Hij heeft zeker een sexy loookquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
Ongezoute mening over Bas Muijs/Stefano Sanders
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb helaas vernomen dat Suzanne geen vast karakter wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:21 schreef Brandon19 het volgende:
Misschien is het wel een vaste rol.
Maffia-tijdquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn pasta-tubes.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:41 schreef P-Style het volgende:
Wat zijn dat toch steeds voor grote tandpasta-tubes die ze altijd op tafel hebben staan wanneer ze aan het ontbijten zijn?
We zien beide kerels toch nooit meerquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rolovername Job Geelhoed (GTST, WO. 09-02-2005)
Laurens Bruning was al 2 keer eerder in GTST te zien. In seizoen 11 (MA. 23-10-2000) speelde hij een arts. In seizoen 12 (DO. 04-10-2001) speelde hij de rol van Victor Kleinschmidt.
Christophe Haddad: Superacteur, veel aardiger in het echt dan in de serie. Een superacteur en ook erg leuk in musicals!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
Ongezouten mening over Christophe Haddad/Nick van der Heijden..
[afbeelding]
Nick en Christophe zijn geweldig.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:09 schreef Beach het volgende:
Nick is een heel zielig personage.
Zo iemand wil je niet kennen.
Over de acteur: die is wel aardig goed![]()
Weet iemand wie Stefano hier " aan het bevredigen " was? Caps of filmpjes? Ik gok op Bowien.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat dat die scene met Janine was.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Weet iemand wie Stefano hier " aan het bevredigen " was? Caps of filmpjes? Ik gok op Bowien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |