Ik vind het leuk als er zo'n klein ploegje in eerste klasse raakt dat daar nog nooit heeft gespeeld (of wanneer dat heel lang geleden is). Geel hebben we niet zo lang geleden al eens gehad, dus ik hoop op Roeselare of Tubeke. Of eventueel Waasland of Ronse.quote:Op zondag 24 april 2005 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
Verbroedering Geel wint met 3-1 van Waasland en verzekert zich van deelname aan de eindronde.
Het zou lollig zijn als Visé de eindronde haalt en wint.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als er zo'n klein ploegje in eerste klasse raakt dat daar nog nooit heeft gespeeld (of wanneer dat heel lang geleden is). Geel hebben we niet zo lang geleden al eens gehad, dus ik hoop op Roeselare of Tubeke. Of eventueel Waasland of Ronse.
Laat Tubeke maar waar ze zijn, daar zit weeral de Waalse overheid met hun overvloedige subsidies veel te veel achter.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als er zo'n klein ploegje in eerste klasse raakt dat daar nog nooit heeft gespeeld (of wanneer dat heel lang geleden is). Geel hebben we niet zo lang geleden al eens gehad, dus ik hoop op Roeselare of Tubeke. Of eventueel Waasland of Ronse.
Hoe komt dat?quote:Op zondag 24 april 2005 22:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In Roeselare zie je het fenomeen dat de sportliefhebber uit de stad liever naar provencialer Club Roeselare (die in 1ste provenciale meer volk trekken dan SV 3 klassen hoger) trekt.
Tja, zoiets groeit historisch hé, Knack Roeselare is een volleybalploeg die al decennia aan de Belgische en Europese top speelt , en Club Roeselare is altijd de "club van"t stad geweest" speelde lang hoger of op een gelijk niveau dan het toenmalige SK (nu SV) , maar is toen failliet gegaan en in provenciale heropgericht. Maar hun grote trouwe supportersschare hebben nooit afgehaakt. Ze hebben n paar jaar terug in 4de provenciale (de laatste reeks in België) meer supporters gelokt dan sommige matchen van SV in 2de klasse.quote:
Achter SV Roeselare zitten vooral uitgeverij Roularta (ook de drijvende kracht achter de volleybalploeg en oa de uitgever van Voetbalmagazine en Knack) en het beveiligingsbedrijf Midera. 2 bedrijven uit de streek.quote:Op zondag 24 april 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat SK/SV Roeselare dan zo hoog staat, met beperkte achterban? Een of andere hobbyist die er veel geld in stopt?
Is die daar niet vooral mislukt door een slepende artrose aan zijn gewrichten ?quote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klopt, ooit mislukt bij NAC toch?
quote:Met de Belg die in 1997 toenmalig Belgisch kampioen lierse sk verruilde voor NAC is het wel eens beter gegaan. Hij is lierse namelijk ¤ 210.000,- schuldig. Om destijds naar NAC te kunnen verkassen moest hij contractbreuk plegen. De Roover had op dat moment nog 13 maanden te gaan bij lierse. Om dat contract af te kopen, had hij destijds (omgerekend) ¤ 142.000,- moeten betalen. De Roover weigerde, maar moet nu, na 7 jaar procederen, alsnog van de arbeidsrechtbank van Mechelen dit bedrag betalen, met daar bovenop rente, tezamen ¤ 210.000,-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |