abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:56:02 #1
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24943757
anitra mailadres staat in vorige bankje
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:02:13 #2
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24943828
En met een indrukwekkende openingspost
pi_24943890
Luchtbel wat fijn dat je zo een oplossing gevonden hebt, waarbij alle partijen tevreden zijn veel s6 zo met zijn 3tjes, het zal dan ook wel wennen zijn als Jolie straks op haar eigen kamertje gaat slapen
Over die tafel, die kun je idd overschilderen hoor, Primer is een spuitbus (of het in een blik ook zit geen idee) die je nadat je die tafel ontvet zou hebben mee inspuit, daarna eventjes opschuren en daarna kun je je eigen kleurtje eroverheen zetten.

Neva wat lekker dat jullie in Paris naar U2 gaan geniet er maar lekker van
Lios jullie ook veel plezier

HIer vandaag een stunt....
We gingen winkelen moesten nog wat spulletjes hebben, komen we in de speelgoedwinkel geef ik Mar even de tas die doordat hij al lange tijd aan mijn pols hangt begint te snijden, we lopen door naar de volgende winkel, halen de spulltjes die we nodig hebben, en we gaan er wat drinken, maar doordat het er druk is, laten we de wagen aan de zijkant staan, ondertussen gaat mar drinken en iets lekker halen, terwijl ik Thijs uit de wagen haal en ga zitten.
Daarna rijden we door naar de supermarkt waar ik snel even de boodschappen voor het weekend ga halen, kom terug de auto in
Mar helemaal geirriteerd.... Terneuzen is een k*t stad het kost je giga veel en je hebt er niets aan... ik sta hem stomverbaasd aan te kijken, was hij de tas die ik aan hem gegeven had vergeten mee te nemen, en daar zaten dingen in die hij best wel nodig had, we keken op de klok en het was iets voor 5en dus toch nog even geprobeerd om de winkel te halen voordat hij dicht ging, wwe waren te laat maar het personeel was er nog en ook die hadden idd de tas gezien, gelukkig was de bedrijfsleider er nog en kreeg Mar de tas nog mee en er was helemaal niets uit
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:06:45 #4
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24943904
wehehe je moet toch wat

even vriendjelief gaat schoppen dat die mee spelletje gaat doen gfeliciteerd trouwens ( of hoe eg je dat )met je oplossing qua wonen moet een opluchting vor je zijn of een fijn gevoel geven
pi_24943961
Oeh dat is geluk hebben Bar!!!

Neva je hebt mail ik had nl mijn post aangepast hahaha. Maar pc langzaam dus jij was eerder
pi_24944001
Jah we waren blij dat we de tas terug hebben
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:23:05 #7
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24944144
Ach Bar er verandert voor haar niet zo veel hoor, ze slaapt nu ook lang zat zelf op die kamer alleen dan slaapt ze er de hele nacht alleen. Thanks voor de primer uitleg, ga meteen van de week halen!
pi_24944189
hihihi misschien ga jij het nog wel missen Luchtbel, saampies op de kamer maar kan me ook goed indenken dat alleen op een kamer slapen ook wel weer es lekker is

Iemand een winkeltip waar je leuke en praktische kapstokken kan halen?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:31:52 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24944271
Mjah, je kan niet met iemand praten, of 280 keer de lamp aan en uit doen en dat is wat ik irritant vind. Hoewel ze nog nooit ergens wakker van is geworden maar toch. Als alles lukt zoals ik het wil dan staat straks alleen nog maar mijn kledingkast op haar kamer. Nou daar leert ze maar mee leven hoor. Verwende blagen ook allemaal tegenwoordig

Kapstokken koop je uiteraard bij Ikea.
pi_24944352
LOL helemaal mee eens.... Ik heb Thijs vandaag weer iets gegeven en wat doet hij gooit hij het in de vuilnisbak.... ga er alleen niet bij vertellen dat het mijn eigen schuld was
En wat dat niet reageren betreft hier hebben we boven geen deur zitten tussen Thijs zijn kamer en de onze, Thijs slaapt ook dwars door telefoon,wekker en ons gepraat heen, is volgens mij gewenning van die kleintjes

Hmmm toch weer een extra reden om naar de Ikea te gaan

[ Bericht 37% gewijzigd door Bar_en_Mar op 05-02-2005 22:45:29 ]
pi_24944496
Oeh ik wil morgen naar de ikea
Nieuwe bureaustoel halen, van deze scheurt de bekleding en ik kan niet ziten op dat ding. Dus we ontbijten morgen in Amsterdamja weet het Utrecht is ook open, maar die heeft de bureaustoel niet in de kleur die ik wil
  zondag 6 februari 2005 @ 11:20:16 #12
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24949907
Het zonnetje schijnt
Het zonnetje schijnt
Het zonnetje schijnt
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24949955
Bij ons ook Spindizzy! Lekker he!

Even nog een vraagje. Heeft iemand hier ervaring met het verkopen van (tweedehands) kleding? Ik heb namelijk een aantal kledingstukken in mijn kast hangen die ik nieuw gekocht heb en nog nooit aangehad heb! Dat is wel erg eigenlijk. Ik vind het eigenlijk wel zonde van de kleding, dus zou ze wel willen verkopen, maar ik weet niet wat de beste manier is. Is marktplaats iets?
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2005 @ 11:27:21 #14
43556 miss_dynastie
pi_24950034
Marktplaats kan prima hoor, maar je moet wel van tevoren beslissen of je bijv. wil opsturen, van tevoren betaald wil hebben, etcetera
  zondag 6 februari 2005 @ 11:31:52 #15
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24950116
En zorg ervoor dat je niet in Marktplaatssukkels deel 5 terechtkomt
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24950422
De lucht is blauw
De lucht is blauw
De lucht is blauw
pi_24950453
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:31 schreef Spindizzy het volgende:
En zorg ervoor dat je niet in Marktplaatssukkels deel 5 terechtkomt
Haha, wat een topic zeg!
  zondag 6 februari 2005 @ 11:54:29 #18
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24950491
En wij gaan dadelijk lekker naar het strand als Jolietje geslapen heeft
pi_24950558
Leuk Luchtbel!

Wij gaan zo even naar Batavia Stad. Je moet wat doen he!
  zondag 6 februari 2005 @ 12:00:58 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24950602
Ja dan moet je echt wat te doen hebben als je daar naar toe gaat
pi_24950648
quote:
Op zondag 6 februari 2005 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dan moet je echt wat te doen hebben als je daar naar toe gaat
Ik ben er al een paar keer eerder geweest en toen vond ik er niet zoveel aan. Maar vriendje stelde het voor, hij wil graag winkelen!
pi_24951230
Wij gaan zo naar de optocht kijken veel plezier op het strand luchtbel, en Zabb jij ook veel plezier
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 februari 2005 @ 12:43:46 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24951285
Wij hebben gisteren naar de optocht gekeken. Christan vond het prachtig. Ik heb een hele zooi foto's gemaakt, kon zo lekker oefenen met mijn camera Toen Christan het zat was kwamen net opa en oma eraan en hij wilde met hun mee en blijven logeren daar. Dus wij hebben lekker uitgeslapen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24953038
Hier is geen optocht! Waar ik vandaan kom (het oosten) was altijd wel een optocht. Vond ik wel leuk om te kijken.

We zijn er al weer van Batavia Stad. Er was weer niets aan!
  zondag 6 februari 2005 @ 14:37:28 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24953117
Joh alweer niet :p

Hier ws geen strand, Jolietje klinkt niet zo lekker zijn al wel een blokje met d'r om geweest maar ze knort zo dat strand niet zo slim lijkt. Daarnaast moeten we eigenlijk leren maar ja, tis zondag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')