Upload adresje.. iemand?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon high mount uitlaatjes dus.
Waneer ga jij eens plaatjes spammen met je Ferrari ZX6R?
quote:
Ja. En morgen doet ie het niet meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaag werkt't weer. En zonder registratie, wel zo makkelijk.
http://www.imageshack.us/index.php
Mooi ding, mooie kleur eigenlijk wel,quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:19 schreef Faithz het volgende:
Kijk aan, bedankt!! Heb wel webspace maar vanaf het werk geen toegang
(heb de foto's bewust groot gelaten, kun je het beter zienEn iedereen heeft wel breedband toch
)
[afbeelding]
[afbeelding]
RB heeft ook idee in Kawasaki Z750quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:25 schreef ZX9R het volgende:
Kunnen we de Fok! MC niet beter omdopen naar de Kok! Kawa MC?
Er zijn nu wel heel veel kawarijders hier.
OPM, Hollander, en Makster op een ZXR400
Didiot op een KLX
Faithz en Ploderus op een ZX6R
ZX9R op een ZX9R en een Z750
Mis ik nu nog iemand buiten youssef omdat hij een 25kW ZX6R wil kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Mercy_symbol op 08-02-2005 11:54:16 ]
Ik hou ze nog ff zoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mooi ding, mooie kleur eigenlijk wel,
alleen kentekenplaathouder is wel heel erg groot,![]()
ga je er ook mooiere demper erop zetten ? ( ik bedoel 1 met meer herrie)
Nee. De echte oude voorloper van 25 jaar geleden!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:26 schreef Faithz het volgende:
Uuh piccie van je Z750?? (wel nieuw model toch?)![]()
Ziet er toch nog mooi uit, zelf opgeknapt?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee. De echte oude voorloper van 25 jaar geleden!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:32 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ziet er toch nog mooi uit, zelf opgeknapt?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is gewoon een familie van zondagsrijders, dus die dingen worden nooit echt goed gebruikt.
![]()
Die weet ik nog wel een paar te staan hier in de buurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:40 schreef Faithz het volgende:
Vriend van me wil dolgraag een z900 uit de jaren '70
Als je die nog een weet
Wat is er trouwens met je ZX9r gebeurd?
[ spoiler] tekst [ /spoiler]quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe maak je ook alweer een Spoiler ?
kan het in de FAQ niet meer vinden
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe maak je ook alweer een Spoiler ?
kan het in de FAQ niet meer vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat me daar serieus eens meer van weten, staat, prijs, contact, en waar?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die weet ik nog wel een paar te staan hier in de buurt.
Net zoals een Z1300 trouwens. (staat ook 1 bij jou in de buurt, vd Pol in Helmond)
Mijn ZX9R had verzakte cilinderbussen maar dat is gelukkig gerepareerd nu.
The ultimate superbike of the 70 'ties.quote:
Joop Noordhof Motorsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Laat me daar serieus eens meer van weten, staat, prijs, contact, en waar?
Thnx!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Joop Noordhof Motors
Rijksweg 15
9798 TD GAMERWOLDE
telefoon: 050-3021624
Volgens mij heeft hij er nog een paar staan in niet al te beste conditie.
Het zijn opknappers.
nope.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Geen website? (kon er geen vinden)
Hij was zijn tijd idd aardig vooruit als je de toenmalige Gixxers en Yamaha bekijkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor een motor van 17 jaar oud valt het model echt niet tegen vind ik,
was vast niet zo " gevaarlijk "als de huidige ZX10R
Volgens mij waren ze juist toen gevaarlijker omdat ze veel piekeriger hun vermogen afgaven, kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor een motor van 17 jaar oud valt het model echt niet tegen vind ik,
was vast niet zo " gevaarlijk "als de huidige ZX10R
Ik denk dat de Fireblade de eerste echt verraderlijke motor was, die is net van een generatie daarna.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:05 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij waren ze juist toen gevaarlijker omdat ze veel piekeriger hun vermogen afgaven, kan me vergissen hoor.
Ik zal proberen te komenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus ik ga vanavond alleen kou lijden ?![]()
aardig van je,quote:
Wauw, mooi hoor Faithz!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:19 schreef Faithz het volgende:
(heb de foto's bewust groot gelaten, kun je het beter zienEn iedereen heeft wel breedband toch
)
[afbeelding]
[afbeelding]
Lquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aardig van je,[afbeelding]
maar houd er wel rekening meer dat het voor mij maar 15 minuten rijden is en voor jou veel langer en dus ook kouder en hoe later je terug gaat hoe kouder,
en een bevroren moslim wil ik ook niet op mijn geweten hebben,![]()
Je gaat lekker zo te horen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:36 schreef hicham het volgende:
En mijn linkerachterknipperlicht doet het dus nog steeds niet. Net kom ik erachter dat mijn microfoon van mijn GSM het niet doet dus ik kan wel bellen maar niemand hoort me aan de overkantIk ben mijn sleuteltjes vanochtend kwijt geraakt, ik kon niet wakker blijven op school. Wat is dit !!!
![]()
Het is niet eens vrijdag de 13e
Youssef krijgt uiteraard wel mijn digicam mee, dus wel een groepsfoto maken keej ?
En ik neem ook wel zelf een zaklamp mee want shoufshouf reageert niet op zijn mail.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan neem ik deze keer geen cam mee,
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik merk tenminste dat Mercy overal met naam in staat en dat ik nog wel eens weggelaten wordt. Na een paar uur of een paar dagen vraagt dan iemand of ik dan eigenlijk ook mee ga. Net alsof ik een soort rugzak ben die Mercy al dan niet meeneemt. [afbeelding]
Maak er dan op z'n minst Raus-Mercy van
Damnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:19 schreef Faithz het volgende:
)
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwoah, met het verkeerde been uit bed gestapt denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat lekker zo te horen?
Ik neem ook een cam mee dus piccies zit wel goed.
staat ergens vast in een weilandquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:53 schreef hollander172 het volgende:Nog geen Youssef gezien, zeker verdwaald in de provincie.
Misschien belt hij nog wel met een tegenbodquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:Mooie, geschikte motor edoch een verkoper die niet meewerkt
(vraagt er 4250 voor, ik bood 3500.. maar hij wilde onder geen beding een tegenbod doen. Draaide er maar een beetje omheen.
Hopen dat paps en zoonliev toen wij weggingen even erover hebben gesproken
Als het maar geen meerjaren plan wordtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:15 schreef Didiot het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Youssef een motor heeft
Prrrrtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:15 schreef Didiot het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Youssef een motor heeft
quote:
Zei ik gister in de auto toch ook tegen je, zijn echte boeren en die kunnen best aardig handelen. Hij wilde ook pas na het nodige aandringen een tegenbod doen, hoewel, het was niet eens echt een tegenbod.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:53 schreef Youssef het volgende:
Kan me er uiteindelijk wel boos om maken. Wil die gast winst maken op zijn motor ofzo, maakt ie misbruik van het feit dat ik zo graag een motor wil? Waarom doet ie er tenminste niet iets vanaf.
We zoeken gewoon mee voor je.quote:Ach ja, ik weet nu iig zeker wat ik wil. Een zx6rDus ik heb nog best wat geduld...
3.500 is een mooi bod om mee te beginnen lijkt mij…als ie er dan uiteindelijk 3.700-3.800 voor krijgt is dat een hele mooie prijsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:Mooie, geschikte motor edoch een verkoper die niet meewerkt
(vraagt er 4250 voor, ik bood 3500.. maar hij wilde onder geen beding een tegenbod doen. Draaide er maar een beetje omheen.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:22 schreef hollander172 het volgende:
We zoeken gewoon mee voor je.
ZX6R
Ik heb het gevoel dat alleen het tweede argument relevant isquote:Op woensdag 9 februari 2005 08:06 schreef Patrick281 het volgende:Goedemorgen.
Ik zal weinig fokken, het is een beetje druk op de zaak (normaal geen boodschap aan, maar het is nu extra rommelig om de 1 of andere reden) en vanaf 12:00 gaat het internet eraf wegens onderhoud.
quote:
3500 is een mooie prijs Youssef. Nog even geduld, je komt er vanzelf eentje tegen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:48 schreef Youssef het volgende:Mooie, geschikte motor edoch een verkoper die niet meewerkt
Hij kan hem ook zelf terugvoeren dacht ikquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Yoesjef moet 22KW FaithZ,
denk dat ie er weinig trek in heeftquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hij kan hem ook zelf terugvoeren dacht ikOf laten doen, ben je nog steeds goedkoper uit dan die van 4250.. dealerprijs..
maar dan heeft ie over een maand wel een mooie jonge en betaalbare motor,quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat ie er weinig trek in heeften wat reparaties, en nog moeten terugvoeren...kan ie pas over een maand echt rijden
dan hebben wij zeker een paar meets achter de rug
Ik had er ook geen zin in, was geen beginnen aan maar het is een prachtige motor, gave kleurstelling. Mooi prijsje van maken, was het leuk geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk dat ie er weinig trek in heeften wat reparaties, en nog moeten terugvoeren...kan ie pas over een maand echt rijden
dan hebben wij zeker een paar meets achter de rug
Klopt, ik had met mijn 1e ook een maand geduld maar uiteindelijk ook de kat in de zak gevondenquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar dan heeft ie over een maand wel een mooie jonge en betaalbare motor
Yep…25kw suckt gewoonquote:ik heb ook eens op marktplaats gekeken, en het aanbod van 23KWattersis erg dun
idd, ik ga morgen mijn motor halen maar het ziet er niet goed uitquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef Romius het volgende:
Zo, net ff de verzekering aangevraagd voor de gsxr, vrijdag maar ophalen denk ik, maar de voorspellingen zien er regenachtig uit...![]()
Hebt gelijk, was ook alleen de laatste link waar ik het overhad hequote:Op woensdag 9 februari 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Klopt, ik had met mijn 1e ook een maand geduld maar uiteindelijk ook de kat in de zak gevonden
[..]
Yep…25kw suckt gewoonmaar om nu als 1e motor meteen 1 te nemen waarvan je een hoop moet repareren…
wie weet wat je nog meer tegenkomt
bij die linkjes van FaithZ zitten er ook 3 bij waar geen problemen mee zijn,.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Klopt, ik had met mijn 1e ook een maand geduld maar uiteindelijk ook de kat in de zak gevonden
[..]
Yep…25kw suckt gewoonmaar om nu als 1e motor meteen 1 te nemen waarvan je een hoop moet repareren…
wie weet wat je nog meer tegenkomt
Ja, tis nu net woensdag. Dus ik zou het maandag kunnen proberenquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:00 schreef Faithz het volgende:
Eigenlijk moet je het even laten bezinken en over een week terugbellen, of meneer dan wel voor rede vatbaar is en een tegenbod wil doen
Da's niet zo ver weg.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, tis nu net woensdag. Dus ik zou het maandag kunnen proberenNu alleen nog even een auto met tankpas regelen zodat ik langs Fryslan kan gaan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |