Laat me daar serieus eens meer van weten, staat, prijs, contact, en waar?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die weet ik nog wel een paar te staan hier in de buurt.
Net zoals een Z1300 trouwens. (staat ook 1 bij jou in de buurt, vd Pol in Helmond)
Mijn ZX9R had verzakte cilinderbussen maar dat is gelukkig gerepareerd nu.
The ultimate superbike of the 70 'ties.quote:
Joop Noordhof Motorsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Laat me daar serieus eens meer van weten, staat, prijs, contact, en waar?
Thnx!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Joop Noordhof Motors
Rijksweg 15
9798 TD GAMERWOLDE
telefoon: 050-3021624
Volgens mij heeft hij er nog een paar staan in niet al te beste conditie.
Het zijn opknappers.
nope.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Geen website? (kon er geen vinden)
Hij was zijn tijd idd aardig vooruit als je de toenmalige Gixxers en Yamaha bekijkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor een motor van 17 jaar oud valt het model echt niet tegen vind ik,
was vast niet zo " gevaarlijk "als de huidige ZX10R
Volgens mij waren ze juist toen gevaarlijker omdat ze veel piekeriger hun vermogen afgaven, kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor een motor van 17 jaar oud valt het model echt niet tegen vind ik,
was vast niet zo " gevaarlijk "als de huidige ZX10R
Ik denk dat de Fireblade de eerste echt verraderlijke motor was, die is net van een generatie daarna.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:05 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij waren ze juist toen gevaarlijker omdat ze veel piekeriger hun vermogen afgaven, kan me vergissen hoor.
Ik zal proberen te komenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus ik ga vanavond alleen kou lijden ?![]()
aardig van je,quote:
Wauw, mooi hoor Faithz!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:19 schreef Faithz het volgende:
Kijk aan, bedankt!! Heb wel webspace maar vanaf het werk geen toegang
(heb de foto's bewust groot gelaten, kun je het beter zienEn iedereen heeft wel breedband toch
)
[afbeelding]
[afbeelding]
Lquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aardig van je,[afbeelding]
maar houd er wel rekening meer dat het voor mij maar 15 minuten rijden is en voor jou veel langer en dus ook kouder en hoe later je terug gaat hoe kouder,
en een bevroren moslim wil ik ook niet op mijn geweten hebben,![]()
Je gaat lekker zo te horen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:36 schreef hicham het volgende:
En mijn linkerachterknipperlicht doet het dus nog steeds niet. Net kom ik erachter dat mijn microfoon van mijn GSM het niet doet dus ik kan wel bellen maar niemand hoort me aan de overkantIk ben mijn sleuteltjes vanochtend kwijt geraakt, ik kon niet wakker blijven op school. Wat is dit !!!
![]()
Het is niet eens vrijdag de 13e
Youssef krijgt uiteraard wel mijn digicam mee, dus wel een groepsfoto maken keej ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |