Dan weet je vast wel wie er ook een keer mee wil??quote:Op zondag 6 februari 2005 20:13 schreef Ouwesok het volgende:
In de zomer lijkt het landschap bovendien een ware insectenplantage.........
Ik ben nog aan het uitzoeken wat een beetje toonbaar is. Ik was trouwens regelmatig te laat. Een aantal zijn op het verkeerde punt gefocussed...valt nog niet mee eigenlijk. Maar zodra ik uitgezocht ben laat ik wel wat zienquote:Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Maak dan een carnavalstopic! Graag zelfsIk wil er ook wel wat in kwijt
Heej Borelius. Een keer een tweeoog proberenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel wie er ook een keer mee wil??![]()
Hmmm...jij ook alquote:Op zondag 6 februari 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Het was heel mooi weer....
Ik zie niets aan mijn huid, maar het voelt wel alsof ik een beetje verbrand ben![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:04 schreef Oceanonix het volgende:
Van het weekend geen enkele foto gemaakt![]()
Maar heb wel een nieuwe salontafel en een opgeruimd bureau dankzij een ladekastje (dat was de schilderklus)
Nee...geen bootquote:Op zondag 6 februari 2005 21:09 schreef pea4fun het volgende:
@ PdeHoog, leuk gedaan, stond je op een boot?
Ik begin nu ietwat rood eruit te zienquote:Op zondag 6 februari 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Het was heel mooi weer....
Ik zie niets aan mijn huid, maar het voelt wel alsof ik een beetje verbrand ben![]()
Die februari-zon is ook veel te fel hequote:Op zondag 6 februari 2005 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik begin nu ietwat rood eruit te zien
Verebrand in februariquote:
ga slapenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:33 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
help mij herinneren dat ik vroeg naar bed ga, omdat ik ook vroeg op moet...
die 2e foto is scheef...quote:Op zondag 6 februari 2005 21:35 schreef Oceanonix het volgende:
mijn nieuwe tafel:
[afbeelding]
en mijn kastje:
[afbeelding]
ziet er netjes uit Oceanonixquote:Op zondag 6 februari 2005 21:35 schreef Oceanonix het volgende:
mijn nieuwe tafel:
[afbeelding]
en mijn kastje:
[afbeelding]
Heet jij tegenwoordig ook al Xilantofquote:
Welnee, helemaal niet.. maar het moest van de zoon van je moeder die niet je broer of omgebouwde zus is. Ja dat is het.. van hem.. zijn schuldquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:37 schreef Ouwesok het volgende:
De beide tweeoog-discipelen van vandaag. Jongesok had de D al wel vaker in zijn knuistjes gehad, maar moest duidelijk even weer wennen.
Voor Bowiefan was het de eerste kennismaking dit cameratype, en voor zover ik begrepen kunnen de twee het heel behoorlijk vinden.
[afbeelding]
Wat zou zo'n ding kosten in Houten????????quote:Op zondag 6 februari 2005 21:37 schreef Ouwesok het volgende:
De beide tweeoog-discipelen van vandaag. Jongesok had de D al wel vaker in zijn knuistjes gehad, maar moest duidelijk even weer wennen.
Voor Bowiefan was het de eerste kennismaking dit cameratype, en voor zover ik begrepen kunnen de twee het heel behoorlijk vinden.
[afbeelding]
Zeg...jij wel OS z'n twee-oog lenen en ik niet jouw D70quote:Op zondag 6 februari 2005 21:41 schreef Xilantof het volgende:
ziet er cool uit Ouwesok
* Xilantof durft het bijna niet te vragen.....
goede vraag!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Wat zou zo'n ding kosten in Houten????????
Woah.. die Yashica's zijn goedkoopquote:Op zondag 6 februari 2005 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Op marktplaats staat er eentje voor EUR 160
En dat is veul te veul geld. Meer dan 100 euri moet je in Houten niet neertellen voor een tweeoog. De mijne kostten destijds 80 gulden voor de D en 110 gulden voor de mat.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Op marktplaats staat er eentje voor EUR 160
Te duur? hmmm.. wel veel goedkoper dan die mamiya C330quote:Op zondag 6 februari 2005 21:50 schreef Ouwesok het volgende:
En dat is veul te veul geld. Meer dan 100 euri moet je in Houten niet neertellen voor een tweeoog. De mijne kostten destijds 80 gulden voor de D en 110 gulden voor de mat.
Een hele mooie Mat124G zou hooguit 200 euri mogen kosten.
Zit daar wel een ingebouwde lichtmeter in?quote:Bowiefan nog maar een keer met de kouwe straatklinker in actie
[afbeelding]
23 maartquote:Op zondag 6 februari 2005 21:55 schreef Xilantof het volgende:
Misschien moet ik toch eens kijken of ik mee kan naar houten, met Ouwesok voor de adviezen moet er toch wel iets leuks van komen
Mijn Yashica's hebben geen ingebouwde lichtmeter. Een Mat124 heeft dat wel, maar op fotograficabeurzen koop je voor heel net geld een bruikbare lichtmeter, dan heb je gelijk iets goeds in handen.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Te duur? hmmm.. wel veel goedkoper dan die mamiya C330
[..]
Zit daar wel een ingebouwde lichtmeter in?
Community-singingquote:Op zondag 6 februari 2005 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
23 maart. Je mag meerijden
. En Shark gaat ook mee
. Dus dat wordt weer gezellig in de auto dan
quote:
Ach....het scheelt maar 3 dagenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... was Houten niet 20 maart? Voor jullie allemaal op de verkeerde dag voor de deur staan te huppelen daar.
Pinus Nigra, de zwarte denquote:
Jij haalt 20 maart en 23 april door elkaarquote:Op zondag 6 februari 2005 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ach....het scheelt maar 3 dagen. Zien we tegen die tijd wel...het is iig eind maart
![]()
23-20 is toch drie?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij haalt 20 maart en 23 april door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |