benen" denkt ze lachend...

ze stapt in en drukt op knoppie 13...

pling de liftdeuren gaan open en loopt naar de balie....

"zijn er nog berichten voor me?? "
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:12:48 #128
109180 Woelli
pi_25011975
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:

[..]

Het is al ietwat laat en geirriteerd stapt David uit de auto. HIj pakt zijn koffer met documenten over zijn project in Jamaica en hij rent naar binnen. Daardoor knalt tegen Tara aan. Al zijn spullen vallen op de grond en David kijkt kwaad naar Tara. "Zeg, kun je niet uitkijken?"
Nee, ik doe dit zeker extra.
Kun jij neit uit kijken ofzo

Gwen kijkt er bij van, wat gebeurt hier
pi_25011985
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:11 schreef Nano het volgende:
Lizzie klopt op de deur.Ze voelt aan de deurklink en merkt dat de deur open is.Ze gaat naast Cody op het bed zitten en slaat haar armen om zijn nek."Ik dacht dat Jamaica je wel tot rust zou brengen"Lizzie kijkt verveelt voor zich uit.Ze ziet een traan over Cody's wang lopen en veegt hem weg."Ik hou zo ontzettend veel van je!"
''Ik wil terug '' Snikt Cody ik wil naar mijn zusje nu ze heeft me nodig ik ben helemaal niet in de stemming om vakantie te vieren '' En hij staat op.
Do it again now
pi_25011992
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:12 schreef Woelli het volgende:

[..]

Nee, ik doe dit zeker extra.
Kun jij neit uit kijken ofzo

Gwen kijkt er bij van, wat gebeurt hier
"Wat sta je nou te kijken,snotneus" "Je zou me liever helpen met opruimen in plaats van zo dom te staan kijken" ..

"Als ik hier nog hoofd SEH was he, dan had ik je meteen ontslagen"
pi_25012005
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:04 schreef Poezzy het volgende:
Speelt voorlopig Meary Lebeau.
Meary loopt over straat.Ze kijkt hier en daar in een prullenbak..ondertussen rijdt er een politiewagen rond en ze zien Meary in de prullenbakken.Ze wordt aangehouden.Agent:"Mevrouw,u ziet er niet erg verzorgd uit.Waar komt u vandaan?".Meary antwoordt:"Ik woon nergens!" ze moet huilen,ze is depressief.
Meary wordt meegenomen naar het bureau en word ondervraagd."Wat is uw naam?" wordt haar gevraagd.Meary is even stil.."Meary,Meary Lebeau.." de agent schrijft het op."Waar woont u?" vraagt hij vervolgens.Meary wordt kwaad."IK WOON NERGENS!" schreeuwt ze en ze staat op.De agent schrikt en direct komen er 2 andere agenten binnen.Meary gaat snel zitten."Is al goed." zegt de agent aan het tafeltje en de andere agenten gaan weg..
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:16:14 #132
109180 Woelli
pi_25012036
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:13 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Wat sta je nou te kijken,snotneus" "Je zou me liever helpen met opruimen in plaats van zo dom te staan kijken" ..

"Als ik hier nog hoofd SEH was he, dan had ik je meteen ontslagen"
Maar lieve schat, ik werk op gynocolegie. En Tara loopt samen met Gwen weg.
pi_25012049
Winston word wakker door een telefoontje...
''Met Winston..''
pi_25012052
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:16 schreef Woelli het volgende:

[..]

Maar lieve schat, ik werk op gynocolegie. En Tara loopt samen met Gwen weg.
David blijkt verontwaardige achter. "Het verwend nest!" en hij pakt al zijn spullen bij elkaar en loopt naar Marjolein toe. "Het wordt ook met de dag gekker hier"
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:19:20 #135
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012094
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:16 schreef Orginial het volgende:

[..]

David blijkt verontwaardige achter. "Het verwend nest!" en hij pakt al zijn spullen bij elkaar en loopt naar Marjolein toe. "Het wordt ook met de dag gekker hier"
Marjolein

knock knock

"Binnen" Marjolein kijkt op van haar bureau en ziet David binnen stappen...

"ow jij bent het..."
pi_25012095
Lizzie trekt hem terug op het bed.Ze gaat op haar hurken voor hem zitten."Ze heeft nu niks aan je!Als je nu naar haar toe gaat heeft dat helemaal geen zin.Ik denk ook niet dat je bij haar mag komen.Ze houdt van je en ik weet zeker dat ze elke dag aan je denkt,net als jij aan haar."
pi_25012138
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:19 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

knock knock

"Binnen" Marjolein kijkt op van haar bureau en ziet David binnen stappen...

"ow jij bent het..."
Wat enthousiaster mag ookwel trut, denkt hij inzichzelf maar zegt dit niet. "Marjolein, ik heb allemaal informatie over Jamaica gezocht en met een beetje mazzel kan ik er volgende week alnaartoe" "Heb je al na gedacht over het storten van het geld?" en hij houdt haar een foto van een Jamaicaans jongentje voor, die geen dak boven zijn hoofd heeft.
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:22:22 #138
109180 Woelli
pi_25012147
Gwen
Gwen gaat naar haar ouders toe. Haar ouder liggen bij elkaar op de kamer en het gaat nog slechter dan gister. Gwen blijft na een tijdje. Ze gaat daarnaar naar haar broertje.

Bij haar broertje op de kamer staat een dokter. Op het naam bordje staat ''Remco Witterveen''. Gwen vraagt aan dokter Witterveen hoe het gaat.
En gelukkig voor Gwen. Met haar broertje gaat alles goed. Als dit zo door gaat mag die volgende week terug naar huis.
pi_25012169
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:19 schreef Nano het volgende:
Lizzie trekt hem terug op het bed.Ze gaat op haar hurken voor hem zitten."Ze heeft nu niks aan je!Als je nu naar haar toe gaat heeft dat helemaal geen zin.Ik denk ook niet dat je bij haar mag komen.Ze houdt van je en ik weet zeker dat ze elke dag aan je denkt,net als jij aan haar."
''Ik weet het maar zins dat ze is geboren zijn we elke dag samen geweest ik doe alles om haar te beschermen en nu kan het niet ''
Do it again now
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:23:30 #140
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25012172
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:
Winston word wakker door een telefoontje...
''Met Winston..''
Patricia heeft een lang gesprek met Winston, als hij na een tijd ineens ophangt. Patricia komt wat later Ralfs kamer weer binnen. Ze kijkt teleurgesteld.

Ralf
"Ging het zo slecht?"

Patricia
"Helaas wel... Hij was eerst een beetje geschokt en na het hele verhaal maakte hij duidelijk niets met mij te maken te willen hebben."

Ralf
"Hoe komt dat?"

Patricia
"Ik had vroeger veel moeite met Winston. Ik ging altijd meer om met Babette, hoe verkeerd het ook is. Winston kon in mijn ogen niets goed doen en ik sloeg hem zelfs. We zijn daardoor uit elkaar gegroeid. Ik heb nog een behandeling gehad, maar het was te laat. Hij heeft me het nooit vergeven."

Patricia wil Ralf omhelzen, maar Ralf duwt haar weg.

Ralf
"Rustig aan! Ik wil eerst die uitslag afwachten. Gelukkig heeft pa tenminste nog goede contacten, waardoor de uitslag er snel zal zijn. Doet hij tenminste nog iets goed. Hij bekommert zich nooit om mij."

Patricia schrikt een beetje en gaat dan weer weg.
pi_25012187
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:14 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Meary wordt meegenomen naar het bureau en word ondervraagd."Wat is uw naam?" wordt haar gevraagd.Meary is even stil.."Meary,Meary Lebeau.." de agent schrijft het op."Waar woont u?" vraagt hij vervolgens.Meary wordt kwaad."IK WOON NERGENS!" schreeuwt ze en ze staat op.De agent schrikt en direct komen er 2 andere agenten binnen.Meary gaat snel zitten."Is al goed." zegt de agent aan het tafeltje en de andere agenten gaan weg..
De agent gaat voorzichtig verder."Hoe oud bent u?" "41" antwoord Meary."Heeft u famillie?" Er rolt een traan over Meary`s wang."Ja.." "Kinderen?" Meary word een beetje chagrijnig van al dat gevraag."J-ja.." "Weet u waar ze verblijven?" "Nee,eerst wel.." zegt ze een beetje geïrriteerd.De agent voelt dat het teveel voor haar wordt,en ze wordt naar een opvang voor daklozen gebracht."Morgen vragen we verder.." zegt de agent.
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:24:23 #142
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012198
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:

[..]

Wat enthousiaster mag ookwel trut, denkt hij inzichzelf maar zegt dit niet. "Marjolein, ik heb allemaal informatie over Jamaica gezocht en met een beetje mazzel kan ik er volgende week alnaartoe" "Heb je al na gedacht over het storten van het geld?" en hij houdt haar een foto van een Jamaicaans jongentje voor, die geen dak boven zijn hoofd heeft.
Marjolein

Marjolein kijkt naar de foto en van de foto naar David's gezicht....

"he dit is een afrikaans jongetje.....hij is te donker om Jamaicaans te zijn...."

ze schud haar hoofd..... en leunt achterover.. "nice try..."

ze kijkt David even aan en denkt wat een hufter is het....

"je weet mijn voorwaarden he....."
pi_25012255
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:24 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

Marjolein kijkt naar de foto en van de foto naar David's gezicht....

"he dit is een afrikaans jongetje.....hij is te donker om Jamaicaans te zijn...."

ze schud haar hoofd..... en leunt achterover.. "nice try..."

ze kijkt David even aan en denkt wat een hufter is het....

"je weet mijn voorwaarden he....."
Shit mislukt, denkt David. "Ja ik weet ook niet van wie dat jongentje afstamt hoor" en dan verfrummelt hij de foto.

Kutwijf, ze heeft me door, denkt hij.

"Ik weet je voorwaarden, maar je kan Babette niet alleen laten, als je echt wil helpen geef je me dat geld!"
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:28:10 #144
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25012276
Patricia
Patricia gaat weer even langs bij Arthur. Ze heeft enkele vragen voor hem.
"Ik wil wel eens weten waarom Joost in een rolstoel zit en zo raar doet en waarom heb jij zo'n slechte band met Ralf?"
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:28:10 #145
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012278
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:

[..]

Shit mislukt, denkt David. "Ja ik weet ook niet van wie dat jongentje afstamt hoor" en dan verfrummelt hij de foto.

Kutwijf, ze heeft me door, denkt hij.

"Ik weet je voorwaarden, maar je kan Babette niet alleen laten, als je echt wil helpen geef je me dat geld!"
Marjolein

ze schud lachend haar hoofd....

"dan niet...dag david, je weet waar de deur zit..."

ze gaat verder met haar papieren te lezen die voor haar liggen.....
pi_25012307
"Ja,maar nu zijn er een heleboel artsen die ook alles doen om haar te beschermen.Je bent de liefste broer die ze zich kan wensen maar je kan nu niet bij haar zijn.Ze is in goede handen en je hoeft haar nergens voor te beschermen nu."Ze veegt de tranen uit Cody's gezicht en geeft hem een kus.
pi_25012317
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Patricia heeft een lang gesprek met Winston, als hij na een tijd ineens ophangt. Patricia komt wat later Ralfs kamer weer binnen. Ze kijkt teleurgesteld.

Ralf
"Ging het zo slecht?"

Patricia
"Helaas wel... Hij was eerst een beetje geschokt en na het hele verhaal maakte hij duidelijk niets met mij te maken te willen hebben."

Ralf
"Hoe komt dat?"

Patricia
"Ik had vroeger veel moeite met Winston. Ik ging altijd meer om met Babette, hoe verkeerd het ook is. Winston kon in mijn ogen niets goed doen en ik sloeg hem zelfs. We zijn daardoor uit elkaar gegroeid. Ik heb nog een behandeling gehad, maar het was te laat. Hij heeft me het nooit vergeven."

Patricia wil Ralf omhelzen, maar Ralf duwt haar weg.

Ralf
"Rustig aan! Ik wil eerst die uitslag afwachten. Gelukkig heeft pa tenminste nog goede contacten, waardoor de uitslag er snel zal zijn. Doet hij tenminste nog iets goed. Hij bekommert zich nooit om mij."

Patricia schrikt een beetje en gaat dan weer weg.
Winston knikt en begrijpt echt niks meer van de wereld..
''Het liefst leef ik in een wereld waar alles nep is, maar gewoon een grote droom! een prachtige droom!!''

Winston staat op en realiseert zich dat het niet zo is.Winston beseft ook nog niet dat hij op is gestaan terwijl hij helemaal geen voet meer heeft..dan kijkt Winston naar beneden en ziet dat alletwee zijn voeten er nog zitten...
pi_25012341
*Bart*

*op weg zijn geld weg te brengen naar zijn pooie en plotseling klapt zijn bandr*
''Shit , me band is lek ''
*kijk naar band *
''Wie gooit er nou weer een spijker op de wg''
''Ik zal dan maar bij het dichtbijzijnste huis moeten aanbellen ''
pi_25012345
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

ze schud lachend haar hoofd....

"dan niet...dag david, je weet waar de deur zit..."

ze gaat verder met haar papieren te lezen die voor haar liggen.....
Shit, ik heb haar nodig, denkt hij inzichzelf en hij gaat terug. "Sorry het spijt me, ik snap dat je meewilt" "Maar het kan echt niet, Babette zal zich verraden voelen.."
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:33:06 #150
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25012403
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:30 schreef Orginial het volgende:

[..]

Shit, ik heb haar nodig, denkt hij inzichzelf en hij gaat terug. "Sorry het spijt me, ik snap dat je meewilt" "Maar het kan echt niet, Babette zal zich verraden voelen.."
Marjolein

Marjolein kijkt geïriteerd op van haar papieren.....

ze zucht en kijkt boos naar David...

"ben je doof...? " "ik heb het toch gezegd dag David..."

ze gaat weer verder met lezen en kijkt stiekem naar Davids reactie.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')