Ben het met alles eens behalve ditquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bovendien zijn Van der Vaart z'n corners stukken beter dan die van Wesley.
We hebben net afgelopen jaar de betere versie weggedaan, dus...quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Jullie mogen koeman hebben is dat ook goed?
Ah toe nou, hij heeft in het verleden goed gepresteerd in Eindhoven!quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
We hebben net afgelopen jaar de betere versie weggedaan, dus...
Ben ook wel benieuwd naar het transferbedrag van Maxwell. Al is het zonde dat ie weggaat natuurlijk.quote:10/2/2005 - Zaakwaarnemer houdt Maxwell in de picture
(Van onze verslaggever RvN)
De Italiaanse zaakwaarnemer Raiola is er zoals bekend een ster in om zijn pupillen in de picture te houden bij met name de Italiaanse topclubs. Ook Maxwell houdt hij continu in de picture in Italie. In een exclusief gesprek met Calciomercato liet hij weten dat er geen bijzondere ontwikkelingen zijn rond Maxwell, maar dat drie tot 4 Italiaanse topclubs, Real Madrid, Barcelona, Manchester United en Chelsea interesse hebben getoond voor de Braziliaan. Raiola gaf aan niet te weten hoeveel Ajax vraagt voor Maxwell. De club zal de keuze moeten maken Maxwell te verkopen in de zomer danwel hem over een jaar transfervrij te laten gaan, aldus Raiola.
Natuurlijk is het een fantastische voetballer, maar het is geen drama als hij komende zomer vertrekt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar het transferbedrag van Maxwell. Al is het zonde dat ie weggaat natuurlijk.
Denk dat ajax heel blij mag zijn als ze 6-8 miljoen euro vangen voor maxwell met nog 1 jaar contract.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een fantastische voetballer, maar het is geen drama als hij komende zomer vertrekt.
Als je er rond de 9 miljoen euri voor krijgt moet je hem laten gaan, vind ik.
Klopt, 6 á 8 miljoen is een meer realistisch bedrag met nog maar 1 jaar contract.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat ajax heel blij mag zijn als ze 6-8 miljoen euro vangen voor maxwell met nog 1 jaar contract.
Plus het feit dat hij heel het jaar als een krant staat te voetballen.
Chelski wil Cole toch al hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
Chelsea zit achter hem aan, dus we kunnen innen.
alleen nuquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Ben het met alles eens behalve dit!
De traptechniek van Wesley bij corners en vrije trappen is toch echt fenomenaal!
Het lukt nu alleen niet zo erg!
Als Maxwell zo blijft spelen wil niemand 'mquote:Klopt, 6 á 8 miljoen is een meer realistisch bedrag met nog maar 1 jaar contract.
Hopen mag altijd. Ik sluit het niet helemaal uit.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:17 schreef twi het volgende:
Davids komt toch nooit naar Ajax, dus daar hoef je niet op te hopen.
quote:10/2/2005 - Geruchten over komst Renato blijven
In Brazilie blijven geruchten de ronde doen dat Ajax bezig is met middenvelder Renato. Volgens geruchten, aldus Gazeta Esportivo zou zijn club Atletico-MG al een akkoord hebben met Ajax over een transfer voor maar liefst 5 miljoen euro voor de middenvelder die de afgelopen weken samen met Filipe uitkwam in Brazilie U20. De in financiele problemen verkerende club trok voor het nieuwe seizoen al een reeks spelers aan hetgeen de geruchten versterkt. Niemand wil echter concrete interesse van Ajax bevestigen. De speler bevestigde aan het begin van het toernooi om het Zuid-Amerikaans kampioenschap wel dat er interesse vanuit Nederland was getoond.
Natuurlijk wel. Maar niet te lang natuurlijk want de transferwaarde mag niet dalen, dan maar verkopen. Zlatan mocht ook niet zomaar weg, die MOEST weg. Ruzie onderling, aflopend contract met Zlatan en 3 ontevreden nederlanders vanwege Zlatan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:02 schreef S-Two het volgende:
Dus je mag het niet tollereren als Koeman VDV of wie dan ook eens goed op zn flikker geeft? En ja, dan wil VDV miss weg. Zlatan lieten ze ook zomaar gaan terwijl die toch echt wel iets belangrijker was dan VDV.![]()
De enige Renato uit Brazilie waar ik ooit van gehoord heb speelde enkele jaren geleden bij Santos, samen met Alex en Robinho.quote:
Nee, deze is veel beter en precies even oud als ik (28-04-1985) dus het is vast een fenomeenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
De enige Renato uit Brazilie waar ik ooit van gehoord heb speelde enkele jaren geleden bij Santos, samen met Alex en Robinho.
Is dat deze Renato?
Ik wil je best geloven hoor, maar jij vond Rosales toch ook een fantastische voetballer?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm ook al eens zien voetballen en hij is erg goed
Ik zou Rosales maar wat graag bij PSV zien spelen. Met Rosales is niets mis, met Koeman en de typische Ajax-sfeer wel. Die Sonck gaat gewoon hartstikke slagen bij Gladbach hoor. De Ridder zal bij iedere andere club dan Ajax optimaal renderen. Als je bij Ajax speelt, mag je nooit van positie wisselen, moet alles zo perfect mogelijk verlopen en is de sfeer niet bepaald bevorderend voor de prestaties op het veldquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik wil je best geloven hoor, maar jij vond Rosales toch ook een fantastische voetballer?
Ik kan daar maar moeilijk lyrisch van worden, van onze vriend Mauro...
Foei!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik wil je best geloven hoor, maar jij vond Rosales toch ook een fantastische voetballer?
De beste speler op dit moment.........quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
quote:Volgens het Braziliaanse Gazeta Esportiva zou Roman Abramovich mogelijk ook in de markt zijn voor de Braziliaanse middenvelder Renato. De speler van Atletico-MG, die opviel bij het Zuid-Amerikaans kampioenschap U20 zou gisteren bezoek hebben gehad van een contactpersoon Abramovich die voor Chelsea en CSKA Moskou werkt. Die wilde geen namen noemen van spelers waarin ze geinteresseerd zijn, maar bevestigde interesse.
Dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De beste speler op dit moment.........
Bron: AT5quote:Afgaande op de Ajax-training van vrijdag is het heel goed mogelijk dat Rasmus Lindgren zondag uit tegen NAC zijn debuut in Ajax 1 zal maken. De jonge Zweed speelde de hele training linkshalf op de plaats van de zondag geschorste Rafael van der Vaart.
Verder viel Nourdin Boukhari op. Hij speelde linksbuiten, op de plaats van de tijden zwak spelende Nicolai Mitea. Boukhari moest de laatste wedstrijden vanaf de tribune volgen, nu maakt hij kans in de basis te beginnen.
Grygera en Sneijder zijn nog steeds geblesseerd. Grygera oefende wat met een bal, Sneijder trainde binnen.
Niet zo pessimistisch!quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen nu
Hoevaak zie jij goede corners bij Ajax? Relatief is dat aantal te verwaarlozen.
zijn traptechniek is wel goed, misschien moet hij die ook eens bij corners benutten. Als je ziet wel percentage van onze corners rechtstreeks in de voeten (1e paal) of op het hoofd/handen van de tegenstander terecht komt, is het gewoon dramatisch. Een corner voor ons is balbezit voor de tegenstanderquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch!
Wesley heeft een erg goede traptechniek, dat kun je echt niet ontkennen!!!
Helemaal mee eens. Zum kotsen werkelijk zo slecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zijn traptechniek is wel goed, misschien moet hij die ook eens bij corners benutten. Als je ziet wel percentage van onze corners rechtstreeks in de voeten (1e paal) of op het hoofd/handen van de tegenstander terecht komt, is het gewoon dramatisch. Een corner voor ons is balbezit voor de tegenstander
en nee, ik heb geen percentage beschikbaar![]()
Want? hij speelde jullie verdediging anders aardig zoekquote:
Niks sparen, Ajax moet nog redden wat er te redden valt, namelijk de 2e plaats en dat kan alleen met Babel in de spits!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:02 schreef gras het volgende:
Babel word gespaard voor Auxerre. Vind dat wel goed gezien van Koeman.
Ja, lengte.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:44 schreef gras het volgende:
Waarschijnlijk wel. Wat jammer is, want centraal in de verdediging vind ik hem nu nog wel wat tekort komen.
Risico?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Precies, onzinnig weer. Verder puntverlies in de HCE zou echt rampzalig zijn. En een jochie van die leeftijd moet toch gvd wel 2 wedstrijden kunnen spelen??
Verwijderd en dat gaat ook gebeuren met verdere onzinnige posts van je.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:15 schreef Chen het volgende:
Waar is mijn bericht gebleven?
Ging over topictitelquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwijderd en dat gaat ook gebeuren met verdere onzinnige posts van je.
Tsja, wisselen is niet Koeman's sterkste punt. Tactiek ook niet. Aankoopbeleid ook niet echt. Geen idee of de trainingen goed zijn, maar aangezien het vetpercentage van sommige spelers bij mij wat twijfel hierover veroorzaakt lijkt me dat ook niet een sterk punt. Flexibiliteit is ook niet echt een sterk punt van Ronald. Verdedigend zou een ex-topverdediger het wel prima voor elkaar moeten hebben, maar ook in ons eigen mandje liggen al wat goals. En op mentaal en psychologisch vlak is gezien alle ruzietjes en situaties binnen de selectie ook al niet veel gedaan door Ronnie. De positieve punten zijn echter ehm....de selectie goed door elkaar kunnen gooien na een crisis of een blessuregolf. Nouja, dan kan je toch nog best een topcoach wordenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:26 schreef RedGuy het volgende:
Wat is het wisselbeleid van Koeman zeg..
Je staat 1-1 tegen een ploeg met een verdediging die veel overtredingen nodig heeft, je concurrenten voor de titel hebben 0-0 gespeeld en dan ga je een spits voor een spits wisselen en een rechtsbuiten voor een rechtsbuiten.
Raar.
Tja bij Zlatan vond ik ook dat hij dit seizoen pas echt zijn draai ging vindenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag je weer eens meedoen met het eerste, pak je op deze manier de kans
Harry baart me zorgen... Nog geen doelpunt gemaakt...
Tja dat is het probleem juistquote:
Blessure aan zijjn bovenbeenquote:Op zondag 13 februari 2005 14:44 schreef PJORourke het volgende:
Waarom is Vonk gewisseld?
quote:13/2/2005 - Verrassende terugkeer Obodai na verbanning
Nadat Obodai om disciplinaire redenen twee weken buiten de selectie was gelaten, keert de middenvelder verrassend weer terug in de basis. Ronald Koeman had ook weinig andere mogelijkheden aangezien na blessures van Galasek en Sneijder en de schorsing van Van der Vaart ook Johnny Heitinga moet missen. Die bleef met griep achter in Amsterdam.
quote:13/2/2005 - Blessure Vonk; terugkeer Stekelenburg
Maarten Stekelenburg maakte onverwacht al zijn rentree in het eerste elftal van Ajax. Doelman Hans Vonk liep een blessure op aan zijn dijbeen en moest in de rust vervangen worden. De ernst van de blessure is nog onbekend.
quote:13/2/2005 - De Jong mist volgende wedstrijd wegens schorsing
Nigel de Jong zal de volgende wedstrijd aan zich voorbij moeten laten gaan. De verdediger van Ajax liep in het duel tegen NAC tegen zijn vierde gele kaart van het seizoen op. Hij is daardoor automatisch voor een duel geschorst, de volgende wedstrijd tegen FC Den Bosch volgende week zondag.
quote:Op zondag 13 februari 2005 14:22 schreef superjoden het volgende:
Hier ook nog mensen die woensdag btw naar Ajax - Auxerre gaan?
kluck?quote:Op zondag 13 februari 2005 14:24 schreef valek het volgende:
strontkutkluckfuckajax
Gelukkig dat je er niets van gezien of van gehoord hebt, en dat we 3 punten hebben inderdaad. Met name dat eerste, want het was weer echt drie keer niks vandaag.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:09 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien of van gehoord, alleen dat we 3 ptn hebben. Gelukkig maar...
Van Obodai staat vast dat hij niet goed genoeg is voor Ajax. De rest speelt ondermaats, of is er echt bij gebrek aan beter (Boukhari). Maar voor Obodai valt toch wel iets beters te verzinnen?quote:Op zondag 13 februari 2005 15:00 schreef PJORourke het volgende:
Van Obodai word ik zo ontzettend moe...
Leuk he, tegen jezelf praten?quote:Op zondag 13 februari 2005 15:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van Obodai staat vast dat hij niet goed genoeg is voor Ajax. De rest speelt ondermaats, of is er echt bij gebrek aan beter (Boukhari). Maar voor Obodai valt toch wel iets beters te verzinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |