haha right jullie komen met knikkende knietjes naar het zuiderparkquote:Op maandag 7 februari 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor, vind het alleen maar leuk voor onze zielige 'vrinden'...
Het liefst speelt Ajax Adeu helemaal van de mat daar...
(toepasselijke woordkeus ook...)
tuurlijk jongen. 2x gelijkspelen tegen ons en meteen een grote mond.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:08 schreef err het volgende:
[..]
haha right jullie komen met knikkende knietjes naar het zuiderpark
ik zeg niks, ik zeg alleen dat jullie met knikkende knietjes naar het zuiderpark komen. Ooit wel's geweest? Het stormt daar nogalquote:Op maandag 7 februari 2005 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tuurlijk jongen. 2x gelijkspelen tegen ons en meteen een grote mond.
Beetje jammer dat dat niet kanquote:Op maandag 7 februari 2005 14:48 schreef err het volgende:
Wedstrijd gaat gewoon door hoor, in het uiterste geval komen er gewoon geen ajax supporters![]()
kan prima, wij waren ook niet welkom in dat betonnen krot van jullie.quote:
quote:Fans ADO Den Haag proberen kwartfinale tegen Ajax te redden
DEN HAAG | De supporters van ADO Den Haag willen voorkomen dat de bekerwedstrijd tegen Ajax op 2 maart niet doorgaat met de toezegging dat de ADO-fans na afloop langer in hun vak zullen blijven.
De kwartfinale ADO Den Haag-Ajax staat om 20.45 uur gepland. Een tijdstip dat om veiligheidsredenen normaliter onaanvaardbaar is voor burgemeester Deetman. ADO Den Haag-Ajax is een risicowedstrijd en die moet volgens Deetman in de middag worden gespeeld. "Maar dat kan niet, omdat er verplichtingen zijn tussen de KNVB en tv-zender SBS6", aldus supporterscoördinator Koos Roeg van ADO Den Haag. ''Daarom willen wij Deetman voorstellen om de tribunes voor de Haagse fans tot tien minuten na afloop van de wedstrijd afgesloten te houden, zodat de aanhang van Ajax in alle rust in de bus kan stappen voor de terugreis naar Amsterdam. Wij hopen dat de burgemeester zoveel vertrouwen in ons heeft dat hij met dit voorstel akkoord gaat'', vervolgt Roeg. Hij is bang dat ADO Den Haag anders de wedstrijd op basis van de reglementen met 0-1 verliest. "En dat zou zonde zijn, want de laatste wedstrijd in de ArenA heeft ons geleerd dat we tegen Ajax niet kansloos zijn. Ook hebben we toen gezien hoe sfeerloos een voetbalwedstrijd is als er maar van één partij supporters aanwezig zijn. Dus, bij de bekerwedstrijd zijn de Ajax-fans in het Zuiderpark van harte welkom."
Zo weer genoeg geadeud in dit mooie topic, oftewel, zoek je eigen topicje maar weer opquote:Op maandag 7 februari 2005 15:12 schreef err het volgende:
[..]
ik zeg niks, ik zeg alleen dat jullie met knikkende knietjes naar het zuiderpark komen. Ooit wel's geweest? Het stormt daar nogal
Beetje jammer dat het door de KNVB besloten was en niet door Ajax zelf. En jullie kunnen geen supporters weigeren, aangezien jullie verplicht zijn zoveel kaarten af te geven aan Ajax.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:18 schreef err het volgende:
[..]
kan prima, wij waren ook niet welkom in dat betonnen krot van jullie.
Maar gelukkig zijn wij sportief, wij willen wél graag uitsupporters zien voor de sfeer. Wij doen zelfs concessies:
[..]
Hm, 3500 toeschouwers in een bekerduel vind ik nou niet echt "storm"quote:Op maandag 7 februari 2005 15:12 schreef err het volgende:
[..]
ik zeg niks, ik zeg alleen dat jullie met knikkende knietjes naar het zuiderpark komen. Ooit wel's geweest? Het stormt daar nogal
quote:Zoals de meeste topclubs had ook Ajax scouts op het Zuid-Amerikaans kampioenschap U20 dat vanavond zijn ontknoping kent. Volgens het Argentijnse El Independiente zou Aax geinformeerd hebben bij San Lorenzo naar Pablo Barrientos (profiel). De net 20 jaar geworden Argentijn kwam de afgelopen weken voor Argentinie uit als nummer 10 op het middenveld.
die 3500 man maken meer geluid dan jullie met 45.000 maken in die slaapverwekkende arena.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, 3500 toeschouwers in een bekerduel vind ik nou niet echt "storm"
eerst wil ik een officiele bron zienquote:Op maandag 7 februari 2005 15:39 schreef PyTh het volgende:
Vind het wel grappig dat koeman de transfer van Maxi Lopez (naar het schijnt) heeft tegen gehouden.
Hij zag het meer zitten in die gekke griek
Dit komt om de hoek kijken, omdat Ajax of een andere topclub gewoon beter is dan Twente!quote:Op maandag 7 februari 2005 14:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Ajax (of een andere topclub) verlies is het altijd maar weer de onmacht die om de hoek komt kijken. Geloof ik niet zo in. Het is meer de vorm van de dag, de instelling en dat kleine beetje mazzel dat je moet hebben om in de Arena te winnen.
tsja dat zal heus weleens voorkomen tijdens een wedstrijd....!quote:Op maandag 7 februari 2005 15:45 schreef Moody het volgende:
* Moody is 100% tukker en verwees naar ADO-Twente. En inderdaad 900 tukkers maken meer lawaai dan 2500 Hagenezen
Da's een beetje dom...quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef cultheld het volgende:
De neuzen hebben Maxi Lopéz laten schieten
• De carnavalskraker 2005 in Amsterdam: 'Latje omhoog, latje omlaag, ja zo gaat ie goed!'quote:Op maandag 7 februari 2005 10:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
We zijn gewend aan het naar beneden bijstellen van de doelstellingen.
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:45 schreef Moody het volgende:
* Moody is 100% tukker en verwees naar ADO-Twente. En inderdaad 900 tukkers maken meer lawaai dan 2500 Hagenezen
Nou, het lijkt me wel verstandig als hij gewoon het seizoen afmaakt. Aan het einde van het seizoen moet er dan maar overwogen worden of Koeman moet blijven. Wat ik me af vraag is in hoeverre het de schuld van Koeman is. Ronald Koeman behoort tot de beste verdedigers die Nederland heeft gekend en toch is het elke keer de verdediging van Ajax dat rammelt.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:26 schreef Nashje het volgende:
Koeman neem ontslag kerel. Het lukt niet meer onder jou.
Boukhari was "superjoker" dat jaar en maakte toen als invaller de meeste goals van de eredivisie. Inderdaad vaak de statistieken-goals.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou![]()
hij scoorde altijd de 5-1 of 6-1. het belangrijkste doelpunt dat hij ooit voor ajax heeft gescoord was volgens mij de 3-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |