quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
en Koeman had vorig jaar al geevalueerd moeten worden.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
en Koeman had vorig jaar al weggeevalueerd moeten worden.
Wat een nepsupporterquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:10 schreef VoreG het volgende:
Tjah het is dan ook Asskicker, dat is al een kneus
Ik zou niet weten waarom, Vonk doet het goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
En misschien Steek terug?
net of hij van oranje wakker ligtquote:Op maandag 7 februari 2005 17:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd.
maar volgens mij is Davids vooral naar Inter gegaan om het geld. en Ajax kan dat denk ik niet betalen.
aan de andere kant, Van Basten zegt dat hij meer moet spelen om weer voor Oranje in aanmerking te komen dus misschien wilt hij dat wel bij Ajax.
is het bekend hoe Davids erover denkt?
Stekelenburg is de toekomst. Je mag verwachten dat die niet foutloos keept omdat hij er nog moet komen. Deze periode is daar goed genoeg voor. Normaal breng je zo'n keeper in een draaiend elftal en komt ene keeper minder onder druk dan nu.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Vonk moet toch een keer weer aan de kant geschoven worden, al ben ik niet enthousiast over de dingen die Stekelenburg tot nu toe heeft gedaan.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:37 schreef Moody het volgende:
Ajax had Boschker een kans moeten gunnen. Hij is op dit moment een betere keeper dan Vonk en Stekelenburg.
Op een of andere manier doet dit enigzins denken aan die kapitein van de Titanic, die zijn passagiers tot kalmte maant terwijl zijn schip ten onder gaat. Alleen wil ie het nog niet geloven.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ach, de tweede plaats is nog altijd haalbaar hoor. Ik zie AZ nog steeds wel instorten.
Ben ik met je eens, Stekelenburg = de toekomst, maar op dit moment is hij net even te .... jong .... zal maar zeggen. Net even te onervaren, maar dat hij binnen aanzienlijke tijd eerste keeper moet zijn, lijkt mij ook duidelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:15 schreef S-Two het volgende:
Ik vind Bosschker zeker geen betere keeper. Timmer wel, en Vonk op dit moment ook nog wel. Maar de toekomst ligt gewoon bij Stekelenburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |