abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24966585
Vorig topic: The 9-11 TRUTH MOVEMENT

Laatste post: The 9-11 TRUTH MOVEMENT
quote:
@Redux

Het valt mij op dat je altijd als de kippen erbij bent, om de hypotheses van posters te vierendelen......

Wat is jouw hypothese over 911?

De officiële lezing, of heb je een eigen invalshoek op dit drama?
Het valt je op dat ik er als de kippen bij ben? Ik was vanmorgen gewoon online, en zag dat er gepost was in het topic waar ik ook in post; het topic stond in mijn AT bovenaan, dus ik heb gewoon gereageerd. Valt dus wel mee hoor met dat 'als de kippen er bij zijn'.
Mijn hypothese over 9/11? Als het je opvalt dat ik er altijd als de kippen bij ben, betekent dat dat je meer posts van me gelezen hebt. Zodoende weet je ook wat mijn standpunt is in dit verhaal. Zo niet, succes met inlezen.
pi_24966618
Believers , inside job , wiel, PUNT
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24967223
Ik zie bijna het verschil niet meer tussen dit topic en het feedback topic.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_24967720
Je hebt gelijk ... ik onthoud mij verder ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24968037
quote:
Op maandag 7 februari 2005 10:03 schreef Redux het volgende:
Vorig topic: The 9-11 TRUTH MOVEMENT

Laatste post: The 9-11 TRUTH MOVEMENT
[..]

Het valt je op dat ik er als de kippen bij ben? Ik was vanmorgen gewoon online, en zag dat er gepost was in het topic waar ik ook in post; het topic stond in mijn AT bovenaan, dus ik heb gewoon gereageerd. Valt dus wel mee hoor met dat 'als de kippen er bij zijn'.
Mijn hypothese over 9/11? Als het je opvalt dat ik er altijd als de kippen bij ben, betekent dat dat je meer posts van me gelezen hebt. Zodoende weet je ook wat mijn standpunt is in dit verhaal. Zo niet, succes met inlezen.
Het probleem is dat jij een van de meest productieve posters bent in dit segment.
De postings van jou zijn gericht op het ontkrachten van andere hypotheses, maar daarin reageer jij specifiek op de context van de vorige poster. Jouw eigen inzichten komen zelden aan bod.

Was het volgens jou nu een inside job of niet?
pi_24968087
Probleem? Je ziet het als probleem?
Serieus, als jij kunt zien dat ik zo'n productieve poster ben, heb je ook al m'n productieve posts gezien, heb je kunnen lezen welke inzichten ik op dit onderwerp heb.
pi_24968235
Als je goed kijkt naar de Avatar van Meneer Redux zegt dat eigenlijk al genoeg
maakt niet uit
pi_24971795
pi_24972143
Wat vind je van die pagina, unclescorp? Kun je ook uitlichten of vertellen waarom je die link post?
pi_24972156
Ja doei, alleen UncleScorp's post is on-topic.

Maak maar een nieuw topic met een OP die over het onderwerp gaat. Persoonlijke zooi zoeken jullie maar lekker via mail met elkaar uit.

Ik word hondsmoe van dat gezeur over en weer. Leer eens normaal te posten en laat elkaar lekker met rust. Gezeik. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')