Dit alles onder het carnavaleske alibi: "As ge mâh leut heb." Daarom verblijf ik tijdens Carnaval het liefst in rustigere oorden.quote:Eén man is met ernstige verwondingen opgenomen in het ziekenhuis. Hij werd door iemand met een volle drankfles in het gezicht geslagen.
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:16 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dit alles onder het carnavaleske alibi: "As ge mâh leut heb." Daarom verblijf ik tijdens Carnaval het liefst in rustigere oorden.
Om te laten zien dat ik tussentijds betitel-de-titel niet verleerd ben, val ik met de deur in huis.
Dat schoolbordachtige werkje is van Joseph Beuys en is getiteld Sunstate.
Denk je dat Do2 met een stuk in zijn kraag zit?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, ik begin te geloven dat ze Do2 echt in de kraag gevat hebben..![]()
Dit is betitel-de-titel Do2, niet benaam-de-schilderquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat hier niemand weet dat het Miro betreft?
Het betreft inderdaad Joan Miro (1893-1983). Je bent op de goede weg.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat hier niemand weet dat het Miro betreft?
Ik had vanmiddag geen tijd om te zoeken...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dit is betitel-de-titel Do2, niet benaam-de-schilder![]()
Nee, niets...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:30 schreef Gajus het volgende:
[..]
En ... nog iets gemerkt van de arrestatie van die 15 Bredase Carnavalvierders?![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had vanmiddag geen tijd om te zoeken...
Nu wel; Harlequin's Carnival
Jij bent inmiddels mentaal klaar voor de vastentijd (40 dagen vasten én onthouding).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, tis momenteel alles behalve carnaval in mijn kop...
Maar toch lief dat je aan me gedacht hebt, Gajus. ()
uit zijn show: Kalm aan en rap een beetjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Agge moar leut het is zo Brabants, dat krijgt die Tukker nooit uit zijn strot.![]()
Typisch excuus van een carnavalvierder (ook ik heb dat gebruikt).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dat was trouwens omdat een vriend van me zonodig nog 1 dagje de feestneus moest uithangen, maar geen zin had omdat in z'n eentje te doen...
Whehehe, moet je ook maar niet zoveel drinken!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Laten we het daar maar op houden, Troel..
Ik bedoelde het toch net even iets anders...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Whehehe, moet je ook maar niet zoveel drinken!
Agge mer 'n leuter etquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:33 schreef Troel het volgende:
uit zijn show: Kalm aan en rap een beetje
http://www.troel.nl/foto/finkers.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |