Hier geloof ik echt geen drol van.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:55 schreef Monus het volgende:
De nederlandse taal ben ik dus helemaal vergeten, en zelf waneer ik mijn ouders bezoek kost het me moeite om nederlands te spreken.
Want....quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:52 schreef OutKast het volgende:
[..]
Hier geloof ik echt geen drol van.
Ook al dwalen we off-topic, ik denk dat zoiets wel goed mogelijk is. Ik betrap mezelf er al na een weekje Engeland op dat ik per ongeluk Engelse stopwoordjes als 'but' gebruik, in plaats van 'maar'. En het is ook maar net hoe veel moeite je wilt doen om je Nederlands een beetje op peil te houden. Op zich is deelname aan een forum dan natuurlijk geen verkeerd idee. Nu nog betere standpuntenquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:32 schreef Monus het volgende:
Jij kan het niet bevatten dan iemand na jaren niet meer in het nederlands denk. En alles wat hij wil zeggen in het nederlands moet vertalen uit het mengelmoesje van spaans en engels (beter bekend als het spanlish).
Taal is voor eenieder anders en de een schud het makkelijker uit zijn mouw dan de ander. Ik heb zelf wienig moeite met het omschakelen, maar een vriend van me die slechts een jaar in Amerika heeft gezeten had best moeite om weer in het nederlands te denken en dus in het nederlands te praten.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:52 schreef OutKast het volgende:
[..]
Hier geloof ik echt geen drol van.
Agressieve vorm aidsvirus ontdektquote:Agressieve vorm aidsvirus ontdekt
In New York is bij een 40-jarige man een uiterst agressieve variant van het aidsvirus HIV ontdekt. Deze variant kan al binnen acht weken tot aids leiden.
Het agressieve virus zou resistent zijn tegen de meeste geneesmiddelen. De gezondheidsautoriteiten in New York hebben alle ziekenhuizen en artsen opgeroepen alert te zijn op de speciale variant.
De man die het virus droeg, heeft waarschijnlijk seks gehad met honderden mannen. De gezondheidsdienst van New York ziet in de nieuwe HIV-variant een potentieel enorm probleem.
LOL!quote:Op maandag 14 februari 2005 15:41 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Agressieve vorm aidsvirus ontdekt
Monus hoeft zijn mening niet eens met argumenten te staven. Iedereen die de krant openslaat ziet toch gewoon dat hij gelijk heeft.
Maarre.. toen ik de kop zag wist ik al dat het om een 'man' ging die seks heeft gehad met 'honderden andere mannen'. Het probleem hiermee is dat dit weer overgedragen wordt op hetero's door bi-seksuelen en weet ik veel wat....
Dat is toeval N_I_ ... Gewoon toevalquote:Op maandag 14 februari 2005 15:41 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Agressieve vorm aidsvirus ontdekt
Monus hoeft zijn mening niet eens met argumenten te staven. Iedereen die de krant openslaat ziet toch gewoon dat hij gelijk heeft.
Maarre.. toen ik de kop zag wist ik al dat het om een 'man' ging die seks heeft gehad met 'honderden andere mannen'. Het probleem hiermee is dat dit weer overgedragen wordt op hetero's door bi-seksuelen en weet ik veel wat....
De drang om je lustgevoelens met mensen van hetzelfde geslacht te uiten is aangeboren, zo schijnt. Maar die gevoelens ook daadwerkelijk uiten met mensen van hetzelfde geslacht is wel degelijk een keuze.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef Prego het volgende:
[..]
hoe kun je iets aangeboren nou een keuze noemen? je lijkt bush wel
Jij hebt het alleen maar over lust. Je vergeet de liefde. En je vergeet homostellen die al jaren monogaam samenleven.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef N_I_ het volgende:
De drang om je lustgevoelens met mensen van hetzelfde geslacht te uiten is aangeboren, zo schijnt. Maar die gevoelens ook daadwerkelijk uiten met mensen van hetzelfde geslacht is wel degelijk een keuze.
Dat ik de drang heb om een lekker vrouwtje in de bus in de kont te knijpen betekent niet dat ik het ook moet doen. Het doen is een keuze, de aanleg hebben om het te willen doen is aangeboren.
De drang om je lustgevoelens met mensen van het andere geslacht te uiten is aangeboren, zo schijnt. Maar die gevoelens ook daadwerkelijk uiten met mensen van het andere geslacht is wel degelijk een keuze.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef N_I_ het volgende:
[..]
De drang om je lustgevoelens met mensen van hetzelfde geslacht te uiten is aangeboren, zo schijnt. Maar die gevoelens ook daadwerkelijk uiten met mensen van hetzelfde geslacht is wel degelijk een keuze.
Dat ik de drang heb om een lekker vrouwtje in de bus in de kont te knijpen betekent niet dat ik het ook moet doen. Het doen is een keuze, de aanleg hebben om het te willen doen is aangeboren.
De man die het virus droeg, heeft waarschijnlijk seks gehad met honderden mannen.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt het alleen maar over lust. Je vergeet de liefde. En je vergeet homostellen die al jaren monogaam samenleven.
Bekrompen.
Als homoseksualiteit een keuze is, dan was deze vlugger gemaakt dan bedacht geachte fundi!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Dat seksualiteit is af te leiden uit DNA wil nog niet zeggen dat het een ziekte is.quote:Op maandag 7 februari 2005 09:49 schreef N_I_ het volgende:
HOMO DNA is gevonden (2)
En hier weer verder.
[..]
Goede zaak dat de oorzaak nu gevonden is. Hopelijk worden die arme mensen nu weer beter gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |