ik ben dus afgelopen week met 7 vrienden naar gerlos in oostenrijk geweest. elke dag na het skieen gingen we naar de turbobar. dat is een apres-ski bar die onderaan de piste in gerlos zit.
op de 2e dag van onze vakantie viel het me op dat een bepaalde barvrouw wel erg veel mijn richting op keek, en dat de ogen dan een paar seconden bleven hangen...
dus ik de dagen erna er steeds meer op ingegaan, echt leuke gesprekken met haar gehad, van alles over te weten gekomen en het begon steeds meer tussen ons te klikken.
ik had haar een paar keer gevraagd om mee uit te gaan, maar dat wees ze dus af omdat ze elke dag moest werken...
ondertussen begonnen mijn vrienden er ook lucht van te krijgen, en ze hadden voor de gein eur. 400 op haar hoofd gezet als ik haar wist te versieren.
ik zou op zaterdag naar huis gaan, en we hadden samen besloten dat we buiten nog even afscheid zouden nemen. (ik weet niet of ze echt wilde zoenen, maar het was iig wat intiemer als in de bar)
nu was het toeval dat er nog een groep van 15 nederlanders uit mijn woonplaats was, waarvan ik er een aantal van de voetbalvereniging kende. ik heb dus tegen 1 van die gasten gezegd dat er eur. 400 op haar hoofd stond als ik haar zou pakken.
wat doet die nerd met zijn lamme harses, die gaat niet 1, maar gewoon 2 keer (!!) naar haar toe omdat haar even haarfijn uit te leggen dat ik er op uit was om 400 euro te verdienen... (om aan te geven dat ik nog een paar uur moest wachten voor mijn geld, want ze was die avond vroeg klaar)
dit was dus op vrijdagavond, mijn laatste avond, en ze keek me dus even niet meer aan. (gelijk heeft ze) ik dus nog lullen als brugman dat het een geintje was van de 400 euro (wat ook feitelijk zo is) en dat pas erop gezet was na de dag dat we de hele tijd oogcontact hadden. (omdat ik over haar bleef praten)
ze accepteerde het maar half half, en het afscheid was heel kort en steriel. bijna niet gepraat en alleen maar die ogen die me zo vragend aankeken van 'waarom?'. na het afscheid in de bar zei ze dat ze naar buiten moest omdat haar vriend op haar stond te wachten en dat het leeftijdsverschil tussen ons te groot was. (over beide had ze het de hele week nog niet over gehad)
dus ze gaat via de personeels uitgang, en ik ging ondertussen mijn vrienden inhalen die naar het restaurant waren vertrokken. en ik kom haar dus buiten weer tegen, maar niet met haar vriend, maar met een andere barvrouw. ik probeerde nog even te praten, maar al snel sloeg het portier van de auto weg en was ze gevlogen...
kortom, ik ben echt keihard afgewezen. 'ik heb nu alleen nog maaaaar die fotooo' (wel met die ongelooflijk mooie reebruine ogen van claudia
![]()
)