Wow! Wat heerlijk voor je! Hoe is je dat in godsnaam gelukt?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Goed! En ik heb echt een fantastische kamer gevonden in A'dam. Echt 10 min van de VU en 5 min van t Leidse. Hoe moooooi kan je het hebben. Dus ik ben helemaal gelukkig.
Dat waren de betere tijden idd! Het ideale team!quote:Op maandag 7 februari 2005 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh wat een tijden waren dat met inso, jogy,PR en die ene met die wenkbrauwen als mod!
*nostalgisch
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Wat heerlijk voor je! Hoe is je dat in godsnaam gelukt?
Wie heb je vermoord?.
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh wat een tijden waren dat met inso, jogy,PR en die ene met die wenkbrauwen als mod!
*nostalgisch
jup croup doet het leukquote:Op maandag 7 februari 2005 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat waren de betere tijden idd! Het ideale team!!
!
Maar Crou doet het nu ook okay hoor!
nee maar was die lijst op het laatst niet helemaal teruggereduceerd naar "hebben elkaar wel eens aangeraakt" ???quote:Op maandag 7 februari 2005 23:37 schreef Nouk het volgende:
Dat wist ik namelijk geeneens. Jullie wel?
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Nouk het volgende:
Ik zag in die lijst vanmiddag toen ik me aan t vervelen was dat Knut met Tessje heeft gesext?
Nostalgie is okay, BB!quote:Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jup croup doet het leuk!
maarja ik verlang nou eenmaal graag terug naar vroeger tijdenik weet nog wel dat zwets mod was ... oeh das te ver terug !
nouja maar hoe bevalt dat nou inso een leven ?
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nostalgie is okay, BB!
En een leven, tsja, het is wel leuk enzo, maar je hebt zo weinig tijd voor internet.!
Ik hoop het. Want dat beeld wat ik nu in m'n hoofd hebquote:Op maandag 7 februari 2005 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar was die lijst op het laatst niet helemaal teruggereduceerd naar "hebben elkaar wel eens aangeraakt" ???
Mooi he.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Inso wat een ranzige choco-foto in je fotoboek zeg!
Lekker voor je zeg! Dus je bent druk bezig met inpakken?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Nouk het volgende:
[..]. Via via via, hoe het allemaal is gegaan weet ik niet precies. Wat vaagjes
. Maar het belangrijkste is dat ik er nu iig in kan
.
.
Ja, alles uitzoeken enzo. Ik wist echt niet dat ik zoooveel troep had. Maarja, dit is dan wel weer leuk opruimenquote:Op maandag 7 februari 2005 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lekker voor je zeg! Dus je bent druk bezig met inpakken?
Dat is idd het betere opruimen! Kan je wel veel meenemen? Ofwel, hoeveel m2 heb je?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, alles uitzoeken enzo. Ik wist echt niet dat ik zoooveel troep had. Maarja, dit is dan wel weer leuk opruimen.
Echt weinig. 15m2 + eigen douche. Maar een vriendin van me zit een verdieping lager en die heeft er een grote keuken bij met een tafel enzo erin, dus die delen we dan gewoon als woonkamer. Maar ach, er past een tweepersoonsbed in en er is een koelkast, wat heb je nou nog meer nodigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is idd het betere opruimen! Kan je wel veel meenemen? Ofwel, hoeveel m2 heb je?
Precies, en echt handig dat je vriendin daar ook woont, dan kan je tenminste aan een tafel eten ipv met een bordje afhaalchinees op je bed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt weinig. 15m2 + eigen douche. Maar een vriendin van me zit een verdieping lager en die heeft er een grote keuken bij met een tafel enzo erin, dus die delen we dan gewoon als woonkamer. Maar ach, er past een tweepersoonsbed in en er is een koelkast, wat heb je nou nog meer nodig.
Preciesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies, en echt handig dat je vriendin daar ook woont, dan kan je tenminste aan een tafel eten ipv met een bordje afhaalchinees op je bed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |