abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25020260
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:55 schreef Monus het volgende:

De nederlandse taal ben ik dus helemaal vergeten, en zelf waneer ik mijn ouders bezoek kost het me moeite om nederlands te spreken.
Hier geloof ik echt geen drol van.
  donderdag 10 februari 2005 @ 13:32:15 #227
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25022703
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:52 schreef OutKast het volgende:

[..]

Want....
jij kan het niet bevatten dan iemand na jaren niet meer in het nederlands denk. En alles wat hij wil zeggen in het nederlands moet vertalen uit het mengelmoesje van spaans en engels (beter bekend als het spanlish).
pi_25024370
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:32 schreef Monus het volgende:
Jij kan het niet bevatten dan iemand na jaren niet meer in het nederlands denk. En alles wat hij wil zeggen in het nederlands moet vertalen uit het mengelmoesje van spaans en engels (beter bekend als het spanlish).
Ook al dwalen we off-topic, ik denk dat zoiets wel goed mogelijk is. Ik betrap mezelf er al na een weekje Engeland op dat ik per ongeluk Engelse stopwoordjes als 'but' gebruik, in plaats van 'maar'. En het is ook maar net hoe veel moeite je wilt doen om je Nederlands een beetje op peil te houden. Op zich is deelname aan een forum dan natuurlijk geen verkeerd idee. Nu nog betere standpunten
pi_25025493
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:52 schreef OutKast het volgende:

[..]

Taal is voor eenieder anders en de een schud het makkelijker uit zijn mouw dan de ander. Ik heb zelf wienig moeite met het omschakelen, maar een vriend van me die slechts een jaar in Amerika heeft gezeten had best moeite om weer in het nederlands te denken en dus in het nederlands te praten.
Maar ja nu gaat de draad dus meer over Aids en haar historie dan homo's en hun specifieke DNA.
Ik weet niet of iedereen dezelfde basis zou moeten hebben of dat de schepper (als je daarin gelooft) of het natuurlijke proces (voortplanting) doelbewust leven creert waarin een X niet automatisch een Y wil of andersom.
Het maakt me zelf geen zier uit in elk geval en ik snap de arbitraire grens ook niet die mensen schijnen te leggen.
Yeah baby Yeah!
  maandag 14 februari 2005 @ 15:41:35 #230
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25086823
quote:
Agressieve vorm aidsvirus ontdekt

In New York is bij een 40-jarige man een uiterst agressieve variant van het aidsvirus HIV ontdekt. Deze variant kan al binnen acht weken tot aids leiden.

Het agressieve virus zou resistent zijn tegen de meeste geneesmiddelen. De gezondheidsautoriteiten in New York hebben alle ziekenhuizen en artsen opgeroepen alert te zijn op de speciale variant.

De man die het virus droeg, heeft waarschijnlijk seks gehad met honderden mannen. De gezondheidsdienst van New York ziet in de nieuwe HIV-variant een potentieel enorm probleem.

Monus hoeft zijn mening niet eens met argumenten te staven. Iedereen die de krant openslaat ziet toch gewoon dat hij gelijk heeft.

Maarre.. toen ik de kop zag wist ik al dat het om een 'man' ging die seks heeft gehad met 'honderden andere mannen'. Het probleem hiermee is dat dit weer overgedragen wordt op hetero's door bi-seksuelen en weet ik veel wat....
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_25087279
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:41 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Monus hoeft zijn mening niet eens met argumenten te staven. Iedereen die de krant openslaat ziet toch gewoon dat hij gelijk heeft.

Maarre.. toen ik de kop zag wist ik al dat het om een 'man' ging die seks heeft gehad met 'honderden andere mannen'. Het probleem hiermee is dat dit weer overgedragen wordt op hetero's door bi-seksuelen en weet ik veel wat....
LOL!

En ik dacht gisteren nog bij mezelf toen ik dit nieuwsbericht aan het lezen was, maar waar blijft onze fundi pastoor nu eigenlijk....
Wat ben jij toch doorzichtig....btw, (Safe sex is always better. It's fun, and you don't have to worry as much)
En dit geld net zo hard voor de hetero's!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  maandag 14 februari 2005 @ 16:33:24 #232
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25087305
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:41 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Dat is toeval N_I_ ... Gewoon toeval ...
  maandag 14 februari 2005 @ 17:57:45 #233
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25087998
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef Prego het volgende:

[..]

hoe kun je iets aangeboren nou een keuze noemen? je lijkt bush wel
De drang om je lustgevoelens met mensen van hetzelfde geslacht te uiten is aangeboren, zo schijnt. Maar die gevoelens ook daadwerkelijk uiten met mensen van hetzelfde geslacht is wel degelijk een keuze.

Dat ik de drang heb om een lekker vrouwtje in de bus in de kont te knijpen betekent niet dat ik het ook moet doen. Het doen is een keuze, de aanleg hebben om het te willen doen is aangeboren.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_25088889
quote:
Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef N_I_ het volgende:

De drang om je lustgevoelens met mensen van hetzelfde geslacht te uiten is aangeboren, zo schijnt. Maar die gevoelens ook daadwerkelijk uiten met mensen van hetzelfde geslacht is wel degelijk een keuze.

Dat ik de drang heb om een lekker vrouwtje in de bus in de kont te knijpen betekent niet dat ik het ook moet doen. Het doen is een keuze, de aanleg hebben om het te willen doen is aangeboren.
Jij hebt het alleen maar over lust. Je vergeet de liefde. En je vergeet homostellen die al jaren monogaam samenleven.

Bekrompen.
  maandag 14 februari 2005 @ 19:07:56 #235
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25089118
quote:

[..]

De drang om je lustgevoelens met mensen van het andere geslacht te uiten is aangeboren, zo schijnt. Maar die gevoelens ook daadwerkelijk uiten met mensen van het andere geslacht is wel degelijk een keuze.

Dat ik de drang heb om een lekker mannetje in de bus in de kont te knijpen betekent niet dat ik het ook moet doen. Het doen is een keuze, de aanleg hebben om het te willen doen is aangeboren.
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  maandag 14 februari 2005 @ 19:22:47 #236
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25089348
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Jij hebt het alleen maar over lust. Je vergeet de liefde. En je vergeet homostellen die al jaren monogaam samenleven.

Bekrompen.
De man die het virus droeg, heeft waarschijnlijk seks gehad met honderden mannen.

Inderdaad monogaam.
христианский солдат
pi_25089407
quote:

[..]

Als homoseksualiteit een keuze is, dan was deze vlugger gemaakt dan bedacht geachte fundi!!!
Want door het leven gaan als hetero zorgt er wel voor dat je met minder problemen te kampen hebt zowel emotionele, relationele als maatschappelijke. In zekere zin is het aanvaarden van je homoseksualiteit weldegelijke een keuze, kiezen voor jezelf, kiezen voor je eigen mentale gezondheid. Het onderdrukken en negeren van je seksuele geaardheid is ingaan tegen je eigen ik. Helaas gebeurt het nog te vaak dat kinderen, al dan niet vanuit ouderlijke stimulans, toch gaan huwen. Niettegenstaande zij zelf het besef van hun homoseksualiteit al hebben ervaren. Door toch te huwen en je geaardheid te negeren bega je niet alleen een grote fout tegenover jezelf maar zeker en vooral tegenover je toekomstige partner en kinderen...Maar daar denkt onze jonge fundi pastoor helemaal niet aan!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:12:30 #238
117876 Riverpoet31
Iedere stap is vrede
pi_25914742
Mijn eerste en laatste opmerking over deze post: N_I_ is zwaar gestoord.....zou je dat ook in het dna kunnen terugvinden?
pi_25916144
quote:
Op maandag 7 februari 2005 09:49 schreef N_I_ het volgende:
HOMO DNA is gevonden (2)

En hier weer verder.
[..]

Goede zaak dat de oorzaak nu gevonden is. Hopelijk worden die arme mensen nu weer beter gemaakt.
Dat seksualiteit is af te leiden uit DNA wil nog niet zeggen dat het een ziekte is.
Jij komt geloof ik echt uit het jaar 0 niet?

Blank zijn is volgens jou zeker ook een ziekte?

Misschien moeten ze het DNA maar eens vinden voor religieuzen fanatici en homohaters, dan kunnen we die eens genezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')