Ziet er op zich wel leuk uit..quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:30 schreef Faithz het volgende:
He Youssuf,
Mocht je er niet meer uitkomen met een zx6r.. is dit iets?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/88053/1
Beginners op het circuit denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
is ook voor beginners...maar of je het wilt doen met je nieuwe motor is een ander verhaal
quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:39 schreef Youssef het volgende:
Ziet er op zich wel leuk uit..
- voor de brandhaard
- om mee te spelen
relaxedquote:Volgende week vakantie
quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:51 schreef Youssef het volgende:
En zo ziet ie er uit als ie rijdt:
[afbeelding]
volgens mij was het vanaf 25 Juli tot 1 augustus,quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:33 schreef Didiot het volgende:
Van wanneer tot wanneer gaan we Fok!MC MotorVakantie 2005 exact houden?
Ik reed zelf altijd 2 uur voor 77 euro, maar dat was zonder kwartiertje inbegrepen. Meestal kwam ik zelf nog net op tijd binnen en moest me dan nog omkleden enzoquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:08 schreef -Eddow- het volgende:
He gasten ik wil volgende maand gaan beginnen met lessen.
Een kwartier voor aanvang van de les verzamelen voor omkleden en voorbespreken van de les, zodat de volledige lestijd besteed wordt aan motorrijden;
Lessen van 90 minuten, lesprijs: ¤ 63,00. Deze lesduur is nodig om een volwaardige rit te kunnen maken. Tot aan het examen AVB (voertuigbeheersing) wordt het accent gelegd op de bijzondere verrichtingen.
http://www.marcelkasius.nl
is dit een beetje een normale prijs?
hebben jullie nog tips?
Hej, ik had hierboven al eenquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Yoesjefke
het is Martieof meneer mercy
![]()
Ik betaalde 38 euro per uur (paar maanden geleden),1 uur is genoeg om goed te lessen. Zorgen dat je op tijd bent en dan alvast een beetje bij kletsen werkt net zo goed hoorquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:08 schreef -Eddow- het volgende:
Een kwartier voor aanvang van de les verzamelen voor omkleden en voorbespreken van de les, zodat de volledige lestijd besteed wordt aan motorrijden;
Lessen van 90 minuten, lesprijs: ¤ 63,00. Deze lesduur is nodig om een volwaardige rit te kunnen maken. Tot aan het examen AVB (voertuigbeheersing) wordt het accent gelegd op de bijzondere verrichtingen.
hebben jullie nog tips?
We kunnen ook gewoon met een klein clubje. Is opzich ook wel relaxedquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij was het vanaf 25 Juli tot 1 augustus,
maar ik heb het idee dat er niet veel animo meer voor is,
Lars & pepijn hebben inmiddels al afgezegd,![]()
zou wel erg jammer zijn,![]()
niet mee eens...mijn lessen kostte me trouwens 35 euro per uur, altijd 2 uur gelest. eerste half uur alle bijzondere verrichtingen, daarna 1,5 uur toeren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:22 schreef Faithz het volgende:
1 uur is genoeg om goed te lessen.
ff snel nog ( het is bijna 4 uur en dan werkt fok niet meer ) wij hebben de dagen al vastgezet,quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:27 schreef Didiot het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met een klein clubje. Is opzich ook wel relaxed
Mijn idee is om gewoon 3 of 4 gasthausen te boeken en gewoon in de bergen neus achterna passen rijden i.p.v. helemaal van te voren plannen
Uiteraard is een passengids o.i.d. natuurlijk wel onmisbaar...
die goeie ouwe tijd in de 19e eeuwquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb 14euro per uur betaald voor rijlessen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ff snel nog ( het is bijna 4 uur en dan werkt fok niet meer )
motor-meet.nlquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff snel nog ( het is bijna 4 uur en dan werkt fok niet meer )
ZXR400 te Utrecht. 1998quote:eeeY
ja hij is geimporteerd door mijn oom
denk ik
daar heb ik het van over gekocht
die is geemigreert naar zijn geboorte land
ik heb er zelf niet zo veel mee gereden ik denk 10 x
en hij ziet er wel gewoon nettjes uit voor zijn doen
je moet niet vergeten het is geen nieuwe motor
en over die 25 kw
die had hij voor mijn nicht er ook op zitten
molenaar verkoop ze voor een zxr 400 iets van 75 euro
toen 'maar dat kan wel veranderd zijn
over de vraag prijs ik vraag er 4500 euro voor
maar daar kunne we wel over uit komen
een afspraak is lastig ik werk de hle week
dus ik kan alleen in het weekeind
maar ja ik hoor het wel van je
alvast bedankt
Ik ben op 10 december 2004 geslaagd. De lesprijs was ¤ 40,- voor een uur (¤ 60,- voor 1,5 uur oftewel 90 minuten). Een uur is echter kort, want je moet eerst naar een oefenterrein rijden om bijzondere verrichtingen te doen (en dus ook weer terug rijden binnen het uur). Ook als je straks op de weg mag rijden is 1,5 uur ideaal. Twee uur vind ik iets te lang, dat heb ik in het begin gedaan. Ik had niet het gevoel dat dat laatste half uur zo nuttig is en als je net een rotdag hebt, dan is het helemaal niks.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:08 schreef -Eddow- het volgende:
hebben jullie nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |