geen fratsen , dat scheeltquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:35 schreef King_Nothing het volgende:
Maar wat een zooi daar op de grond.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:35 schreef LostFormat het volgende:
Dank je, nu weet ik precies weer waarom ik zo teringhekel aan carnaval heb.
OVJLquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:41 schreef Oblivion het volgende:
Ga eens heel snel plakband halen, liefst witte of creme, en doe eens FOK.NL op je voor en achterkant...
Tssk, wel een beetje reclame lopen...![]()
Jij gaat met donkere rayban, en een moker?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
en mijn vriendin (luckylady, als koetje)
En die post ik hier dan ook wel even
Als je dit geen humor vind, wat doen je dan nog op fok?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef Youssef het volgende:
Kansloos en zeer heameau. Als ik je tegenkom snij ik je strot door
Humor? Dat? Het is inderdaad gewoon heaumeau.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je dit geen humor vind, wat doen je dan nog op fok?
Trouwens, als je dit niet leuk vind en dus blijkbaar niet van uitdossen voor carnaval houd, waarom ga je dan uberhaupt te stad in? Jij bent er zo een die de stoere bink gaat uithangen in de stad om het voor de rest te verpesten zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef Youssef het volgende:
Kansloos en zeer heameau. Als ik je tegenkom snij ik je strot door
Dudequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:45 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je dit geen humor vind, wat doen je dan nog op fok?
volgens mij spreek jij met zo'n r-etje als ik je in brabant schiet ik je doodquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Humor? Dat? Het is inderdaad gewoon heaumeau.
Je uitspraken slaan kant noch walquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Trouwens, als je dit niet leuk vind en dus blijkbaar niet van uitdossen voor carnaval houd, waarom ga je dan uberhaupt te stad in? Jij bent er zo een die de stoere bink gaat uithangen in de stad om het voor de rest te verpesten zeker
44 posts sinds 5 februariquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:58 schreef kevin85 het volgende:
Je zal dat onding toch maar tegen komen..![]()
Waarom moet iemand die een geintje uit wil halen gelijk voor homo uitgemaakt wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:10 schreef Roquefort het volgende:
Ja leuk, met dat verkleden en carnaval enzo.![]()
heaumeau
EENSCHquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:00 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
44 posts sinds 5 februari
Mén, wees niet zo'n kutnewbie.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:21 schreef Oblivion het volgende:
Hey, HTT-Thalan? Je lijkt toch meer op deze... [afbeelding]
O, en vergeet niet [afbeelding] en als een [afbeelding] thuis te komen.
En natuurlijk als een echte [afbeelding] morgen weer opstaan.
Veel plezier!![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:25 schreef Croupouque het volgende:
Hee HTT, maak eens een foto waarop je een papiertje vasthoudt met de tekst "I love Croupouque".
Ben je er nog niet uit?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dalord is een tipsy, ik een smiley, en dan hebben we hier nog Peter (abstinentia op het forum) als advocaat met bef en pruik, en mijn vriendin (luckylady of het forum) als koe
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dalord is een tipsy, ik een smiley, en dan hebben we hier nog Peter (abstinentia op het forum) als advocaat met bef en pruik, en mijn vriendin (luckylady op het forum) als koe
Dat is zijn tubbietv, zie foto's hierbovenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:25 schreef Tokay het volgende:
Wat zit er in het groene plastic koffertje?
Gelukkig ben jij géén echte kneus, he?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:38 schreef Youssef het volgende:
Zo hey, wat een bunch of kneuzen. Maargoed, kennelijk mag het allemaal met carnaval.
Agge mar leut etquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dat is zijn tubbietv, zie foto's hierboven
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:47 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
volgens mij spreek jij met zo'n r-etje als ik je in brabant schiet ik je dood
Hey die ene probeerde zich te verkleden als Geert Wildersquote:
En die andere als Theo van Goghquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:01 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Hey die ene probeerde zich te verkleden als Geert Wilders
![]()
Hij is kinky man.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
Idioot! Dit is de kutste smilie van Fok.
Yvonne?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
wat een enge clown in de TT
Ik ben in de corenmaet geweest maar de helft van het feestbezoek was toen al spoorloos, en na een tijdje aan de kant gebeukt te worden door zatte irritante achterlijke kutgasten was ik het al gauw beu, om eerlijk te zijnquote:Op zondag 6 februari 2005 02:40 schreef Aurelium het volgende:
Nou, ik ben in Breda uit geweest en heb je nergens gezienWas eff naar cafe Dikke gekomen man
Weet je hoe lang ik aan het poetsen was? Er zitten nog steeds zwarte vegen onder mijn ogen, ik lijk wel een travestiet manquote:Op zondag 6 februari 2005 11:36 schreef FlyingFox het volgende:
Ga je maandag avond ook?Ik woon kei dicht bij Breda joh. Kom ik wel effe langs.
Okay: 2006, berenpak, Graansbeurs, bier.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:46 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik aan het poetsen was? Er zitten nog steeds zwarte vegen onder mijn ogen, ik lijk wel een travestiet man
Nee, ik denk dat ik volgend jaar wel weer gewoon een berenpak aantrek ofzo
Wat lopen er toch een randdebielen op deze wereld rond zeg!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
Woon je in Breda, of vier je carnaval in Breda, en heb je altijd al een meet-and-greet met HTT-Thalan willen hebben! Dan is dit je kans! Spot hem, trakteer hem bacardi of wodka, en je hebt het voor elkaar!
En om het makkelijker te maken, heb ik me uitgedost al de meest populaire smiley op FOK!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alaaf!
ja, geweldig toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:35 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Wat lopen er toch een randdebielen op deze wereld rond zeg!
Het zou maar wat saai zijn zonder ons, toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:35 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Wat lopen er toch een randdebielen op deze wereld rond zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |