Nee, deze is veel beter en precies even oud als ik (28-04-1985) dus het is vast een fenomeenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
De enige Renato uit Brazilie waar ik ooit van gehoord heb speelde enkele jaren geleden bij Santos, samen met Alex en Robinho.
Is dat deze Renato?
Ik wil je best geloven hoor, maar jij vond Rosales toch ook een fantastische voetballer?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm ook al eens zien voetballen en hij is erg goed
Ik zou Rosales maar wat graag bij PSV zien spelen. Met Rosales is niets mis, met Koeman en de typische Ajax-sfeer wel. Die Sonck gaat gewoon hartstikke slagen bij Gladbach hoor. De Ridder zal bij iedere andere club dan Ajax optimaal renderen. Als je bij Ajax speelt, mag je nooit van positie wisselen, moet alles zo perfect mogelijk verlopen en is de sfeer niet bepaald bevorderend voor de prestaties op het veldquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik wil je best geloven hoor, maar jij vond Rosales toch ook een fantastische voetballer?
Ik kan daar maar moeilijk lyrisch van worden, van onze vriend Mauro...
Foei!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik wil je best geloven hoor, maar jij vond Rosales toch ook een fantastische voetballer?
De beste speler op dit moment.........quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
quote:Volgens het Braziliaanse Gazeta Esportiva zou Roman Abramovich mogelijk ook in de markt zijn voor de Braziliaanse middenvelder Renato. De speler van Atletico-MG, die opviel bij het Zuid-Amerikaans kampioenschap U20 zou gisteren bezoek hebben gehad van een contactpersoon Abramovich die voor Chelsea en CSKA Moskou werkt. Die wilde geen namen noemen van spelers waarin ze geinteresseerd zijn, maar bevestigde interesse.
Dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De beste speler op dit moment.........
Bron: AT5quote:Afgaande op de Ajax-training van vrijdag is het heel goed mogelijk dat Rasmus Lindgren zondag uit tegen NAC zijn debuut in Ajax 1 zal maken. De jonge Zweed speelde de hele training linkshalf op de plaats van de zondag geschorste Rafael van der Vaart.
Verder viel Nourdin Boukhari op. Hij speelde linksbuiten, op de plaats van de tijden zwak spelende Nicolai Mitea. Boukhari moest de laatste wedstrijden vanaf de tribune volgen, nu maakt hij kans in de basis te beginnen.
Grygera en Sneijder zijn nog steeds geblesseerd. Grygera oefende wat met een bal, Sneijder trainde binnen.
Niet zo pessimistisch!quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen nu
Hoevaak zie jij goede corners bij Ajax? Relatief is dat aantal te verwaarlozen.
zijn traptechniek is wel goed, misschien moet hij die ook eens bij corners benutten. Als je ziet wel percentage van onze corners rechtstreeks in de voeten (1e paal) of op het hoofd/handen van de tegenstander terecht komt, is het gewoon dramatisch. Een corner voor ons is balbezit voor de tegenstanderquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch!
Wesley heeft een erg goede traptechniek, dat kun je echt niet ontkennen!!!
Helemaal mee eens. Zum kotsen werkelijk zo slecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zijn traptechniek is wel goed, misschien moet hij die ook eens bij corners benutten. Als je ziet wel percentage van onze corners rechtstreeks in de voeten (1e paal) of op het hoofd/handen van de tegenstander terecht komt, is het gewoon dramatisch. Een corner voor ons is balbezit voor de tegenstander
en nee, ik heb geen percentage beschikbaar![]()
Want? hij speelde jullie verdediging anders aardig zoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |