Het zou geen reet uit mogen maken inprincipe....quote:Op maandag 7 februari 2005 20:08 schreef Romius het volgende:
Weet iemand dat toevallig,van de week krijg ik m'n nieuwe gsxr750. Is het verstandig om 'm eerst in te rijden met de fabrieksdemper, of kan al direct een open demper worden geplaatst?
Waar jij je beter bij voelt.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:08 schreef Romius het volgende:
Weet iemand dat toevallig,van de week krijg ik m'n nieuwe gsxr750. Is het verstandig om 'm eerst in te rijden met de fabrieksdemper, of kan al direct een open demper worden geplaatst?
volgens mij was het iemand andersquote:Maar wat betreft Patricks reactie die weer ondergesneeuwd wordt.. tis inderdaad tijd om een meet (ver) van te voren organiseren.
tja, misschien wel, misschien niet, moeilijk idd.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:14 schreef Didiot het volgende:
M'n zwager denkt dat een seatcover mooi staat op m'n SV650N... Zelf weet ik het zo net nog niet
Vind het niet echt een accesoire voor een naked om eerlijk te zijn...
Ook volgens mij heeft dat geen gevolgen voor je motor hoor,quote:Op maandag 7 februari 2005 20:08 schreef Romius het volgende:
ik zeg: weeeelquote:Op maandag 7 februari 2005 20:17 schreef Romius het volgende:
tja, misschien wel, misschien niet, moeilijk idd.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 februari 2005 20:14 schreef Didiot het volgende:
M'n zwager denkt dat een seatcover mooi staat op m'n SV650N... Zelf weet ik het zo net nog niet
Is er niet een mooi aftermarket stuurkuipje voor de SV te vinden?quote:Op maandag 7 februari 2005 20:14 schreef Didiot het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er niet een mooi aftermarket stuurkuipje voor de SV te vinden?Lijkt me een logischere optie dan een seatcover.
als je er meer naar kijkt, des te mooier ie wordt met seatcover, ik zou het ook doenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt wel
lekker spits kontje
![]()
ik zou het echt wel doen
Dat komt volgend jaar wel...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:24 schreef ZX9R het volgende:
Oh,
en die lelijke nummerplaathouder vervangen door iets heel erg kleins (dat je alleen de plaat nog maar ziet)
[afbeelding]
Jij vind zo'n ronde koplamp mooi?quote:
anders koopt ie geen nakedquote:Op maandag 7 februari 2005 20:26 schreef hollander172 het volgende:
Jij vind zo'n ronde koplamp mooi?Nah ja als jij er maar gelukkig mee bent.
![]()
anders koopt ie geen nakedquote:Op maandag 7 februari 2005 20:26 schreef hollander172 het volgende:
Jij vind zo'n ronde koplamp mooi?
Anders post je even twee keer hetzelfde.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
anders koopt ie geen naked
Een ronde koplamp is niet echt geweldig, maar die vervangingskoplampen zijn zowaar vaak om te kotsenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij vind zo'n ronde koplamp mooi?Nah ja als jij er maar gelukkig mee bent.
![]()
niet precies hetzelfdequote:Op maandag 7 februari 2005 20:33 schreef hollander172 het volgende:
Anders post je even twee keer hetzelfde.
lelijk vind ik het niet maar mijn voorkeur gaat uit naar wat anders...ik heb die ronde koplampen al eens met een sjoppert vergelekenquote:Tsja, wat moet ik daar nou op zeggen?Hij heeft het wel gemeen met de oernaked natuurlijk. Of je een harleykoplamp mooi moet vinden is weer wat anders.
Mwah, moge duidelijk zijn hoe ik er over denk?quote:Op maandag 7 februari 2005 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lelijk vind ik het niet maar mijn voorkeur gaat uit naar wat anders...ik heb die ronde koplampen al eens met een sjoppert vergeleken
Eensz, maar laat Patm eerst maar eens een tijdje blij zijn met de motor zoals die nu is.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah, moge duidelijk zijn hoe ik er over denk?
Juist een lekker aggressief streetfightersnuitje staat zo'n naked wel.
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:43 schreef Didiot het volgende:
Ik heb er nooit last van gehad met lessen op de CB500(met lessen tot ca. 140 a 150 km p/h max gereden). Wel een keertje les gehad met windkracht 7 en herfstweer (beetje neerslag en zwaar grauw) en toen de snelweg op... dat was wel ruk... maar dat had ook ruk geweest op een gekuipte motor
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:19 schreef Youssef het volgende:
Ik had trouwens even gereden op die zx6r, maar ik merkte niet echt wat van dat kuipje![]()
Wat deed ik verkeerd, ik ging zelfs even helemaal op de tank liggen
![]()
Volgens mij moet ik eerste even op de Bandit rijden en dan op de zX6R voor ik dat verschil weer goed merk. Kan ook komen omdat ik een open helm had en mijn hoofd vastgevroren was natuurlijk
Neuh, de verwachting is er alles behalve dan dat ik 'm voor 5000 euro of hoger zo snel particulier kwijt benquote:Op maandag 7 februari 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
Beemer verkooptopic op M-F kon je toch wel openhouden inplaats van een slotje erop?
Toch nog verkopen aan iemand is toch alleen maar beter voor je korting..
Je kan nooit weten of er op het laatste moment nog iemand voor is.
Voorlopig ben jij alleen nog maar aan hetquote:Op maandag 7 februari 2005 23:32 schreef Youssef het volgende:
Oh, ik lees het al. Het komt erop neer dat ik uiteindelijk ga [afbeelding] en mijn broertje gaat![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:30 schreef Didiot het volgende:
Neuh, de verwachting is er alles behalve dan dat ik 'm voor 5000 euro of hoger zo snel particulier kwijt benEn korting? Van een fiets die al met ¤ 1.000,- korting wordt aangeboden zal je er weinig meer afgelult krijgen
Of hij had die al ingekocht wegens bonussystemen van importeursquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een handelaar heeft veel meer kosten dan een partikulier. Die inruil zit ergens in de prijs van je motor.
Een 2004 model heeft hij ws. ook heeeeel goedkoop in kunnen kopen.![]()
Toen ik ongeveer een jaar geleden mijn laatste lessen had in de hagel/regen/natte sneeuw had ik al besloten nooit maar dan ook nooit een motor te gaan rijden zonder kuip/ruit.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
Zal nu soms wel afzien worden qua weer en wind, maar vooral wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |