abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2005 @ 01:28:27 #251
117551 u2boy.nl
I want to run, I want to hide
pi_25651938
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:11 schreef Waxxer het volgende:
Wat raar eigenlijk, dat er nog geen pics van zijn Ik bedoel, bij bijv Popmart was dat al veeeeeelll eerder, met die gele boog in de woestijn enz. En Elevation weet ik eigenlijk niet, maar ik was "vroegah" echt compleet bezeten van U2
Zo oefenen nu binnen hè.

Die gele boog in de woestijn viel ook moeilijk te missen.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 08:10:05 #252
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25653189
de tour begint inderdaad pas maandag
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:37:18 #253
117551 u2boy.nl
pi_25678424
U2's Manager Offers Tour Preview

There's just five days to go until Irish rockers U2 launch their Vertigo world tour at the San Diego Sports Arena on Monday night.

And long-time band manger Paul McGuinness says the group enjoyed themselves during a week of rehearsals in Canada, at Vancouver's GM Place. Toronto has to wait until September for their four sold-out shows at the Air Canada Centre.

"It's fantastic," said McGuinness, speaking to The Sun in an exclusive Canadian newspaper interview down the line from Vancouver. "We're kind of semi-Canadian ourselves, because we've been working with (Toronto concert promoters) Arthur Fogel and Michael Cohl, so we feel pretty much at home here."

McGuinness said that while a crew moved into GM Place on Feb. 25 to start building the Vertigo stage, the band didn't arrive until last week following their March 14 induction into the Rock And Roll Hall Of Fame at a ceremony in New York.

"We arrived that same night," said McGuinness, who was scheduled to leave Vancouver tonight. "We flew out of New York on Monday night and we got into Vancouver very early Tuesday morning."

The next thing for U2 singer Bono, guitarist The Edge, bassist Adam Clayton and drummer Larry Mullen Jr., who have been rehearsing in various locales since last December, is dress rehearsals, McGuinness said. They take place at the L.A. Sports Arena tomorrow, Friday and Saturday nights with some radio contest winners in attendance.

But while in Vancouver, he said, the band was pretty much left alone: "It was very quiet. No one bothered us. Canadians are very low-key, they leave you alone."

U2 didn't even get out on the mother of all Irish holidays. "I'm afraid St. Patrick's Day was a normal working day," said McGuinness.

McGuinness, who has been managing U2 for 27 years, ever since they formed in 1978, says Bono and company are looking forward to Monday's launch with equal amounts of excitement and nervousness.

"It's quite nerve-wracking," he said. "I'm not a performer. But for them, I think, they're always quite nervous about a new show. We've had some great shows in the past and people have high expectations of what's going to happen at a U2 concert. Anyone who doesn't feel scared going out and performing in front of 20,000 people would be a little odd anyway, I think. They're kind of sensible about it but like any performer, they get nervous and they want it to go well."

The Internet has been rife with rumours about the new Vertigo production, that it will be similar to the wildly successful Elevation trek when the band performed on a stripped-down stage encased in a heart-shaped catwalk.

McGuinness would only say it's an in-the-round stage at one end of the floor similar to the Elevation setup.

"It is a completely different production, but it shares characteristics with the Elevation production," he said.

As for songs, McGuinness said when you've been recording for 25-plus years, you have a lot to choose from.

"It's very difficult to get the balance right between the new material, which they're very excited about and which is currently on the radio, and on MTV and on MuchMusic, and the songs that people really expect to hear. But they are determined not to become their own kind of tribute band. It's not a greatest hits show. It's very important to us to get the new material into the spotlight, so you can expect most of the new album will feature in the set."

McGuinness said sales of U2's latest album, How To Dismantle An Atomic Bomb, which is closing in on worldwide sales of nine million since its release last November, indicate it's poised to become the group's best-selling album ever.

They also won three Grammys in February for the album's first single, Vertigo.

"It's very unusual, in fact, unique," McGuinness said, "to be having a number one record, selling out a world tour, the week that you're being inducted into the Rock And Roll Of Fame," says McGuinness. "That's normally reserved for venerable, rather older, people."

A rehearsal set list

U2 fan site Interference posted this set list performed by the band during one of their private rehearsals in Vancouver last week. Band manager Paul McGuinness said it was accurate for that rehearsal, but he stressed that the band is working on a bunch of different set lists. He figures it must have been a fan outside the building "who could tell what the songs were through the steel doors," McGuinness told the Sun. (*Indicates from new album, How To Dismantle An Atomic Bomb):

Sometimes You Can't Make It On Your Own *
Stuck In A Moment
Love And Peace Or Else *
Out Of Control
City Of Blinding Lights *
All Because Of You *
Yahweh *
40
Bad
Beautiful Day
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name
Walk On
Elevation
One
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Vertigo *
Miracle Drug *
Bullet The Blue Sky
With Or Without You
Running To Stand Still

Ben benieuwd.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:42:43 #254
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25678539
ze beginnen daar met een ballad, en niet met een knaller?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:46:59 #255
117551 u2boy.nl
pi_25678625
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:42 schreef greatgonzo het volgende:
Klopt ook niks van, ze zullen die nummers vast wel in die volgorde gespeeld hebben, maar het is onzin om maar aan te nemen dat dat meteen de setlst voor de tour is.
  Moderator woensdag 23 maart 2005 @ 10:49:16 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_25678667
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:42 schreef greatgonzo het volgende:
Lijkt me dat dit alleen om het repeteren van de songs ging, en dat de volgorde verder onbelangrijk is. Starten met een ballad doen ze niet, het kan haast niet anders of ze knallen er in met Vertigo.
En Running to stand still als afsluitend nummer zou ook raar zijn.
Sunday Bloody Sunday staat er trouwens ook niet tussen. Maar die kennen ze zo onderhand wel uit hun hoofd denk ik.
Van mij mag dat nummer sowieso afvallen trouwens. Zo vaak gehoord dat het elevator-muziek begint te worden..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_25678933
Love And Peace Or Else word gewoon het openingsnummer
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_25688185
Niet, All Because of You

Of Crumbs van de tafel

pi_25695486
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:40 schreef Waxxer het volgende:

Ojee! Begint 'ie weer
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2005 @ 22:29:50 #260
47213 ArmaniMania
pi_25695565
Nog maar een paar maandjes.....
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:08:21 #261
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_25696613
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:29 schreef ArmaniMania het volgende:
Nog maar een paar maandjes..... [afbeelding]
nog een paar dagen en dan barst het bootleg geweld los.
hoop ik
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_25697097
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:26 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Ojee! Begint 'ie weer

Ja nou.........

*rrrrrrraaannnnnnggggggg*
pi_25726876
Nog drie dagen
pi_25737225
ik kan me nog herinneren dat met de concerten in het Gelredome dat ze ook verschillende setlists hadden. Dus ik denk dat nu ook wel zo is. Ze zullen niet 3 avonden het zelfde spelen in ieder geval niet dezelfde volgorde
  vrijdag 25 maart 2005 @ 18:04:38 #265
117551 u2boy.nl
pi_25737375
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:57 schreef Evertjan het volgende:
ik kan me nog herinneren dat met de concerten in het Gelredome dat ze ook verschillende setlists hadden. Dus ik denk dat nu ook wel zo is. Ze zullen niet 3 avonden het zelfde spelen in ieder geval niet dezelfde volgorde
Als ze meerdere concerten geven in een stad varieren ze de setlist meestal behoorlijk ja.
Check bijv. de setlist van het 4e concert in Boston tijdens de Elevation tour.. de toegift is wel standaard, maar rest van de setlist alles behalve.

Elevation
Pride
Until the End of the World
The Fly
Even Better Than the Real Thing
Mysterious Way
In My Life/Stuck In A Moment
Kite
Gone
New York
Out of Control
Sunday Bloody Sunday
Desire / Gloria
Party Girl
Stay
Bad
Where the Streets Have No Name
Beautiful Day
----
Bullet the Blue Sky
With or Without You
One
She's a Mystery To Me
Walk On
  zaterdag 26 maart 2005 @ 08:50:37 #266
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_25751418
quote:
U2-koorts laait op
Door Stefan Raatgever

De populariteit van rockband U2 kent geen grenzen. Bijna alle concerten van de Vertigo-wereldtournee - ook die in Nederland - waren binnen een paar uur uitverkocht.

Foto Paul Bergen

Maandag is de wereldpremière in San Diego. Een vooruitblik.

Donkere wolken en veel regen. De Sports Arena van San Diego mag dan in het uiterste zuiden van het normaal zo zonnige Californië liggen, vier dagen voordat U2 er zijn wereldtournee begint, zijn de omstandigheden Hollands.

De onpersoonlijke metalen kolos ligt er verlaten bij. Geen stalletjes met T-shirts, posters of andere voor de ware fan onmisbare U2-relikwieën. Gabriel Martinez, verkoopmedewerker van de sport- en muziektempel weet waarom. ,,De opbouw begint pas maandagochtend vroeg. Op zondagavond wordt er hier nog ge-ijshockeyd. Daarna verwachten we de eerste fans.''

Maar Tilburger Dirk Brands (28) staat nu al te dringen. Hij heeft al maanden een ticket en kan niet wachten om in San Diego voor het eerst van zijn leven een tournee-opening van zijn favoriete band mee te maken. Hij heeft er een lange vliegreis, vier vakantiedagen en bij elkaar een kleine 1000 euro voor over om U2 maandag te zien. ,,Waarom? Een eerste concert is al jaren mijn ultieme droom. Je weet dat de hele wereld meekijkt naar het optreden waar jíj bij bent. Dat maakt het spannend. Het is misschien een beetje raar om zover te reizen voor een optreden, maar we hebben het hier wel over Bono.''

Het is bij lange na niet de eerste U2-show voor Brands. ,,In 1993 zag ik de band voor het eerst in De Kuip. Daarna was ik er elke tour meerdere keren bij. Ik wil steeds meer. Een openingsconcert had ik nog nooit gezien. Nu komt het er eindelijk van. Als ik nu niet zou gaan, had ik mijn hele leven spijt gehad. Daarom ben ik een jaar geleden begonnen met sparen.''

Omdat de vriend met wie hij naar San Diego zou gaan, niet mee kon, maakt Brands de reis noodgedwongen alleen. Wel heeft hij met leden van de U2-fanclub afgesproken. Brands verwacht in totaal enkele tientallen landgenoten. Heel vreemd vindt hij hun reislust niet. ,,Ik weet dat er ook fans zijn die ruim een half jaar vrij nemen en de band over de hele wereld volgen. Zo ver komt het met mij hopelijk niet.''

Brands, in het dagelijks leven vertegenwoordiger, gaat vandaag even bij het stadion kijken. Veel wijzer zal hij er niet van worden. De podiumopstelling - bij U2 al decennialang een specifiek onderdeel van de show - blijft tot op de dag van het concert geheim. Zo stond er tijdens de Popmart-tour van 1997 bijvoorbeeld een gigantische, gele 'M' in McDonald's-stijl op het toneel. Geruchten zijn er echter al voldoende: een cirkelvormig podium met binnenin ruimte voor zeker duizend fans in het midden van de zaal bijvoorbeeld. Of, ook heel vernieuwend: een roterende, ronde bühne.

Hoewel het kwartet in alle beslotenheid repeteerde, zijn al wel de ingestudeerde nummers uitgelekt. De lijst doet vermoedelijk elke U2-fan watertanden. Werk van de twee recentste cd's, zoals Beautiful day, Elevation en Vertigo, wordt aangevuld met klassiekers als Sunday bloody Sunday, One en With or without you.

In San Diego, een miljoenenstad nabij de Mexicaanse grens, laait de U2-koorts vier dagen voor aanvang langzaam op. De VVV biedt geen speciale U2-arrangementen aan, maar constateert wel een stijging van het aantal hotelboekingen. Op lokale radiozenders gaan fans uit hun dak bij het winnen van de laatste kaartjes voor de show óf de laatste repetitie, vanavond in Los Angeles.

Voor Dirk Brands kan het, hoewel hij later dit jaar ook kaartjes heeft voor een concert in Dublin en twee shows in Amsterdam, niet snel genoeg Tweede Paasdag zijn. ,,U2 blijft elke cd én tournee verrassen. De band maakt op dit moment de beste muziek ter wereld en hoort in het rijtje Rolling Stones, Beatles en Queen.''
pi_25763263
Oh ja, nog twee dagen ik wil het zie-hien!!!!!! Echt raar dat ze geen foto's van het podium openbaren. Het is dat ik in juli gewoon in Nederland ga, het is onmenselijk als je het openingsconcert bezoekt en het enige dat je weet is wie er gaan optreden s-l-o-p-e-n-d voor die fans.
pi_25763376
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:13 schreef Waxxer het volgende:
het is onmenselijk als je het openingsconcert bezoekt en het enige dat je weet is wie er gaan optreden s-l-o-p-e-n-d voor die fans.
Het is juist de ultieme kick. Niks weten, alles gewoon over je heen laten komen.
* MuadDib zal z'n best doen om zo weinig mogelijk te weten te komen, maar ja, geen info t/m juli is schier onmogelijk...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_25763436
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:18 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Het is juist de ultieme kick. Niks weten, alles gewoon over je heen laten komen.
* MuadDib zal z'n best doen om zo weinig mogelijk te weten te komen, maar ja, geen info t/m juli is schier onmogelijk...
ik kan dat niet, dan begint in mei de voorpret té erg te worden en denk ik alleen nog maar aan het concert, waardoor werk en studie ernstig, érnstig ondergeschikt worden aan mijn drang.

En dan moet jij vanaf dinsdag gewoon ontzettend dit topic mijden, net als alle muziek-programma's op tv en sites enz enz. Ik wens je veel succes!
pi_25763531
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:18 schreef MuadDib het volgende:

Ik weet nog wel dat ik wel eens een concert heb gezien waarvan ik al heel erg goed wist wat er gingen gebeuren. Toen was ik daarvoor veel enthousiaster over het concert, dan tijdens het concert zelf
pi_25763568
Ik voorzie in een behoefte: U2 gaat weer op tournee in 2005 ZONDER FOTO'S!!!!!!!!!!

Maargoed, mijn goede ideeen worden meestal op slot gemikt door een mod Naja, heb ik m'n best iig gedaan...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:32:51 #272
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25763755
Uhhm vinden jullie het een goed idee dan?
Jullie mogen beslissen.
pi_25763875
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:21 schreef Waxxer het volgende:
En dan moet jij vanaf dinsdag gewoon ontzettend dit topic mijden, net als alle muziek-programma's op tv en sites enz enz. Ik wens je veel succes!
Ik zei al dat het schier onmogelijk was om niks te weten te komen
Maar ik kan het altijd proberen, toch?
pi_25763878
Ik persoonlijk kan het niet, maar vind het op zich wel een goed idee, ook leuk om te zien hoe die groep het beleeft en ook wel zo leuk voor hen, zodat ze ongestoord verder kunne posten over dat onderwerp. Maar aan de andere kant, misschien ben ik wel weer te zweverig bezig....

Dus jullie mogen beslissen (en ik verbaas me er niet over als het kansloos is hoor )
pi_25763911
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:36 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ik zei al dat het schier onmogelijk was om niks te weten te komen
Maar ik kan het altijd proberen, toch?
Kijk, heb ik al voor je geregeld: U2 gaat weer op tournee in 2005 ZONDER FOTO'S!!!!!!!!!!
pi_25764069
pi_25764212
Naaahhh zeg dan: geen beeldmaterialen of special-effects gerelateede info
  zondag 27 maart 2005 @ 13:18:02 #278
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_25778266
quote:
De lijst doet vermoedelijk elke U2-fan watertanden. Werk van de twee recentste cd's, zoals Beautiful day, Elevation en Vertigo, wordt aangevuld met klassiekers als Sunday bloody Sunday, One en With or without you.
Hoezo open deur in trappen...
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  zondag 27 maart 2005 @ 13:22:29 #279
117551 u2boy.nl
pi_25778366
quote:
Rehearsal Provides First Clues
U2 rehearsed their new show before a group of fans in Los Angeles tonight, opening with City of Blinding Lights and closing with 40.

As well as those who won competitions through US radio stations, the band also invited in a crowd of fans who had been waiting outside the Los Angeles Sports Arena.

City of Blinding Lights, played in front of a startling curtain of lights descending from the top of the stage, was immediately followed by a a trio of songs from Boy.

‘We’re going back to where it started for us,’ said Bono.

But not for long. Next up was Beautiful Day, the crowd already screaming the house down, and we were soon into three more songs from the new album: Miracle Drug, Sometimes You Can’t Make it On Your Own and Love and Peace.

As well as a great set of tracks, new and old, there were a series of dazzling production innovations providing clues to the look and staging of ‘Vertigo 2005’.

But we don’t want to give too much away because that might spoil the surprise for Monday - and anyway the band may decide to change the set completely.

Production insiders have told us that they have rehearsed a huge number of song so there is a lot to choose from.
Ben toch benieuwd met welk nummer ze nou gaan openen....
  zondag 27 maart 2005 @ 13:29:20 #280
117551 u2boy.nl
pi_25778510
March 26, 2005 / Los Angeles, CA

Venue: Sports Arena

Main Set: City of Blinding Lights, The Electric Co., An Cat Dubh / Into the Heart, Beautiful Day, Miracle Drug, Sometimes You Can't Make It On Your Own, Love and Peace or Else, Elevation, Stuck In A Moment..., Yahweh, Bullet the Blue Sky, Running to Stand Still, Zoo Station, The Fly, Vertigo

Encore(s): Pride, Where the Streets Have No Name, One, All Because Of You, 40

Comments: Dress rehearsal for the Vertigo Tour. Larry plays keyboards during 'Yahweh.' Bono helps with the drumming on 'Love and Peace or Else' by playing from the edge of the egg while Larry plays on the main stage. The traditional red backdrop of 'Streets' is replaced by a screen showing the flags of countries on the African continent. '40' is performed as it was in the 80s, with each band member leaving the stage separately and Larry finishing with a brief drum solo to close the show.

Bono aan het drummen?
Verder opvallend dat ze Zoo Station gespeeld hebben!!
  zondag 27 maart 2005 @ 13:36:52 #281
117551 u2boy.nl
pi_25778648
Stage notes:

* very simple stage, clean - just Larry's drums, Edge's stuff, keyboards, and lots of room for Bono to move around
* 3-level video screen
* main stage is shaped like the "Vertigo" spirals
* the "egg" extends further out onto the floor than the Elevation "heart" did
* there's no b-stage at the far end of the egg, but there is enough room for the band to play, just like on the Elevation Tour

Wat is een '3-level video screen'? Tijd geleden had Willie Williams het over een enorm scherm à la Popmart, maar dat is het dus niet geworden als ik dat zo lees..
  zondag 27 maart 2005 @ 13:59:45 #282
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_25779161
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:29 schreef u2boy.nl het volgende:
March 26, 2005 / Los Angeles, CA

Venue: Sports Arena

Main Set: City of Blinding Lights, The Electric Co., An Cat Dubh / Into the Heart, Beautiful Day, Miracle Drug, Sometimes You Can't Make It On Your Own, Love and Peace or Else, Elevation, Stuck In A Moment..., Yahweh, Bullet the Blue Sky, Running to Stand Still, Zoo Station, The Fly, Vertigo

Encore(s): Pride, Where the Streets Have No Name, One, All Because Of You, 40

Comments: Dress rehearsal for the Vertigo Tour. Larry plays keyboards during 'Yahweh.' Bono helps with the drumming on 'Love and Peace or Else' by playing from the edge of the egg while Larry plays on the main stage. The traditional red backdrop of 'Streets' is replaced by a screen showing the flags of countries on the African continent. '40' is performed as it was in the 80s, with each band member leaving the stage separately and Larry finishing with a brief drum solo to close the show.

Bono aan het drummen?
Verder opvallend dat ze Zoo Station gespeeld hebben!!
En nummers als An Cat Dubh en Into the Heart niet te vergeten . Ik 'mis' SBS in deze tracklist.
  zondag 27 maart 2005 @ 14:16:52 #283
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_25779476
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En nummers als An Cat Dubh en Into the Heart niet te vergeten . Ik 'mis' SBS in deze tracklist.
With or without you en Bad ook wel eigenlijk
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  zondag 27 maart 2005 @ 14:27:26 #284
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_25779703
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:16 schreef Dandelion het volgende:

[..]

True .
Maar dat gebeurde tijdens de vorige tour ook. In Boston (ja, die van 'de dvd') hebben ze volgens mij op 1 van de drie avonden One niet gespeeld. En laat dat nummer nou idd op de dvd ontbreken .
  zondag 27 maart 2005 @ 14:29:30 #285
117551 u2boy.nl
pi_25779745
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:16 schreef Dandelion het volgende:

[..]

En Until the end of the world... is toch ook een geweldig live nummer.

Bepaalde nummers zullen ook wel wat anders klinken dan tijdens de Elevation tour..

Beatiful Day (new guitar)
Elevation (intro edge/bono, larry/adam kick in at 2nd refrain, new guitar)
Stuck In A Moment (with piano)
Bullet the Blue Sky (Different guitar, lyrics in bridge)
The Fly (new intro `funky edgy remix`(seamless into unos dos tres / eins zwei drei / une deux trois)
Vertigo (extended ending)

http://u2log.com/archive/(...)_rehearsal_in_la.php

Ben heel benieuwd hoe ze van The Fly direct overgaan in Vertigo..
Nou ja, ik ben sowieso héél benieuwd.

pi_25784686
Als ze met COBL openen, zou het dan een enorm podium zijn met wolkenkrabber-achtige lichtzuilen icm huizenhoge luidsprekers en dito schermen en dat dus steeds lampjes op bezoekers gericht worden, net als een camera, zodat het dan zo kan zijn dat JOUW gezicht op zo'n scherm verschijnt onder het mom van, jaja, tegenwoordig wordt alles wat je doet gevolgd door camera's enz enz....? Ik bedoel, deze theorie lijkt mij idd een combi van de laatste drie tours maarja, ik zit weer te zwammen....
pi_25801071
Volgens mij maakte ik net Live mee dat een webcam in San Diego waar U2 vanavond optreed, uit werd gezet

En ik zou me ook niet druk gaan maken over het ontbreken van nummers op setlisten. Zeker die hits zullen wel eens tijdens de verschillende concerten langskomen. U2 wisselt heel veel in de setlist.

Helaas spelen ze geen 8 uur per concert

[ Bericht 49% gewijzigd door calvobbes op 28-03-2005 11:23:08 ]
pi_25803822
http://sportsarena.camzone.com:8879/still?cam=7&i=1

hier heb je nog beeld,..alleen zelf steeds vernieuwen.
  maandag 28 maart 2005 @ 14:24:02 #289
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_25805497
Mensen wat spannend. Nog een paar uur en dan breekt het Vertigo-circus los!

Maar ff over die cam: is dat niet een ander stadion ofzo? Lijkt me toch stug dat ze dat hele podium nou pas opbouwen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 28 maart 2005 @ 14:31:54 #290
117551 u2boy.nl
pi_25805643
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:24 schreef LeonH het volgende:
Mensen wat spannend. Nog een paar uur en dan breekt het Vertigo-circus los!

Maar ff over die cam: is dat niet een ander stadion ofzo? Lijkt me toch stug dat ze dat hele podium nou pas opbouwen
Klopt wel hoor, gisteren is er nog een ijshockeywedstijd gespeeld.. (Gulls vs. Gwinnett. 3-2 )

Ze hebben ook niet voor niets in L.A. geoefend lijkt me, als dat al in San Diego kon hadden ze dat daar wel gewoon gedaan.

Edit: En het is nog geeneens 5 uur 's ochtends daar dus ze hebben nog wel even.

[ Bericht 11% gewijzigd door u2boy.nl op 28-03-2005 14:38:57 ]
pi_25806359
De zaal waar ze vanavond optreden is (denk ik) groter en duurder dan waar ze de afgelopen weken hebben geoefend. Zo doen alle bands het wel dat ze eerst in een kleine zaal gaan oefenen, en dan pas op de dag van de show naar de ' echte' zaal gaan.

Dat is ook heel normaal bij dergelijke indoor concerten
Zo stond gister ook Kylie Minoque in de Ahoy, en vanavond Bryan Adams.

Bij de stadion concerten hebben ze veel meer bouwtijd nodig.

Wel grappig om te zien dat bouwen. Zo te zien is de achterkant van het podium bijna klaar (ronde dingen rechts) en zijn ze links bezig met de licht en geluidsconstructie die ze straks naar boven takelen
pi_25807445
Misschien toch een podium in het midden bij indoor shows?

Of zouden ze eerst het licht op de grond opbouwen, dan naar boven takelen en dan het hele podium naar links verplaatsen?
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_25807514
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:46 schreef Tourniquet het volgende:

Of zouden ze eerst het licht op de grond opbouwen, dan naar boven takelen en dan het hele podium naar links verplaatsen?

Zo worden die dingen meestal gebouwd. Volgens mij is dat ook wel te zien op de DVD van live in Boston
  maandag 28 maart 2005 @ 16:51:31 #294
117551 u2boy.nl
pi_25809026
Goed, Amerika is ook wakker geworden, die cam is overbelast.
  maandag 28 maart 2005 @ 17:18:42 #295
44906 merino
World of Sleepers
pi_25809668
dat is idd normaal ja

en jammer dat de cam overbelast is
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_25812396
Ik!!!! Wil!!!!!!!! Beelden!!!!!!! !!!
pi_25816028
Ik denk dat het het beste voor Waxxer is, als we hem tot de tweede week van juli in een coma doen
pi_25817180
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:38 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik denk dat het het beste voor Waxxer is, als we hem tot de tweede week van juli in een coma doen

Ik moet nog stage lopen en alles....

Dit is wat ik dan zeg maar aan plaatjes vond, de site is trouwens niet van mij hoor http://g0rman.com/pictures/sportsarena
  maandag 28 maart 2005 @ 23:10:24 #299
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_25818518
Goede band
pi_25818755
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:10 schreef DePresident het volgende:
Goede band
Dat dacht ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties