quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:30 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Motor: Kawasaki ZXR 750
Bouwjaar: 1993
Kleur: Zwart/paars
Kilometer: 59000 km
Prijs: ¤ 2950,-
Opmerkingen: 121 pk versie
alleen jammer van die kilometers![]()
Diezelfde zaak heeft ook deze staan voor ¤ 4350,-quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toen naar die zaak van 125cc (van vugt geloof ik) geweest voor precies hetzelfde type in dezelfde kleuren…werd voor me neus verkocht, waar ik toen niet blij mee was
maar later wel natuurlijk toen ik de motoren zag staan en de verhalen hoorde over deze zaak
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:48 schreef ZX9R het volgende:
Diezelfde zaak heeft ook deze staan voor ¤ 4350,-
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey MC'ers, dit is misschien wel intressant voor diegene die op circuit wil gaan rijden,
Hier klikken
volgens mij had ik al zoiets eerder gepost![]()
Dank je ik had hem ook gezien,quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:41 schreef ZX9R het volgende:
zet ik er speciaal voor Mercy een naaimachinegeluidproducerende brommer neer, reageert ie niet
Dit is hardstikke leuk joh!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey MC'ers, dit is misschien wel intressant voor diegene die op circuit wil gaan rijden,
Hier klikken
quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:00 schreef ZX9R het volgende:
Alleen al vanwege de geluideisen kan ik niet meedoen
geen leer, helm (D-sluitingquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:00 schreef ZX9R het volgende:Beschermende aaneenritsbare kledij (bij voorkeur leder), integraalhelm, handschoenen & laarzen zijn een must.
Raus ook , maar die wil er ook graag heen,quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dit is hardstikke leuk joh!!
Jammer dat ik mn rbw nog maar net heb![]()
Dat is geloof ik zo'n sluiting als Arai heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel erg interessant![]()
[..]
geen leer, helm (D-sluiting) en rugprotector verplicht
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
naaimachine geluid roeleert [afbeelding]
Zou ik dus ook wel willenquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus ook , maar die wil er ook graag heen,
is nu op mijn VFR aan het scheuren![]()
6 sessies van 20 minuten. Hebben ze leuk geregeld, als ik een motor had, en die al een tijdje zou bereden hebben was het zeker watquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier klikken
quote:
is ook voor beginners...maar of je het wilt doen met je nieuwe motor is een ander verhaalquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:30 schreef Youssef het volgende:
6 sessies van 20 minuten. Hebben ze leuk geregeld, als ik een motor had, en die al een tijdje zou bereden hebben was het zeker wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |