abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24992559
Lizzie en Cody hebben Hailie in de kinderwagen gelegd en lopen een eindje.Ze kijken in een paar winkeltjes en eten wat.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:13:21 #52
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24992585
Tara

Tara gaat Gwen zoeken maar weet niet waar ze is. Ze ziet daar wel Remco weer staan en Tara springt snel in de lift.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:17:51 #54
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24992648
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

Shit, dit is niet de bedoeling denkt David inzichzelf. "Denk er eens goed over na, zoals je net al vertelde hoorde ik dat je een vriendin had, je kan haar niet zomaar achterlaten" en dan vertelt hij meer over Jamaica en de problemen van het land. "Als ik jou was zou ik naar je hart luisteren, dat zegt dat je bij Babette, zou heet ze toch? moet blijven!" "Maar ik weet ook dat jij graag die mensen in Jamaica wil gaan helpen, maar dat kan ook op een andere manier.. " Marjolein kijkt hem weer vragend aan. "Ja, kijk nou niet zo raar, je weet wel wat ik bedoel" "Geld storten.." zegt David.
Marjolein

Marjolein schuift haar stoel naar achteren en staat op, ze leunt voorover dichtbij David's gezicht...ze kijkt hem strak aan....

"luister of ik ga mee.... of je kan je reisje zelf geaan betalen...."

ze begint weg te lopen maar draait zich opeens om en loopt weer terug ze staat voor hem...

"nog iets, mijn privé leven gaat jou geen flikker aan.....als ik merk dat jij je in mijn privé leven gaat mengen dan kan je helemaal naar het geld fluiten..."

ze kijkt hem ijskoud aan...

"begrepen.....je hebt 24 uur de tijd om je antwoord te geven..."

ze loopt met opgeheven hoofd weg....
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:18:45 #55
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24992662
Patricia

Patricia loopt naar Arthur.
"Dus je wilt dat ik met Babette een DNA test doe? Waarom juist zij?"
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:20:24 #56
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24992690
Babette

Babette zit op de stoel, ze kijkt naar de grond....ze weet niet zo goed wat ze moet zeggen....
Iedereen zwijgt...er heerst doodse stilte in het huis en ze kijkt voorzichtig op....
pi_24992709
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

Marjolein schuift haar stoel naar achteren en staat op, ze leunt voorover dichtbij David's gezicht...ze kijkt hem strak aan....

"luister of ik ga mee.... of je kan je reisje zelf geaan betalen...."

ze begint weg te lopen maar draait zich opeens om en loopt weer terug ze staat voor hem...

"nog iets, mijn privé leven gaat jou geen flikker aan.....als ik merk dat jij je in mijn privé leven gaat mengen dan kan je helemaal naar het geld fluiten..."

ze kijkt hem ijskoud aan...

"begrepen.....je hebt 24 uur de tijd om je antwoord te geven..."

ze loopt met opgeheven hoofd weg....
"Verdomme, dit gaat helemaal mis" en hij smijt kwaad al het bestek van de tafel op de grond. Hij toetst het nummer van Bob in. "Bob, David hier" " Ik kom even langs en je zorgt dat er je bent" en dan hangt hij op.

Een ober komt naast hem staan. "Wat moet je?" vraagt hij geirriteerd. "Meneer, u gooit zomaar bestek van de kantine op de grond en.." "Wat?!" schreeuwt David. "Ga jij mij nou vertellen wat ik wel en niet mag doen en laten?" "Waar is je baas, mannetje?" "Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jij ontslagen wordt" en dan vertrekt ook hij, op weg naar Meuskens.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:24:06 #58
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24992737
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:18 schreef Frey het volgende:
Patricia

Babette

Als Babette opkijkt ziet ze haar moeder naar haar vader lopen...

ze staat op en gaat naast Patricia staan.....ze legt haar hand op haar moeders mond...

"sssttt..." ze begint ongeduldig op de grond te tikken met haar linker voet...
ze wijst met haar rechtervinger naar Arthur...

"wie zegt dat ik dat wil..."

"ik heb nog geen toestemming gegeven, toen ik voor het laatst checkte was dit nog steeds mijn eigendom.." ze wijst naar haar eigen lichaam

ze draait zich om naar Patricia.... "en jij he..."

Haar adem stokt als ze haar moeder diep in haar ogen aankijkt...
pi_24992770
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Verdomme, dit gaat helemaal mis" en hij smijt kwaad al het bestek van de tafel op de grond. Hij toetst het nummer van Bob in. "Bob, David hier" " Ik kom even langs en je zorgt dat er je bent" en dan hangt hij op.

Een ober komt naast hem staan. "Wat moet je?" vraagt hij geirriteerd. "Meneer, u gooit zomaar bestek van de kantine op de grond en.." "Wat?!" schreeuwt David. "Ga jij mij nou vertellen wat ik wel en niet mag doen en laten?" "Waar is je baas, mannetje?" "Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jij ontslagen wordt" en dan vertrekt ook hij, op weg naar Meuskens.
Als hij bij Bob Meuskens binnenkomt zit Bob al te wachten. "Nou, heb je nog nieuws over Joost?" vraagt hij meteen op de man af. "Nou eh, nee!" zegt Bob zacht. "Wat?!" "Helemaal geen nieuws!?" "Waar betaal ik jouw eigenlijk voor?" "Ik betaal jouw om Joost te observeren zodat ik weet hoelang ik nog veilig ben hier ja!" "Maar je hebt geluk, ik vertrek naar Jamaica" "Maar jij blijft Joost wel in de gaten houden, want als er ook maar iets gebeurd waardoor hij naar de politie stapt met zijn verhaal, hang jij!" en dan pakt David zijn jas weer en geeft Bob Meuskens een schouderklopje. "Succes, jongen" en dan valt de deur in het slot, een Meuskens achterlatende met gemengde gevoelens.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:26:30 #60
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24992791
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:13 schreef Woelli het volgende:
Tara

Tara gaat Gwen zoeken maar weet niet waar ze is. Ze ziet daar wel Remco weer staan en Tara springt snel in de lift.
Tara
Tara komt uit de lift en gaat Gwen zoeken. Tara vind een al snel een huilende Gwen. Tara troost haar.
''Wat is er lieverd?''

Gwen
Gwen verteld snikkend dat haar ouders 50% kans om het te overleven
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:30:47 #61
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24992842
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:18 schreef Frey het volgende:
Patricia

"Waarom niet, moet toch 1 van hun kiezen....laten we alsjeblieft niet zo moeilijk erover doen!"
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_24992855
David zit thuis op de bank en maakt wat eten klaar. Hij kijkt naar een aantal foto`s in een oud album. "Iris,Cody,Joost,Lizzie,Hailie.." "Jullie moeten boeten wat voor jullie wat me hebben aangedaan"

"Iris en Cody doordat ze me hebben aangegeven"
"Joost omdat hij mijn geld heeft gestolen en me kan aangeven"
"Lizzie omdat ze Tommy vermoord heeft.."
"En Hailie had nooit geboren moeten worden, ik wil een kleinzoon geen waardeloos wijf" en hij verscheurt de foto die hij van Hailie heeft weten te bemachtigen.

Hij gaat achter de computer zitten en print wat informatie uit over Jamaica en verzint een zogenaamd project.

"Het is tijd voor actie.." en hij pakt zijn jas en gaat op weg naar Marjolein.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:32:31 #63
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24992873
Marjolein

Marjolein stapt de lift in, haar gedachten dwalen af naar Babette, ze weet niet wat ze moet denken, ze legt haar handen op haar gezicht en leunt met haar hoofd tegen de koele wand van de lift..ze kijkt om zich heen de lift is leeg...

ze ziet Babette's gezicht voor zich...ze zucht..allerlei gedachtes gaan door haar hoofd..

"waar ben ik mee bezig" denkt ze er vormen tranen in haar ogen

"pling" de lift stopt, de deuren gaan open ze stapt uit en groet de verpleegkundigen die instappen...
ze loopt met grote stappen naar haar kantoor, ze hoort niets ze ziet niets....

ze staat voor haar deur, ze stapt naar binnen en doet de deur weer dicht, ze gaat achter haar bureau zitten en pakt de telefoon.....ze toetst het nummer die ze het beste kent bij naam...

"Babette" fluistert ze....
"
tuut tuut tuut
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:33:30 #64
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24992891
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:30 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Waarom niet, moet toch 1 van hun kiezen....laten we alsjeblieft niet zo moeilijk erover doen!"
Patricia

"Ik vind... dat we het maar moeten doen. Arthur, kun jij er voor zorgen dat we straks nog een test kunnen doen?"
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:34:28 #65
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24992904
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:30 schreef Perrow het volgende:

[..]

Babette

Babette staart voor zich uit, ze voelt haar telefoon in haar broek trillen....ze neemt niet op...

"waarom laat je Ralf het niet doen...we zijn toch broer en zus? "
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:35:18 #66
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24992919
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Patricia

"Ik vind... dat we het maar moeten doen. Arthur, kun jij er voor zorgen dat we straks nog een test kunnen doen?"
"Ja is goed, ik regel het wel even..."
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_24992922
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:11 schreef Nano het volgende:
Lizzie en Cody hebben Hailie in de kinderwagen gelegd en lopen een eindje.Ze kijken in een paar winkeltjes en eten wat.
Cody is nog steeds een beetje stil ''Eigelijk vind ik dit niet eerlijk Iris zit daar in Belgie en ik zit hier in Jamaica '' Denkt Cody.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:37:21 #68
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24992947
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:34 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Babette

Babette staart voor zich uit, ze voelt haar telefoon in haar broek trillen....ze neemt niet op...

"waarom laat je Ralf het niet doen...we zijn toch broer en zus? "
Marjolein

steunt met een hand op tafel en in de andere hand heeft ze de telefoon...

tuut tuut...klik...dit is de Voicemail van Babette zoals je ziet neem ik niet op, dus spreek iets in en ik bel je zo snel mogelijk terug....doegggg!!

"Babette, ik ben het...bel me als je dit hoort..." ze hangt op en staart voor zich uit...
de tranen rollen over haar wangen.....
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:38:08 #69
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24992963
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:35 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Ja is goed, ik regel het wel even..."
Patricia

Patricia kijkt weer naar Babette.
"Luister... Ik weet dat het moeilijk is, maar... doe het voor je broers. Alsjeblieft, laten we gaan."
Ze kijkt weer naar Arthur.
"Is het gelukt?"
pi_24992986
Lizzie glimlacht en legt Hailie in Cody's armen."Wat gaan we vanavond eigenlijk doen?We kunnen een strandwandeling maken?"
pi_24992999
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:37 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein

steunt met een hand op tafel en in de andere hand heeft ze de telefoon...

tuut tuut...klik...dit is de Voicemail van Babette zoals je ziet neem ik niet op, dus spreek iets in en ik bel je zo snel mogelijk terug....doegggg!!

"Babette, ik ben het...bel me als je dit hoort..." ze hangt op en staart voor zich uit...
de tranen rollen over haar wangen.....
Als David binnekomt ziet hij meteen dat ze verdriet heeft. "Hey meissie, gaat het wel" en hij legt zijn arm om haar. "He, kom op!" "Zo ken ik jouw niet!"
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:41:23 #72
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24993016
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:38 schreef Frey het volgende:

[..]

Patricia

"Luister... Ik weet dat het moeilijk is, maar... doe het voor je broers. Alsjeblieft, laten we gaan."
"Is het gelukt?"
Arthur knikt..

"Ja het is gelukt, kom laten we meteen gaan.."
pi_24993024
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:39 schreef Nano het volgende:
Lizzie glimlacht en legt Hailie in Cody's armen."Wat gaan we vanavond eigenlijk doen?We kunnen een strandwandeling maken?"
''zeg jij het maar '' Antwoord Cody hij heeft geen zin om veel te praten en zit nog steeds diep in gedachten.
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:41:51 #74
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24993027
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:38 schreef Frey het volgende:

[..]

Patricia

"Is het gelukt?"
Babette

Babette begint haar geduld te verliezen....ze kijkt boos naar haar moeder...

PETS ze geeft een klap in haar moeders gezicht..

ze schrikt er zelf van en doet een stap achteruit.... "sorry" fluistert ze...

ze kijkt naar buiten en dan opeens weer naar haar ouders...ze slikt...

"goed...ik doet het, al is het enkel om te bewijzen dat jullie niet mijn ouders kunnen zijn..."

ze loopt weg....
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:44:54 #75
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24993062
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:40 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als David binnekomt ziet hij meteen dat ze verdriet heeft. "Hey meissie, gaat het wel" en hij legt zijn arm om haar. "He, kom op!" "Zo ken ik jouw niet!"
Marjolein

Marjolein rukt zich los uit zijn armen en staat op, ze staat met haar rug naar hem toe...

"wat moet je...?" ze slikt een paar keer en legt haar hand op haar gezicht...

"ik dacht dat wij alles besproken hadden"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')