kan ook Astral Projection zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:59 schreef method21 het volgende:
Hoi ik zoek een nr en ik weet niet zeker hoe het heet en van wie het is .... een oud nr ..
ik geloof dat het mission from mars heet of mission to mars ..of living on mars ...
Kan iemand mij helpen....?
Zou iemand mij een gigantisch plezier willen doen ?quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Voor docu's wordt veel gebruik gemaakt van muziek uit de film Amélie, komt ook aardig wat pianomuziek in voor. Misschien daar iets van ?
Rollergirl - Dear Jessie?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoe heet dat liedje van die clip met dat ontzettend leuke meisje () op die rolschaatsen?
The Lovefreeks - Shinequote:Op zondag 13 februari 2005 01:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoe heet dat liedje van die clip met dat ontzettend leuke meisje () op die rolschaatsen?
andre van duin - ta ta ta??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:17 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Even een vraagje hier! Wie weet kent iemand dat ene liedje waarvan het refrein zoiets als "pom pom pom pom pom pom depom pom pom de pom" gaat? Ik heb het deze carnaval heel vaak gehoord en ik wil graag weten van wie het is..
Dus een laatste wanhopige kreet plaats ik even onder de muziekkenners hier.
--> Black - Wonderful life.....quote:Op zondag 13 februari 2005 13:31 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek het nummer van die WNF reclame over de dieren en natuur van Borneo dacht ik. It's a wonderfull life, maar welke artiest is het, omdat dat nummer 1000x is gecoverd. Dit nummer zoek ik al een tijdje omdat het een gezellig deuntje heeft.
echt niemand die dit weet? het is een loungenummer, er wordt door een vrouw gezongen en ik herinner me dat ze ook nog iets zingt als 'just don't let him in"quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:01 schreef misterbrown het volgende:
Ik zoek een nummer dat op een cd van Saint Germain Lounge staat. De lyrics beginnen met iets als "you just want to circle round and round" oid.
alvast bedankt
stardust - music sounds better with youquote:Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zoek een nummer:
Een lied waar een jongetje een oranje vliegtuig in elkaar bouwt, en die gasten op wolken staan te zingen op de TV bij die jongen in huis en elke dag stijgen ze een plek in de top 5
Da issie , dankJequote:Op zondag 13 februari 2005 22:16 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
stardust - music sounds better with you
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:19 schreef ventheman het volgende:
Wie weet waar ik meer informatie kan vinden over dit nieuwe liedje:
'Tot hier en niet verder'
Ik zag het gister bij MTV, onder New Videos!
http://www.mtv.nl/news/quote:TOPRAK TEGEN ZINLOOS GEWELD
11 februari 2005 -We hebben er weer een nieuw nummer tegen zinloos geweld bij. De Apeldoornse rapper Toprak deed eerder al de titelsong van 'Cool' en zet zich nu in voor de goede zaak. De dood van Theo van Gogh heeft grote indruk op hem gemaakt en met het nummer 'Tot hier en niet verder' hoopt hij de mensen aan het denken te zetten.
Het enige waar ik op zou kunnen komen isquote:Op zondag 13 februari 2005 21:30 schreef misterbrown het volgende:
[..]
echt niemand die dit weet? het is een loungenummer, er wordt door een vrouw gezongen en ik herinner me dat ze ook nog iets zingt als 'just don't let him in"
En weet iemand deze alquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:15 schreef Roa het volgende:
En heeft ondertussen al één van de kenners de Desperate Housewives reclame gezien van Net 5? Want onder die promo zit volgens mij een heerlijk nummer, maar ik heb geen idee welke dat zou zijn
Niemand?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Van wie is dit liedje?
Ik hoor diverse keren een liedje op 3FM wat heel erg lijkt op de Dandy Warhols. Heb al even op Amazon,com gekeken naar hun laatste cd en daar de samples van geluisterd, maar daar klinkt niks bekend. Weet iemand misschien van wie dat nummer is? Ik probeer iedere keer als ie gedraaid is te luisteren of de dj er wat van over zegt, maar tis altijd net voor het nieuws of na afloop wordt er nix over gezegdBij Claudia en de Arbeidsvitaminen heb ik ‘m in ieder geval meerdere keren gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |