abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:52:03 #51
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24991486
Ik denk dat de commissaris beter had kunnen zeggen dat hij meer moslims wilde werven.
Dat neem alle schijn van een vooringenomen selectiebeleid weg.
Het werven staat immers iedere organisatie vrij.
Wanneer zich dan veel moslims melden lost het hele probleem zichzelf op.

In het verleden echter hebben we een mislukte wervingscampagne meegemaakt waarna er meer allochtonen werden aangenomen met het loslaten van een aantal selectieeisen die ik hierboven al omschreef. Ik hoop dat de commissaris, wanneer zijn wervengsbeleid faalt, hij het niet repareert met een aannamebeleid. Gezichtsverlies is echter ook mensen in schaal 13 en hoger niet vreemd dus hoop ik heel oprecht dat het wervingsbeleid slaagt en de politie, en daarmee de maatschappij als geheel, een fiasco á la '90-er jaren bespaart blijft.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24991647
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:51 schreef op_dreef het volgende:

[..]

De criminaliteit is niet zo zeer aan het begrip "allochtoon" gelieerd, dat is namelijk gewoon een verzamelnaam voor migranten. Het probleem zit hem bij moslims en hun achterlijke cultuur die totaal niet strookt met de westerse. Men wil niet aanpassen, wil eigen waarden kost wat kost behouden, en is verantwoordelijk voor een groot deel van de criminele delicten in dit land omdat men gewoon letterlijk lak heeft aan het westen en daarmee Nederland. Ongelovige honden mag je als oud vuil behandelen.

De oplossing is simpel: aanpassen, of nog harder optreden en de mogelijkheden van intrekken van Nederlandse identiteit onderzoeken. Die zielige sociaal-democratische oplossingen zijn gewoon om te huilen.
Dat zijn geen oplossingen. Als mensen niet willen dan heb je dus meteen een probleem en dan? Je moet toch echt met goed uitgewerkte plannen komen hoor. En dat harder aanpakken, dat kun je als gereedschap gebruiken. Waarom zouden moslimagenten niet hard kunnen optreden? Volgens mij zijn politieagenten in Marokko echt geen lievertjes hoor.

Verder denk jij ook alleen maar aan echte criminelen en niet aan andere situaties waar de politie aan te pas moet komen. Het probleem ligt nog veel dieper dan jij zelfs denkt.
pi_24991905
Antecedenten die moeilijk traceerbaar zijn naar land van herkomst.
Het landelijke korps zit er vol mee.

Ach niet traceerbaar in thuisland, dan zal het wel goed zitten ideologie welke al vaak is toegepast.

Leuk idee dat soort knakkers op straat "legaal"met vuurwapen.

Als Osama hier zou solliciteren zou hij nog aangenomen worden ook. Hoeft hij weinig te doen aan vervalsing van paspoort en geschiedenis.

Een beetje zielig verhaal ophangen bij binnenkomst ect. en hopla.
pi_25000716
Wat een onzin. De allochtonen passen zich maar aan aan Nederland, in plaats van dat de politie allochtonen moet gaan aannnemen om met de andere allochtonen te kunnen communiceren.

Ik heb sowieso nul, niks respect voor een allochtoon in uniform. 99 van de 100 keer zal hij niet hebben voldaan aan de toelatingseisen of de juiste cijfers gehaald hebben in de opleiding. Maar door zijn geloof en kleur is hij voorgetrokken. Idem dito bij vrouwen.

Nederlandse politie:
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2005 @ 10:29:09 #55
18921 freud
Who's John Galt?
pi_25002918
Ik vind het echt bullshit. Weer eens positieve discriminatie. De politie moet gewoon mensen aannemen die goed zijn voor hun functie, ongeacht afkomst, geloof of geslacht. Dat er te weinig moslims zijn, is geen reden om die groep te bevoordelen in sollicitatieprocedures. Meer werven in die groep, mja, ok. Maar goed, weer een geval van mensen die geen zin hebben om zelf initiatief te nemen, dus gaat de berg maar weer naar mohammed toe...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:57:10 #56
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25004295
Nou, hopelijk helpen ze mee in de strijd tegen dit soort scum:

Rotterdam : Gewapende woningoverval (opsnorring verzocht)

In Rotterdam, zaterdag 20 november 2004. Rond 20.30 uur is een vrouw in haar huis op de Vuurplaat, in de wijk Feijenoord, overvallen door twee mannen en een jonge vrouw. De daders zijn door een bewakingscamera in de hal van het flatgebouw gefilmd. Het gebouw staat, door zijn vorm, in Rotterdam bekend als de paperclip.

Overval
Rond 20.00 uur legt de vrouw Tarotkaarten voor een klant, als een jonge vrouw aanbelt. De bewoonster doet open en vraagt of zij later wil terugkomen. Als de klant rond 20.30 uur weggaat, staat de jonge vrouw nog steeds in de hal. Ze zet de deur op een kier en haalt twee mannen op. Daarna belt ze weer bij de bewoonster aan, wordt binnengelaten, maar zegt dat ze haar mobiele telefoon moet halen. Vervolgens laat de jonge vrouw de mannen binnen, die op de bewoonster af rennen. Ze slaan haar en willen geld. De bewoonster waarschuwt haar zoon die boven is. Die vlucht zijn kamer in als hij een dader ziet. De dader richt zijn wapen op de zoon en schiet. De bewoonster raakt in alle staten als ze hoort dat haar zoon dood is. De daders willen nog steeds geld, maar dat is er niet. Ze nemen de kettingen en armbanden van de bewoonster af en rennen het huis uit. De zoon werd gelukkig niet geraakt en kon de politie bellen. De daders zijn op de Rosestraat in de richting van de Vuurplaat gevlucht.

Dader 1
Man met lichtgetinte huidskleur; 18-25 jaar; 1.75-1.80 mtr lang; normaal postuur. Hij droeg een donkere ¾ gewatteerde jas met een capuchon met bontkraag; donkere broek en donkere schoenen. Hij sprak Nederlands met accent en had een vuurwapen bij zich.

Dader 2
Man met lichtgetinte huidskleur; 16-20 jaar; circa 1.65 mtr lang; mager postuur. Hij droeg een donkere muts; witte ¾ gewatteerde jas met een capuchon met bontkraag; witte broek en witte schoenen. Ook deze man sprak Nederland met een accent en ook hij had een vuurwapen bij zich.

Dader 3
Jonge vrouw met een lichtgetinte huidskleur; 16-20 jaar; circa 1.60 mtr lang; normaal postuur; zwart haar dat ze in een staart droeg. Ze droeg een donkere jas; lichte trui met wijde kraag; donkere broek en lichte schoenen. Het meisje sprak accentloos Nederlands.

Wachten
De twee mannelijke daders hebben tussen 20.00-20.30 uur bij videotheek MovieMax gewacht tot ze door het meisje geroepen werden. De videotheek ligt om de hoek bij het flatgebouw aan de Vuurplaat.

Meegenomen
De daders hebben 2 gouden halskettingen en 5 gouden armbanden meegenomen. Aan één ketting hangen 7 grote gouden Turkse munten, waarvan de middelste het grootste is. Eén armband is een z.g. slavenarmband van dof goud, bewerkt met een golvend lijntje. Een van de andere armbanden bestaat uit schakels met in het midden een saffier en aan werszijden een wit steentje.

De politie vraagt
- Wie (her)kent de daders aan de hand van de videobeelden en de signalementen?
- Wie heeft de twee mannen zaterdag 20 november 2004, tussen 20.00-20.30 uur bij videotheek MovieMax in de Rotterdamse wijk Feijenoord gezien en heeft hier nog niet met de politie over gesproken?
- Wie heeft informatie over de door de drie daders genomen vluchtroute?
- Wie weet waar de meegenomen sieraden zijn, heeft ze gezien of heeft ze mogelijk te koop aangeboden gekregen?
-------------------------------------------------------------

ik word altijd zo giftig als ik dit soort dingen lees hè.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25004352
Je wordt giftig van een overval? Niet echt bijzonder abnormaal, moet ik zeggen.
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:01:32 #58
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_25004373
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

ik word altijd zo giftig als ik dit soort dingen lees hè.
Ja brute overvallen zijn idd heel erg. Of is er iets wat het voor jou nog erger maakt...
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:03:42 #59
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25004416
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:01 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Ja brute overvallen zijn idd heel erg. Of is er iets wat het voor jou nog erger maakt...
Wat zou dat moeten zijn dan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2005 @ 12:13:49 #60
18921 freud
Who's John Galt?
pi_25004559
En sterker nog, wat heeft dat met dit topic te maken?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_25006308
Weet iemand wat het percentage agenten van allochtone afkomst bij de politiekorpsen is in verhouding tot het aantal moslims in Nederland? Ook het politiekorps moet een afspiegeling zijn van de samenleving. Als je dat niet vindt heb je gewoon een probleem met moslims.

Het is trouwens grappig om te zien hoe mensen die op de achterste benen staan als we het hebben over positieve discriminatie (men krijgt dan een waas voor de ogen en wil verder niks meer weten) terwijl het niet eens positieve discriminatie is (zie 10 x uitleg) en men zich wel gewoon bediend van discriminatie. Hoe hypocriet kun je in hemelsnaam zijn? God, wat hou ik van deze mensen

[ Bericht 47% gewijzigd door Toffe_Ellende op 09-02-2005 14:28:29 ]
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:29:58 #62
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_25009303
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Doe jij dat dan ook? Want dan zou je weten dat de politie wel méér doet dan het opsporen van criminelen. Laat het opsporen van criminelen maar over politieagenten met ervaring over, of ze autochtoon zijn of niet. Het gaat mij om overtredingen, burenruzies, verkeerspolitie, evenementenassistentie, controles of als onderhandelaar, tolk bij ondervragingen. Daar zou je allemaal ook achter zijn gekomen als je net zover vooruit had gekeken als ik. Om mezelf maar eens tot jouw discussieniveau te verlagen.

Jij snapt net zoals de collega boven jou nog steeds niet waar het omgaat. Ik heb mijn best gedaan. Nu is het de beurt aan jullie om aan te geven waarom allochtone agenten die niet bekend zijn met vreemde culturen tijdens sommige werkzaamheden het beter zouden doen dan hun moslimcollega. Volgens mij hebben jullie een ander probleem. En jullie weten welk.
Dan zal ik het ook nog eens proberen uit te leggen.

Het maakt geen ene moer uit van welke achtergrond een agent is, de criminele moslim of van andere achtergrond heeft geen respect voor het gezag van welke achtergrond dan ook. DAT IS HET PROBLEEM. En dit probleem los je niet op met de genoemde 'positieve discriminatie' van moslims voor de functie van agent. Het toepassen van de geldende Nederlandse wetten en regels heeft niets te maken met het feit van een andere culturele achtergrond, want de wet is in Nederland namelijk voor iedereen gelijk. Of gelden, volgens jou, voor moslims andere wetten waardoor er voor deze groep aparte agenten moeten worden ingehuurd. Zie je nu zelf hoe krom die drogredenen van jou zijn?

Dat jij vind dat ik (en anderen met mij) een probleem heb is voor enkel en alleen voor jou rekening. Hier herken ik mezelf niet in. Dat je voor kritiek op het functioneren van een grote groep moslims hier in Nederland meteen wordt uitgemaakt voor racist is jammer genoeg al langer bekend.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_25009613
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:29 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Het maakt geen ene moer uit van welke achtergrond een agent is, de criminele moslim of van andere achtergrond heeft geen respect voor het gezag van welke achtergrond dan ook. DAT IS HET PROBLEEM. En dit probleem los je niet op met de genoemde 'positieve discriminatie' van moslims voor de functie van agent. Het toepassen van de geldende Nederlandse wetten en regels heeft niets te maken met het feit van een andere culturele achtergrond, want de wet is in Nederland namelijk voor iedereen gelijk. Of gelden, volgens jou, voor moslims andere wetten waardoor er voor deze groep aparte agenten moeten worden ingehuurd. Zie je nu zelf hoe krom die drogredenen van jou zijn?

Dat jij vind dat ik (en anderen met mij) een probleem heb is voor enkel en alleen voor jou rekening. Hier herken ik mezelf niet in. Dat je voor kritiek op het functioneren van een grote groep moslims hier in Nederland meteen wordt uitgemaakt voor racist is jammer genoeg al langer bekend.
Ergo, je wordt voor bruinhemd cq Nazi uitgemaakt en je kritiek moet je maar op Stormfront uiten volgens een nepjournalist en wat zg "vrijheidstrijders".
pi_25010047
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:29 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo onwetend om te denken dat de politie er alleen is om criminelen op te pakken? Ga je eerst maar eens verdiepen in de werkzaamheden van de politie.

@Nikita: zak toch weg.
  woensdag 9 februari 2005 @ 19:37:09 #65
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_25010332
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 19:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo onwetend om te denken dat de politie er alleen is om criminelen op te pakken? Ga je eerst maar eens verdiepen in de werkzaamheden van de politie.

Voor mij is de taak van de politie: Het bewaken van de openbare orde en het toepassen van de in Nederland geldende wetten en regels.

Naar mijn mening maakt het bij het uitoefen van hun takenpakket, zoals ik al eerder aangaf, niks uit welke achtergrond de agent hierbij heeft. Voor iedere inwoner van Nederland geldt (of zou moeten gelden) dezelfde wetten en regels, ongeacht de achtergrond. Het is daarom dan ook onzinnig om een bepaalde groep voor te trekken (en andere groepen dus achter te stellen) bij de invulling van vacatures bij de politie.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
pi_25010512
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 19:37 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

Voor mij is de taak van de politie: Het bewaken van de openbare orde en het toepassen van de in Nederland geldende wetten en regels.

Naar mijn mening maakt het bij het uitoefen van hun takenpakket, zoals ik al eerder aangaf, niks uit welke achtergrond de agent hierbij heeft. Voor iedere inwoner van Nederland geldt (of zou moeten gelden) dezelfde wetten en regels, ongeacht de achtergrond. Het is daarom dan ook onzinnig om een bepaalde groep voor te trekken (en andere groepen dus achter te stellen) bij de invulling van vacatures bij de politie.
Ben jij trouwens voor preventief foullieren bij bepaalde groepen in de samenleving? Want wat je nu ziet is dat ook mensen met een kleurtje eerder gefoullieerd worden. Worden ook achtergesteld, niks aan de hand zeg je? Mensen met een donker uiterlijk in de discotheek gewiegerd, moet allemaal kunnen. Is pure discriminatie natuurlijk, hoor ik van deze mensen in dit topic nooit wat over. Of wat te denken allochtonen die gemiddeld minder verdienen dan autochtonen (vorige week nog in het nieuws).

Dat soort dingen kunnen blijkbaar allemaal. Maar als de allochtone man of vrouw op de arbeidsmarkt komt en onze blanke Nederlandse man of vrouw dreigt hierdoor achtergesteld te worden, dan staat men op hoge poten. Vind je dat niet een beetje vreemd?

Want zowel als in de eerste gevallen als in het tweede geval gaat het om de veiligheid in het land. Het eerste vind men okee, want de autochtone man wordt met rust gelaten. In het tweede geval niet volgens sommigen.

Je kunt nog niet bewijzen of allochtone agenten zorgen voor meer rust in bepaalde wijken (daar ging het toch om? Toch niet om zware criminelen op te pakken?) dan autochtone agenten. Ik zou zeggen, geef het een kans (als je uberhaupt genoeg allochtone agenten vindt die met dezelfde skills als hun blanke collega's) want er MOET iets gebeuren en aangezien dat voorgaande maatregelen (welke dat dan ook mogen zijn, maar de politieagent in dit topic kan dat misschien uitleggen) niet geholpen hebben (dat blijkt wel, anders zoeken ze niet naar nieuwe opties) lijkt me dit gezien de eerder aangegeven voordelen (waar ik gewoon blijf achter staan) geen slecht optie.
pi_25010582
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 19:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dat bedoel ik nou, als men niet in koor halleluja zingt van hoe geweldig de moslims zijn mag je wegzakken van zielige figuren zoals jij.

Helaas voor jou, je wens zal niet in vervulling gaan doffe ellende.
pi_25010754
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 19:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En dat bedoel ik nou, als men niet in koor halleluja zingt van hoe geweldig de moslims zijn mag je wegzakken van zielige figuren zoals jij.

Helaas voor jou, je wens zal niet in vervulling gaan doffe ellende.
Dat is nu precies het probleem van veel mensen. Als je positief bent over een plan waarbij moslims betrokken worden dan ben je
a: een allochtonenknuffelaar
b: Stem je Partij van de Allochtonen
c: als je iemand beticht van generalisatie voelen dat persoon zich meteen in de bruinhemdenhoek gedrukt

Dit verziekt het debat en de discussie. Het lijdt altijd af van de essentie van het verhaal diegene zit te vertellen of tot scheldpartijen en/of flames.

Jij denkt zo zwart/wit dat je denkt mij te kennen. Verwijd ik jou ergens allochtonen te haten? Want zou je zeggen volgens mij jouw theorie: moet jij wel een racist zijn. Fuck man, ik doe daar niet aan mee. Dit soort discussies voer je maar met hangmarokkanen die denken net zo zwart/wit als jij.

Niet denken dat je de enige bent overigens. Zowel aan linker zijde als rechter zijde lopen figuren al jaren discussies te verstieren. En nu wil ik niet zeggen dat ik het altijd zo lekker doe. Maar ik mij kun je het bovenstaande zeker niet verwijten.
pi_25010783
iedereen moet gelijke kans krijgen om bij de politie te kunnen.. positieve discriminatie bestaat niet.
als er allochtonen nodig zijn om te kunnen communiceren in nederland ligt de oorzaak elders.. en niet in de samenstelling van nationaliteit binnen de politie.
pi_25011222
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat is nu precies het probleem van veel mensen. Als je positief bent over een plan waarbij moslims betrokken worden dan ben je
a: een allochtonenknuffelaar
b: Stem je Partij van de Allochtonen
c: als je iemand beticht van generalisatie voelen dat persoon zich meteen in de bruinhemdenhoek gedrukt

Dit verziekt het debat en de discussie. Het lijdt altijd af van de essentie van het verhaal diegene zit te vertellen of tot scheldpartijen en/of flames.

Jij denkt zo zwart/wit dat je denkt mij te kennen. Verwijd ik jou ergens allochtonen te haten? Want zou je zeggen volgens mij jouw theorie: moet jij wel een racist zijn. Fuck man, ik doe daar niet aan mee. Dit soort discussies voer je maar met hangmarokkanen die denken net zo zwart/wit als jij.

Niet denken dat je de enige bent overigens. Zowel aan linker zijde als rechter zijde lopen figuren al jaren discussies te verstieren. En nu wil ik niet zeggen dat ik het altijd zo lekker doe. Maar ik mij kun je het bovenstaande zeker niet verwijten.
Weet je eigenlijk zelf wel wát je schrijft? Wat ik uit je onsamendhangend verhaal begrijp is, dat je mij beschuldigt van iets waar je jezelf buiten proporties schuldig aan maakt.
Joh, ga fietsen stelen op de Damrak...
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:40:32 #71
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_25011379
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 19:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ben jij trouwens voor preventief foullieren bij bepaalde groepen in de samenleving? Want wat je nu ziet is dat ook mensen met een kleurtje eerder gefoullieerd worden. Worden ook achtergesteld, niks aan de hand zeg je? Mensen met een donker uiterlijk in de discotheek gewiegerd, moet allemaal kunnen. Is pure discriminatie natuurlijk, hoor ik van deze mensen in dit topic nooit wat over. Of wat te denken allochtonen die gemiddeld minder verdienen dan autochtonen (vorige week nog in het nieuws).
Ik ben voor preventief fouilleren, ja. Of dat nu gebeurt bij iemand met een blanke of een donkere kleur maakt me helemaal niks uit. Dat er meer gekleurden worden gefouilleerd is volgens mij puur toeval. Je kunt de politie moeilijk met een calculator op pad sturen om precies bij te houden hoevaal blanken of gekleurden hij heeft gefouilleerd.
quote:
Dat soort dingen kunnen blijkbaar allemaal. Maar als de allochtone man of vrouw op de arbeidsmarkt komt en onze blanke Nederlandse man of vrouw dreigt hierdoor achtergesteld te worden, dan staat men op hoge poten. Vind je dat niet een beetje vreemd?
Als een allochtoon voor elk wissewasje zijn discriminatiekaart trekt mag het schijnbaar wel. Je zal mij niet horen zeggen dat een baas niet z´n voorkeuren heeft voor het personeel dat hij aanneemt. Zo zal een Turkse of Marrokkaanse baas ook liever iemand aannemen die dichter bij zijn eigen cultuur staat. Dit heeft volgens mij niks met discriminatie te maken.
quote:
Want zowel als in de eerste gevallen als in het tweede geval gaat het om de veiligheid in het land. Het eerste vind men okee, want de autochtone man wordt met rust gelaten. In het tweede geval niet volgens sommigen.
Veiligheid is voor iedereen van belang, autochtoon en allochtoon. (irritante benamingen trouwens)
quote:
Je kunt nog niet bewijzen of allochtone agenten zorgen voor meer rust in bepaalde wijken (daar ging het toch om? Toch niet om zware criminelen op te pakken?) dan autochtone agenten. Ik zou zeggen, geef het een kans (als je uberhaupt genoeg allochtone agenten vindt die met dezelfde skills als hun blanke collega's) want er MOET iets gebeuren en aangezien dat voorgaande maatregelen (welke dat dan ook mogen zijn, maar de politieagent in dit topic kan dat misschien uitleggen) niet geholpen hebben (dat blijkt wel, anders zoeken ze niet naar nieuwe opties) lijkt me dit gezien de eerder aangegeven voordelen (waar ik gewoon blijf achter staan) geen slecht optie.
Rust in wijken wordt voor een groot gedeelte bepaald door de criminaliteit in die wijk. De hoofdtaak van de politie is voor mij dan ook nog steeds het bestrijden van criminaliteit. Daarbuiten komt het andere pas om de hoek kijken.
pi_25012456
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Weet je eigenlijk zelf wel wát je schrijft? Wat ik uit je onsamendhangend verhaal begrijp is, dat je mij beschuldigt van iets waar je jezelf buiten proporties schuldig aan maakt.
Joh, ga fietsen stelen op de Damrak...
Kortom, je gaat nergens serieus op in en hebt verder niks te melden. Klaar.
pi_25014506
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Kortom, je gaat nergens serieus op in en hebt verder niks te melden. Klaar.
Waarom zou ik serieus op je ingaan, ik ken je denkwijze van je postings, jij kent die van mij blijkbaar niet en bovendien verschillen we teveel van mening. Ik hoef niemand te overtuigen van mijn mening en dat verwacht ik ook dat anderen hun mening mij niet opdringen, al dan niet verwijzend naar onsmakelijke sites of domme hangjongeren opmerkingen makend. Weet je, ik denk dat ik wel een flink stuk meer levenservaring heb doordat ik in meerdere landen heb gewoond, ook in Azie, oost en west Europa, kennis heb gemaakt met het fijne communisme, corruptie van overheidsorganen en bovendien in die landen zaken heb gedaan, óók met moslims. En dan wil jij mij als een wereldvreemd betweterig schoolknaap die net onder moeders rok probeert uit te kruipen de les te lezen.
Zo, ga nu maar lekker verder janken bij Marijnissen.
pi_25014760
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:15 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waarom zou ik serieus op je ingaan, ik ken je denkwijze van je postings, jij kent die van mij blijkbaar niet en bovendien verschillen we teveel van mening. Ik hoef niemand te overtuigen van mijn mening en dat verwacht ik ook dat anderen hun mening mij niet opdringen, al dan niet verwijzend naar onsmakelijke sites of domme hangjongeren opmerkingen makend. Weet je, ik denk dat ik wel een flink stuk meer levenservaring heb doordat ik in meerdere landen heb gewoond, ook in Azie, oost en west Europa, kennis heb gemaakt met het fijne communisme, corruptie van overheidsorganen en bovendien in die landen zaken heb gedaan, óók met moslims. En dan wil jij mij als een wereldvreemd betweterig schoolknaap die net onder moeders rok probeert uit te kruipen de les te lezen.
Zo, ga nu maar lekker verder janken bij Marijnissen.
Och, is het weer die tijd van de maand...

De arrogantie alleen al om te denken dat je mij kent. Nee, jouw zaken zullen wel goed gelopen hebben gezien je verbittering.

Ow shit. Ik heb met iemand te maken die een obsessie heeft voor dit soort onderwerpen, zie ik nu. Dat lijkt me niet gezond.
pi_25015714
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Och, is het weer die tijd van de maand...

De arrogantie alleen al om te denken dat je mij kent. Nee, jouw zaken zullen wel goed gelopen hebben gezien je verbittering.

Ow shit. Ik heb met iemand te maken die een obsessie heeft voor dit soort onderwerpen, zie ik nu. Dat lijkt me niet gezond.
Je hebt je roeping als Fok! psycholoog gemist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')