Mail die troep geowon naar jezelf, en wie het wil hebben, forward je het naartoe.quote:Op maandag 11 april 2005 16:43 schreef kanaiken het volgende:
Ik dacht erover om een simpele gmail account te pakken met simpel wachtwoord, hierop grote bestanden zetten die in 10MB rartjes zijn verdeeld (dat moet toch wel lukken) en deze te gebruiken als een soortement van FTP, dus voor het publiek. Alleen is het probleem dat elke lul het dan ook kan verwijderen, kan ik hier iets tegen doen?
(geen moraalridders)
Ik dacht dus in combinatie met GMail Disk, en juist niet dat het elke keer verzonden moet worden.quote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Mail die troep geowon naar jezelf, en wie het wil hebben, forward je het naartoe.
Moeten hun wel gmail hebben, maargoed.
waarschijnlijk wel, maar dan moet ik eerst gaan zoeken hoe dat werkt.quote:Op maandag 11 april 2005 17:28 schreef frankium het volgende:
Kun je niet beter gewoon een FTP programma gebruiken en wat webspace?
Laat Gmail dan maar direkt vallen, dat werkt hier niet voor.quote:Op maandag 11 april 2005 17:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar dan moet ik eerst gaan zoeken hoe dat werkt.
Ik probeer gewoon de mogelijkheden uiten kijk of ook dit erbij hoort.
Dankjewelquote:Op maandag 11 april 2005 17:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Laat Gmail dan maar direkt vallen, dat werkt hier niet voor.
Zoek gewoon ergens webspace op.
Firefox heeft een aparte FTP extensie, die het goed doet, dan heb je verder ook geen programma`s meer nodig.
Gewoon even op een linkje uit dit topic klikken, er werken er nog genoegquote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Kan iemand mij ook even inviten?
waarom niet meteen pop3 ?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef stefimke het volgende:
Is er een manier om de Gmail Notifier automatisch in te laten loggen bij een Windows boot? Ik vind de popup die ik elke keer weer krijg nogal irritant.
Als je met deze vraag bedoelt hoe je van die 49 zo'n waslijst links maakt als hierboven: naar jezelf sturen. Invite jezelf en je krijgt zo'n linkje. Maar ik heb niet het idee dat er echt nog vraag naar isquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:02 schreef Sparco het volgende:
ik heb er nog 49 van 2 gig hoe doe ik die open links?
Meer mensen hier last van?quote:Server Error
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Nope, doet het gewoonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:29 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik krijg al een tijdje alleen dit nog maar wanneer ik in wil loggen:
[..]
Meer mensen hier last van?
pop3 (Post Office Protocol) is samen met smtp een protocol waarmee berichten van een server gehaalt worden en deze in je outlook (of een van de andere mail progs) terecht komenquote:
Heb ik ook last van...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:06 schreef Murray het volgende:
Ligt het aan mij of is Gmail de laatste tijd nogal traag?
Geen last van spam, heel af en toe iets dat in de spambox terechtkomt.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:58 schreef grunge-metal het volgende:
Zo even weer een flinke schop.
Ik heb de laatste tijd heel veel last van spam, echt niet meer normaal. Als ik 's ochtends m'n mail check zitten er zo'n 30 spam mailtjes in m'n gewone inbox.
En sommige mailtjes van mensen ontvang ik gewoon niet?!
Meer mensen dit probleem? Het kan mischien ook zijn dat ik zoveel spam krijg omdat ik een paar andere e-mail adressen (een paar van m'n eigen domein) naar m'n Gmail heb doorgestuurd, dat zou ik dan nog even moeten opzoeken...
Edit: Net ontving ik een mailtje die vrijdag al verstuurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |