abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25044877
Owja, daar had ik rekening mee moeten houden. Zet die waarschuwing gelijk ff op me site.

Ik heb de film ook bekeken op een laptop en een pc met een geïntegreerde trident videokaart van 8 MB. Op de eerste zie je niks dan pixels en het stottert als een gek. Op de 2e zie je het id vrij slecht, film is vrij grof, pixelig en de kleuren zijn dof.

Maar op iedere TNT, geforce of radeon chip zie je duidelijk de overbekende 'smoke puffs' vlak onder het gedeelte dat instort. 2 seconden later gaat er een hele rits explosieven af die van boven naar beneden beweegt. Vele produceren kleine flitsen, maar de meeste produceren kleine en wat grotere rookwolkjes die op afstand niet te zien zijn.

Er zijn maar 2 mogelijkheden:
1. De ooggetuigen hebben gelijk en dit zijn getime-de explosieven, die waarschijnlijk het weekend ervoor zijn geplaatst (onderhoudswerkzaamheden waarbij de torens plat gingen). Of in de weken ervoor toen de talloze evacuaties begonnen. Dit begon vlak na de de zionisten Silverstein & Lowy de torens in bezit hadden gekregen.
2. De film is een truckage. Lijkt me ernstig onwaarschijnlijk, vooral omdat de grotere rookpluimen ook op verder gelegen videos te zien zijn en omdat de flitsen ook beschreven zijn door getuigen. Maar de kans is altijd aanwezig dat iets nep is, maargoed..dat moeten we dan maar bewijzen in de rechtzaal.

Voorlopig is het één van de weinige films die naast rookpluimen ook overduidelijk getime-de explosieven laat zien.

Loop de film trouwens in windows media player. Kun je hem op je gemak meerdere keren bekijken.

“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')