Ik zal vanavond proberen de foto rolletjes te ontwikkelen.. ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 7 februari 2005 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's bewerken is trouwens ook verleidelijk
van de 127 digitaaltjes van gister zijn er nu nog maar 23 overgebleven na twee selectieronden. Zo ook maar eens het diarolletje weg gaan brengen
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2005 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal vanavond proberen de foto rolletjes te ontwikkelen.. ik heb er nu al zin in
Ja.... Halloquote:Op maandag 7 februari 2005 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook. Ben benieuwd naar dat IR-portret van mij met 28mm
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja.... HalloIk begin nou net een beetje op te knappen [afbeelding]
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je dan niet nog een paar daagjes lekker ziek thuiszitten en vertroeteld worden door mevrouw Sok
quote:
Ik denk juist dat ze staat tequote:Op maandag 7 februari 2005 15:49 schreef PdeHoog het volgende:dat vind ze vast niet leuk om te horen
Nee hoor, alleen bij leukequote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Ow, jij ook al? Doet ie dat bij al zijn contacten
Allemaal molensquote:Op maandag 7 februari 2005 17:32 schreef Ouwesok het volgende:
Zo, ik heb het deksel van de scanner opengekregen.....
[afbeelding]
Nou nog afwachten tot ik weer een beetje in kleur kan denken...... [afbeelding]
het is dat die 6e anders staat, anders zou je zweren dat het gesoept isquote:Op maandag 7 februari 2005 17:32 schreef Ouwesok het volgende:
Zo, ik heb het deksel van de scanner opengekregen.....
[afbeelding]
Nou nog afwachten tot ik weer een beetje in kleur kan denken...... [afbeelding]
je bent een groot lichtquote:Op maandag 7 februari 2005 18:08 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben weer thuis en het was nog niet eens donker toen ik daar kwam
Fotosoepenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef Xilantof het volgende:
heeft men nog wat leuks gedaan vandaag?
Ja... en... dus ??? tis een foto van 30 januari 2004... het ging toch om vandaag??quote:
Niezen, hoesten, proesten, beroerd zijn en koppijn hebbenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef Xilantof het volgende:
heeft men nog wat leuks gedaan vandaag?
Lieve Chen er is een kanaalquote:Op maandag 7 februari 2005 19:23 schreef Chen het volgende:
Zijn er mensen die behoefte hebben aan een irc kanaal?
Join #fotografie
* Chen heeft alvast een kanaal gemaakt![]()
En #FOT rulezquote:Op maandag 7 februari 2005 19:29 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Lieve Chen er is een kanaal#Fot
Nog iets wijzer geworden Bf?quote:Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef Bowiefan het volgende:
en daarbij heb ik weinig zin te gaan chatten met een fotospammer met een hoogst irritante avater
en die heeft die nog gehost bij imageshack ook.... alvast bedankt voor de volgende ban van imageshack
waarvan Loogquote:
Ah je hebt hem al..quote:Op maandag 7 februari 2005 19:47 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
waarvan Loog
heb hier btw nog een leuke lens voor je liggen, heb je er haast mee? of is een volgende meet snel genoeg ?
Werk zequote:Op maandag 7 februari 2005 20:29 schreef Bowiefan het volgende:
is ok, hij vangt hier wel stof
neee niet schrikken... de doos, niet de lens zelf![]()
ik ben iig naar mijn werk nu, totdevolgendekeermaarweer allemaal
en wees niet bang, ik zal morgenvroeg niet iedereen aanschreeuwen.... zou niet weer durven
Pazzop hèquote:Op maandag 7 februari 2005 20:29 schreef Bowiefan het volgende:
en wees niet bang, ik zal morgenvroeg niet iedereen aanschreeuwen.... zou niet weer durven
Daar begon ik dit jaar mee, en sinds een week of twee ben ik er pas vanaf!quote:Op maandag 7 februari 2005 19:19 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Niezen, hoesten, proesten, beroerd zijn en koppijn hebben
Zeg Boreliusquote:Op maandag 7 februari 2005 22:50 schreef Borelius het volgende:
[..]
Daar begon ik dit jaar mee, en sinds een week of twee ben ik er pas vanaf!
Waaro zit je dan?quote:
/join #fotquote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
hoe kom ik daar?
Je start je IRC-client op (zoals je normaal ook doet) en op een gegeven moment kies je dan het fotografie-kanaal (#fotografie). Ipv #fotografie doe je dan #fotquote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
hoe kom ik daar?
Bowiefanquote:Op maandag 7 februari 2005 23:48 schreef Bowiefan het volgende:
blijf ik wel lekker werken
irc. is geblokked op het werk, msn wil ook al niet meer, hoe lang zal het duren tot ze fok te grazen nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |