En ik neem ook wel zelf een zaklamp mee want shoufshouf reageert niet op zijn mail.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan neem ik deze keer geen cam mee,
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik merk tenminste dat Mercy overal met naam in staat en dat ik nog wel eens weggelaten wordt. Na een paar uur of een paar dagen vraagt dan iemand of ik dan eigenlijk ook mee ga. Net alsof ik een soort rugzak ben die Mercy al dan niet meeneemt. [afbeelding]
Maak er dan op z'n minst Raus-Mercy van
Damnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:19 schreef Faithz het volgende:
Kijk aan, bedankt!! Heb wel webspace maar vanaf het werk geen toegang
(heb de foto's bewust groot gelaten, kun je het beter zienEn iedereen heeft wel breedband toch
)
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwoah, met het verkeerde been uit bed gestapt denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat lekker zo te horen?
Ik neem ook een cam mee dus piccies zit wel goed.
staat ergens vast in een weilandquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:53 schreef hollander172 het volgende:Nog geen Youssef gezien, zeker verdwaald in de provincie.
Misschien belt hij nog wel met een tegenbodquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:Mooie, geschikte motor edoch een verkoper die niet meewerkt
(vraagt er 4250 voor, ik bood 3500.. maar hij wilde onder geen beding een tegenbod doen. Draaide er maar een beetje omheen.
Hopen dat paps en zoonliev toen wij weggingen even erover hebben gesproken
Als het maar geen meerjaren plan wordtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:15 schreef Didiot het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Youssef een motor heeft
Prrrrtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:15 schreef Didiot het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Youssef een motor heeft
quote:
Zei ik gister in de auto toch ook tegen je, zijn echte boeren en die kunnen best aardig handelen. Hij wilde ook pas na het nodige aandringen een tegenbod doen, hoewel, het was niet eens echt een tegenbod.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:53 schreef Youssef het volgende:
Kan me er uiteindelijk wel boos om maken. Wil die gast winst maken op zijn motor ofzo, maakt ie misbruik van het feit dat ik zo graag een motor wil? Waarom doet ie er tenminste niet iets vanaf.
We zoeken gewoon mee voor je.quote:Ach ja, ik weet nu iig zeker wat ik wil. Een zx6rDus ik heb nog best wat geduld...
3.500 is een mooi bod om mee te beginnen lijkt mij…als ie er dan uiteindelijk 3.700-3.800 voor krijgt is dat een hele mooie prijsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:Mooie, geschikte motor edoch een verkoper die niet meewerkt
(vraagt er 4250 voor, ik bood 3500.. maar hij wilde onder geen beding een tegenbod doen. Draaide er maar een beetje omheen.
Hopen dat paps en zoonliev toen wij weggingen even erover hebben gesproken
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:22 schreef hollander172 het volgende:
We zoeken gewoon mee voor je.
ZX6R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |