Marjoleinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Shit, dit is niet de bedoeling denkt David inzichzelf. "Denk er eens goed over na, zoals je net al vertelde hoorde ik dat je een vriendin had, je kan haar niet zomaar achterlaten" en dan vertelt hij meer over Jamaica en de problemen van het land. "Als ik jou was zou ik naar je hart luisteren, dat zegt dat je bij Babette, zou heet ze toch? moet blijven!" "Maar ik weet ook dat jij graag die mensen in Jamaica wil gaan helpen, maar dat kan ook op een andere manier.. " Marjolein kijkt hem weer vragend aan. "Ja, kijk nou niet zo raar, je weet wel wat ik bedoel" "Geld storten.." zegt David.
"Verdomme, dit gaat helemaal mis" en hij smijt kwaad al het bestek van de tafel op de grond. Hij toetst het nummer van Bob in. "Bob, David hier" " Ik kom even langs en je zorgt dat er je bent" en dan hangt hij op.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
Marjolein schuift haar stoel naar achteren en staat op, ze leunt voorover dichtbij David's gezicht...ze kijkt hem strak aan....
"luister of ik ga mee.... of je kan je reisje zelf geaan betalen...."
ze begint weg te lopen maar draait zich opeens om en loopt weer terug ze staat voor hem...
"nog iets, mijn privé leven gaat jou geen flikker aan.....als ik merk dat jij je in mijn privé leven gaat mengen dan kan je helemaal naar het geld fluiten..."
ze kijkt hem ijskoud aan...
"begrepen.....je hebt 24 uur de tijd om je antwoord te geven..."
ze loopt met opgeheven hoofd weg....
Babettequote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:18 schreef Frey het volgende:
Patricia
Patricia loopt naar Arthur.
"Dus je wilt dat ik met Babette een DNA test doe? Waarom juist zij?"
Als hij bij Bob Meuskens binnenkomt zit Bob al te wachten. "Nou, heb je nog nieuws over Joost?" vraagt hij meteen op de man af. "Nou eh, nee!" zegt Bob zacht. "Wat?!" "Helemaal geen nieuws!?" "Waar betaal ik jouw eigenlijk voor?" "Ik betaal jouw om Joost te observeren zodat ik weet hoelang ik nog veilig ben hier ja!" "Maar je hebt geluk, ik vertrek naar Jamaica" "Maar jij blijft Joost wel in de gaten houden, want als er ook maar iets gebeurd waardoor hij naar de politie stapt met zijn verhaal, hang jij!" en dan pakt David zijn jas weer en geeft Bob Meuskens een schouderklopje. "Succes, jongen" en dan valt de deur in het slot, een Meuskens achterlatende met gemengde gevoelens.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Verdomme, dit gaat helemaal mis" en hij smijt kwaad al het bestek van de tafel op de grond. Hij toetst het nummer van Bob in. "Bob, David hier" " Ik kom even langs en je zorgt dat er je bent" en dan hangt hij op.
Een ober komt naast hem staan. "Wat moet je?" vraagt hij geirriteerd. "Meneer, u gooit zomaar bestek van de kantine op de grond en.." "Wat?!" schreeuwt David. "Ga jij mij nou vertellen wat ik wel en niet mag doen en laten?" "Waar is je baas, mannetje?" "Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jij ontslagen wordt" en dan vertrekt ook hij, op weg naar Meuskens.
Taraquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:13 schreef Woelli het volgende:
Tara
Tara gaat Gwen zoeken maar weet niet waar ze is. Ze ziet daar wel Remco weer staan en Tara springt snel in de lift.
"Waarom niet, moet toch 1 van hun kiezen....laten we alsjeblieft niet zo moeilijk erover doen!"quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:18 schreef Frey het volgende:
Patricia
Patricia loopt naar Arthur.
"Dus je wilt dat ik met Babette een DNA test doe? Waarom juist zij?"
Patriciaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:30 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Waarom niet, moet toch 1 van hun kiezen....laten we alsjeblieft niet zo moeilijk erover doen!"
Babettequote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:30 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Waarom niet, moet toch 1 van hun kiezen....laten we alsjeblieft niet zo moeilijk erover doen!"
"Ja is goed, ik regel het wel even..."quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Patricia
"Ik vind... dat we het maar moeten doen. Arthur, kun jij er voor zorgen dat we straks nog een test kunnen doen?"
Cody is nog steeds een beetje stil ''Eigelijk vind ik dit niet eerlijk Iris zit daar in Belgie en ik zit hier in Jamaica '' Denkt Cody.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:11 schreef Nano het volgende:
Lizzie en Cody hebben Hailie in de kinderwagen gelegd en lopen een eindje.Ze kijken in een paar winkeltjes en eten wat.
Marjoleinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:34 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette staart voor zich uit, ze voelt haar telefoon in haar broek trillen....ze neemt niet op...
"waarom laat je Ralf het niet doen...we zijn toch broer en zus? "
Patriciaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:35 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Ja is goed, ik regel het wel even..."
Als David binnekomt ziet hij meteen dat ze verdriet heeft. "Hey meissie, gaat het wel" en hij legt zijn arm om haar. "He, kom op!" "Zo ken ik jouw niet!"quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein
steunt met een hand op tafel en in de andere hand heeft ze de telefoon...
tuut tuut...klik...dit is de Voicemail van Babette zoals je ziet neem ik niet op, dus spreek iets in en ik bel je zo snel mogelijk terug....doegggg!!
"Babette, ik ben het...bel me als je dit hoort..." ze hangt op en staart voor zich uit...
de tranen rollen over haar wangen.....
Arthur knikt..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Patricia
Patricia kijkt weer naar Babette.
"Luister... Ik weet dat het moeilijk is, maar... doe het voor je broers. Alsjeblieft, laten we gaan."
Ze kijkt weer naar Arthur.
"Is het gelukt?"
''zeg jij het maar '' Antwoord Cody hij heeft geen zin om veel te praten en zit nog steeds diep in gedachten.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:39 schreef Nano het volgende:
Lizzie glimlacht en legt Hailie in Cody's armen."Wat gaan we vanavond eigenlijk doen?We kunnen een strandwandeling maken?"
Babettequote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Patricia
Patricia kijkt weer naar Babette.
"Luister... Ik weet dat het moeilijk is, maar... doe het voor je broers. Alsjeblieft, laten we gaan."
Ze kijkt weer naar Arthur.
"Is het gelukt?"
Marjoleinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als David binnekomt ziet hij meteen dat ze verdriet heeft. "Hey meissie, gaat het wel" en hij legt zijn arm om haar. "He, kom op!" "Zo ken ik jouw niet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |