Het zou geen reet uit mogen maken inprincipe....quote:Op maandag 7 februari 2005 20:08 schreef Romius het volgende:
Weet iemand dat toevallig,van de week krijg ik m'n nieuwe gsxr750. Is het verstandig om 'm eerst in te rijden met de fabrieksdemper, of kan al direct een open demper worden geplaatst?
Waar jij je beter bij voelt.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:08 schreef Romius het volgende:
Weet iemand dat toevallig,van de week krijg ik m'n nieuwe gsxr750. Is het verstandig om 'm eerst in te rijden met de fabrieksdemper, of kan al direct een open demper worden geplaatst?
volgens mij was het iemand andersquote:Maar wat betreft Patricks reactie die weer ondergesneeuwd wordt.. tis inderdaad tijd om een meet (ver) van te voren organiseren.
tja, misschien wel, misschien niet, moeilijk idd.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:14 schreef Didiot het volgende:
M'n zwager denkt dat een seatcover mooi staat op m'n SV650N... Zelf weet ik het zo net nog niet
Vind het niet echt een accesoire voor een naked om eerlijk te zijn...
Ook volgens mij heeft dat geen gevolgen voor je motor hoor,quote:Op maandag 7 februari 2005 20:08 schreef Romius het volgende:
ik zeg: weeeelquote:Op maandag 7 februari 2005 20:17 schreef Romius het volgende:
tja, misschien wel, misschien niet, moeilijk idd.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 februari 2005 20:14 schreef Didiot het volgende:
M'n zwager denkt dat een seatcover mooi staat op m'n SV650N... Zelf weet ik het zo net nog niet
Is er niet een mooi aftermarket stuurkuipje voor de SV te vinden?quote:Op maandag 7 februari 2005 20:14 schreef Didiot het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er niet een mooi aftermarket stuurkuipje voor de SV te vinden?Lijkt me een logischere optie dan een seatcover.
als je er meer naar kijkt, des te mooier ie wordt met seatcover, ik zou het ook doenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt wel
lekker spits kontje
![]()
ik zou het echt wel doen
Dat komt volgend jaar wel...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:24 schreef ZX9R het volgende:
Oh,
en die lelijke nummerplaathouder vervangen door iets heel erg kleins (dat je alleen de plaat nog maar ziet)
[afbeelding]
Jij vind zo'n ronde koplamp mooi?quote:
anders koopt ie geen nakedquote:Op maandag 7 februari 2005 20:26 schreef hollander172 het volgende:
Jij vind zo'n ronde koplamp mooi?Nah ja als jij er maar gelukkig mee bent.
![]()
anders koopt ie geen nakedquote:Op maandag 7 februari 2005 20:26 schreef hollander172 het volgende:
Jij vind zo'n ronde koplamp mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |