abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2005 @ 02:21:31 #151
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_25510892
quote:
op maandag 14 maart 2005 02:20 schreef forumschorem het volgende:
er stond een ontzettende stoot aan de bar waar ik vaak kom om mijn verdriet weg te drinken. dus ik zeg tegen haar: 'hoe wil je je eitje? gekookt of bevrucht?' en toen kreeg ik een glas witte wijn over me heen. slet.
het is ook wel een briljante pick-up line moet ik zeggen hoor.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_25510896
quote:
op maandag 14 maart 2005 01:31 schreef nietszeggendwezentje het volgende:
wat ik alleen maar wil zeggen: drank maakt meer kapot dan je lief is en unity niet iedereen hoeft al mn blunders te weten
hehe, en in de paradiso, toen je weer eens tegen een meisje stond aan te dansen... dacht je dat ze geïnteresseerd was terwijl ze je de hele tijd wegduwde en geërgerd stond aan te kijken van: wat loop je nou te duwen mafkees (en vervolgens een jongen haar plaats liet innemen )
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_25521018
quote:
op maandag 14 maart 2005 02:20 schreef forumschorem het volgende:
er stond een ontzettende stoot aan de bar waar ik vaak kom om mijn verdriet weg te drinken. dus ik zeg tegen haar: 'hoe wil je je eitje? gekookt of bevrucht?' en toen kreeg ik een glas witte wijn over me heen. slet.
deze is echt meesterlijk!!
pi_25526218
quote:
op maandag 14 maart 2005 02:21 schreef unity het volgende:

[..]

hehe, en in de paradiso, toen je weer eens tegen een meisje stond aan te dansen... dacht je dat ze geïnteresseerd was terwijl ze je de hele tijd wegduwde en geërgerd stond aan te kijken van: wat loop je nou te duwen mafkees (en vervolgens een jongen haar plaats liet innemen )
hewhe in mijn herinnering stond ze de hele tijd emt der reet tegen mij aan dus was ik volkome onschuldig
ik ben sowieso da bomb
pi_25608735
even een weekend-kick
  zondag 20 maart 2005 @ 16:50:30 #156
91306 GF
Kingwood
pi_25613418
ik had nog een lompe actie. een meid moest naar huis en wou alleen door mij gebracht worden. hint had duidelijk moeten zijn, maar toen een maat vroeg of ik d'r wou brengen zei ik dat ie op moest pleuren en liep weg
Unspoken words were understood
pi_25616697
ik had weer een reeks geniale en minder geniale ingevingen gister, halverwege een versierpoging weglopen behoorde toch wel tot de tweede categorie

waardeloos is ook altijd als je bij de garderobe een meisje ziet dat je hart steelt en dan moet je weg om de bus te halen en je hebt geen keus...
pi_25617269
ik lees altijd alleen verhalen van mannen die blunderen

wat is het probleem als je een meisje niet meer ziet? morgen kom je weer andere vrouwen tegen die 'je hart stelen'.
  maandag 21 maart 2005 @ 21:30:50 #159
94740 Wim_Wanten
Wist ik 't maar
pi_25646020
laatst een klassieker begaan: naam vergeten

ik had die avond al met een paaar meiden gesproken dus ik luisterde niet echt meer, en na een tijdje vroeg ze me of ik nog wel wist hoe ze heette. nou, ik had dus geen flauw idee en om een lullig moment voor mij maar te voorkomen ben ik zonder wat te zeggen maar weggelopen. was echt een lekkere actie.

verder die avond nog wat staan kletsen met een meid die echt bezopen leek, althans volgens mij, maar het kan ook aan mijn percentage gelegen hebben. nou ja, na een tijdje lullen vraagt ze of ik bezopen ben, dus ik geef toe dat ik wel een aantal drankjes gehad had. zegt ze: nou, ik niet, ik ben broodnuchter en ze loopt weg.. was wel een pijnlijke, maar gelukkig was het zo luidruchtig dat niemand em gehoord heeft
  maandag 21 maart 2005 @ 22:33:49 #160
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25647877
quote:
op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef tommytheman het volgende:
bij een feestje van het werk, na een paar biertjes, vraagt er een meid (collega) hoe kom jij thuis dan? aan gezien ze 2 stoelen verder zat schreeuw ik: pak zo een taxi. "oh zal ik je even naar huis brengen dan", vraagt ze met een bepaalde blik in haar ogen. waarop ik zeg (nogal hard) wou je een potje neuken ofzo dan? normaal ben ik nooit zo bot, weet niet hoe ik daar zo op kwam.
ze kreeg een rood hoofd en later heeft ze me wel gezegd dat ze het niet leuk vond met alle collega's erbij..mja wtf
gast ik lig krom
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_25649091
quote:
op zondag 20 maart 2005 19:33 schreef jopido het volgende:
ik lees altijd alleen verhalen van mannen die blunderen

wat is het probleem als je een meisje niet meer ziet? morgen kom je weer andere vrouwen tegen die 'je hart stelen'.
op zich is dat waar ja
pi_25658343
quote:
op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef wim_wanten het volgende:
laatst een klassieker begaan: naam vergeten

ik had die avond al met een paaar meiden gesproken dus ik luisterde niet echt meer, en na een tijdje vroeg ze me of ik nog wel wist hoe ze heette. nou, ik had dus geen flauw idee en om een lullig moment voor mij maar te voorkomen ben ik zonder wat te zeggen maar weggelopen. was echt een lekkere actie.

verder die avond nog wat staan kletsen met een meid die echt bezopen leek, althans volgens mij, maar het kan ook aan mijn percentage gelegen hebben. nou ja, na een tijdje lullen vraagt ze of ik bezopen ben, dus ik geef toe dat ik wel een aantal drankjes gehad had. zegt ze: nou, ik niet, ik ben broodnuchter en ze loopt weg.. was wel een pijnlijke, maar gelukkig was het zo luidruchtig dat niemand em gehoord heeft
waarom is het erg als je haar naam vergeten bent, dan zeg je toch zoiets als 'ik vind namen niet belangrijk' en lul je er verder over heen
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:27:45 #163
94740 Wim_Wanten
Wist ik 't maar
pi_25662992
ja, daar had ik dus al helemaal geen zin in.. dan krijg je daar weer gezeik over.. gewoon wegwezen!
pi_25663650
en níet scoren
pi_25666515
"het gaat om de inhoud, niet om de naam" bij de een valt et beter dan bij de ander
ik ben sowieso da bomb
pi_25669155
of als je haar leeftijd veelste lag inschat: 'als je er altijd als 19 uit blijft zien, wil ik wel met je trouwen'
  zaterdag 26 maart 2005 @ 17:51:32 #167
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25761262
ik zat lekker met een biertje, lekker rustig. en kwam er een chick naar me toe, "zo he, kijk je nu gewoon zo arrogant of noncolant", enfin lekker aan het lullen.
maar ik had iets raar de hele avond al, ik werd misselijk van de rookgeur van rokende mensen, ik weet ook niet hoe dat kwam aangezien al me vrienden roken.
lekker aan het doorlullen, en ze stak een sigaret op, en ik had echt zo iets van nee, niet weer en ben maar weggelopen zonder iets te zeggen.

vond ze niet leuk volgens mij, maar ze blijft toch maar constant smsen (geen idee hoe ze aan me nummer komt)

eigenlijk heb ik niet echt spijt van, aangezien het nogal een lastig wijf is met al die smsjes, maar toch niet al te slim. heerlijk.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  zaterdag 26 maart 2005 @ 17:53:53 #168
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25761332
ohja nog iets leuk meegemaakt.

waren lekker aan t stappen, en er kwam steeds een negerin naar een vriend van mij toe. die vriend was al aardig dronken, en een andere vriend helemaal lazerus. wij wilden even andere bar checken, en gingen jas halen.

gaat die negerin voor de deur staan, voor die ene vriend. komt de andere dronken vriend er aan gerend, nee!!!!!!!! en duikt ervoor boven op die negerin de jassen in. haha heerlijk, hij wilde even een goede vriendendienst leveren.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  zaterdag 26 maart 2005 @ 17:54:52 #169
91306 GF
Kingwood
pi_25761353
als niet zoenen in de bios terwijl je dat makkelijk kon maken als blunder telt, bij deze
Unspoken words were understood
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:11:15 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25763203
ag ik had er donderdag ook weer 1

ik was met wat collega,s naar een club in den haag. en daar werden we bediend door een heel leuk meisje. niet super knap of zo maar zeker de moeite waard. ze had echt wel iets. goed ik en m,n baas in discussie hoe zij genoemd wilt worden. dus ik zeg op zeker dat ze het leuk vind als je haar jonge vrouw noemt ipv mevrouw. wel nee zegt m,n baas geloof mij nou maar. dus ik zeg man echt niet we vragen het zo wel.

toen ze kwam vroeg ik dus wat ze leuker vond en ja hoor jonge vrouw vond ze beter dan mevrouw 1-0 voor mij. goed toen kwam de leeftijd m,n baas zegt ja 28 of zo. dus ik zeg nee gek ze is 24 a 25. ja klopt zegt ze ik ben 25. hoppa 2-0 voor mij. ik was al weer lekker dronken en dus zou ik haar wel effe mee vragen op stap want niemand anders zou dat durven. dus ze komt op een gegeven moment en zegt. ja jongens de laatste ronde is dit willen jullie weer het zelfde? nee zeggen we. we gaan zo richting de cocoon. dus ik zeg jo ga je anders mee? nee zegt ze want ik ben een beetje ziek. dus ik zeg jo wat heb je dan? nou zegt ze ik hoest al 4 weken lang en ik heb spierpijn. dus ik zeg jo ik ben goed in masseren. ja zegt ze maar ik denk niet dat m,n vriend dat leuk gaat vinden als we straks weglopen want die komt me zo ophalen. en hij kan ook goed masseren. dus ik zeg ja dus en? ik ben beter maar goed die vlieger ging niet op

lekker kansloos ook maar ag ik heb lol gehad

niet heel speciaal of zo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25764547
he
pi_25766744
ook_gek, jouw blunders zijn beroemd

na vanavond zal ik eens wat blunders posten die ik vanavond ga maken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 26 maart 2005 @ 21:21:52 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25766794
quote:
op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef beach het volgende:
ook_gek, jouw blunders zijn beroemd

na vanavond zal ik eens wat blunders posten die ik vanavond ga maken
ah jo dit is er weer 1 sinds lange tijden :t
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_25770164
quote:
op zaterdag 26 maart 2005 19:11 schreef ook_gek het volgende:
dus ze komt op een gegeven moment en zegt. ja jongens de laatste ronde is dit willen jullie weer het zelfde? nee zeggen we. we gaan zo richting de cocoon. dus ik zeg jo ga je anders mee? nee zegt ze want ik ben een beetje ziek. dus ik zeg jo wat heb je dan? nou zegt ze ik hoest al 4 weken lang en ik heb spierpijn. dus ik zeg jo ik ben goed in masseren. ja zegt ze maar ik denk niet dat m,n vriend dat leuk gaat vinden als we straks weglopen want die komt me zo ophalen. en hij kan ook goed masseren. dus ik zeg ja dus en? ik ben beter maar goed die vlieger ging niet op
jo, niet echt een blunder, ze was gewoon bezet, toch....
Power perceived is power achieved.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:31:00 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25770249
nou ja m,n collega,s vonden het wel geweldig dat ik een blauwtje liep

waarom heb je dus ik zeg jo fet gedrukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')