abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:42:53 #126
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_27602739
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.
nee, het vorige deel heb ik niet gespeeld
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_27602908
Fire Emblem is cool , alleen ik vind Advance Wars zelf een stukje leuker.

WWT komt voor mij bij dvd box office vandaan iig. Het spel zal hier vandaag wel te krijgen zijn, maar het scheelt toch weer 20 euro, dan maar 2 weekjes wachten (zat om te spelen in de tussentijd).
  zaterdag 4 juni 2005 @ 12:10:49 #128
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27630590
Pirate Battle, Fire Emblem met piraten.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27630869
Hey dat ziet er erg leuk uit

Voor de mensen die Wario Ware Twisted hebben gekocht, of nog twijfelen:
http://media.gba.gamespy.com/media/695/695223/vids_1.html

Even gezocht om te weer te vinden, maar het blijft heerlijk om te zien
pi_27638134
Hmmm Fire Emblem heb ik nog nooit gespeeld lijkt me wel erg leuk ja!
Enne dat met die piraten ook Kan wel weer wat nieuwe gba spelletjes gebruiken! Heb alles wat ik nu heb uitgespeeld.. (ben nu weer opnieuw met pokemon leafgreen begonnen).
pi_27641021
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Pirate Battle, Fire Emblem met piraten.

[afbeelding]

[afbeelding]
Arr, shiver me timbers . Dit wordt wel een coole game, piraten gecombineerd met Fire Emblem.
pi_27647563
Ik heb net de gewone wario ware voor de gba gekocht
pi_27663679
9-volt levels bij wario ware twisted
  maandag 6 juni 2005 @ 16:27:33 #134
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_27679703
Ik zag Wario Ware Twisted al in het V&D krantje staan, er stond volgens mij niet iets van 'verwacht' of 'binnenkort verkrijgbaar' bij, dus het lijkt alsof ze hem daar al hebben (45 Euro).
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:49:48 #135
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_27680528
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je het vorige deel gespeeld? Erg leuke game hoor. Soort combinatie tussen Advance Wars en een RPG. Enige frustrerende is dat wanneer een van je partyleden dood gaat, hij ook echt dood is voor de rest van het spel.
idd erg frustrerend daarom heb ik Shining Force : Ressurection of the drark dragon ook eerder uitgespeeld terwijl ik hem pas 2 maandn na fire emblem kocht.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:19:11 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27745512
Eurogamer over Wario Ware Twisted:
quote:
Twisting the night away
What makes Twisted more intriguing than any previous WarioWare is the way the gyro sensor has been seamlessly integrated into the gameplay, how beautifully sensitive it is, how beguiling it becomes and how much twisting your GBA around makes you look like a prat. As Rob so eloquently observed: you look like a moron playing it. You can't help but laugh at not only what you're seeing, but what you're doing. There are few handheld games that have ever done this, that's for sure.

But it's so much more than a mere novelty. It's a game that measures your responses so well it makes other analogue systems feel genuinely clumsy. Even tiny movements are picked up, so twisting your GBA in a full 360 motion (as is required at times) is picked up exactly, at precisely the rate you move it.

One game even requires that you simply stay still. Again, the slightest twitch sends the balancing act awry, and no other control system could have ever managed that. In many senses WarioWare Twisted is utterly unique, brilliantly implemented and full of surprises. As GBA purchases go, the recommendation comes no higher than this. It may not be the longest lasting game ever, you might rip through the main story modes and roll your eyes at the silly unlockables that are among the most pointless items ever seen in a videogame, but it's a game you'll always remember with a smile - and that's all you can ask from a game.

9/10
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_27746339
Ik krijg er voor mijzelf een beetje een old school gaming gevoel van, gecombineerd met de lol daarvan. Kan echt niet wachten tot de titel binnen is (nog steeds pending...)
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:00:08 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27759691
Jeux France heeft een filmpje van de GB Micro. Wat een scherm Gecombineerd met de Play Yan is dit een must voor mij
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_27942302
Aaaah het wachten op wario valt zwaar zeg
6 dagen geleden geshipped, zou er bijna moeten zijn (hoop ik dan..)

Ondertussen maar lekker wat oude puzzelspelletjes spelen, chu chu rocket blijft toch erg geinig (maar wel fucking moeilijk bij de mania levels). Golden Sun moet ik nog steeds aan beginnen, blijf hangen op 1 uur, irri.
pi_27942406
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeux France heeft een filmpje van de GB Micro. Wat een scherm Gecombineerd met de Play Yan is dit een must voor mij
Hoezo wat een scherm, ding is toch veels te klein
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27944606
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat ga je dan doen, oude games spelen die je ook op je DS kunt spelen die waarschijnlijk een nog beter scherm heeft?
pi_27945166
De DS heeft een groter scherm, alleen het gaat met dit soort schermpjes meer om de contrast ratio, en die schijnt bij de micro erg hoog te zijn.
pi_27946227
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:21 schreef DinoPK het volgende:
De DS heeft een groter scherm, alleen het gaat met dit soort schermpjes meer om de contrast ratio, en die schijnt bij de micro erg hoog te zijn.
Als je echt zo schermpjesgeil bent kun je beter voor de PSP gaan imo .
pi_27946322
Wat ook veel mensen zullen doen daarom
Ik snap die gba micro stap ook niet zo, maar ja, ben niet meer zo jeugdig als de jeugd van tegenwoordig, misschien vinden die het wel cool. De micro is mij te klein om lekker op te spelen.
  woensdag 15 juni 2005 @ 15:10:31 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27952813
Zodra ik hem in mn handen heb gehad zal ik een definitief oordeel vellen, op dit moment vind ik m gewoon erg tof om te zien. Maar idd, films kijken is mooier op de PSP en GBA games speel je op de DS.
pi_28001781
En hij is binnen

Wario Ware Twisted... fenomenaal, minder kan ik er niet van maken. Nog niet veel gespeeld, moest naar een feestje, maar iedereen die het speelde had na 2 leveltjes al een lach op zijn of haar gezicht

Op het eerste gezicht mis ik alleen een random level waar je games krijgt van alle characters?
pi_28301831
als ik nou 20/25 euro zou hebben, en voor de vakantie nog snel een spelletje zou willen kopen om mn 18 uur in de bus door te komen, welk spel zou JIJ dan aanschaffen..

ik weet het echt niet en heb ECHT geen zin om 45 / 50 euro te dokken voor een spel.. .

kheb nu : Davis Cup Tennis, Rayman III, Sheep, Fifa Football, Mario Classic ..

(ben wel een beetje PRO sportspellen omdat ik net als bij spellen als rayman er soms niet uit kom en dan na drie keer proberen het spel niet meer speel..)
pi_28302177
Nou tot nu toe stellen je spelletjes niet heel erg veel voor dus er is keus genoeg lijkt mij.
Mario Kart, Mario advance (versie maakt niet veel uit, al zijn de oude super mario world en yoshi's island het leukste), importeer Wario Ware twisted (betere aankoop kan je amper doen) etc. Niet al te moeilijke spellen en erg leuk.
Sportspellen vind ik behoorlijk ruk op de gba, al is virtua tennis wel aardig, en de japanse pro evo ook wel. Voor de rest... moeilijk, ik mis altijd wat knopjes > diepgang > speelplezier met sportspellen op de gba.
pi_28307563
Advance wars 1 of 2 doe je ook wel een goede koop aan, al zul je dan wel even moeten zoeken voordat je die voor jouw prijs vind (maar ze zijn er wel voor die prijs). De gewone Wario Ware is ook wel leuk en te vinden voor 25 euro bij oa. de E-Plaza. Als je van puzzelgames houdt dan is Chu Chu Rocket een aanrader, en Eggo Mania en dr. Mario vond ik beide ook wel leuk. Super Bust a Move is ook wel een leuke game, al is hij in single player een stuk minder leuk dan in multiplayer. Een beetje meer de sportkant op heb je Tony Hawk 4 en Mortal Combat, maar deze heb ik beide niet gespeeld. Al de genoemde spellen zijn allemaal voor minder dan 20 euro te vinden (muv Wario Ware en Advance Wars)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_28310019
Ik heb een lekkere barst in m`n GBA scherm zitten dus deze wil ik vervangen, weet iemand waar ik zo'n los plastic schermpje kan kopen?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')