het is ook wel een briljante pick-up line moet ik zeggen hoor.quote:op maandag 14 maart 2005 02:20 schreef forumschorem het volgende:
er stond een ontzettende stoot aan de bar waar ik vaak kom om mijn verdriet weg te drinken. dus ik zeg tegen haar: 'hoe wil je je eitje? gekookt of bevrucht?' en toen kreeg ik een glas witte wijn over me heen. slet.
hehe, en in de paradiso, toen je weer eens tegen een meisje stond aan te dansen... dacht je dat ze geïnteresseerd was terwijl ze je de hele tijd wegduwde en geërgerd stond aan te kijken van: wat loop je nou te duwen mafkeesquote:op maandag 14 maart 2005 01:31 schreef nietszeggendwezentje het volgende:
wat ik alleen maar wil zeggen: drank maakt meer kapot dan je lief is en unity niet iedereen hoeft al mn blunders te weten
deze is echt meesterlijk!!quote:op maandag 14 maart 2005 02:20 schreef forumschorem het volgende:
er stond een ontzettende stoot aan de bar waar ik vaak kom om mijn verdriet weg te drinken. dus ik zeg tegen haar: 'hoe wil je je eitje? gekookt of bevrucht?' en toen kreeg ik een glas witte wijn over me heen. slet.
hewhe in mijn herinnering stond ze de hele tijd emt der reet tegen mij aan dus was ik volkome onschuldigquote:op maandag 14 maart 2005 02:21 schreef unity het volgende:
[..]
hehe, en in de paradiso, toen je weer eens tegen een meisje stond aan te dansen... dacht je dat ze geïnteresseerd was terwijl ze je de hele tijd wegduwde en geërgerd stond aan te kijken van: wat loop je nou te duwen mafkees(en vervolgens een jongen haar plaats liet innemen
)
gast ik lig kromquote:op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef tommytheman het volgende:
bij een feestje van het werk, na een paar biertjes, vraagt er een meid (collega) hoe kom jij thuis dan? aan gezien ze 2 stoelen verder zat schreeuw ik: pak zo een taxi. "oh zal ik je even naar huis brengen dan", vraagt ze met een bepaalde blik in haar ogen. waarop ik zeg (nogal hard) wou je een potje neuken ofzo dan?normaal ben ik nooit zo bot, weet niet hoe ik daar zo op kwam.
ze kreeg een rood hoofd en later heeft ze me wel gezegd dat ze het niet leuk vond met alle collega's erbij..mja wtf
op zich is dat waar jaquote:op zondag 20 maart 2005 19:33 schreef jopido het volgende:
ik lees altijd alleen verhalen van mannen die blunderen
wat is het probleem als je een meisje niet meer ziet? morgen kom je weer andere vrouwen tegen die 'je hart stelen'.
waarom is het erg als je haar naam vergeten bent, dan zeg je toch zoiets als 'ik vind namen niet belangrijk' en lul je er verder over heenquote:op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef wim_wanten het volgende:
laatst een klassieker begaan: naam vergeten
ik had die avond al met een paaar meiden gesproken dus ik luisterde niet echt meer, en na een tijdje vroeg ze me of ik nog wel wist hoe ze heette. nou, ik had dus geen flauw idee en om een lullig moment voor mij maar te voorkomen ben ik zonder wat te zeggen maar weggelopen. was echt een lekkere actie.
verder die avond nog wat staan kletsen met een meid die echt bezopen leek, althans volgens mij, maar het kan ook aan mijn percentage gelegen hebben. nou ja, na een tijdje lullen vraagt ze of ik bezopen ben, dus ik geef toe dat ik wel een aantal drankjes gehad had. zegt ze: nou, ik niet, ik ben broodnuchter en ze loopt weg.. was wel een pijnlijke, maar gelukkig was het zo luidruchtig dat niemand em gehoord heeft
ah jo dit is er weer 1 sinds lange tijden :tquote:op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef beach het volgende:
ook_gek, jouw blunders zijn beroemd
na vanavond zal ik eens wat blunders posten die ik vanavond ga maken![]()
jo, niet echt een blunder, ze was gewoon bezet, toch....quote:op zaterdag 26 maart 2005 19:11 schreef ook_gek het volgende:
dus ze komt op een gegeven moment en zegt. ja jongens de laatste ronde is dit willen jullie weer het zelfde? nee zeggen we. we gaan zo richting de cocoon. dus ik zeg jo ga je anders mee? nee zegt ze want ik ben een beetje ziek. dus ik zeg jo wat heb je dan? nou zegt ze ik hoest al 4 weken lang en ik heb spierpijn. dus ik zeg jo ik ben goed in masseren. ja zegt ze maar ik denk niet dat m,n vriend dat leuk gaat vinden als we straks weglopen want die komt me zo ophalen. en hij kan ook goed masseren. dus ik zeg ja dus en? ik ben betermaar goed die vlieger ging niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |