abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25184954
quote:
op zondag 20 februari 2005 18:52 schreef conquestador het volgende:
of het een blunder is of niet weet ik nog niet, maar toch post ik hem even:

gisteravond viel mijn oog op een meisje in de discotheek die als begeleider met een groep (lichamelijk?) gehandicapten uit was. omdat ze op haar rug 40/8 had staan had ik het met mijn vrienden al over "nummer 5", en ik vroeg me af hoe oud "nummer 5" dan wel niet zou zijn. op een gegeven moment komt de vriendin van een vriend van me bij me en zegt " ze is 22". ze was er dus heen gestapt en had gezegt dat ik haar wel leuk vond, en graag wilde weten hoe oud ze was.

aangezien mijn vrienden ook wel weten dat ik niks durf wat betreft het op onbekende vrouwen afstappen, zeiden ze tegen me dat ik deze keer er toch echt iets aan moest doen. de tijd verstreek en ik merkte duidelijk dat dat meisje steeds naar me keek enzo. toen het 1 uur ofzo was gingen ze ineens allemaal de jassen alweer aandoen, dus mijn vrienden wilden mij dwingen om haar tel. nummer te vragen, maar natuurlijk deed ik dat niet.
dus toen hebben mijn vrienden haar mijn nummer gegeven, en ze zei dat ze me wel zou smsen. ik heb haar nog wel gegroet toen ze wegliep, maar dat smsje ..... daar wacht ik nogsteeds op. (zodra ik een smsje krijg is dit geen blunder meer dus )
ik vind je een beetje een kneus de meeste vrouwen houden van initiatief! (kneus niet te letterlijk nemen)
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_25185262
heel enthousiast naar iemand toelopen, wouwel wouwel wouwel

hij stelt je voor aan zijn vriend en loopt zelf weg

pi_25185293
vrijdagavond erg gezellige avond, was een erg leuk meisje.
ik leuk met dr gepraat enzo, (niet wanhopig ofzo) later hoor ik van een vriend dat ze me leuk vindt.
en later bij het 'chillen' gedeelte, gaat ze doodleuk bij mijn vriend op schoot zitten en later tegen hem aanleunen.
ik snap er weer niks van, terwijl ik toch wel genoeg info tot me genomen hebt.
komop zeg, doe ik mijn best, krijg je zoiets
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 20 februari 2005 @ 22:29:47 #104
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_25185315
thee vhee phee
pi_25189535
quote:
op zondag 20 februari 2005 22:28 schreef beach het volgende:
vrijdagavond erg gezellige avond, was een erg leuk meisje.
ik leuk met dr gepraat enzo, (niet wanhopig ofzo) later hoor ik van een vriend dat ze me leuk vindt.
en later bij het 'chillen' gedeelte, gaat ze doodleuk bij mijn vriend op schoot zitten en later tegen hem aanleunen.
ik snap er weer niks van, terwijl ik toch wel genoeg info tot me genomen hebt.
komop zeg, doe ik mijn best, krijg je zoiets
van alleen praten worden vrouwen ook niet echt warm he..
enjoy life!
pi_25189584
geen blunders meegemaakt (k heb dan ook al een trouwe relatie van 2 jaar) maar wel iets soortgelijks lomps gezien voor in dit topic...

gast die ik kende + vriendin waren in zelfde cafe als ik....
die gast zegt van "ik ga ff na de wc"
15m later ofzo was ie nog niet terug, dus zijn vriendin vroeg aan mij of ik even wilde kijken waar hij bleef (op de wc dus kijken)

dus ik loop door de overvolle tent richting wc kom ik hem halverwege al tegen, stond ie daar echt heel zwoel te doen moet twee meiden... had hun drinken gekocht ect...

wou ie mij ook nog gaan voorstellen maar daar had ik dus geen behoefte aanopzich. maar goed, ik moest toch ff zeggen van je vriendin vroeg waar je bleef...

kijkt ie me heel serieus aan en zegt ie :"zeg maar dat ik ff pisse ben"

ik had echt zoiets van wtf dude... maargoed niet echt een blunder maarja heb ik teminste weer een paar minuten van jullie leven verneukt met mn dom verhaaltje..
<hr>
pi_25189738
ik ken ook nog leuke verhaaltjes van een jongen die ik ken, master player .
hijs gek op een meisje en proberet die te versieren:
'heb je de nieuwe euromunt al gezien ?' meisje:

andere keer zelfde meisje: 'ga je mee naar buiten?' meisje: neee!

als dat niet werkt, moet hij gedacht hebben, dan vat ik haar toch gewoon de volgende keer op de bek en dat deed die dus ook . dat meidje helemaal gek geworden en heeft er een trauma aan overgehouden

tijdens band zonder banaan heeft die et ook nog gepresteerd door met zen bloot lijf naast een wijf te gaan dansen en dan door die vriend worden neergehoekt
pi_25191631
een week nadat ik een keer strontbezopen in de kroeg had gestaan te horen krijgen van een meidje dat ik met een vriendin had gekust en zo. en dan zeggen dat ik zat was en dat ik er niks meer vanaf wist en weer meteen verder lopen.

en daarna dus horen van een vriendin van mij dat als ik het slim aangepakt had haar nog een keer had kunnen kussen.
I fuck you, you don't fuck me
pi_25191669
quote:
op maandag 21 februari 2005 06:58 schreef durank het volgende:

als dat niet werkt, moet hij gedacht hebben, dan vat ik haar toch gewoon de volgende keer op de bek en dat deed die dus ook . dat meidje helemaal gek geworden en heeft er een trauma aan overgehouden

tijdens band zonder banaan heeft die et ook nog gepresteerd door met zen bloot lijf naast een wijf te gaan dansen en dan door die vriend worden neergehoekt
leo
  maandag 21 februari 2005 @ 12:46:30 #110
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25192658
achja, zaterdag niet echt een blunder gemaakt maar meer een zaak van 'de kansen niet volop benut'. uiteraard omdat ik mijn verjaardag vierde, en veels te veel alcoholische versnaperingen in mijn mik had zitten... :-)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_25193488
ok twee in een week op wintersport van mij

zit ik daar in een disco aan de bar met een maat van mij, komen daar twee meiden aan. beetje praten en zo. vraagt ze of ik mee ga naar de disco. ik meegaan, had al wel veel gezopen. wij beetje dansen en zo, vraagt ze of ik nog wat drinken wil. ik wilde wel een biertje. heineken.

nou daarna mis ik alles en bleek ik dus zowat geen woord meer uit te kunnen brengen. nederlands amper laat staat duits. toen is ze dus maar weg gegaan.

dag daarna wij even een (zoveelste) pilsje pakken in het dorp. ineens een briefje met wat italiaanse tekst er op. begreep er geen reet van. waren dus 3 meiden 1 oostenrijkse en 2 italiaanse, dus na tijdje lullen wij afgesproken om volgende dag te gaan skieen samen. dus ik word wakker volgende dag. heb dus geen idee meer waar we hadden afgesproken. wij daar onder aan die lift wachten. niets. *vuile hoer* dacht ik nog.

later weer uitgaan, ander leuk meisje aangesproke beetje danse en zo. komt ineens die ene eraan waarmee ik wat afgesproken had. blijkt dus dat we boven aan de lift afgesproken hadden, niet onderaan. maar had ook geen kans meer dat ik wat met haar kon proberen omdat ik al met een ander bezig was.

alcohol
pi_25195111
quote:
op maandag 21 februari 2005 11:10 schreef knup het volgende:
een week nadat ik een keer strontbezopen in de kroeg had gestaan te horen krijgen van een meidje dat ik met een vriendin had gekust en zo. en dan zeggen dat ik zat was en dat ik er niks meer vanaf wist en weer meteen verder lopen.

en daarna dus horen van een vriendin van mij dat als ik het slim aangepakt had haar nog een keer had kunnen kussen.
en daarna horen dat je er eigenlijk 2 gepakt hebt waarvan die 2e een was

pi_25203840
quote:
op maandag 21 februari 2005 20:14 schreef durank het volgende:

en daarna horen dat je er eigenlijk 2 gepakt hebt waarvan die 2e een was
was niet echt een versierblunder, meer een blunder toen ik haar nog een keer zag
maar toch ben ik er nog steeds trots op dat ik er 2 op 1 avond had
pi_25288360
kweet niet of t een blunder genoemd kan worden maar lomp was t iig...

sta in een cafe(meer een club omdat er voornamelijk dance/apres ski gedraaid wordt) en zag een leuk meisje staan. ik een paar keer haar richting in kijken en ze keek terug. maar ben natuurlijk te schijterig om op haar af te stappen. zo ging dat verder. sta ik op een gegeven moment met een vriendin van me te praten, blijkt dat meisje naar mij toegelopen te zijn en tikt me op mijn arm. ik merkte het niet echt of dacht dat het een vriend van me was. geeft een vriend van me me een roso p mn schouder en zegt: moet ik nu echt gaan slaan om de aandacht voor een meisje van je te krijgen. richt me daarna tot het meisje dat vraagt naar mijn naam. dus ik zeg mijn naam. ze wacht even..zegt ok en loopt weg. en even later dringt het tot me door hoe lomp ik ben.. door alleen mijn naam te zeggen en niet eens naar haar naam te vragen :s

komend weekend ben ik een weekend weg.. maar het weekend erna maar weer uit gaan en hopen dat ze er weer is. en dat ik nu wel de ballen heb om op haar af te stappen
pi_25289009
quote:
op maandag 21 februari 2005 06:58 schreef durank het volgende:

wtf heeft die gast voor skills he
pi_25407551
mensen, maken we geen blunders meer mee ?
pi_25408102
quote:
op maandag 7 maart 2005 08:26 schreef durank het volgende:
mensen, maken we geen blunders meer mee ?
ik doe mijn best, maar ik blunder niet meer de laatste tijd
  maandag 7 maart 2005 @ 11:28:24 #118
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25409793
ik ben dus afgelopen week met 7 vrienden naar gerlos in oostenrijk geweest. elke dag na het skieen gingen we naar de turbobar. dat is een apres-ski bar die onderaan de piste in gerlos zit.
op de 2e dag van onze vakantie viel het me op dat een bepaalde barvrouw wel erg veel mijn richting op keek, en dat de ogen dan een paar seconden bleven hangen...
dus ik de dagen erna er steeds meer op ingegaan, echt leuke gesprekken met haar gehad, van alles over te weten gekomen en het begon steeds meer tussen ons te klikken.
ik had haar een paar keer gevraagd om mee uit te gaan, maar dat wees ze dus af omdat ze elke dag moest werken...
ondertussen begonnen mijn vrienden er ook lucht van te krijgen, en ze hadden voor de gein eur. 400 op haar hoofd gezet als ik haar wist te versieren.
ik zou op zaterdag naar huis gaan, en we hadden samen besloten dat we buiten nog even afscheid zouden nemen. (ik weet niet of ze echt wilde zoenen, maar het was iig wat intiemer als in de bar)
nu was het toeval dat er nog een groep van 15 nederlanders uit mijn woonplaats was, waarvan ik er een aantal van de voetbalvereniging kende. ik heb dus tegen 1 van die gasten gezegd dat er eur. 400 op haar hoofd stond als ik haar zou pakken.
wat doet die nerd met zijn lamme harses, die gaat niet 1, maar gewoon 2 keer (!!) naar haar toe omdat haar even haarfijn uit te leggen dat ik er op uit was om 400 euro te verdienen... (om aan te geven dat ik nog een paar uur moest wachten voor mijn geld, want ze was die avond vroeg klaar)
dit was dus op vrijdagavond, mijn laatste avond, en ze keek me dus even niet meer aan. (gelijk heeft ze) ik dus nog lullen als brugman dat het een geintje was van de 400 euro (wat ook feitelijk zo is) en dat pas erop gezet was na de dag dat we de hele tijd oogcontact hadden. (omdat ik over haar bleef praten)

ze accepteerde het maar half half, en het afscheid was heel kort en steriel. bijna niet gepraat en alleen maar die ogen die me zo vragend aankeken van 'waarom?'. na het afscheid in de bar zei ze dat ze naar buiten moest omdat haar vriend op haar stond te wachten en dat het leeftijdsverschil tussen ons te groot was. (over beide had ze het de hele week nog niet over gehad)
dus ze gaat via de personeels uitgang, en ik ging ondertussen mijn vrienden inhalen die naar het restaurant waren vertrokken. en ik kom haar dus buiten weer tegen, maar niet met haar vriend, maar met een andere barvrouw. ik probeerde nog even te praten, maar al snel sloeg het portier van de auto weg en was ze gevlogen...

kortom, ik ben echt keihard afgewezen. 'ik heb nu alleen nog maaaaar die fotooo' (wel met die ongelooflijk mooie reebruine ogen van claudia )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_25411701
je moet nooit weddenschappen houden of het lukt om een meid te versieren want vaak ben je daarom de klos vaak komen ze er achter, en das niet lief
pi_25411946
quote:
op maandag 7 maart 2005 11:28 schreef public_nme het volgende:
heel mooi verhaal
maar wat we willen is natuurlijk die foto!
pi_25423683
quote:
op zondag 20 februari 2005 22:11 schreef mute_me het volgende:

[..]

ik vind je een beetje een kneus de meeste vrouwen houden van initiatief! (kneus niet te letterlijk nemen)
initiatief he!

afgelopen zaterdag stond ik naar bandjes te kijken (podium, hoogeveen ) en zag een leuk meisje staan. ze keek af en toe wat naar me op een goede manier en ik dacht dat ik misschien even wat met haar moest gaan praten. echter, wat dingetjes kwamen ertussen, en toen moest ik over 10 minuten al weg (trein halen die ik overigens miste) dus ik liep naar haar toe en zei: "ik vind jou wel mooi, maar ik moet nu weg!" veronderstellend dat ze wel zoiets zou zeggen als `moet je echt weg´ of ´waarom´ of zo. het bleef echter stil. ze keek me wat droog aan, deed haar mond open en weer dicht.
ik: "wat zei je?"
zij: "ik zei niks".
ik: "oh. je gaat ook niks zeggen he"
*stil*
toen maakte ik maar een soort van zwaaibeweging en liep weg.

charmant!

ik heb wel vaker zulke dingen. laatst was ik bij een meeloopdag van een studie in utrecht. ik was een van de weinige jongens. een meisje kwam naar me toe en zei zoiets als "jij loopt ook mee he?" ik: "ja". zij: "er zijn niet veel jongens." ik: "nee nee. maar eentje zit ook nog (een gozer waarmee ik even stond te praten) op de plee" (was ook echt zo) en vervolgens wees ik naar de wc's. toen was het stil.

het was dan wel geen versierpoging van haar, maar ik zorg altijd voor van die onprettige spanning in "gesprekjes" met meisjes die ik niet ken
pi_25432882
veel te geweldig weer sommige van die verhalen

maar is het iemand anders ook al eens opgevallen dat in zowat alle on topic posts de fout wordt toegewezen aan alcohol? op zich wel een goed idee om gewoon preventief te zuipen voordat je met mannen/vrouwen ( whatever suits your needs ) gaat praten zodat je achteraf altijd nog een excuus hebt maar toch, sinds ik dat besef ben ik minder gaan tanken aan de bar en wat meer icet etc gaan drinken. scheelt een slok op een borrel

om toch nog even een beetje ot te blijven:
blauw gelopen? zeker! maar jammergenoeg niets spectaculairs. gewoon een old-style "nee" krijgen komt wel het meeste voor bij gestrandde versierpogingen

[ Bericht 1% gewijzigd door Dark-Sky op 08-03-2005 23:37:58 ]
Zolang je op de dag des oordeels maar niet moet uitleggen dat alles is mislukt :)
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:52:30 #123
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25433462
bij een feestje van het werk, na een paar biertjes, vraagt er een meid (collega) hoe kom jij thuis dan? aan gezien ze 2 stoelen verder zat schreeuw ik: pak zo een taxi. "oh zal ik je even naar huis brengen dan", vraagt ze met een bepaalde blik in haar ogen. waarop ik zeg (nogal hard) wou je een potje neuken ofzo dan? normaal ben ik nooit zo bot, weet niet hoe ik daar zo op kwam.
ze kreeg een rood hoofd en later heeft ze me wel gezegd dat ze het niet leuk vond met alle collega's erbij..mja wtf
pi_25434559
quote:
op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef tommytheman het volgende:
bij een feestje van het werk, na een paar biertjes, vraagt er een meid (collega) hoe kom jij thuis dan? aan gezien ze 2 stoelen verder zat schreeuw ik: pak zo een taxi. "oh zal ik je even naar huis brengen dan", vraagt ze met een bepaalde blik in haar ogen. waarop ik zeg (nogal hard) wou je een potje neuken ofzo dan? normaal ben ik nooit zo bot, weet niet hoe ik daar zo op kwam.
ze kreeg een rood hoofd en later heeft ze me wel gezegd dat ze het niet leuk vond met alle collega's erbij..mja wtf
dus zonder die collega's erbij zou het wel leuk hebben gevonden
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25438210
quote:
op woensdag 9 maart 2005 00:48 schreef beach het volgende:

[..]

dus zonder die collega's erbij zou het wel leuk hebben gevonden
zonder die collega's erbij had ze hem waarschijnlijk gewoon daar gepakt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties